Ik vind het een beetje op een gevangenis lijkenquote:Op maandag 20 maart 2006 00:06 schreef Noca het volgende:
[..]
Dank je.
Hetzelfde als wat jij ervan vindt denk ik, lelijk
Bijzaak. Dat is letterlijk wat ik ervan vind...quote:Op maandag 20 maart 2006 00:05 schreef Jasza het volgende:
Gefeliciteerd, was dik verdiend alleen wat vinden jullie nou van het stadion van de buitenkant?
quote:Op zondag 19 maart 2006 23:51 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Dank![]()
Maar Buijs geen kutkakkerlak meer noemen hè, anders verspeel je je pluspunt weer
Zal denk ik ook niet zo blijven, buiten is het nog 1 grote bouwput en zo'n lelijke buitenkant zal denk ik niet echt bevordelijk zijn voor de verkoop/verhuur van de appartementen die er nog gebouwd gaan worden.quote:Op maandag 20 maart 2006 00:15 schreef Gollemrulez het volgende:
De buitenkant was waarschijnlijk vooral goedkoop. Beter dan een mooi stadion van buiten en sfeerloos van binnen, waar er genoeg van zijn
quote:Op maandag 20 maart 2006 14:58 schreef Ungeheuer het volgende:
Hey wat hebben we gisteren gedaan tegen Ajax?
zonder verder lullig te doen... wij wonnen thuis 4-2 van Ajax, speelden uit 0-0, wonnen thuis 4-0 van zullie... nouja, die wedstrijd in de Euroborg wil ik het niet eens over hebbenquote:
Ben er gister even onmheen gerend (had helaas geen kaarten...quote:Op maandag 20 maart 2006 00:05 schreef Jasza het volgende:
Gefeliciteerd, was dik verdiend alleen wat vinden jullie nou van het stadion van de buitenkant?
Algemeen bekend dat wij de Trots van het Noorden zijn. Doe je weinig aan.quote:Op maandag 20 maart 2006 15:38 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
maar nu al roepen 'Trots van het Noorden'jij bent ook snel tevreden!
Heb je er filmpjes van? Want in het stadion zie je niet alles altijd even goed natuurlijk.quote:Op maandag 20 maart 2006 18:23 schreef Noca het volgende:
Nog even over gister. Waarom werd de elleboog van Boukhari en het doorlopen op Matthijs niet uitgezonden? Dat waren net zulke overtredingen als die van Buijs, maar blijkbaar minder interressant
Helaas niet. Een van die stukjes was trouwens wel te zien bij een voorstukje van de wedstrijd...maar vervolgens lieten ze het in de samenvatting niet zien. Maar ja, dat gebeurt elke week bij elke wedstrijd. Hoort er ook bij denk ik.quote:Op maandag 20 maart 2006 18:29 schreef Suijk het volgende:
[..]
Heb je er filmpjes van? Want in het stadion zie je niet alles altijd even goed natuurlijk.
Nou er was al afgefloten en de bal was weg. En hij vond het nodig om nog even flink door te lopen.quote:Op maandag 20 maart 2006 18:51 schreef Suijk het volgende:
Ja, maar dan zou het wel vreemd zijn dat ze er achteraf nog op terugkomen en zeggen van 'Helaas moeten we dit soort dingen ook aan de kaak stellen'. Doe het dan goed (of die van Boukhari was niet zo erg).
Ja, ik had ook nog wel een rode kaart willen hebben voor Boukhari in ruil voor de overwinning.quote:Op maandag 20 maart 2006 19:00 schreef Noca het volgende:
[..]
Nou er was al afgefloten en de bal was weg. En hij vond het nodig om nog even flink door te lopen.
Maar wat ik zeg, het is wel bekend dat men hier bij Talpa selectief mee omgaat.
Maakt verder ook niet uit, de 3 punten van gister maken alles goed.
Om maar even jullie oppegoeroe aan te halen:quote:Op maandag 20 maart 2006 15:38 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
zonder verder lullig te doen... wij wonnen thuis 4-2 van Ajax, speelden uit 0-0, wonnen thuis 4-0 van zullie... nouja, die wedstrijd in de Euroborg wil ik het niet eens over hebbendie was voor jullie.. maar nu al roepen 'Trots van het Noorden'
jij bent ook snel tevreden!
quote:Op maandag 20 maart 2006 00:01 schreef SCH het volgende:
Oh ja, ga mijn overdrijving zijn opmerking even serieus analyseren, stomme nuchtere Groningerd Fries
Verrassendquote:Vooronderzoek KNVB naar trap Danny Buijs tegen Ajax
ZEIST - De aanklager betaald voetbal heeft een vooronderzoek ingesteld naar de actie van FC Groningen-middenvelder Danny Buijs tegen Nordin Boukhari in de wedstrijd tegen Ajax.
Buijs trapte zondag in blessuretijd Ajacied Boukhari in de rug, buiten het gezichtsveld van scheidsrechter Blom, maar in het zicht van de televisiecamera's. De KNVB gaat getuigenverklaringen horen en komt naar verwachting donderdag met een schikkingsvoorstel. Buijs hangt een schorsing van een aantal wedstrijden boven het hoofd.
Bron: RTV Noord
hap, hap...quote:Op dinsdag 21 maart 2006 15:48 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
Om maar even jullie oppegoeroe aan te halen:
[..]
psies, en dat is handig in de CL.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:41 schreef clauwheee het volgende:
En tja, we spelen nu eenmaal beter tegen 'topclubs'![]()
Ajakkes, niveautje hoorquote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:41 schreef clauwheee het volgende:
Ik hoop serieus trouwens dat de twee noordelijke clubs en Utreg dat Ajakkes zo ver mogelijk naar beneden krijgen! Vind ik zelf best een strak plan. Hoppa, naar beneden met die arrogante lui!
Nee, er op reageren in een Groningen topic getuigt van niveau...quote:
Eens.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:57 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ook niet Noca, daarvoor laat hij het dit seizoen iets teveel voor afweten.
Alleen kwa scoren that is. Hij werkt nog steeds elke wedstrijd als een paard. Afweten klinkt meteen weer zo negatief.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:57 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ook niet Noca, daarvoor laat hij het dit seizoen iets teveel voor afweten.
Als dat zo is kom ik 2 kratten bier persoonlijk bij je thuis afleveren!quote:Op woensdag 22 maart 2006 17:54 schreef The_Verve het volgende:
Overigens voorspel ik dat Nevland volgend seizoen meer dan 20 competitiedoelpunten voor Groningen gaat maken.![]()
Kijk, dat zijn de betere berichten. Doe maar Jupiler...quote:Op woensdag 22 maart 2006 18:04 schreef Noca het volgende:
[..]
Als dat zo is kom ik 2 kratten bier persoonlijk bij je thuis afleveren!
Zijn ze nog steeds in de aanbieding (2 voor 1) bij de Mitra?quote:Op woensdag 22 maart 2006 18:16 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Kijk, dat zijn de betere berichten. Doe maar Jupiler...![]()
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:34 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
hap, hap...
Schoen opetenquote:Op woensdag 22 maart 2006 18:04 schreef Noca het volgende:
[..]
Als dat zo is kom ik 2 kratten bier persoonlijk bij je thuis afleveren!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |