abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 22 maart 2006 @ 12:24:17 #101
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_36260291
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 12:13 schreef Luni het volgende:

[..]

Die goeie ouwe tijd! Dat waren nog eens reisjes.
Was jij daar ook bij dan?
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_36261831
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 12:24 schreef PyTh het volgende:

[..]

Was jij daar ook bij dan?
Ja, niet dat ik voorop liep, maar de wedstrijden ben ik wel geweest, met 15.000 man naar Gladbach over een parkeerterrein met alleen maar Duitse auto's......
pi_36265080
Hamburg bouwt gevangenis voor WK-hooligans

In het Noord-Duitse Hamburg wordt een tijdelijke gevangenis gebouwd om tijdens het komende wereldkampioenschap voetbal hooligans in op te sluiten. De faciliteit zal plaats bieden aan 150 zich misdragende voetbalfans.
De ergste overtreders kunnen tijdens het WK twee weken vastgezet worden. De gevangenis kost de stad Hamburg bijna vier miljoen euro. Van de 64 wedstrijden komende zomer worden er vijf in Hamburg gespeeld.

Een woordvoerder van de Duitse politie zegt dat de gevangenis uit voorzorg wordt neergezet. "We willen een vredig toernooi en hopen dat deze faciliteit uiteindelijk niet nodig is."
  woensdag 22 maart 2006 @ 15:06:02 #104
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_36265302
Ik hoop dat het een mooi feestje wordt daar in Duitsland. Al denk ik dat t allemaal wel weer wat tegen zal vallen. Die Duitsers hebben het goed voor elkaar wat politie betreft. Allemaal jonge ventjes zonder helmpjes die er als commando's induiken. En het aantal camera's dat ze daar gebruiken is echt niet normaal
pi_36269340
Ik denk dat er vrij weinig zal gebeuren, maargoed wie weet.
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
  woensdag 22 maart 2006 @ 17:02:40 #106
97934 ASroma
Flamboyant
pi_36269611
waarschijnlijk zal het idd wel meevallen, maar je weet nooit met een paar dronken engelsen
pi_36272346
Duitsland-Polen lijkt me erg gezellig
pi_36272374
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 12:13 schreef Luni het volgende:

[..]

Die goeie ouwe tijd! Dat waren nog eens reisjes.
Was idd 'n hele mooie tijd!Alleen in Bremen was ik er jammer genoeg niet....Espanyol uit was trouwes ook 'n aangenaam reisje.
pi_36274160
Toen kwamen we nog eens verder dan de 2e ronde...

Was deze nog niet geplaatst?
quote:
Neo-Nazi thugs from across Europe are uniting to fight Muslim football fans at the World Cup, it is claimed.

A statement has been published in an Italian newspaper from a member of AS Roma's notorious Ultras hooligan group.

It says neo-Nazis recently met in Austria to plan attacks against supporters from Islamic countries during the summer tournament in Germany.

The statement read: "We are united. At the World Cup there will be a massacre.

"For the first time we are talking and planning together, with the English, the Germans, the Dutch, the Spanish, everyone with the same objective.

"We will all be in Germany and there will be Turks, Algerians and Tunisians. The Turks, we can't stand them. In our country (Italy) there are not many, but in Germany, there are many of those guys there. They are Islamic terrorists.

"We will attack them. They are all enemies that need to be eliminated, just like the police.

"If we make the Roman greeting (the fascist salute) they put us in prison. We will be tens of thousands. Nothing but the English are feared."
  woensdag 22 maart 2006 @ 20:11:38 #111
43497 Afunados
Get Therapy
pi_36283017
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 16:08 schreef Guvnor het volgende:
Ja ik zie nergens gekke rellen van ajax hoor ? misschien zit me neus er wel voor ? maar ajax had toch wel gekke dingen altijd? Kaiserslauteren-aja enzo ?
Ze hebben alleen maar mooie verhalen....
pi_36283936
Politie arresteert grote groep Roda JC-supporters

Uitgegeven: 22 maart 2006 23:14

AMSTERDAM - De politie in Amsterdam heeft woensdagavond honderd tot 150 supporters van Roda JC aangehouden. De groep voetbalfans zocht vlak voor de wedstrijd in de Amsterdam ArenA de confrontatie met de politie en supporters van Ajax. Zij belaagden agenten en gooiden met rotzooi. "We hebben ze afgezonderd en met bussen naar politiebureaus afgevoerd", aldus een woordvoerder van de politie.

De supporters kwamen vanaf een parkeerterrein gelopen, waar zij eerder met georganiseerde busreizen waren aangekomen. Ze zijn gearresteerd wegens verstoring van de openbare orde en openlijke geweldpleging.

Op het bureau wordt iedereen verhoord. Justitie zal een schikking aanbieden aan de personen die de openbare orde hebben verstoord. Degenen die zij verdenkt van geweldpleging, moeten nog even in de cel blijven.

De aanhangers van de voetbalclub uit Kerkrade hebben niets van de wedstrijd gezien. Het duel tegen Ajax, dat niet als risicowedstrijd werd beschouwd, begon om 21.00 uur.

nu.nl
pi_36284090
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 23:39 schreef ITK het volgende:

AMSTERDAM - De politie in Amsterdam heeft woensdagavond honderd tot 150 supporters van Roda JC aangehouden. De groep voetbalfans zocht vlak voor de wedstrijd in de Amsterdam ArenA de confrontatie met de politie en supporters van Ajax. Zij belaagden agenten en gooiden met rotzooi. "We hebben ze afgezonderd en met bussen naar politiebureaus afgevoerd", aldus een woordvoerder van de politie.

De supporters kwamen vanaf een parkeerterrein gelopen, waar zij eerder met georganiseerde busreizen waren aangekomen. Ze zijn gearresteerd wegens verstoring van de openbare orde en openlijke geweldpleging.

Op het bureau wordt iedereen verhoord. Justitie zal een schikking aanbieden aan de personen die de openbare orde hebben verstoord. Degenen die zij verdenkt van geweldpleging, moeten nog even in de cel blijven.

De aanhangers van de voetbalclub uit Kerkrade hebben niets van de wedstrijd gezien. Het duel tegen Ajax, dat niet als risicowedstrijd werd beschouwd, begon om 21.00 uur.

nu.nl
Had 't gelezen op internet.Als 't echt zo,heb ik daar zeker respect voor.Niet verwacht van Roda...
  donderdag 23 maart 2006 @ 01:08:22 #115
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_36286260
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 23:39 schreef ITK het volgende:

nu.nl
Heb het zien gebeuren, RJC viel aan, maar moest snel in de achteruit. Paar jonge gasten kregen flinke tikken, verder weinig gebeurd, toch leuke actie.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  donderdag 23 maart 2006 @ 01:34:36 #116
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_36286541
Ik heb niet meer gezien dan een volle gvb bus (inclusief ME) die als een gek voorbij kwam scheuren toen ik in de rust ff een ommetje maakte vanuit t home.

Ik snapte er effe niks van
pi_36286569
Was dat voor Noord C?
pi_36286574
Het is maar net waar je 18 maanden stadionverbod voor over hebt. 2 minuten actie bij de Arena...
  donderdag 23 maart 2006 @ 01:39:12 #119
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_36286577
ja
pi_36286623
Als die rellen voor Noord C waren weet ik wel wat het was, dat waren die stomme apen die ik van boven ging roepen en toen werden ze een beetje parra
  donderdag 23 maart 2006 @ 01:52:04 #121
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_36286694
vast
pi_36286802
En daarna kocht je pappa een patatje voor je.
pi_36286814
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 02:06 schreef MaxPower het volgende:
En daarna kocht je pappa een patatje voor je.
Ja me pappie was ook echt mee, nee maar ik zag wel wat gekloot over en weer met stewards en roda fans toen ik de roltrap opging dus zal dat wel geweest zijn.
pi_36287432
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 01:39 schreef MaxPower het volgende:
Het is maar net waar je 18 maanden stadionverbod voor over hebt. 2 minuten actie bij de Arena...
Den Haag droomt ervan.
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_36287558
Roda ja?

Nette actie, had dit dus echt niet verwacht..
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')