jij was lerenquote:
en wat is je eerste indruk?quote:Op zondag 19 maart 2006 17:44 schreef leonieke het volgende:
En terug van gevels kijken![]()
Binnenkant: als we ons gedacht opgemaakt hebben of we het de moeite vinden of niet
dat vind ik ook lerenquote:Op zondag 19 maart 2006 17:42 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
een mondeling voorbereiden maar dat lukt me aardig hoor
die bol is op zich wel te regelen... moet die bol ook nog wat doen??quote:Op zondag 19 maart 2006 17:48 schreef leonieke het volgende:
[..]
Opnieuw twijfels
Ik zou zo graag een glazen bol hebben![]()
Voorspellen als het ff kanquote:Op zondag 19 maart 2006 17:50 schreef MutZ het volgende:
[..]
die bol is op zich wel te regelen... moet die bol ook nog wat doen??
je bent wel veeleisendquote:
ehm... ehm...quote:
Dat kan nog lang gaan durenquote:Op zondag 19 maart 2006 17:54 schreef MutZ het volgende:
[..]
ehm... ehm...
* MutZ moet ff over wat nieuws denken...
ik vrees het ookquote:
ik gooi zo denk wat patat in de frituur ofzo... heb alleen geen hongerquote:
Krijg je n dikke kont vanquote:Op zondag 19 maart 2006 18:04 schreef MutZ het volgende:
[..]
ik gooi zo denk wat patat in de frituur ofzo... heb alleen geen honger
Bij mij is er niets veranderd hoor sinds mijn frieten van gisterenquote:
Bij jou valt het niet meer opquote:Op zondag 19 maart 2006 18:06 schreef leonieke het volgende:
[..]
Bij mij is er niets veranderd hoor sinds mijn frieten van gisteren![]()
(zonder vol au vent () trouwens, maar wel met bicky burger én kaaskroket)
ach, er mag bij mij op zich best wel wat bij... iig niet echt meer wat vanaf...quote:
quote:Op zondag 19 maart 2006 18:11 schreef MutZ het volgende:
[..]
ach, er mag bij mij op zich best wel wat bij... iig niet echt meer wat vanaf...
het afgelopen jaar is er 5 kilo vanaf gegaan...quote:
hier is m'n ma niet eens thuisquote:Op zondag 19 maart 2006 18:16 schreef OoAstridoO het volgende:
Ik heb ook patat op dna maar een dikke kontmn moeder had geen izn om te koken
![]()
Ik wou zeggenquote:Op zondag 19 maart 2006 18:15 schreef MutZ het volgende:
[..]
het afgelopen jaar is er 5 kilo vanaf gegaan...(en dat was niet gepland/bewust/whatever)
Ik ging gestopt zijn na lekkerquote:Op zondag 19 maart 2006 18:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik wou zeggenVorig jaar was je gewoon, lekker stevig
Klinkt wel fout hč?
klinkt idd foutquote:Op zondag 19 maart 2006 18:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik wou zeggenVorig jaar was je gewoon, lekker stevig
Klinkt wel fout hč?
wil je ze hebben??quote:Op zondag 19 maart 2006 18:26 schreef leonieke het volgende:
Waren ze er bij mij maar onbewust ongepland vanaf gegaan![]()
i knowquote:Op zondag 19 maart 2006 18:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar.. maar... het was lief bedoeld hoor
eet smakelijkquote:
quote:
Anders moet je strafgewicht mee naar boven, net als bij de DTM / BTCC / Weet ik hoe die zooi tegenwoordig heetquote:Op zondag 19 maart 2006 18:26 schreef MutZ het volgende:
[..]
klinkt idd fout
ik moet nu zelfs gaan oppassen met het zweefvliegen... het beste is als ik niet onder de 60 kilo zit... en op die grens zit ik dus bijna...
Ik wil ook zo ziek zijn... Maar nee, bij zit het gewoon in mijn kopje en daar val ik helemaal niet van afquote:Op zondag 19 maart 2006 18:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ben de afgelopen weken ook wel behoorlijk wat afgevallen denk ik. Nauwelijks meer alcohol gedronken, paar weken erg weinig eetlust gehad.. zou me niet verbazen als ik weer terug onder de 100 zit (hoop het eigenlijk)
geen alcoholquote:Op zondag 19 maart 2006 18:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ben de afgelopen weken ook wel behoorlijk wat afgevallen denk ik. Nauwelijks meer alcohol gedronken, paar weken erg weinig eetlust gehad.. zou me niet verbazen als ik weer terug onder de 100 zit (hoop het eigenlijk)
maandje niks, toen wel weer wat, maar iig stukken minder dan voor half december zeg maar.quote:
ik moet al strafgewicht mee naar boven...quote:Op zondag 19 maart 2006 18:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Anders moet je strafgewicht mee naar boven, net als bij de DTM / BTCC / Weet ik hoe die zooi tegenwoordig heet
quote:Op zondag 19 maart 2006 18:34 schreef leonieke het volgende:
Ik ga hier afsluiten.
Nog wat lezen en dan zien we wel weer wat de avond nog zal brengen
zoek een weegschaal opquote:Op zondag 19 maart 2006 18:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Je hebt toch wel kleren aan ook neem ik aan?quote:Op zondag 19 maart 2006 18:35 schreef MutZ het volgende:
[..]
ik moet al strafgewicht mee naar boven...voorin de kist moet je 70 kilo zijn om de staart te compenseren... dat red ik dus niet, dus ik vlieg met lood, maar dat kan maar 12 kilo... anders moet ik met andere extra dingen gaan vliegen...
ik zal eens langs de blokker lopen van de week, dan koop ik wel eentjequote:
je weet toch wat er op m'n favoriete zweefvliegshirt staat?quote:Op zondag 19 maart 2006 18:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je hebt toch wel kleren aan ook neem ik aan?
Hmm idee![]()
Uh-uhquote:Op zondag 19 maart 2006 18:37 schreef MutZ het volgende:
[..]
je weet toch wat er op m'n favoriete zweefvliegshirt staat?
ik heb de hele dag nog geen ene flikker gedaan...quote:Op zondag 19 maart 2006 18:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga even de vuilnis wegbrengenEn ik heb de afwas al gedaan en de badkamer gepoetst en en en... ik ben GOED
![]()
dat zegt denk voldoendequote:
goed planquote:
hoiquote:
zondagavond, wachten op het schaatsenquote:Op zondag 19 maart 2006 18:54 schreef marcb1974 het volgende:
Hoest hier?
Al weer schaatsen? Waren ze gisteren nog niet klaar dan?quote:Op zondag 19 maart 2006 18:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
zondagavond, wachten op het schaatsen
nee johquote:Op zondag 19 maart 2006 19:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Al weer schaatsen? Waren ze gisteren nog niet klaar dan?
okquote:Op zondag 19 maart 2006 18:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
maandje niks, toen wel weer wat, maar iig stukken minder dan voor half december zeg maar.
Moeten ze toch wel gaan opschieten, anders kunnen ze zich niet meer voorbereiden op volgend seizoen hoorquote:
Heb je de vierde al op dvd?quote:Op zondag 19 maart 2006 19:15 schreef es70 het volgende:
Met de kinderen Harry Potter gekeken, ben benieuwd hoeveel er straks in mijn bed liggen.
Nachtmerrie = het grote bed opzoeken.
Ja maar andere schijven met films zitten nu wel helemaal vol omdat ik ook alweer een hoop ge-download heb.quote:Op zondag 19 maart 2006 18:31 schreef leonieke het volgende:
Ik dacht dat je net geformatteerd had class?
ja, vanavond, ffquote:Op zondag 19 maart 2006 19:33 schreef classpc het volgende:
Nieuwe ava, fles?
quote:Op zondag 19 maart 2006 19:56 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Hartelijk dank voor degene die me er net even doorgesleurd heeft!
quote:
bij mij ookquote:Op zondag 19 maart 2006 20:19 schreef D.Rose het volgende:
eejjjjjjjj
mijn internet doet het weer (op deze pc)
ahquote:
geneukt?quote:Op zondag 19 maart 2006 20:43 schreef SpeedyGJ het volgende:
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeey allemaalwat een super weekend gehad zeg
Waarom denkt iedereen nou altijd ditquote:
het was gewoon een inkoppertjequote:Op zondag 19 maart 2006 20:48 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Waarom denkt iedereen nou altijd dit![]()
anyway, nee
komt nog wel
I knowquote:
Van wie nou nietquote:
Die achterste is het vrouwtje zekerquote:Op zondag 19 maart 2006 20:55 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ondanks dat het bewolkt was is die toch mooi gelukt
[afbeelding]
Grote versie is mooier
Geen idquote:
nou, ik denk het wel hoor, die beentjes zo keurig wijd...quote:Op zondag 19 maart 2006 20:59 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Geen idwil de vergrote versie wel even plaatsen
quote:Op zondag 19 maart 2006 21:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nou, ik denk het wel hoor, die beentjes zo keurig wijd...
de achterste 2 bedoel jequote:
het was behoorlijk heavyquote:
wel tevreden? en was je alleen met je oma?quote:
Ook maar een dikke troostknuffel van mij, kan je wel gebruiken...quote:
ik ben 1,5 uur alleen geweest... m'n tante kwam haar nu op bed leggen...quote:Op zondag 19 maart 2006 22:30 schreef qu63 het volgende:
[..]
wel tevreden? en was je alleen met je oma?
*stevige knuffel geeft*
quote:Op zondag 19 maart 2006 22:40 schreef MutZ het volgende:
[..]
ik ben 1,5 uur alleen geweest... m'n tante kwam haar nu op bed leggen...
Poeh, da's langquote:Op zondag 19 maart 2006 22:40 schreef MutZ het volgende:
[..]
ik ben 1,5 uur alleen geweest... m'n tante kwam haar nu op bed leggen...
heb met haar nog een heel gesprek gehad, qua koppie is ze nog helemaal goed... ze moest weten hoe het met glacier was en we hebben het over school en stage enzo gehad... maar ook over sterven enzo... ze verslikte alleen haarzelf op een gegeven zo erg dat ik het idee had dat ze erin bleef... dat was echt vreselijk om te zien...quote:Op zondag 19 maart 2006 22:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Poeh, da's langIk ben 20 minuten alleen met opa geweest vorige week, en ik heb alleen maar zitten huilen eigenlijk
Is ze nog thuis dan?quote:Op zondag 19 maart 2006 22:51 schreef MutZ het volgende:
[..]
heb met haar nog een heel gesprek gehad, qua koppie is ze nog helemaal goed... ze moest weten hoe het met glacier was en we hebben het over school en stage enzo gehad... maar ook over sterven enzo... ze verslikte alleen haarzelf op een gegeven zo erg dat ik het idee had dat ze erin bleef... dat was echt vreselijk om te zien...
ze is nog thuis, zal ze ook tot het eind blijven... ze wil thuis sterven... er is niets medisch in de buurt, alleen m'n tante en ik hebben een medische achtergrond...quote:Op zondag 19 maart 2006 22:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is ze nog thuis dan?er is toch wel iets medisch in de buurt?
thnxquote:Op zondag 19 maart 2006 23:37 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Ik had het nog niet gezegd MutZ maar ik wens je ook veel sterkte
Slaap lekkerquote:Op zondag 19 maart 2006 23:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga slapen. Misschien kijk ik nog ff de 10 km vanuit het kribbetje
slaap lekkerquote:Op zondag 19 maart 2006 23:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga slapen. Misschien kijk ik nog ff de 10 km vanuit het kribbetje
Nee, dat liet ie even duidelijk zien voor je hequote:
Ik moet nog, er waren nog twee leuke series voorquote:Op maandag 20 maart 2006 00:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, dat liet ie even duidelijk zien voor je he
En welke is het geworden?
Je hebt de tijd nog, dus komt goed danquote:Op maandag 20 maart 2006 00:11 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik moet nog, er waren nog twee leuke series voor![]()
ik typte best zachtjes hoorquote:Op maandag 20 maart 2006 00:08 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Stil nou.. Je maakt ze wakker!
ow, excusesquote:Op maandag 20 maart 2006 00:14 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar je liet mij wel schrikken
en ik denk dat het Robin Hood wordt of anders BoBquote:Op maandag 20 maart 2006 00:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je hebt de tijd nog, dus komt goed dan
Mijn serie komt zo
Dan worden ze toch wakker, hadden ze fok! maar moeten uitzetten hoorquote:
Mijn keus weet je hequote:Op maandag 20 maart 2006 00:16 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
en ik denk dat het Robin Hood wordt of anders BoB
band of Brothers?quote:Op maandag 20 maart 2006 00:16 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
en ik denk dat het Robin Hood wordt of anders BoB
ik moet em nog een keer downloadenquote:
Ik heb vier videobanden vol, wanneer kom je langs?quote:Op maandag 20 maart 2006 00:23 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik moet em nog een keer downloaden
de hele serie dan
Doen, is goed.quote:Op maandag 20 maart 2006 00:23 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik moet em nog een keer downloaden
de hele serie dan
morgen?quote:Op maandag 20 maart 2006 00:24 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik heb vier videobanden vol, wanneer kom je langs?
ik heb nog veel te veel te kopenquote:Op maandag 20 maart 2006 00:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Doen, is goed.
Heb hem zelfs gekocht, zo goed vind ik hem
kunnen we dan wel alles kijken?quote:Op maandag 20 maart 2006 00:29 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Overdag moet wel lukken, alleen 's avonds niet..
half 7 wegquote:Op maandag 20 maart 2006 00:33 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Als je om acht uur voor de deur staat wel!
Dat gaat dan niet lukken morgenquote:Op maandag 20 maart 2006 00:35 schreef qu63 het volgende:
[..]
half 7 weg
en dan heb ik ook nog om 9 uur een afspraak in Amersfoort
quote:Op maandag 20 maart 2006 00:36 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Dat gaat dan niet lukken morgen![]()
jaquote:Op maandag 20 maart 2006 00:38 schreef Vikingsmeisje het volgende:
heb ik nu je hart gebroken?
heb je alle 10 de afleveringen op tape?quote:Op maandag 20 maart 2006 00:45 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ja hoor, andere keer is ook goed
Ja, laatst eens voor een prikkie gekocht!quote:Op maandag 20 maart 2006 00:46 schreef qu63 het volgende:
[..]
heb je alle 10 de afleveringen op tape?
origineel of opgenomen van tv?quote:Op maandag 20 maart 2006 00:49 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ja, laatst eens voor een prikkie gekocht!
quote:Op maandag 20 maart 2006 00:51 schreef Vikingsmeisje het volgende:
nee, origineel!
ik heb het niet neequote:Op maandag 20 maart 2006 00:58 schreef Vikingsmeisje het volgende:
rustig, rustig, dat ik het heb hoeft nog niet te zeggen dat jij het hebt
die aflevering dat ze dat kamp ontdekken, heb je die al gezien?quote:Op maandag 20 maart 2006 01:01 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Ik heb de helft nu ongeveer al gezien
zijn ze al in Nederland geweest?quote:Op maandag 20 maart 2006 01:04 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Nee.. Dat moet nog komen denk ik..
okquote:Op maandag 20 maart 2006 01:07 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ja, die aflevering heb ik net gehad..
quote:Op maandag 20 maart 2006 01:08 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Dus moet ik nu verder kijken??
Aflevering 8quote:Op maandag 20 maart 2006 01:04 schreef qu63 het volgende:
[..]
die aflevering dat ze dat kamp ontdekken, heb je die al gezien?
die is zo gruwelijk goed
Al die mager mensen
maar ook heel mooiquote:Op maandag 20 maart 2006 01:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Aflevering 8
Toch wel de beste en zwaarste die ertussen zit
Ik heb mijn bed niet eens gezien vannachtquote:Op maandag 20 maart 2006 08:02 schreef leonieke het volgende:
Wat zijn jullie allemaal vroeg bezig. Ik ben net mijn bed uitgestrompeld
Hoe kun je hier dan nog zitten typen?? Ik zou waarschijnlijk aan het slapen zijn op mijn toetsenbord ofzoquote:Op maandag 20 maart 2006 08:03 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik heb mijn bed niet eens gezien vannacht
Gaat gewoon automatischquote:Op maandag 20 maart 2006 08:15 schreef leonieke het volgende:
[..]
Hoe kun je hier dan nog zitten typen?? Ik zou waarschijnlijk aan het slapen zijn op mijn toetsenbord ofzo
Ik haal de mijne zo ook even uit de kast, mijn vader komt en die moet nog wat dingen voor me doen. En dan is echte koffie een goed omkoopmiddelquote:Op maandag 20 maart 2006 09:08 schreef Jaguarized het volgende:
Hmm koffie heb ik hier ook gehad vanochtend. Lekker vers, uit een echt koffiezetapparaat. Beter dan dat oplosspul.Gezet door een echte Fransman.
Sorry, mijn koffiezetding dusquote:Op maandag 20 maart 2006 09:33 schreef Jaguarized het volgende:
De mijne? Als in koffiezetapparaat of koffie?
Nee, ik zit te mailen, heb een msn-gesprek en reageer in een aantal topicsquote:Op maandag 20 maart 2006 10:00 schreef leonieke het volgende:
Ik denk dat VM in slaap is gevallen voor haar koffiezetapparaat
Dus je vergeet ons gewoon...quote:Op maandag 20 maart 2006 10:01 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Nee, ik zit te mailen, heb een msn-gesprek en reageer in een aantal topicsVergat deze steeds aan te klikken
Ik heb al drie vensters open! Krijg ik nu ook strafmindering??quote:Op maandag 20 maart 2006 10:08 schreef leonieke het volgende:
[..]
En terecht!
De schande die hieraan vasthangt
Ik ben een leerkracht en je vraagt mij voor strafmindering ? Meisje meisje meisje toch...quote:Op maandag 20 maart 2006 10:09 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik heb al drie vensters open! Krijg ik nu ook strafmindering??
Ja, want zulke domme foutjes maak ik met mijn typsnelheid wel weer goedquote:Op maandag 20 maart 2006 10:13 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik ben een leerkracht en je vraagt mij voor strafmindering ? Meisje meisje meisje toch...![]()
![]()
![]()
Mja je weet me natuurlijk wel te imponerenquote:Op maandag 20 maart 2006 10:15 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ja, want zulke domme foutjes maak ik met mijn typsnelheid wel weer goed
Wie nietquote:Op maandag 20 maart 2006 10:24 schreef leonieke het volgende:
[..]
Mja je weet me natuurlijk wel te imponeren![]()
Jeugd van tegenwoordig.quote:Op maandag 20 maart 2006 10:00 schreef leonieke het volgende:
Ik denk dat VM in slaap is gevallen voor haar koffiezetapparaat
Moet ik echt die lijst beginnen opsommenquote:
quote:Ik zit al over de 100 posts voor vandaag
Gewoon als een gek tikkenquote:Op maandag 20 maart 2006 10:31 schreef leonieke het volgende:
[..]
Moet ik echt die lijst beginnen opsommen
[..]![]()
Hoe doen jullie dat toch? Tegen dat ik een topic vind dat me aanstaat, is het al op slot![]()
Ik dacht dat deel vier pas in april uitkwam op dvdquote:Op maandag 20 maart 2006 11:00 schreef es70 het volgende:
@ Leo: We hebben gisteren deel 1 gekeken, we hebben ze wel allemaal op dvd (maar deel 1 was al enerverend genoeg, Romek zat nu al af en toe verstijfd op de bank).
Goedemorgen.
Officieel welquote:Op maandag 20 maart 2006 11:08 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik dacht dat deel vier pas in april uitkwam op dvd![]()
Ik ben net deel 4 opnieuw aan het lezen![]()
En heb je bezoek gehad vannacht in het grote bed?
Hoi trouwens
Ik ben veel te braafquote:Op maandag 20 maart 2006 11:20 schreef es70 het volgende:
[..]
Officieel wel. Maar Bandidas hadden we ook al voor de premiere
.
quote:Niemand in het grote bed gevonden gelukkig(ze zijn inmiddels zo groot dat je ze niet zo makkelijk meer even teruglegt in hun eigen bed).
ik heb deel 4 anders ook wel voor jequote:Op maandag 20 maart 2006 11:30 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik ben veel te braaf![]()
[..]
rustig kunnen slapen dus
![]()
moet jij niet werken?quote:
waarom niet?quote:
internet is your friend...quote:
jupquote:Op maandag 20 maart 2006 11:53 schreef leonieke het volgende:
Gesprek wat meegevallen qu?
gammelquote:
Waarschijnlijk net als Patrickquote:
qu!quote:
Hmz, toch maar eens vragen of phille eens wil zoeken ofzoquote:
beterschapquote:Op maandag 20 maart 2006 11:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
gammelik duik nu ook weer mn bed in
HET MOET GEWOON ZOMER WORDENSNEL
NU
Doe jij ander ff lekker positief ofzoquote:Op maandag 20 maart 2006 11:58 schreef leonieke het volgende:
Maar we moeten nog de aprilse grillen door![]()
En met wat pech begint de zomer pas weer in augustus ofzo
Sorry hoorquote:Op maandag 20 maart 2006 12:01 schreef es70 het volgende:
[..]
Doe jij ander ff lekker positief ofzo.
Vanaf half april moet het gewoon mooi weer worden.
Ben ergens anders een meet aan het organiseren, dan MOET het gewoon mooi weer zijn, anders is er geen zak aan natuurlijkquote:
badder zequote:Op maandag 20 maart 2006 12:00 schreef leonieke het volgende:
Maar nu ga ik maar even in bad.
Concentreren op werkzaken lukt toch niet
Heb je gisteren ook nederland 1 gekeken?quote:Op maandag 20 maart 2006 12:03 schreef es70 het volgende:
[..]
Ben ergens anders een meet aan het organiseren, dan MOET het gewoon mooi weer zijn, anders is er geen zak aan natuurlijk.
Shit... Was dat gisterenquote:Op maandag 20 maart 2006 12:04 schreef qu63 het volgende:
[..]
Heb je gisteren ook nederland 1 gekeken?
wel informatiefquote:Op maandag 20 maart 2006 12:05 schreef es70 het volgende:
[..]
Shit... Was dat gisteren. Gemist dus
. Was het wat
.
http://portal.omroep.nl/uitzendinggemistquote:Op maandag 20 maart 2006 12:06 schreef qu63 het volgende:
[..]
wel informatief
misschien kan je het nog in de herhaling zien of nakijken op internet?
Ik weet niet hoe het programma heetquote:Op maandag 20 maart 2006 12:07 schreef MutZ het volgende:
[..]
http://portal.omroep.nl/uitzendinggemist
mss kan je het aan het tijdstip ofzo zien...quote:Op maandag 20 maart 2006 12:09 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het programma heet. Ze waren niet zo scheutig met info...
Weet ik ook niet... Qu ???quote:Op maandag 20 maart 2006 12:09 schreef MutZ het volgende:
[..]
mss kan je het aan het tijdstip ofzo zien...
quote:
RTL is idd niet terug te kijken... alleen publieke omroep volgens mij...quote:
Maar Qu had het ook over Ned. 1, waarschijnlijk heeft hij iets anders gezien... (Maar RTL linkt naar de nieuwe site van onze sponsor, en zo indirect ook naar onsquote:Op maandag 20 maart 2006 12:20 schreef MutZ het volgende:
[..]
RTL is idd niet terug te kijken... alleen publieke omroep volgens mij...
quote:Op maandag 20 maart 2006 12:22 schreef es70 het volgende:
[..]
Maar Qu had het ook over Ned. 1, waarschijnlijk heeft hij iets anders gezien... (Maar RTL linkt naar de nieuwe site van onze sponsor, en zo indirect ook naar ons.)
was toch echt Ned1 geloof ik hoorquote:Op maandag 20 maart 2006 12:14 schreef es70 het volgende:
Gevonden.
Het leven gaat door bij RTL kennelijk...
Hoe heette het danquote:
Het leven gaat door, RTL7quote:Op maandag 20 maart 2006 12:29 schreef es70 het volgende:
[..]
Hoe heette het dan. Denk dat dat misschien iets anders is geweest....
veel plezierquote:
Hetzelfde dus iddquote:
Ja, had ik ook gevondenquote:Op maandag 20 maart 2006 12:32 schreef qu63 het volgende:
http://www.rtl.nl/gezondheid/hetlevengaatdoor/
Gelijk heb jequote:Op maandag 20 maart 2006 12:36 schreef MutZ het volgende:
ik heb het helemaal gehad op school, ga naar huis
Ben al wel een half uur mijn bed uitquote:Op maandag 20 maart 2006 13:27 schreef leonieke het volgende:
Vroege ochtend?
Ik ben weeral moe van wakker te zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |