Zkr, en qua prijs valt het ook redelijk meequote:Op woensdag 22 maart 2006 19:56 schreef Party_P het volgende:
Woah, kroatie is gaaf
Wat wij hebben gehoord zijn zo goed als alle mijnen opgeruimt. En zeker in de gebieden waar touristen komen. Wij hebben in de kleine drie weken dat wij er zijn geweest ook maar één dorp gezien waar nog huizen stonden met oorlogsschade (kogelgaten rond de ramen enzo).quote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:05 schreef Rnnz het volgende:
Ik heb ook een vraagje..
Het schijnt dat er nogal wat overgebleven mijnen zijn in Kroatië, is dit echt zo of valt dat allemaal wel mee?
Heb jij (of iemand anders) ook ervaringen met het plaatsje Varazdin, ten noorden van Zagreb. Is het de moeite om zo ook wat van het binnenland te zien, of is meteen richting kust gaan meer aan te raden?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:06 schreef zjroentje het volgende:
Zagreb kan je trouwens overslaan mijns inziens. Dat is niet veel soeps.
Ik kan het wel even voor je opzoeken, maar zou dan wel de route die je gaat afleggen moeten weten.quote:Op donderdag 8 juni 2006 15:19 schreef davidvp het volgende:
iemand een idee wat de tolkosten voor me gaat worden?
Da's best een eindje rijden.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 11:15 schreef spurs het volgende:
Misschein ga ik half augustus nog naar Krk vanaf Macedonië, weet ik volgende week.
vliegtuig van Skopje naar Zagreb en dan met de trein of bus of ze halen me op.quote:
Okay een plekje landinwaarts.quote:Op zondag 21 januari 2007 13:02 schreef cwk het volgende:
Voor de Kroaten aan de kust hoef je het niet te doen. Schijtvolk. Landinwaarts worden ze exponentieel aardiger, maar dat is vooral om je standaard zo verlaagd is. Prijzen zijn vergelijkbaar met Nederland, maar het natuurschoon aan de kust is wel weer. Evenals Zagreb.
![]()
Omzeil de kermissen aan de kust en zoek een eigen plekje. Dat zou mijn tip zijn.
Jazeker!quote:Op woensdag 22 maart 2006 19:56 schreef Party_P het volgende:
Woah, kroatie is gaaf
Wat is er zoal te doen (ga er 30 juni heenquote:Op woensdag 22 maart 2006 09:07 schreef Whizkid_RaiLmAn het volgende:
Zadar (ook icm de eilandjes eromheen) is heel leuk![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |