. Zo ziet een moderator/FA/A dat er iets mis is.
Een TR kan volledig anoniem worden geplaatst indien de user dat wenst.quote:Op maandag 20 maart 2006 16:24 schreef HuHu het volgende:
Ter uwernformatie, een TR is een Topic Report.
In alle topic-lijsten verschijnt naast het betreffende topic dan een [afbeelding]. Zo ziet een moderator/FA/A dat er iets mis is.
In de TR kan een user wat tekst zetten, zodat een moderator kan lezen waarom de TR is geplaatst.
oooh, zoquote:Op maandag 20 maart 2006 16:24 schreef HuHu het volgende:
Ter uwernformatie, een TR is een Topic Report.
In alle topic-lijsten verschijnt naast het betreffende topic dan een [afbeelding]. Zo ziet een moderator/FA/A dat er iets mis is.
In de TR kan een user wat tekst zetten, zodat een moderator kan lezen waarom de TR is geplaatst.
Het meisje wil een ban, en iedere gezonde moderator kijkt niet terug in SC topics.quote:
Nee... FA's en A's zien wie het report heeft geplaatst. Een moderator ziet dat niet.quote:Op maandag 20 maart 2006 16:24 schreef B_BOY het volgende:
[..]
Een TR kan volledig anoniem worden geplaatst indien de user dat wenst.
ok, daar zit wat inquote:Op maandag 20 maart 2006 16:25 schreef HuHu het volgende:
[..]
Het meisje wil een ban, en iedere gezonde moderator kijkt niet terug in SC topics.
Dus dan moet je wel een TR plaatsen.
Gehandicapt betekend niet persé dat je ongezond bent.quote:Op maandag 20 maart 2006 16:25 schreef carmiie het volgende:
zijn mods gezond?
daar zit wat inquote:Op maandag 20 maart 2006 16:26 schreef HuHu het volgende:
[..]
Gehandicapt betekend niet persé dat je ongezond bent.
Waaromquote:
ik heb een tubgirl gepostquote:Op maandag 20 maart 2006 16:50 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Waaromik las al zoiets op deze pagina, maar heb geen zin om verder terug te lezen
had ik die willen zien dan?quote:Op maandag 20 maart 2006 16:51 schreef carmiie het volgende:
[..]
ik heb een tubgirl gepost![]()
maar je kan hem niet meer bezichtigen![]()
Dank, heeft VASND gemaaktquote:Op maandag 20 maart 2006 16:52 schreef B_BOY het volgende:
leuke ava marlii.
voordat je die ban krijgt?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |