Laatste ging hard jaquote:Op zondag 19 maart 2006 21:07 schreef Ambrosius het volgende:
Een hoop topics trouwens, dat worden er zeker wel 12.
net zoveel topics als ritten zou gaaf zijnquote:Op zondag 19 maart 2006 21:07 schreef Ambrosius het volgende:
Oooh Arcee I love you voor al die leuke namen die je maakt voor de topicsquote:Op zondag 19 maart 2006 21:06 schreef Arcee het volgende:
[Schaatsen] WK Allround 2006 - Calgary
[Schaatsen] WK Allround - Calgary #2 Het begint bijna....
[Schaatsen] WK Allround #3: Klassen kampioen na 37.51s. _O_
[Schaatsen] WK Allround #4: Het wonderijs van Calgary.
[Schaatsen] WK Allround #5: De stoma van jelle.
[Schaatsen] WK Allround #6: Strijd der giganten.
[Schaatsen] WK Allround #7: 't heerlijk avondje is gekomen.
Ja, de 10km begínt pas om 23:45 uur.quote:Op zondag 19 maart 2006 21:07 schreef Ambrosius het volgende:
die van jelle wint het duidelijk van cindyquote:Op zondag 19 maart 2006 21:09 schreef Mirri het volgende:
Oooh Arcee I love you voor al die leuke namen die je maakt voor de topics![]()
![]()
jezus, wat laatquote:
quote:Op zondag 19 maart 2006 21:09 schreef Mirri het volgende:
Oooh Arcee I love you voor al die leuke namen die je maakt voor de topics![]()
![]()
quote:Op zondag 19 maart 2006 21:10 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
die van jelle wint het duidelijk van cindy![]()
Veel koffie drinken, morgen op het werk. En quasi aandachtig naar het scherm staren...quote:
Lekker toch.quote:
Kom op, dan maar wat minder slaap.quote:
het topic gewijd aan jou.. beter dan al dat cindy geneuzelquote:
quote:Op zondag 19 maart 2006 21:11 schreef Mirri het volgende:
Enne Cindy is echt de liefste, ik heb tijdens de WCfinale een spandoek gemaakt voor Cindy! Die vond ze "awesome"![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
Die teddybeer oogjes![]()
Heb je d'r gezoend ook?quote:Op zondag 19 maart 2006 21:11 schreef Mirri het volgende:
Enne Cindy is echt de liefste, ik heb tijdens de WCfinale een spandoek gemaakt voor Cindy! Die vond ze "awesome"![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
Die teddybeer oogjes![]()
Hell yeah.quote:Op zondag 19 maart 2006 21:12 schreef snellejelle het volgende:
amateurkijker
ik ga alles kijken![]()
dan morgen maar wat duffer
Cindy Klassen: schaatskoningin.quote:Op zondag 19 maart 2006 21:13 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
kun je dit niet allemaal in het speciale klassen topic kwakken?
aha, duidelijkquote:Op zondag 19 maart 2006 21:12 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
het topic gewijd aan jou.. beter dan al dat cindy geneuzel
Cindy speelt de hoofdrol puntquote:Op zondag 19 maart 2006 21:13 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
kun je dit niet allemaal in het speciale klassen topic kwakken?
Ben jij een profkijker dan?quote:Op zondag 19 maart 2006 21:12 schreef snellejelle het volgende:
[..]
amateurkijker
ik ga alles kijken![]()
dan morgen maar wat duffer
quote:Op zondag 19 maart 2006 21:14 schreef Mirri het volgende:
Cindy speelt de hoofdrol punt, waar wil je anders over lullen?
zoals Frank het zegt welquote:Op zondag 19 maart 2006 21:16 schreef Mirri het volgende:
Is dit nou saetres laatste schaatstoernooi?
quote:
Veldkamp had gereden als nog iemand uitviel. Of doet Bart mee aan die recordwedstrijden vanaf dinsdag?quote:Op zondag 19 maart 2006 21:16 schreef snellejelle het volgende:
Hee Veldkamp is er ook
jammer dat hij niet mee mocht doen
Meer dan 2 seconden van z'n PR af, dat is echt heel netjes.quote:Op zondag 19 maart 2006 21:15 schreef DeeBee het volgende:
die Grodumlijkt echt alsof hij niet eens echt op gang komt tijdens die 1500 meter
hij lijkt alleen maar harder en harder te gaan
![]()
OWS.quote:Op zondag 19 maart 2006 21:18 schreef Bruce117 het volgende:
Waar is dat topic over die noren en mueller.
Nee, hij is echt gestopt dus zou niet gereden hebben.quote:Op zondag 19 maart 2006 21:17 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Veldkamp had gereden als nog iemand uitviel. Of doet Bart mee aan die recordwedstrijden vanaf dinsdag?
Lach hier Peter Mueller uit! #2quote:Op zondag 19 maart 2006 21:18 schreef Bruce117 het volgende:
Waar is dat topic over die noren en mueller.
Shirahata en Sighel. Dat waren nog eens rijders!quote:Op zondag 19 maart 2006 21:19 schreef Remzz het volgende:
Seatre kan bij Shirahata en Sighel in het rijtje
Die tien kilometers van hem altijd.... held
nee, hij had mogen rijden. Maar hij doet het nietquote:Op zondag 19 maart 2006 21:17 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Veldkamp had gereden als nog iemand uitviel.
Frank Snoeks zei toch wat anders gisteren dat hij anders gereden had maja boeit ook niequote:Op zondag 19 maart 2006 21:19 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Nee, hij is echt gestopt dus zou niet gereden hebben.
ja, hij reed echt heel behoorlijk, weinig vervalquote:Op zondag 19 maart 2006 21:18 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Meer dan 2 seconden van z'n PR af, dat is echt heel netjes.
Ja, ik heb geen TV hier, maar goed, zou me tegenvallen als ie nog de recordwedstrijden gaat rijden.quote:Op zondag 19 maart 2006 21:20 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Frank Snoeks zei toch wat anders gisteren dat hij anders gereden had maja boeit ook nie
Z'n tijden zijn dit tournooi niet heel geweldig, maar hij heeft zich de afgelopen 2 seizoenen enorm verbeterd, dus ik geloof wel dat Babenko ver kan komen. Alleen moet er nog wel heel wat van z'n 1500 PR af.quote:
kan me niet voorstellen eigenlijkquote:Op zondag 19 maart 2006 21:22 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ja, ik heb geen TV hier, maar goed, zou me tegenvallen als ie nog de recordwedstrijden gaat rijden.
dat zou ik heeeel jammer vindenquote:Op zondag 19 maart 2006 21:23 schreef snellejelle het volgende:
als Dankers geen 10k rijdt, is dat best een verrassing voor mij
het ziet er zo langzaam, sloom, gracieus toch ook wel, uit wat hij doetquote:
ja, niet echt aerodynamisch. Hij als astronaut zou toch beter moeten weten. Hij zou nog zo veel harder kunnen. Maar ik vind em leukquote:
is dat min die ene punt aftrek voor de val?quote:Op zondag 19 maart 2006 21:25 schreef snellejelle het volgende:
Saetre heeft trouwens precies 45 punten behaald met zijn 1500 meter
En hoppa, bijna 4 (!) seconden.quote:Op zondag 19 maart 2006 21:22 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Z'n tijden zijn dit tournooi niet heel geweldig, maar hij heeft zich de afgelopen 2 seizoenen enorm verbeterd, dus ik geloof wel dat Babenko ver kan komen. Alleen moet er nog wel heel wat van z'n 1500 PR af.
aha, open je ook een fantopic?quote:Op zondag 19 maart 2006 21:26 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
ja, niet echt aerodynamisch. Hij als astronaut zou toch beter moeten weten. Hij zou nog zo veel harder kunnen. Maar ik vind em leuk![]()
astronaut?quote:Op zondag 19 maart 2006 21:26 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
ja, niet echt aerodynamisch. Hij als astronaut zou toch beter moeten weten. Hij zou nog zo veel harder kunnen. Maar ik vind em leuk![]()
Dan kan ik 't me wel voorstellen.quote:Op zondag 19 maart 2006 21:15 schreef Wombcat het volgende:
Ben jij een profkijker dan?
Wil ik ook worden: betaald schaatsen kijken![]()
Nee, moet morgen flinke autorit maken (op tijd vertrekken), en wil niet in de vangrail belanden. Moet vliegtuig in Frankfurt halen.
Ik denk dat Frank zelf graag Astronaut had willen wordenquote:Op zondag 19 maart 2006 21:27 schreef snellejelle het volgende:
[..]
aha, open je ook een fantopic?
ik zal er iig in posten
dat astronaut worden ben ik nu wel zat, dat heeft Frank al 17 keer verteld....
Nee, hij zou het willen. Maar goed, dat wil iedereen wel (ik wel iig), maar de kans dat het ook gebeurt is nihil.quote:Op zondag 19 maart 2006 21:27 schreef DeeBee het volgende:
[..]
astronaut?dat zou echt wel heel uniek zijn
is hij ooit in de ruimte geweest of gaat hij nog?
![]()
ja precies, hij heeft misschien alleen wat extra voordeel bij de fysieke testen omdat hij een topsporter isquote:Op zondag 19 maart 2006 21:28 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Nee, hij zou het willen. Maar goed, dat wil iedereen wel (ik wel iig), maar de kans dat het ook gebeurt is nihil.
Val je ook voor hem.?quote:Op zondag 19 maart 2006 21:18 schreef Mirri het volgende:
Frank is gaaf .
Het zijn allebei behoorlijke allrounders, al heeft Janmaat veel meer ervaring op de lange afstanden. Maar goed, het is maart, en dan is Janmaat op z'n best.quote:Op zondag 19 maart 2006 21:30 schreef DeeBee het volgende:
[..]
ja precies, hij heeft misschien alleen wat extra voordeel bij de fysieke testen omdat hij een topsporter is![]()
hmm, raar dat Janmaat wint...dacht dat het ook meer een stayer was...of is die Olde Heuvel helemaal een diesel?![]()
Was hij niet ook degene die Jurre Trouw ooit "misschien wel de beste schaatser van Nederland" noemde, 3 keer in 1 weekend?quote:Op zondag 19 maart 2006 21:27 schreef snellejelle het volgende:
dat astronaut worden ben ik nu wel zat, dat heeft Frank al 17 keer verteld....
Yep.quote:Op zondag 19 maart 2006 21:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Was hij niet ook degene die Jurre Trouw ooit "misschien wel de beste schaatser van Nederland" noemde, 3 keer in 1 weekend?
Omdat ik iemand gaaf vindt val ik er niet gelijk opquote:
ik doe dan met MiLalaa meequote:Op zondag 19 maart 2006 21:33 schreef Mirri het volgende:
[..]
Omdat ik iemand gaaf vindt val ik er niet gelijk op![]()
En ik ga niet beginnen over Cindy, dan wordt Milalaa boos,![]()
Heel fijn dat je naar me luistertquote:Op zondag 19 maart 2006 21:33 schreef Mirri het volgende:
quote:Op zondag 19 maart 2006 21:33 schreef I.R.Baboon het volgende:
Toch leuk, niet kijken en me toch ergeren aan de commentator..
Weet ik, ik plaag je maar een beetjequote:Op zondag 19 maart 2006 21:33 schreef Mirri het volgende:
[..]
Het is niet eens een PR. Maar goed, dat van Elm stond ook wel erg strak.quote:Op zondag 19 maart 2006 21:33 schreef Bartoli het volgende:
worden nog leuke ritten. Die Elm overtreft zichzelf ook
Ik hoop dat het niet persoonlijk is, ik ben heel gevoelig, en ik moet morgen een natuurkundetest maken..quote:
Snoeks roeleert dan ook enorm de commentatorpan uit.quote:
ik bedoel dat elm het hele seizoen nog niet zo goed reed als dit weekend vind ik. Jammer van Morrison maar tochquote:Op zondag 19 maart 2006 21:35 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Het is niet eens een PR. Maar goed, dat van Elm stond ook wel erg strak.
Arcee tipte hem bij de OS.quote:Op zondag 19 maart 2006 21:36 schreef Ericr het volgende:
Ook weer lekker gepiekt Jim Morisson
quote:Op zondag 19 maart 2006 21:37 schreef tong80 het volgende:
Arcee tipte hem bij de OS.
nee over alle afstandenquote:Op zondag 19 maart 2006 21:39 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
de vraag ging toch alleen over de 1500m?
Elke afstand.quote:Op zondag 19 maart 2006 21:39 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
de vraag ging toch alleen over de 1500m?
Ja, hij was aan het begin ijzersterk, en nu weer. Nou ja, misschien de spanning of zo.quote:Op zondag 19 maart 2006 21:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Arcee tipte hem bij de OS.
Jeetje die heeft z'n seizoen slercht opgebouwd.
quote:Op zondag 19 maart 2006 21:41 schreef Bartoli het volgende:
Fabris haalt dat Italiaans record wel terug
dat om te beginnenquote:Op zondag 19 maart 2006 21:41 schreef Bartoli het volgende:
Fabris haalt dat Italiaans record wel terug
die rijden lekker elkaar de stront inquote:Op zondag 19 maart 2006 21:41 schreef DeeBee het volgende:
Davis vs. Hedrick, dat wordt echt legendarisch![]()
Het blijkt wel te kunnen.quote:Op zondag 19 maart 2006 21:43 schreef MiLalaa het volgende:
HUH?! 0.1 verval. Onmogelijk!
ja maar hij moet nog een WR rijden vandaag op de 10 kilometer!quote:Op zondag 19 maart 2006 21:43 schreef Arcee het volgende:
24.22 - 50.42 - 1.17.01 - 1.44.02
24.54 - 51.18 - 1.18.80 - 1.46.80
0.08 eraf maar voor Kramer.
Maar eindtijd wel tegenvallend dan... eigenlijk.quote:Op zondag 19 maart 2006 21:44 schreef Brahimov het volgende:
Wat een race van Fabris. Die drie ronden, dat (gebrek aan) verval. Geweldig
zou zo maar kunnen iddquote:Op zondag 19 maart 2006 21:44 schreef Bruce117 het volgende:
Volgens seizoen gaat Fabris een aflopend schema rijden
Dat zou wat zijn.quote:Op zondag 19 maart 2006 21:44 schreef Bruce117 het volgende:
dan begint hij met een 30'erquote:Op zondag 19 maart 2006 21:44 schreef Bruce117 het volgende:
en ook deze ronde was sneller dan die van enricoquote:Op zondag 19 maart 2006 21:46 schreef snellejelle het volgende:
deze ronde een seconde sneller dan enrico.
weer een WR dusquote:Op zondag 19 maart 2006 21:47 schreef Remzz het volgende:
Laat nu alsjeblieft de laatste rit op de 10000 meter Shani tegen Chad zijn
Davis pakt Hedrick eigenlijk in de opening.quote:Op zondag 19 maart 2006 21:48 schreef Arcee het volgende:
23.55 - 48.83 (25.2) - 1.15.06 (26.2) - 1.42.68 (27.6) Davis
23.99 - 49.18 (25.1) - 1.15.41 (26.2) - 1.42.85 (27.4) Hedrick
Wat een race.
WR.
quote:Op zondag 19 maart 2006 21:47 schreef TheVulture het volgende:
Ben ik weer... net op tijd om Mr. Colgate op zijn muil te zien gaan![]()
quote:Op zondag 19 maart 2006 21:48 schreef komrad het volgende:
maar vergeet morrison niet he
Da's wel te hopen ja.quote:Op zondag 19 maart 2006 21:47 schreef Remzz het volgende:
Laat nu alsjeblieft de laatste rit op de 10000 meter Shani tegen Chad zijn
quote:Op zondag 19 maart 2006 21:48 schreef TheVulture het volgende:
Maren krijgt steeds meer fans zo te lezen
Nee daar heb je wel gelijk in jaquote:Op zondag 19 maart 2006 21:49 schreef DeeBee het volgende:
zo lang Davis, Hedrick en Fabris niet stoppen wordt er echt geen enkele Nederlander allround kampioen...
Ik mis alleen de sensuele spanning van Ria en Martquote:Op zondag 19 maart 2006 21:49 schreef Brahimov het volgende:
Wat weer een schaatsavond. Smullen dit. De twee ritten van Davis tegen Hedrick gisteren en vandaag waren kippenvelritten. Heerlijk. Go Shani, straks weer.
4e, Kramer gaat Morrison echt wel inpakken.quote:Op zondag 19 maart 2006 21:49 schreef Ambrosius het volgende:
Kramer wordt hooguit vijfde denk ik.
Snap ik ook niet. Dat zou gewoon standaard moeten zijn imo.quote:Op zondag 19 maart 2006 21:50 schreef snellejelle het volgende:
loting voor de 5k:
1 Fei WANG CHN
Wieteke CRAMER NED
2 Tessa van DIJK NED
Catherine RANEY USA
3 Daniela ANSCHÜTZ THOMS GER
Martina SABLIKOVA CZE
4 Ireen WÜST NED
Maki TABATA JPN
5 Kristina GROVES CAN
Maren HAUGLI NOR
6 Cindy KLASSEN CAN
Claudia PECHSTEIN GER
waarom niet in volgorde van het klassement?
Die zijn iets anders aan het doenquote:Op zondag 19 maart 2006 21:50 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik mis alleen de sensuele spanning van Ria en Mart![]()
12 seconde is dat. hij moet ook nog 9/10 op ervik pakkenquote:Op zondag 19 maart 2006 21:50 schreef Arcee het volgende:
[..]
4e, Kramer gaat Morrison echt wel inpakken.
Idd en die Pool ook, alleen oppassen voor Ervikquote:Op zondag 19 maart 2006 21:50 schreef Arcee het volgende:
[..]
Is toch twaalf seconden, moet eigenlijk wel kunnen ja. Zeker als Sven een WR rijdtquote:Op zondag 19 maart 2006 21:50 schreef Arcee het volgende:
[..]
Geweldig om te zien dat Hedrick ook een direct duel kan verliezenquote:Op zondag 19 maart 2006 21:51 schreef Arcee het volgende:
Geweldig zoals Davis en Hedrick dat laatste rechte eind samen schaatsten.
misschien omdat ze nu twee afstanden op een dag rijden en het anders de voorbereiding kan beīnvloeden als niet duidelijk is hoe laat je aan de bak moet. Ik doe maar een gok...quote:Op zondag 19 maart 2006 21:50 schreef snellejelle het volgende:
waarom niet in volgorde van het klassement?
Op dit toernooi doet NL het anders niet echt beter dan de noren hoor.quote:Op zondag 19 maart 2006 21:51 schreef Ericr het volgende:
Er kan altijd nog een Nederlander opstaan in de komende jaren, maar dan moet het wel een goede sprinter zijn. We moeten niet vervallen zoals de Noren.
alleen jammer dat nu jack van gelder met studio voetbal gaat komenquote:Op zondag 19 maart 2006 21:51 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Is toch twaalf seconden, moet eigenlijk wel kunnen ja. Zeker als Sven een WR rijdt.
We kunnen beter Wennemars een stoomcursus 10K geven.quote:Op zondag 19 maart 2006 21:51 schreef Ericr het volgende:
Er kan altijd nog een Nederlander opstaan in de komende jaren, maar dan moet het wel een goede sprinter zijn. We moeten niet vervallen zoals de Noren.
quote:Op zondag 19 maart 2006 21:52 schreef Bartoli het volgende:
[..]
alleen jammer dat nu jack van gelder met studio voetbal gaat komen![]()
1 Toernooi met veel Nederlandse afzeggingen. Noren pieken in ieder geval verkeerd, Nederland pakt tenminste nog prijzen.quote:Op zondag 19 maart 2006 21:52 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Op dit toernooi doet NL het anders niet echt beter dan de noren hoor.
Niet nu, 22.50 pas. Als ik even reken is dat gelijk na de 5.000 vrouwen.quote:Op zondag 19 maart 2006 21:52 schreef Bartoli het volgende:
[..]
quote:Op zondag 19 maart 2006 21:52 schreef Bartoli het volgende:
[..]
ik dacht me van de laatste jaren te herinneren dat ze 't wel gewoon in omgeeerde volgorde deden....quote:Op zondag 19 maart 2006 21:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
misschien omdat ze nu twee afstanden op een dag rijden en het anders de voorbereiding kan beīnvloeden als niet duidelijk is hoe laat je aan de bak moet. Ik doe maar een gok...
ah ok mooiquote:Op zondag 19 maart 2006 21:54 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Niet nu, 22.50 pas. Als ik even reken is dat gelijk na de 5.000 vrouwen.
Is toch pas tien voor 11?quote:Op zondag 19 maart 2006 21:52 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Dat niet, maar toch wel twee ritten 10.000 verwacht ik.quote:Op zondag 19 maart 2006 21:54 schreef Bartoli het volgende:
[..]
ah ok mooi. Ik dacht dat het nu kwam en dat we weer wat ritten 5k moesten missen
Z'n opening is te zwak. Relatief dan, want hij rijdt nog steeds een goede eindtijdquote:Op zondag 19 maart 2006 21:52 schreef Arcee het volgende:
Olympisch kampioen Fabris blijft toch wel behoorlijk achter. Dikke seconde.
Past niet in het tijdschema vrees ik.quote:Op zondag 19 maart 2006 21:54 schreef TheVulture het volgende:
Eigenlijk vind ik dat het allroundtoernooi ook best op de spelen gereden kan worden... de beste 12 allrounders van het WK een jaar voor de Spelen mogen dan meedoen en rijden ook gewoon alle afstanden mee... kost je dan ook geen extra dagen, je maakt alleen het klassementje op aan het einde van de Spelen
Ze rijden mee, dus komen er extra ritten. 500 meter dan vooral.quote:Op zondag 19 maart 2006 21:57 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Op de manier die TheVulture voorstelt kost het niets extra's.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |