Nee, niet hier. Ik maak eigenlijk nooit foto's van fokkers en ik ga geen foto's van bekenden, klasgenoten e.d. ongevraagd plaatsenquote:Op zaterdag 20 mei 2006 03:07 schreef Rubber_Soul het volgende:
[..]
Well thank you dear
Jij ook ergens wat moois staan hier??
Dankuquote:Op zaterdag 27 mei 2006 16:18 schreef Faux het volgende:
@Rubber_Soul: #1 en #3 zijn bijzonder sfeervolle platen - erg mooi! Waar ik vraagtekens bij zet is de grijs/zwarte waas op hun gezichten - waarom heb je dit precies gedaan?
Gaaf! Fijne kleurtjes!quote:Op zaterdag 27 mei 2006 16:16 schreef Faux het volgende:
[afbeelding]
Kwam ik er dus gewoon even achter dat er een apart topic voor portretten is.
Enfin, met een omweg. Hier was ik weer.
Ik vind jou zo gaaf hè.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 16:16 schreef Faux het volgende:
[afbeelding]
Inderdaad, qua kleur heel erg mooi. Maar haar gezicht lijkt niet helemaal symetrisch, en dat begint mij te irriteren.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 16:16 schreef Faux het volgende:
[afbeelding]
quote:Op woensdag 31 mei 2006 13:55 schreef Faux het volgende:
Ik ben blij dat de definitie van perfectie toch nog steeds een heerlijk brede is.
Sorry, dat wist ik niet. Ik dacht dat het door de belichting kwam: door de zware schaduw kan je slecht zien wat echt haar gezicht is. Het is een erg mooi model. Lui oogje of niet.quote:Op woensdag 31 mei 2006 13:22 schreef Faux het volgende:
Dat het je irriteert vind ik jammer: het meisje heeft een lui oogje en om dat nou weg te shoppen vind ik getuigen van een ernstig gebrek aan respect, niet stroken met mijn persoonlijke ethiek en buiten alles afdoen aan het hele concept 'portretteren'.
Poep gebeurd.
Ik heb even rondgeklikt op je website. Wat maak jij gave dingen! Heel erg tof.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:33 schreef Maxcre8 het volgende:
De 2de heb ik net gemaakt en dat is eigenlijk een Recovering van de eerste, die ik al eerder deze week heb gepost. (vandaar dat ik ze nu samen post)
[afbeelding]
[afbeelding]
ze is weer "bijna" de oude
Dankje Lottequote:Op maandag 5 juni 2006 12:05 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Ik heb even rondgeklikt op je website. Wat maak jij gave dingen! Heel erg tof.![]()
leuke foto, alleen stoort haar beugel/tong onder haar onderlip me iets..quote:
Mopperdemopper ... 550 pixels... mopperdemopper... FAQ... mopperdemopper...quote:
ik vind het een supermooi meisje, en juist dat oogje heeft watquote:Op woensdag 31 mei 2006 13:22 schreef Faux het volgende:
Dat het je irriteert vind ik jammer: het meisje heeft een lui oogje en om dat nou weg te shoppen vind ik getuigen van een ernstig gebrek aan respect, niet stroken met mijn persoonlijke ethiek en buiten alles afdoen aan het hele concept 'portretteren'.
Poep gebeurd.
Ik heb net mn site een kleine facelift gegeven, met 21 nieuwe plaatjes tis alleen wel ff zoeken..quote:Op maandag 5 juni 2006 12:05 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Ik heb even rondgeklikt op je website. Wat maak jij gave dingen! Heel erg tof.![]()
de 2de vind ik erg mooi, qua kleur tonen en warmte heeft iets natuurlijks..quote:Op woensdag 7 juni 2006 00:03 schreef elmarz het volgende:
2 fotootjes van de afgelopen tijd...
[afbeelding]
[afbeelding]
grtz,
el Marz.
Ik vind nr twee ook erg fijn. Die blik is fantastisch, de gekozen compositie ook!quote:Op woensdag 7 juni 2006 00:03 schreef elmarz het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
grtz,
el Marz.
CC.....wow....mooi......das mijn kritiek. Tevreden?quote:Op maandag 12 juni 2006 16:48 schreef CrazyCharlie het volgende:
[afbeelding]
Vond hem best aardig gelukt...
kritiek?
quote:Op maandag 12 juni 2006 18:34 schreef An24 het volgende:
[..]
CC.....wow....mooi......das mijn kritiek. Tevreden?![]()
Nee? nou ja okay dan.....haar blik is super, het zwart wit ook. Het enige dat mij een beetje stoort is de stoel voor haar en haar hand voor in beeld. Tis mierenneukerij weet het, maar je kunt het krijgen zoals je het hebben wilt![]()
Ik weet niet of ze er zo uitziet of met een hele holle rug ligt maar ik vind het er een beetje vaag uitzienquote:Op woensdag 7 juni 2006 00:03 schreef elmarz het volgende:
grtz,
el Marz.
Vooral suus2quote:Op donderdag 22 juni 2006 11:09 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
Ojaa suus2.jpg & suus3.jpg zijn echt mooi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |