Waar slaat dit op, topics van oude helden met leuke anekdotes zijn best welkom. Zo leert de jeugd hier nog eens wat.quote:Op maandag 20 maart 2006 18:10 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Weer zo'n verkapt "Kijk-mij-eens-oud-zijn"-topic.
Inderdaad. Die van Vasovic kende ik trouwens al wel. Verder weet ik inderdaad wel hoe goed Neeskens was. Genoeg beelden van hem gezienquote:Op maandag 20 maart 2006 18:12 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Waar slaat dit op, topics van oude helden met leuke anekdotes zijn best welkom. Zo leert de jeugd hier nog eens wat.
Alsof er hier mensen zijn die Neeskens niet kennen...quote:Op maandag 20 maart 2006 18:12 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Waar slaat dit op, topics van oude helden met leuke anekdotes zijn best welkom. Zo leert de jeugd hier nog eens wat.
Waarom eigenlijk?quote:As many other stars in the seventies, Neeskens moved to America to play in the NASL towards the end of his career.
Jawel, in Amerika konden voetballers op leeftijd nog een aardig centje meepakken.quote:Op maandag 20 maart 2006 20:26 schreef vdHoek het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk?Beetje de Qatar van toen?
Verkijk je er niet op.quote:Op maandag 20 maart 2006 18:14 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Alsof er hier mensen zijn die Neeskens niet kennen...
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:46 schreef DivineJester het volgende:
"De Nees" ....
Was dat geen wielrenner?
Dat was de Kneetquote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:46 schreef DivineJester het volgende:
"De Nees" ....
Was dat geen wielrenner?
Je zult niet de enige geweest zijn.quote:
Misschien qua inzet en spelinzicht: Jan Wouters of is dat ook te lang geleden voor je?quote:Op woensdag 22 maart 2006 01:21 schreef mcyodogg het volgende:
Ik heb ook te weinig gezien om hem echt goed te kunnen inschatten. wat is een recentere vergelijkbare voetballer?
Nee die heb ik in zijn PSV-tijd meegemaakt. Belangrijke spelers voor je team zijn dat. Gravesen is dan waarschijnlijk ook wel een parralel mee te trekken, denk ik.quote:Op woensdag 22 maart 2006 01:25 schreef golfer het volgende:
[..]
Misschien qua inzet en spelinzicht: Jan Wouters of is dat ook te lang geleden voor je?
Gravesen is inderdaad wel een beetje vergelijkbaar, qua bikkelen.quote:Op woensdag 22 maart 2006 01:31 schreef mcyodogg het volgende:
Nee die heb ik in zijn PSV-tijd meegemaakt. Belangrijke spelers voor je team zijn dat. Gravesen is dan waarschijnlijk ook wel een parralel mee te trekken, denk ik.
Lijkt me toch alleen qua bikkelen? Als Gattuso gaat schieten lopen de ballenjongens alvast naar de tribune om de bal te gaan halen..quote:Op woensdag 22 maart 2006 13:12 schreef Beschouw het volgende:
Gattuso van Milan; daar kun je De Nees ook wel meer vergelijken.
Het was een type als Gattuso ja. Maar Neeskens was nog wel een klasse of 5 beter dan Gattuso hoorquote:Op woensdag 22 maart 2006 13:12 schreef Beschouw het volgende:
Gattuso van Milan; daar kun je De Nees ook wel meer vergelijken.
En misschien nog wel gemenerquote:Op woensdag 22 maart 2006 13:34 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Het was een type als Gattuso ja. Maar Neeskens was nog wel een klasse of 5 beter dan Gattuso hoor![]()
quote:Op woensdag 22 maart 2006 17:56 schreef Fonzarelli het volgende:
Heeft één van jullie oude knarrenWillie Dullens wel eens gezien? Want ik lees allemaal verhalen dat ie zo goed was tot dat hij iets brak of scheurde, maar kan weinig beeldmateriaal van hem vinden. (moet wel goed zijn, aangezien Cruijff zei dat hij beter was...)
Weten supporters die voor dat clubje uit rdam zijn überhaubt wel iets van voetbal?quote:Op woensdag 22 maart 2006 14:28 schreef MarkNMGN het volgende:
Eerlijk gezegd, weet ik dat niet nee...
Holland Sport had enige tijd geleden een item over hem.quote:Op woensdag 22 maart 2006 18:00 schreef Fonzarelli het volgende:
Wat voor speler was het? Wat was zijn specialiteit? (vraagt kleinzoon aan opa)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |