Dat zijn geen grapjes jongedame!quote:Op zondag 19 maart 2006 22:23 schreef Janetje het volgende:
Slotje, reeksenstop.
Het is volgens mij niet veranderdquote:Op zondag 19 maart 2006 22:30 schreef Intxaurraga het volgende:
De OP krijgt langzaamaan een GPD'esque lengte.
Maar wij tanken bier, we draaien geen pillen.quote:Op zondag 19 maart 2006 22:30 schreef Intxaurraga het volgende:
De OP krijgt langzaamaan een GPD'esque lengte.
Dat klopt.quote:
Het was eerst langer, het is juist ingekort.quote:Op zondag 19 maart 2006 22:34 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Het aantaal wijze uitspraken groeit gestaag.
Het feit dat we bij deel 468 zijn en er nog geen 10 wijze uitspraken staan zegt veelquote:Op zondag 19 maart 2006 22:34 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Het aantaal wijze uitspraken groeit gestaag.
quote:Op zondag 19 maart 2006 22:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het feit dat we bij deel 468 zijn en er nog geen 10 wijze uitspraken staan zegt veel
WChZ dus.quote:Op zondag 19 maart 2006 22:35 schreef Chowi het volgende:
[..]
Het was eerst langer, het is juist ingekort.
Vandaag geen BeFquote:
Sinds ik terug ben uit Berlijn, ben ik harstikke moe geweest. Nu ook. Ik denk dat ik zo maar weer ga slapen, of zo.quote:
Zware nachten gehad daar?quote:Op zondag 19 maart 2006 22:41 schreef Chowi het volgende:
[..]
Sinds ik terug ben uit Berlijn, ben ik harstikke moe geweest. Nu ook. Ik denk dat ik zo maar weer ga slapen, of zo.
Integendeel, ik heb daar eigenlijk meer geslapen dan ik normaal thuis doe. Behalve woensdag, toen waren we een beetje doorgeslagen.quote:
Nou ja, ik ga iig wel slapen (of nog wat anders). Morgen (en de rest van de week) vrij. Oh jee, de leegte!quote:Op zondag 19 maart 2006 22:44 schreef Chowi het volgende:
[..]
Integendeel, ik heb daar eigenlijk meer geslapen dan ik normaal thuis doe. Behalve woensdag, toen waren we een beetje doorgeslagen..
De ruimte.quote:Op zondag 19 maart 2006 22:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nou ja, ik ga iig wel slapen (of nog wat anders). Morgen (en de rest van de week) vrij. Oh jee, de leegte!
Space, the final frontier.quote:
Al vooruitgang in de voetbalmachine?quote:Op zondag 19 maart 2006 22:50 schreef Pluto_Nium het volgende:
ik kom eens om het hoekje kijken
But it's made in a Hollywood basement.quote:
Ja het gaat al hard vooruitquote:Op zondag 19 maart 2006 22:50 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Al vooruitgang in de voetbalmachine?.
Tell me all about it.quote:
We zijn nu aan het modelleren op de pc dus ergens deze week kan ik een mooie 3d tekening laten zienquote:
Ik kijk al uit naar de 3d renders.quote:Op zondag 19 maart 2006 22:58 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
We zijn nu aan het modelleren op de pc dus ergens deze week kan ik een mooie 3d tekening laten zien![]()
en over zo'n 2 weken ofzo gaan we met het bouwen beginnen![]()
J. zit in Ierland en zit nu waarschijnlijk in een pub, CH. is moe van Duitsland en Pheno was ookal moe. C. zit waarschijnlijk zich klem te zuipen aan de hollandia.quote:Op zondag 19 maart 2006 23:10 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
ff wachten dan maar![]()
het is wel dood hier![]()
ik vind het maar saaiquote:Op zondag 19 maart 2006 23:15 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
J. zit in Ierland en zit nu waarschijnlijk in een pub, CH. is moe van Duitsland en Pheno was ookal moe. C. zit waarschijnlijk zich klem te zuipen aan de hollandia.
Waar de rest is heb ik geen idee van.
Uit betrouwbare bron heb ik begrepen dat die momenteel in bed ligt...quote:Op zondag 19 maart 2006 23:15 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
J. zit in Ierland en zit nu waarschijnlijk in een pub, \
en je weet zeker dat die bron betrouwbaar is?quote:Op zondag 19 maart 2006 23:20 schreef Janetje het volgende:
[..]
Uit betrouwbare bron heb ik begrepen dat die momenteel in bed ligt...
*onder dekens kijkt..quote:Op zondag 19 maart 2006 23:23 schreef killswitch het volgende:
[..]
en je weet zeker dat die bron betrouwbaar is?
Film en zulks.quote:Op zondag 19 maart 2006 23:15 schreef pc-fr34k het volgende:
Waar de rest is heb ik geen idee van.
zou ik voor de zekerheid ook ff onder die dekens mogen kijken?quote:Op zondag 19 maart 2006 23:26 schreef Janetje het volgende:
[..]
*onder dekens kijkt..
Ja, tamelijk zeker..
WDZquote:Op zondag 19 maart 2006 23:28 schreef Dagonet het volgende:
Oh, even een tvp voor mt.
Natuurlijk, jij wel..quote:Op zondag 19 maart 2006 23:27 schreef killswitch het volgende:
[..]
zou ik voor de zekerheid ook ff onder die dekens mogen kijken?
Afgezien van het feit dat ik gewoon met mn kleren aan in bed lig..quote:Op zondag 19 maart 2006 23:31 schreef killswitch het volgende:
[..]
*kijktjanetje toch, sexy lingery setje hoor
Alweer koud??quote:Op zondag 19 maart 2006 23:32 schreef Janetje het volgende:
[..]
Afgezien van het feit dat ik gewoon met mn kleren aan in bed lig..
Neuh.. gewoon te lui.quote:
Ja natuurlijk.. haha..quote:Op zondag 19 maart 2006 23:38 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Je hebt toch wel je schoenen uit![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |