jijquote:Op zondag 19 maart 2006 22:49 schreef PLAE@ het volgende:
dat filmpje is om te janken.
Ik had ze uit elkaar gehaald![]()
jah en dat is terechtquote:Op zondag 19 maart 2006 22:52 schreef mstx het volgende:
[..]
Jij bent anders ook niet de eerste die een topic over dit filmpje opent
VMBO.quote:Op zondag 19 maart 2006 22:57 schreef Icey1986 het volgende:
Ik snap niet dat iedereen toekijkt, lacht, aanmoedigd en videos maakt... Op zo'n moment trek je 2 of meer grootte jongens aan hun jas en haal je die mutsen toch uit elkaar?
waarom heb je niks gedaan tegen deze mafketelsquote:
Vervelend maar waar.quote:
Niet waarquote:
= VMBO...quote:Op zondag 19 maart 2006 23:03 schreef Meki het volgende:
[..]
Niet waar
http://www.geenstijl.nl/m(...)efschoolmaarssen.jpg
CHRISTELIJKE SCHOOL VOOR ATHENEUM HAVO EN MAVO
![]()
![]()
wat denk je dat het vmbo vroeger wasquote:Op zondag 19 maart 2006 23:03 schreef Meki het volgende:
[..]
Niet waar
![]()
![]()
VMBO is voornamelijk Paupers met Kader en de lagere opleidingenquote:
Wat staat daar nou onderaan de brief? Christelijke Scholengemeenschap voor Atheneum (met Latijn) Havo en Vmbo-T? Nee toch?quote:Op zondag 19 maart 2006 23:03 schreef Meki het volgende:
[..]
Niet waar
![]()
![]()
Welke vooroordelen, het is zeker wel VMBO.quote:Op zondag 19 maart 2006 23:04 schreef Meki het volgende:
dit bewijst enkel de vooroordelen hoohoh
kom met bronquote:Op zondag 19 maart 2006 23:06 schreef martinlutherking het volgende:
[..]
Welke vooroordelen, het is zeker wel VMBO.
MAVO bestaat niet meer.quote:Op zondag 19 maart 2006 23:06 schreef Meki het volgende:
[..]
VMBO is voornamelijk Paupers met Kader en de lagere opleidingen
Mavo is slim en geen pauper
Ik zou de politie even waarschuwen. Hebben ze ook wat te knuppelen.quote:Op zondag 19 maart 2006 23:13 schreef Herr_Munk het volgende:
afgelopen nacht rond een uur of 4 in Tilburg mocht ook getuige zijn van een heerlijke bitch fight! Er is niks beters! Je bent lekker bezopen, en je hebt vermaak wat wil je nog meer?
Het mooiste was dat de politie die 5 meter verder stond niets in de gaten had
Een pakje sigaretten ofzo zal me niet verbazen.quote:Op zondag 19 maart 2006 23:19 schreef Mirel het volgende:
Zeer triest wat daar gebeurt. Dat gejoel bij het einde is ook gewoon kankertriest.
Vraag me wel af wat de reden was voor die ruzie :|
Ach binnen 20 seconden werd de boel uit elkaar getrokken, en darbij politie was met 4 man sterk waarvan 2 op een paard zaten. Beetje opmerkzaamheid van hen mag je dan wel verwachten.quote:Op zondag 19 maart 2006 23:15 schreef martinlutherking het volgende:
[..]
Ik zou de politie even waarschuwen. Hebben ze ook wat te knuppelen.
quote:Op zondag 19 maart 2006 23:21 schreef TheSilentEnigma het volgende:
En Natalie is wel erg trots op de vechtpartij, aangezien ze een link van het filmpje in haar eigen Partyflock-profiel heeft staan...
quote:Op zondag 19 maart 2006 23:21 schreef TheSilentEnigma het volgende:
En Natalie is wel erg trots op de vechtpartij, aangezien ze een link van het filmpje in haar eigen Partyflock-profiel heeft staan...
quote:Relatie: Ja, met *MikkoS*
Ziekquote:Op zondag 19 maart 2006 23:21 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Aan zijn hoofd te zien is hij een intelligente jongeman.quote:
Je doet net alsof het normaal is dat je klappen krijgt, ik heb zoiets nog nooit meegemaakt hoorquote:Op zondag 19 maart 2006 23:26 schreef Lamon het volgende:
Het is toch iets wat je vaak opzoekt, ik heb mijn middelbare schooltijd zonder klappen weten te doorlopen. (natuurlijk zijn er uitzonderingen, maar zoals ik al zei, ik was even kort door de bocht.. )
quote:Op zondag 19 maart 2006 23:27 schreef Meki het volgende:
Ik heb overal schijt aan ..
de hele wereld ..
lach je me uit ? rot maar op!
het maakt me allemaal nix meer uit!
ik ben wie ik ben
ik ben mezelf
ik ben misschien raar
ik ben misschien anders , maar ik ben mezelf
daar heb ik voor gekozen
heel bewust
ik wist dat het ging komen
minachtende blikken
gefluister over mij
net te zacht om er iets van te kunnen zeggen
net te hard om het te negeren
ik ga door , met zijn
wie ik eigenlijk wil zijn
en daar ben ik trots op!!
help. wat is dat?quote:Op zondag 19 maart 2006 23:29 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Deze staat in haar vriendenlijst:
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 19 maart 2006 23:29 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 19 maart 2006 23:29 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Of gewoon een klotesletje dat elke dag kaas vreet en verder de hele dag naar TMF kijkt.quote:Op zondag 19 maart 2006 23:33 schreef Fatality het volgende:
die met die bontkraag is óf een allochtoon of ze heet banden met een allochtone organisatie (mogelijk vriendengroep)!!
en het zullen wel vmbo'ers zijn, net als die prutsers die gister mn fiets hebben geschopt.
Schop dan terug, pruster.quote:Op zondag 19 maart 2006 23:33 schreef Fatality het volgende:
die met die bontkraag is óf een allochtoon of ze heet banden met een allochtone organisatie (mogelijk vriendengroep)!!
en het zullen wel vmbo'ers zijn, net als die prutsers die gister mn fiets hebben geschopt.
ontkennen is makkelijk hequote:Op zondag 19 maart 2006 23:33 schreef Fatality het volgende:
quote:Op zondag 19 maart 2006 23:35 schreef Meki het volgende:
[..]
ontkennen is makkelijk he
geef maar allochtonen de schuld maar
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |