Was jij daar ook bij dan?quote:Op woensdag 22 maart 2006 12:13 schreef Luni het volgende:
[..]
Die goeie ouwe tijd! Dat waren nog eens reisjes.
Ja, niet dat ik voorop liep, maar de wedstrijden ben ik wel geweest, met 15.000 man naar Gladbach over een parkeerterrein met alleen maar Duitse auto's......quote:
Was idd 'n hele mooie tijd!Alleen in Bremen was ik er jammer genoeg niet....Espanyol uit was trouwes ook 'n aangenaam reisje.quote:Op woensdag 22 maart 2006 12:13 schreef Luni het volgende:
[..]
Die goeie ouwe tijd! Dat waren nog eens reisjes.
quote:Neo-Nazi thugs from across Europe are uniting to fight Muslim football fans at the World Cup, it is claimed.
A statement has been published in an Italian newspaper from a member of AS Roma's notorious Ultras hooligan group.
It says neo-Nazis recently met in Austria to plan attacks against supporters from Islamic countries during the summer tournament in Germany.
The statement read: "We are united. At the World Cup there will be a massacre.
"For the first time we are talking and planning together, with the English, the Germans, the Dutch, the Spanish, everyone with the same objective.
"We will all be in Germany and there will be Turks, Algerians and Tunisians. The Turks, we can't stand them. In our country (Italy) there are not many, but in Germany, there are many of those guys there. They are Islamic terrorists.
"We will attack them. They are all enemies that need to be eliminated, just like the police.
"If we make the Roman greeting (the fascist salute) they put us in prison. We will be tens of thousands. Nothing but the English are feared."
quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:05 schreef TerroRobbie het volgende:
Filmpje Café de Wereld, supportersgeweld
Ze hebben alleen maar mooie verhalen....quote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:08 schreef Guvnor het volgende:
Ja ik zie nergens gekke rellen van ajax hoor ? misschien zit me neus er wel voor ? maar ajax had toch wel gekke dingen altijd? Kaiserslauteren-aja enzo ?
Had 't gelezen op internet.Als 't echt zo,heb ik daar zeker respect voor.Niet verwacht van Roda...quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:39 schreef ITK het volgende:
Politie arresteert grote groep Roda JC-supporters
Uitgegeven: 22 maart 2006 23:14
AMSTERDAM - De politie in Amsterdam heeft woensdagavond honderd tot 150 supporters van Roda JC aangehouden. De groep voetbalfans zocht vlak voor de wedstrijd in de Amsterdam ArenA de confrontatie met de politie en supporters van Ajax. Zij belaagden agenten en gooiden met rotzooi. "We hebben ze afgezonderd en met bussen naar politiebureaus afgevoerd", aldus een woordvoerder van de politie.
De supporters kwamen vanaf een parkeerterrein gelopen, waar zij eerder met georganiseerde busreizen waren aangekomen. Ze zijn gearresteerd wegens verstoring van de openbare orde en openlijke geweldpleging.
Op het bureau wordt iedereen verhoord. Justitie zal een schikking aanbieden aan de personen die de openbare orde hebben verstoord. Degenen die zij verdenkt van geweldpleging, moeten nog even in de cel blijven.
De aanhangers van de voetbalclub uit Kerkrade hebben niets van de wedstrijd gezien. Het duel tegen Ajax, dat niet als risicowedstrijd werd beschouwd, begon om 21.00 uur.
nu.nl
Heb het zien gebeuren, RJC viel aan, maar moest snel in de achteruit. Paar jonge gasten kregen flinke tikken, verder weinig gebeurd, toch leuke actie.quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:39 schreef ITK het volgende:
Politie arresteert grote groep Roda JC-supporters
Uitgegeven: 22 maart 2006 23:14
AMSTERDAM - De politie in Amsterdam heeft woensdagavond honderd tot 150 supporters van Roda JC aangehouden. De groep voetbalfans zocht vlak voor de wedstrijd in de Amsterdam ArenA de confrontatie met de politie en supporters van Ajax. Zij belaagden agenten en gooiden met rotzooi. "We hebben ze afgezonderd en met bussen naar politiebureaus afgevoerd", aldus een woordvoerder van de politie.
De supporters kwamen vanaf een parkeerterrein gelopen, waar zij eerder met georganiseerde busreizen waren aangekomen. Ze zijn gearresteerd wegens verstoring van de openbare orde en openlijke geweldpleging.
Op het bureau wordt iedereen verhoord. Justitie zal een schikking aanbieden aan de personen die de openbare orde hebben verstoord. Degenen die zij verdenkt van geweldpleging, moeten nog even in de cel blijven.
De aanhangers van de voetbalclub uit Kerkrade hebben niets van de wedstrijd gezien. Het duel tegen Ajax, dat niet als risicowedstrijd werd beschouwd, begon om 21.00 uur.
nu.nl
Ja me pappie was ook echt mee, nee maar ik zag wel wat gekloot over en weer met stewards en roda fans toen ik de roltrap opging dus zal dat wel geweest zijn.quote:Op donderdag 23 maart 2006 02:06 schreef MaxPower het volgende:
En daarna kocht je pappa een patatje voor je.
Den Haag droomt ervan.quote:Op donderdag 23 maart 2006 01:39 schreef MaxPower het volgende:
Het is maar net waar je 18 maanden stadionverbod voor over hebt. 2 minuten actie bij de Arena...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |