Dick Dale - Misirlouquote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:21 schreef BrainOverfloW het volgende:
Ik ben op zoek naar de titel van het nummer wat bij dit filmpje afgespeeld word.
Filmpje
Stoer filmpje! Dat nummer ken ik.. staat op een van de soundtracks van Quintin Tarantino's films. Ik geloof Pulp Fiction.. maar welkequote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:21 schreef BrainOverfloW het volgende:
Ik ben op zoek naar de titel van het nummer wat bij dit filmpje afgespeeld word.
Filmpje
Google, eerste hit.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:44 schreef Messenga het volgende:
Een vrij melig nummer..
Tekst bestaat voornamelijk uit "we love you but we don''t like ya"! en wat gefluit op de achtergrond..
iemand?
Is em niet, helaasquote:
Download het programma Guitarpro. www.mysongbook.com kan je allemaal tabs vandaanplukken. Zit naast gitaar tablatuur ook een keyboard bij zodat je ziet waar de noten gespeeld worden.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:19 schreef Metalmeis het volgende:
Weet iemand waar op internet ik metal-bladmuziek kan vinden voor keyboard?
Ben nu echt al een paar dagen flink aan het zoeken.. Niks gevonden.![]()
Kaiser Chiefs, kom op!quote:
Babylon Zoo - Spacemanquote:Op woensdag 22 maart 2006 17:35 schreef Camickaeze het volgende:
Oi oi!
Ik ben op zoek naar het nummer uit dit filmpie! Dat hele filmpie stelt niets voor, maar het nummer is okee!!
Iemand enig idee?
Ik weet het nu weer een beetjequote:Op woensdag 22 maart 2006 16:12 schreef furanku het volgende:
Een nummer van ene John ? Het is nederlands of dialet achtig iets..
Op het dak van die schuur .. of deur van die schuur..
en dan een la la la laa la la la la refrein ofzo...
Ik weet niet van wie het origineel is maar kunnen het de Blues Brothers - Shake Your Tailfeather geweest zijn?quote:Op woensdag 22 maart 2006 21:17 schreef NightxVision het volgende:
Hmm ,, zaterdag was er een feesje en er werd egt zoon klassieker gedraajt.. refrein ga zoo al roepen HANDS UP!! SH SH SH SHAKE IT!! .. ma das ook al dak ervan eb gehoort ..:d
Kent iemand dit?
op internet vindik nix ..
Xx Tinaa
Gokje: Gerard Lenorman - Voici les clesquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:50 schreef furanku het volgende:
[..]
Ik weet het nu weer een beetje
Dit nummer heet bij die schuur en is van john.. maar het is een cover van een franse zanger..
die heeft zo'n refrein.. Laa la la la la la la laaaaa laaa . tu e die soir ofzo... weet ik het.. erg vrolijk stukje...
Ik heb hem gevonden onder pour un flirt avec toiquote:Op woensdag 22 maart 2006 23:20 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Gokje: Gerard Lenorman - Voici les cles
Heb je nog meer tekst?quote:Op donderdag 23 maart 2006 10:11 schreef cosmick het volgende:
Ik zoek de naam/titel van een ouwe plaat, ik denk jaren 70.
De melodie weet ik zo wel, en qua tekst kan ik "yes i would, yes i wwwooould" herinneren.
Maar verder?
simply red - something got me startedquote:Op donderdag 23 maart 2006 10:11 schreef cosmick het volgende:
Ik zoek de naam/titel van een ouwe plaat, ik denk jaren 70.
De melodie weet ik zo wel, en qua tekst kan ik "yes i would, yes i wwwooould" herinneren.
Maar verder?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |