Debiele toko is datquote:Op maandag 20 maart 2006 00:51 schreef lipje het volgende:
ik donderdag in Utrecht de binnenstad doorzoeken op zoek naar de MediaMarkt, zit ie op hoog Catherijne
Wel de Applestore gevonden
dat is 1 van de 3 in het centrum. Beter zoeken volgende keerquote:Op maandag 20 maart 2006 00:58 schreef lipje het volgende:
hij zit gewoon om de hoek van het Groene Warenhuis
geef maar een rondleidingquote:Op maandag 20 maart 2006 01:02 schreef Hugster het volgende:
[..]
dat is 1 van de 3 in het centrum. Beter zoeken volgende keer
helemaal niet spannend, je kent me tcoh?quote:Op maandag 20 maart 2006 00:45 schreef Hugster het volgende:spannend wat het gaat worden
![]()
Nou misschien tot zo dan en misschien niet![]()
hier je inspiratie vandaan gehaald?quote:Op maandag 20 maart 2006 01:50 schreef Sjoewe het volgende:
Bah.
Ik zit te schijten.
Tot de druk wat slinkt
jij onder de trap te krijsen
waarom het toch zo stinkt
Nee, ik heb ooit in de 5e klas een heel schrift vol dwaze 4-liners gemaakt, deze wist ik nogquote:Op maandag 20 maart 2006 01:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
hier je inspiratie vandaan gehaald?
The man with the child in his schrift.quote:Op maandag 20 maart 2006 01:54 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Nee, ik heb ooit in de 5e klas een heel schrift vol dwaze 4-liners gemaakt, deze wist ik nog
Tijd voor een goed boek?quote:Op maandag 20 maart 2006 02:12 schreef Alexxxxx het volgende:
maakt ook teveel kabaal.
ik heb meer zin om mn hersens te gebruiken, aangezien ik ze al 5 jaar te weinig heb benut.
snel quotenquote:Op maandag 20 maart 2006 02:27 schreef Sjoewe het volgende:
Ik omdat ik de foto's van net de foto's van het afgelopen studiefeest krijg waar ik kneiterlam was en de hele tijd met allemaal wijven op de foto sta, en me dan nu afvraag waarom ik nuchter zo'n schijterd ben.
En ik het na anderhalfjaar wel zat ben om minder seks dan de paus te hebben
Zeg ik dit nou echt![]()
dat zegt meer over die mensen dan over jou.quote:Op maandag 20 maart 2006 02:29 schreef Sjoewe het volgende:
Mja ik schaam me er verder niet voor, maar er zullen morgen vast weer mensen zijn die het uit de context trappen en er flauwe grappen over gaan maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |