Zo deden wij dat ook vroeger volgens mij ja, klinkt goed te doen. Dan heb ik nog een criterium waar ik na moet kijken als ik zoek voor een kamer; dat ik huisdieren mag houdenquote:Op maandag 20 maart 2006 14:03 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Dat sowieso
Kattevoer in blik en brokjes zijn niet zo duur. 15 cent per blikje? En je geeft per dag een half blikje aan je kat en de rest van de dag brokjes
Volgens mij ben je dan zelfs goedkoper uit dan 50 cent
Oh, ik geef ze het eigenlijk al jaren. Mijn ouders ookquote:Op maandag 20 maart 2006 14:07 schreef Alexxxxx het volgende:
krijgen er slapep poep van en zo. brokjes zijn beter. dierenarts raad ook af blikvoer te geven. als wij eens blikvoer geven, steevast dat ze allemaal ziek worden. ongeacht welk merk.
Is dat omdat blikvoer 'nat' voedsel is? Onze katten hebben er volgens mij nooit last van gehad. Kan me zelfs herinneren dat er een hele poos is geweest waarbij reclame op tv voor katteblik er veel was.quote:Op maandag 20 maart 2006 14:07 schreef Alexxxxx het volgende:
krijgen er slapep poep van en zo. brokjes zijn beter. dierenarts raad ook af blikvoer te geven. als wij eens blikvoer geven, steevast dat ze allemaal ziek worden. ongeacht welk merk.
vis is geen specifiek mensen voer... kijk, je meot ze geen visstsicks gaan voeren, maar echt verse vis. Zo heeft mijn kat mijn goudvis opgegetenquote:Op maandag 20 maart 2006 14:09 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Niet
Geen mensenvoer. Is slecht voor de tandjes
Zeg jij dat ff als je net een biefstuk in de pan hebt liggen?quote:Op maandag 20 maart 2006 14:09 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Niet
als ergesn reclame voor is op TV, is het goed?quote:Op maandag 20 maart 2006 14:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Is dat omdat blikvoer 'nat' voedsel is? Onze katten hebben er volgens mij nooit last van gehad. Kan me zelfs herinneren dat er een hele poos is geweest waarbij reclame op tv voor katteblik er veel was.
zon servische zwerfkat afstammeling zkerquote:Op maandag 20 maart 2006 14:10 schreef BoJo het volgende:
mijne vreet blikvoer en brokjes en wat ze buiten vangt![]()
Okay, mijn kat heeft ook een beetje tandsteen, maar de dierenarts zei dat dit normaal was, aangezien ie toch alweer 8 jaar is.quote:Op maandag 20 maart 2006 14:09 schreef Sjoewe het volgende:
Van blikvoer krijgen katten tandsteen, en het is vaak te zout waardoor ze nier problemen kunnen krijgen. Mijn kat eet ook alleen maar droge brokken.
Bijkomend voordeel, de poep stinkt VEEL minder, en zeker als je op kamers woont is dat een pre kan ik je zeggen
quote:Op maandag 20 maart 2006 14:11 schreef Fugie het volgende:
[..]
zon servische zwerfkat afstammeling zker
Het was ook maar een algemene opmerking.quote:Op maandag 20 maart 2006 14:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
vis is geen specifiek mensen voer... kijk, je meot ze geen visstsicks gaan voeren, maar echt verse vis. Zo heeft mijn kat mijn goudvis opgegeten
Tja, ik vind vooral het verschil in de reuk wel doorslag gevend. Niet uit d'r bek stinken en niet uit d'r reetquote:Op maandag 20 maart 2006 14:11 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Okay, mijn kat heeft ook een beetje tandsteen, maar de dierenarts zei dat dit normaal was, aangezien ie toch alweer 8 jaar is.
De mijne krijgt zaterdags altijd een paar frietjes anders gaat ie vervelend doenquote:Op maandag 20 maart 2006 14:11 schreef Sjoewe het volgende:
Als ik iets met vis maak, leg ik ook altijd een beetje in de voerbak van mucha, tot hare majesteits grote waardering
als het weekend is, wat doe ik dan op mn werk?quote:Op maandag 20 maart 2006 13:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mijn weekend duurt anders nog gewoon tot vanavond
Ik vind het stinken wel meevallen eigenlijkquote:Op maandag 20 maart 2006 14:12 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Tja, ik vind vooral het verschil in de reuk wel doorslag gevend. Niet uit d'r bek stinken en niet uit d'r reet![]()
Niet zo zeer voor de tandjes, maar wel voor hun maagje/gestel.quote:Op maandag 20 maart 2006 14:09 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Niet
Dan waren onze vorige katten gewoon rot van binnenquote:Op maandag 20 maart 2006 14:13 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Ik vind het stinken wel meevallen eigenlijk![]()
das logisch, de mijne op boontjes en wortelsquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |