quote:
Kan ik deze foto ergens van kennen?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 16:16 schreef Faux het volgende:
[afbeelding]
Kwam ik er dus gewoon even achter dat er een apart topic voor portretten is.
Enfin, met een omweg. Hier was ik weer.
In ieder geval veels te breed voorquote:
goed gelukt! ik zou wel de glimplekjes van het flitsen proberen weg te werkenquote:Op zondag 9 juli 2006 14:54 schreef RonaldV het volgende:
Gisteravond aan het Veluwemeer (ca. half 10) Mijn oppas Eline met een vriendin:
[afbeelding]
Erg mooie foto, goede blik in de ogen, jammer van die lelijke brilquote:Op zondag 9 juli 2006 16:23 schreef aapstok het volgende:
Mooie foto Ronald!
@ FRDesign: het model heeft in die eerste foto een hele mooie blik, heb je met opzet hun gezichsthuid gelaten zoals die was? Heb ff je website bekeken: 600 m2 aan studio?! wow!
Hier de vriendin van de jongen die ik een stuk of 10 posts hierboven heb staan, enjoy!:
[afbeelding]
Gek he? Beide dames hebben een vrij donkere huid, en toch komen die vlekjes tevoorschijn alsof ze een standaard Friezin zijn. Ik zal ze nog even bijwerken zo.quote:Op zondag 9 juli 2006 19:21 schreef pea4fun het volgende:
[..]
goed gelukt! ik zou wel de glimplekjes van het flitsen proberen weg te werken
Fotogenieke kinderenquote:Op zondag 9 juli 2006 18:01 schreef dnzl het volgende:
Hier wat van mijn eerste foto's genomen met een Nikon D50
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Friezinnen hebben standaard glimplekjes?quote:Op zondag 9 juli 2006 19:23 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Gek he? Beide dames hebben een vrij donkere huid, en toch komen die vlekjes tevoorschijn alsof ze een standaard Friezin zijn. Ik zal ze nog even bijwerken zo.
Friezin --> blank --> reflecteert flits als een dolle.quote:Op zondag 9 juli 2006 19:24 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Friezinnen hebben standaard glimplekjes?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |