Dat is eerder Colombiaans..quote:Op zondag 19 maart 2006 20:36 schreef basbrouwers het volgende:
Wit poeder *snif*
Oke, die dan niet... boeiend...quote:Op zondag 19 maart 2006 21:23 schreef Jordy-B het volgende:
grachten?
Die zijn alleen typisch Nederlands als ze vol met fietsen, winkelwagentjes en lijken liggen...
In echt nederlands is dat: Iedereen heeft meer dan één fietsquote:Op zondag 19 maart 2006 20:36 schreef basbrouwers het volgende:
Iedereen heeft meer als één fiets
En wat vind jij nou écht Nederlands?
Is in ieder geval uniek in Europa en is een echt onderdeel van de nationale identiteit geworden, volgens mij.quote:Op zondag 19 maart 2006 21:33 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
ja goh wat uniek. Dat hebben ze niet zo'n beetje dagelijks in Bangladesh![]()
Jij hebt dat filmpje van de metro in Japan nooit gezien?quote:Op zondag 19 maart 2006 21:29 schreef Pietverdriet het volgende:
de trein in dringen als er nog mensen aan het uitstappen zijn..
Vertel..quote:Op zondag 19 maart 2006 21:43 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Jij hebt dat filmpje van de metro in Japan nooit gezien?
en niet te vergeten de krenterigheidquote:Op zondag 19 maart 2006 21:29 schreef Pietverdriet het volgende:
hufterigheid, niet aan de (verkeers) regels houden, bot zijn, de trein in dringen als er nog mensen aan het uitstappen zijn..
Tjaquote:Op zondag 19 maart 2006 22:32 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
en niet te vergeten de krenterigheid
Da's niet eens 'n Nederlands verhaal, joh...quote:
Weet iemand waar ik die kan kopen?quote:Op zondag 19 maart 2006 22:40 schreef KeessieK het volgende:
typisch nederlands: een flessenlikker.. omdat we echt alles uit die fles willen krijgen want we hebben er godver voor betaald ook!![]()
Thuisbevalling moet je dan zeggen hé!quote:Op zondag 19 maart 2006 23:45 schreef Aventura het volgende:
Pijn = fijn, lekker urenlang creperen van de koppijn in plaats van een paracetamolletje te nemen 'want ik slik liever geen pillen als het niet hoeft'. Je gaat pas naar de dokter als je zowat doodgaat. En een helse bevalling is prima, goed voor de band met je kindje![]()
shit ik lachtequote:Op zondag 19 maart 2006 21:51 schreef __Saviour__ het volgende:
Duitsers aan de kust
Ik leer het hier de mensen aan om het 3 keer te doenquote:Op zondag 19 maart 2006 23:45 schreef remlof het volgende:
Dat 3x zoenen is wel het meest irritante... en erg lastig af te leren als je in het buitenland bent
Het is nog erger als je in Antwerpen woont, want dan wil de rest van het land je niet begrijpen.quote:Op zondag 19 maart 2006 23:45 schreef remlof het volgende:
Dat 3x zoenen is wel het meest irritante... en erg lastig af te leren als je in het buitenland bent
Idd, Amerikaans verzinselquote:Op zondag 19 maart 2006 23:38 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Da's niet eens 'n Nederlands verhaal, joh...
Gezellig!quote:Op maandag 20 maart 2006 10:33 schreef _Floddertje_ het volgende:
• Nederlanders vinden alles 'lekker': lekker eten, lekker gaan slapen, lekker een douche nemen, het zonnetje schijnt lekker, we hebben lekker gesport, alles is lekker!
hmmmm, denk, denkquote:Op maandag 20 maart 2006 10:33 schreef _Floddertje_ het volgende:
• washandje
neuh, dat doen Duitsers ook.quote:• broodtrommel (op je werk lunchen met van huis meegenomen boterhammetjes met kaas)
Yepquote:• Nederlanders vinden alles 'lekker': lekker eten, lekker gaan slapen, lekker een douche nemen, het zonnetje schijnt lekker, we hebben lekker gesport, alles is lekker!
So true...en als het gratis is, pak je er niet 1, maar meteen 10...het is immers gratisquote:Op zondag 19 maart 2006 21:14 schreef Kresj het volgende:
alles wat gratis is meenemen.
bij mij gaat het altijd zo:quote:Op maandag 20 maart 2006 15:08 schreef Belsezar het volgende:
Afspreken als je bij iemand gaat eten...
Bijv:
Nee vandaag kan je niet blijven eten hoor. Heb ik niet op gerekend.
Volgende week koop ik 1 xtra karbonaadje
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |