abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 23 maart 2006 @ 23:19:16 #151
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_36313683
Verslag ervan trouwens op www.fanproject.nl
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  donderdag 23 maart 2006 @ 23:24:15 #152
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_36313858
quote:
23-03-2006 Schandalige praktijken rond Ajax-Roda JC

Inmiddels enigszins bijgekomen van het lange dagje Amsterdam doen we maar eens ons eigen verhaal (i.p.v. sensatieverhaaltjes in de telegraaf over 200 hooligans) over deze voor velen zeer vervelende dag (en dan hebben we het niet alleen over de dramatische gelijkmaker in blessuretijd). Nadrukkelijk hebben we het Roda veiligheidsapparaat gewaarschuwd vantevoren om te zorgen voor een adequate begeleiding naar de Arena. We kennen immers de situatie uit voorgaande jaren en er waren voorgaande jaren al eerder opstootjes rond de Arena door de manier waarop men bij Ajax de uitwedstrijdsupporters begeleid. Overigens niet alleen rond wedstrijden van Roda JC. Ook bij wedstrijden van o.a. Vitesse zijn er eerder problemen geweest. Alle goede raad is kennelijk volledig in de wind geslagen, wederom een bewijs voor de geringe mate waarin dit veiligheidsapparaat capabel is. Het resultaat was dat er deze keer wederom met een zeer grote groep Roda supporters dwars door de Ajax aanhang moest worden gelopen. Dat de kans groot is dat er dan iets fout gaat werd ook gisteren weer bewezen. Het bleef echter naar ons idee beperkt tot enkele kleine schermutselingen die vrij snel in de kiem werden gesmoord. Vervolgens werd alles en iedereen wat van Roda JC nog buiten het stadion liep inclusief mensen op eigen vervoer het uitvak ingedreven dat werd afgegrendeld door de ME. Enkele mensen kwamen nog naar binnen echter vervolgens werd de poort gesloten. Vervolgens konden we via Huub Narinx telefonisch vernemen dat er al een beslissing was genomen en dat alles en iedereen zou worden opgepakt. Volgens de politie omdat de groep voor 80% uit raddraaiers zou bestaan. Wij vragen ons af waarop men dat op baseert. Of zijn de politie en Roda JC bij voorbaat al van mening dat iedereen met het Fanproject meereist een raddraaier is ? Immers 80% bij 200 arrestaties is een groep van 160 raddraaiers. Dat is best veel voor een club met ca 15 arrestaties per jaar.

Vervolgens werd iedereen per tweetal aan elkaar vastgeketend afgevoerd in een lijnbus naar een drietal verschillende cellencomplexen. Daar werd men in ons geval eerst met ca 25 in een fouillercel gestopt. Daarna werd iedereen 1 voor 1 gefouilleerd, ontdaan van riemen, veters, schoenen, sieraden en in sommige gevallen mocht men ook diverse kledingstukken inleveren. Vervolgens werd men voor een aantal uren opgesloten in een cel met ca 10 tot 25 man. In de meeste gevallen zonder eten en met als enige voorziening een pleepot en een fontijntje waar wat water uitkwam. In de cellen o.a. een man van 73 jaar oud, vaders met zoon, diverse vrouwelijke supporters, een chinese zakenman die op uitnodiging in Amsterdam was, 2 Engelse supporters die voor deze wedstrijd waren overgevlogen naar Amsterdam en zo kunnen we nog wel even doorgaan. Na uren in de cel gezeten te hebben werd men 1 voor 1 voorgeleid aan de hulp officier van justitie die een vodje papier uitdeelde wat goed voor een boete van 75 euro schijnt te zijn en kreeg men zijn persoonlijke bezittingen weer terug. 04.30 uur ongeveer stonden de laatste mensen buiten. En kon men weer terug naar Kerkrade zien te komen, want de politie had de lege bussen onder begeleiding weer terug naar Kerkrade gestuurd en dreigde ons bestuurslid busreizen op te pakken als hij de bussen niet zou laten wegrijden. Per taxi (55 euro), bus (er was 1 bus bereid om terug naar Amsterdam te rijden om een groep in Amsterdam Osdorp op te pikken, kosten 300 euro extra) en per trein (kosten ca 30 euro) kwam uiteindelijk weer iedereen 's ochtends vroeg in omgeving Kerkrade aan. Geen wedstrijd gezien, 28 euro kwijt aan bus + entree, extra geld kwijt aan vervangend vervoer en een mogelijke boete van 75 euro. Houdoe en bedankt !

Roda JC zal zich wel weer achter een of ander politierapport verschuilen, dus zullen er andere wegen bewandeld moeten worden in een poging dit geld terug te krijgen. Morgen hebben we een afspraak met een advocaat om de opties te bespreken. N.a.v. de oproep hier hebben zich inmiddels al ruim 85 opgepakte supporters gemeld die met ons meereisden. We verzoeken ook de rest zich te melden. Deze zullen we spoedig aansluiten op een aparte mailinglist om ze op de hoogte te houden over de mogelijkheden. Daarnaast zullen we de komende dagen ook informatie inwinnen bij andere clubs die met soortgelijke problemen te maken hebben gehad. O.a. bij NEC Nijmegen loopt ook nog steeds een rechtszaak tegen de politie Amsterdam over een soortgelijk geval. Wordt vervolgd...
waarom moeilijk doen als het makkelijk kan.
pi_36313922
samenvatting?
  donderdag 23 maart 2006 @ 23:27:18 #154
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_36313986
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 23:24 schreef PLAE@ het volgende:

[..]

waarom moeilijk doen als het makkelijk kan.
Omdat er nog wel meer zal verschijnen op de site van het FP.
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_36314253
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 23:25 schreef Erasmusch het volgende:
samenvatting?
Soms zit het mee, en mag je gratis zuipen in het supportershome van de tegenstander wanneer je rellen uitlokt, en soms zit het tegen en mag je een nachtje brommen als je rellen uitlokt.
  donderdag 23 maart 2006 @ 23:34:13 #156
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_36314299
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 23:33 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Soms zit het mee, en mag je gratis zuipen in het supportershome van de tegenstander wanneer je rellen uitlokt, en soms zit het tegen en mag je een nachtje brommen als je rellen uitlokt.
Weer een opmerking van de bel horen luiden maar niet weten waar de klepel hangt. Maar dat zijn we wel gewend van Robbie.
Planning:
-
pi_36314588
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 23:34 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Weer een opmerking van de bel horen luiden maar niet weten waar de klepel hangt. Maar dat zijn we wel gewend van Robbie.
Aah nog steeds chagerijnig van de nederlaag? Het is maar een grapje.

Het is schandalig wat er gebeurd is, maar jullie moeten ook niet elke keer als er iets gebeurd is doen alsof jullie nooit iets doen en heel zielig zijn. En dan lezen we ineens weer berichten dat de NSC weer in opkomst is etc... Het begint een beetje ongeloofwaardig te worden allemaal.
pi_36314936
Robbie, het gedrag van FC DB was toch ook schandalig na jullie werpsterrenactie? Kan me herinneren dat er toen ook heel wat jankende fcdb-ertjes hier waren die onterecht een SV hadden.
pi_36315094
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 23:49 schreef MaxPower het volgende:
Robbie, het gedrag van FC DB was toch ook schandalig na jullie werpsterrenactie? Kan me herinneren dat er toen ook heel wat jankende fcdb-ertjes hier waren die onterecht een SV hadden.
Hier jankende fcdb-ertjes??? Van alle fcdb-ers die op fok zitten of gezeten hebben heeft er niemand bij die actie een sv gehad. Er zijn inderdaad (veel) onterechte verboden uitgedeeld toen, maar het gejank daarom is altijd kleinschalig gebleven en intern opgelost, of niet natuurlijk. Daarbij zit er nogal een verschilletje tussen 450 euro boete (die je sowieso niet meer terug krijgt, terecht of onterecht) + 5 jaar sv OF een paar uurtjes brommen en mogelijk 75 euro boete.

Verder ga ik er ook niet op in, niet weer die ouwe koei uit de sloot halen.

[ Bericht 14% gewijzigd door TerroRobbie op 23-03-2006 23:58:43 ]
  donderdag 23 maart 2006 @ 23:58:28 #160
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_36315354
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 23:27 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Omdat er nog wel meer zal verschijnen op de site van het FP.
niet echt boeiend meer voor dit topic denk ik of jullie moeten nog meer wilde acties in gedachten hebben hehe.
pi_36315750
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 22:59 schreef PyTh het volgende:
Wat footage van de Britse Eilanden:

Swansea - Cardiff
http://www.vsocial.com/video/?d=19541

Hibs - Rangers
http://www.youtube.com/?v=4wU9eUfeTYk
Juist, dat willen we zien
  vrijdag 24 maart 2006 @ 00:13:31 #163
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_36315781
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 23:58 schreef PLAE@ het volgende:

[..]

niet echt boeiend meer voor dit topic denk ik of jullie moeten nog meer wilde acties in gedachten hebben hehe.
Ik doel op de nasleep van gisteren
Planning:
-
  vrijdag 24 maart 2006 @ 09:01:39 #164
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_36319352
quote:
Atletico Madrid - Sevilla gestaakt

MADRID - Het duel in de Spaanse Primera Division tussen Atletico Madrid en Sevilla is donderdagavond gestaakt bij een stand van 1-0 in het voordeel van de gasten. Het licht ontvlambare thuispubliek gooide verschillende voorwerpen op het veld, waaronder een fles whiskey. Arbiter Ayza Gamez besloot daarop 14 minuten voor tijd het duel stil te leggen.

Officials en spelers probeerden de scheidsrechter nog op andere gedachten te brengen, maar die weigerde verder te gaan en liet de teams de kleedkamers opzoeken. Ayza Gamez had de thuisclub zes gele kaarten voorgeschoteld. Luccin was met twee gele kaarten al van het veld verdwenen.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  vrijdag 24 maart 2006 @ 11:11:27 #165
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_36322146
quote:
De wedstrijd tussen Atletico Madrid en Sevilla is na een onderbreking van 40 minuten tóch uitgespeeld. Sevilla won in Vicente Calderon met 0-1.

Toen het stadion leeggestroomd was, werd er, na een onderbreking van 40 minuten, toch uitgespeeld. De score wijzigde niet meer. Het verliezende Atletico droop na drie keer rood met acht spelers af.
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  zaterdag 25 maart 2006 @ 11:53:02 #166
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_36350404
Het is maar stilletjes

Oldskool; Leeds in Parijs

For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_36350706
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
  zaterdag 25 maart 2006 @ 12:08:46 #168
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_36350770
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 12:05 schreef Superheld het volgende:
Iemand nog een badge kopen?

http://cgi.ebay.nl/pin-Ba(...)tem#ebayphotohosting
Pfff, het is me wat zeg.

Al heb ik zelf wel een S.I. Feijenoord Rotterdam badge. Ben ik nu casual.
A.M.A.B
  zaterdag 25 maart 2006 @ 12:18:27 #169
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_36351010
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 12:08 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Pfff, het is me wat zeg.

Al heb ik zelf wel een S.I. Feijenoord Rotterdam badge. Ben ik nu casual.

pi_36351179
foutje
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
pi_36351434
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 12:05 schreef Superheld het volgende:
Iemand nog een badge kopen?

http://cgi.ebay.nl/pin-Ba(...)tem#ebayphotohosting
Den Helder?Zijn die joden dan zo laag gezakt.....
  zaterdag 25 maart 2006 @ 12:44:22 #172
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_36351554
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 12:38 schreef footbal_lad het volgende:

[..]

Zo laag gezakt? Den Helder ligt een stuk bóven Amsterdam, hoor.
pi_36351575
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 12:38 schreef footbal_lad het volgende:

[..]

Ach ja,alles beetjes helpen....
pi_36351791
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 12:45 schreef Aequabilitas het volgende:

[..]

Ach ja,alles beetjes helpen....
De naam alleen al AFCA Youth-Den Helder.Dat bezoemt gewoon angst in.....Ik zou zegge:jongens kijk aub niet teveel DVD's.....
pi_36352298
Als we dan toch bezig zijn

pi_36353346
AFCA Youth Den Helder? Hahaha, dat is wel heel triest.

[ Bericht 86% gewijzigd door altface op 25-03-2006 14:18:50 ]
Mujahideen Shura Council
Abu Hamza al-Baghdadi
pi_36353413
Was trouwens gister in Arhem nog een hak partijtje bij de station daar Vitesse - SYC..
30 man Sparta en 30/40 Vitesse
Mujahideen Shura Council
Abu Hamza al-Baghdadi
pi_36354333
En schijnbaar heeft SYC, vitesse laten lopen...
pi_36354711
Klopt, Vitesse was slecht georganiseerd.

Toch een risicowedstrijd
pi_36356587
Ik vind Sparta wel gers. Ze maken altijd wel veel lol met de toch af en toe kleine groeppie van hun.
Mujahideen Shura Council
Abu Hamza al-Baghdadi
  zaterdag 25 maart 2006 @ 17:49:32 #181
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_36359071
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 15:03 schreef TerroRobbie het volgende:
Klopt, Vitesse was slecht georganiseerd.
Dat zijn ze altijd...
A.M.A.B
pi_36361591
feyenoord heb net met 50 man Antwerp uit der eigen kroeg weggeslagen, waren met meer dan 100 naar Antwerp - mechelen gegaan, omdat roda misschien zou komen
pi_36361813
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 19:23 schreef Seaside het volgende:
feyenoord heb net met 50 man Antwerp uit der eigen kroeg weggeslagen, waren met meer dan 100 naar Antwerp - mechelen gegaan, omdat roda misschien zou komen
Dat waren toch vriendjes
pi_36361962
alleen fanatics, hoolies niet .
pi_36362218
Volgens mij ging het ook tussen de hoolies... En waarom gaan ze er anders heen, lijkt me om samen met antwerp tegen roda en mechelen te vechten?
pi_36362300
feyenoord is vrienden met niemand, nooit geweest ook, antwerp is meer een fanatics ding maar goed
gast die ik net belde is samen met groeppie opgepakt dus zal vanavond of anders morgen wel moor horen
  zaterdag 25 maart 2006 @ 19:51:39 #188
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_36362487
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 19:23 schreef Seaside het volgende:
Hahaha.

Ach, het zijn toch joden. Ik ben er zelf nog 1 keer geweest paar jaar terug, hele dag zuipen, meer niet.
A.M.A.B
pi_36362607
'T zal wel, wel raar dat als ze met 100 gaan er maar 50 een cafe leegmeppen.
pi_36362683
dat zei een gast die erbij was tegen mij aan de telefoon. 1 van de fIIIr die zou er niet om liegen denk ik.
ik ben zelf niet van feyenoord dus ik weet er ook het fijne niet van precies
  zaterdag 25 maart 2006 @ 20:02:16 #191
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_36362802
Zal wel uit de hand gelopen ruzie zijn. Zijn er wel veel opgepakt...
A.M.A.B
pi_36364259
Iemand een foto/video van dat geblesseerden karretje dat omviel bij een UEFA cup wedstrijd een jaar of 2 geleden?
  zaterdag 25 maart 2006 @ 22:59:50 #194
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_36367262
Stond op teletekst.
quote:
Tientallen Feyenoord-supporters zijn in Antwerpen opgepakt. Ze waren slaags geraakt met fans van de voetbalclub Antwerp. Het is niet duidelijk waarom de Feyenoord-supporters naar Antwerpen waren gegaan.
A.M.A.B
pi_36367414
In Antwerpen.
That's all folks!
pi_36367490
in antwerpen ja. die schrijver van dat boek x-side een oude topboy van antwerp zou ook in het ziekenhuis liggen geslagen of heel misschien zelfs gestoken
pi_36367511
weet niet wat daar van waar is maar dat staat op dat domme ultrasworld forum dus weet niet in hoe verre dat serieus te nemen moet ziijn
pi_36367548
25/03 Relletjes in aanloop naar voetbalwedstrijd Antwerp-K.V. Mechelen

In de aanloop naar de voetbalwedstrijd van tweedeklassers Antwerpen en K.V. Mechelen werden zaterdagavond in het Antwerpse stadscentrum en rond het Bosuilstadion in Deurne een zestigtal herrieschoppers gearresteerd.
Dat meldt de lokale politie van Antwerpen.

Een tweehonderdtal Feyenoord supporters was naar Antwerpen afgezakt om de wedstrijd bij te wonen. Tussen 18.00 en 19.00 uur toonde een eerste groepje van die supporters zeer provocerend gedrag in de Antwerpse binnenstad, aldus de politie. Een tiental heethoofden werd daar al ingerekend. De rest van de Nederlandse supporters zakte af richting Bosuilstadion, waar het ter hoogte van café The Great Old aan de Ter Heydelaan tot trek-en duwwerk kwam met lokale voetbalsupporters. Daar werden nog een vijftigtal amokmakers opgepakt. Het gaat bijna uitsluitend om Nederlanders, alsnog de politie.
Om te voorkomen dat de situatie uit de hand zou lopen, kwam de politie preventief ter plaatse met een waterkanon. Ook de helikopter van de federale politie werd ingezet om bijstand te verlenen. Omstreeks 22.00 uur meldde de politie dat de situatie onder controle was. Mogelijk worden er in de loop van zaterdagavond nog wel nog een paar hardleerse herrieschoppers opgepakt.
pi_36368577
viel allemaal wel mee opzich.. was zelf aan het begin al opgepakt en vanavond weer naar huis gestuurd maar volgens mijn vielen die rellen wel mee
FEYENOORD ROTTERDAM
  zondag 26 maart 2006 @ 01:49:39 #200
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_36370245
In ieder geval toch weer een beetje aktie, daar heeft het dit seizoen toch een beetje aan ontbroken vind ik.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')