gequotequote:Op maandag 20 maart 2006 16:01 schreef carmiie het volgende:
Ciao carmen
quote:Op maandag 20 maart 2006 16:06 schreef Renesite het volgende:
Carmiie, Tubgirl, 48 uur
neej. je moet gewoon kijken in mededelingen en dan staat daar iets van zoveel uur en na zoveel tijd (48 uur waarschijnlijk) moet jij naar forum@fok.nl mailen dat je ge-unbanned wilt worden.quote:Op maandag 20 maart 2006 16:06 schreef carmiie het volgende:
krijg ik dan een mailtje?
gewoon zo : ik wil ge-unbanned worden, doei carmiiequote:Op maandag 20 maart 2006 16:09 schreef B_BOY het volgende:
[..]
neej. je moet gewoon kijken in mededelingen en dan staat daar iets van zoveel uur en na zoveel tijd (48 uur waarschijnlijk) moet jij naar forum@fok.nl mailen dat je ge-unbanned wilt worden.
Jaquote:Op maandag 20 maart 2006 16:06 schreef carmiie het volgende:
moet ik dan precies 48 uur wachten?
ja gewoon ik wil geunbanned worden want tijd zit erop.quote:Op maandag 20 maart 2006 16:09 schreef carmiie het volgende:
[..]
gewoon zo : ik wil ge-unbanned worden, doei carmiie
en verder niks?![]()
dat is niet moeilijkquote:Op maandag 20 maart 2006 16:10 schreef B_BOY het volgende:
[..]
ja gewoon ik wil geunbanned worden want tijd zit erop.
word ik dan niet dubbel gebanned?quote:Op maandag 20 maart 2006 16:13 schreef B_BOY het volgende:
[..]
post nog eens tubgirlje word tog al gebanned:P
flauw hoorquote:Op maandag 20 maart 2006 16:20 schreef HuHu het volgende:
Overigens heb ik een TR geplaatst, wellicht dat een andere moderator of FA het ziet.
quote:Op maandag 20 maart 2006 16:20 schreef HuHu het volgende:
Overigens heb ik een TR geplaatst, wellicht dat een andere moderator of FA het ziet.
. Zo ziet een moderator/FA/A dat er iets mis is.
Een TR kan volledig anoniem worden geplaatst indien de user dat wenst.quote:Op maandag 20 maart 2006 16:24 schreef HuHu het volgende:
Ter uwernformatie, een TR is een Topic Report.
In alle topic-lijsten verschijnt naast het betreffende topic dan een [afbeelding]. Zo ziet een moderator/FA/A dat er iets mis is.
In de TR kan een user wat tekst zetten, zodat een moderator kan lezen waarom de TR is geplaatst.
oooh, zoquote:Op maandag 20 maart 2006 16:24 schreef HuHu het volgende:
Ter uwernformatie, een TR is een Topic Report.
In alle topic-lijsten verschijnt naast het betreffende topic dan een [afbeelding]. Zo ziet een moderator/FA/A dat er iets mis is.
In de TR kan een user wat tekst zetten, zodat een moderator kan lezen waarom de TR is geplaatst.
Het meisje wil een ban, en iedere gezonde moderator kijkt niet terug in SC topics.quote:
Nee... FA's en A's zien wie het report heeft geplaatst. Een moderator ziet dat niet.quote:Op maandag 20 maart 2006 16:24 schreef B_BOY het volgende:
[..]
Een TR kan volledig anoniem worden geplaatst indien de user dat wenst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |