Ik heb ff met je foto zitten spelen, ik vind em zo lief...hoe vind je hem zo?quote:Op maandag 15 mei 2006 15:56 schreef SpeedyGJ het volgende:
Okedan zal ik daar de volgende keer even om denken
thnx
![]()
Mooie portretten van die kikkersquote:Op woensdag 17 mei 2006 06:50 schreef Rubber_Soul het volgende:
1#
[afbeelding]
2#
[afbeelding]
3#
[afbeelding]
Dankequote:Op woensdag 17 mei 2006 07:05 schreef dontcare het volgende:
[..]
Mooie portretten van die kikkers![]()
Image Shack boycot Fok!dus een andere host is beter
Tja die dreads...quote:Op woensdag 17 mei 2006 08:04 schreef Puckzzz het volgende:
Nu vind ik dreads normaalgesproken erg mooi, maar bij dat meisje zijn ze wel erg slordig...en dan vind ik de foto ook meteen een stuk minder mooi want ik blijf er maar naar kijken.
kleuren van de foto zijn wel erg okee
foto 2 doet me niet zoveel en foto 3 vind ik dan nog het mooist.
deze foto had veel meer impact gehad als je de dreads in het verlengde van de schorsnerven had genomen, beetje aparte blik verderquote:Op woensdag 17 mei 2006 08:30 schreef Rubber_Soul het volgende:
[..]
Tja die dreads...
Die hadden net een half uur voor de foto's een gigantische regenbui over zich heen gehad.
Ik stoor me er minder aan, omdat het bij haar past, maar ik ken haar dan ook en jullie niet uiteraard.
Maar het was idd wel wat jammer.
Dreads kunnen ook erg mooi en detailrijk zijn:
[afbeelding]
quote:
Hmm ik denk dat die houding niet mogelijk was geweest.quote:Op woensdag 17 mei 2006 09:02 schreef Re het volgende:
[..]
deze foto had veel meer impact gehad als je de dreads in het verlengde van de schorsnerven had genomen, beetje aparte blik verder
De belichting op het gezicht komt van zo'n zelfde lamp die net buiten beeld hangtquote:Op woensdag 17 mei 2006 09:10 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Deze is echt gaaf; het lijkt nu net of het licht dat op het gezicht van het model valt van het licht komt dat aan de muur achter hem hangt.
Ik vind ze mooiquote:Op woensdag 17 mei 2006 06:50 schreef Rubber_Soul het volgende:
1#
[afbeelding]
2#
[afbeelding]
3#
[afbeelding]
Ziet er iig wel een stuk beter uitquote:Op maandag 15 mei 2006 16:56 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ik heb ff met je foto zitten spelen, ik vind em zo lief...hoe vind je hem zo?
[afbeelding]
De laatste is enorm leuk! Fotogeniek kind!quote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:47 schreef Oehaha het volgende:
Onze zoon Daan:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
1 en 3:quote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:47 schreef Oehaha het volgende:
Onze zoon Daan:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
geeft toch altijd wel heerlijke plaatjes die verlopen ranzige alkoholistenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 18:29 schreef Rubber_Soul het volgende:
This is Santa in his true form.
Please cover your children's eyes!
[afbeelding]
"Waar zijn die foto's dan voor?"quote:Op vrijdag 19 mei 2006 18:30 schreef Re het volgende:
[..]
geeft toch altijd wel heerlijke plaatjes die verlopen ranzige alkoholisten
Coole stijl heb je, Rubber_Soul, vooral ook die 3 die je voor deze post neerzette. Dat sterke contrast vind ik tof. En de lucht in je eerste foto is bijna duivelsquote:Op vrijdag 19 mei 2006 18:29 schreef Rubber_Soul het volgende:
This is Santa in his true form.
Please cover your children's eyes!
[afbeelding]
Well thank you dearquote:Op vrijdag 19 mei 2006 21:30 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Coole stijl heb je, Rubber_Soul, vooral ook die 3 die je voor deze post neerzette. Dat sterke contrast vind ik tof. En de lucht in je eerste foto is bijna duivels
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |