jij was lerenquote:
en wat is je eerste indruk?quote:Op zondag 19 maart 2006 17:44 schreef leonieke het volgende:
En terug van gevels kijken![]()
Binnenkant: als we ons gedacht opgemaakt hebben of we het de moeite vinden of niet
dat vind ik ook lerenquote:Op zondag 19 maart 2006 17:42 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
een mondeling voorbereiden maar dat lukt me aardig hoor
die bol is op zich wel te regelen... moet die bol ook nog wat doen??quote:Op zondag 19 maart 2006 17:48 schreef leonieke het volgende:
[..]
Opnieuw twijfels
Ik zou zo graag een glazen bol hebben![]()
Voorspellen als het ff kanquote:Op zondag 19 maart 2006 17:50 schreef MutZ het volgende:
[..]
die bol is op zich wel te regelen... moet die bol ook nog wat doen??
je bent wel veeleisendquote:
ehm... ehm...quote:
Dat kan nog lang gaan durenquote:Op zondag 19 maart 2006 17:54 schreef MutZ het volgende:
[..]
ehm... ehm...
* MutZ moet ff over wat nieuws denken...
ik vrees het ookquote:
ik gooi zo denk wat patat in de frituur ofzo... heb alleen geen hongerquote:
Krijg je n dikke kont vanquote:Op zondag 19 maart 2006 18:04 schreef MutZ het volgende:
[..]
ik gooi zo denk wat patat in de frituur ofzo... heb alleen geen honger
Bij mij is er niets veranderd hoor sinds mijn frieten van gisterenquote:
Bij jou valt het niet meer opquote:Op zondag 19 maart 2006 18:06 schreef leonieke het volgende:
[..]
Bij mij is er niets veranderd hoor sinds mijn frieten van gisteren![]()
(zonder vol au vent () trouwens, maar wel met bicky burger én kaaskroket)
ach, er mag bij mij op zich best wel wat bij... iig niet echt meer wat vanaf...quote:
quote:Op zondag 19 maart 2006 18:11 schreef MutZ het volgende:
[..]
ach, er mag bij mij op zich best wel wat bij... iig niet echt meer wat vanaf...
het afgelopen jaar is er 5 kilo vanaf gegaan...quote:
hier is m'n ma niet eens thuisquote:Op zondag 19 maart 2006 18:16 schreef OoAstridoO het volgende:
Ik heb ook patat op dna maar een dikke kontmn moeder had geen izn om te koken
![]()
Ik wou zeggenquote:Op zondag 19 maart 2006 18:15 schreef MutZ het volgende:
[..]
het afgelopen jaar is er 5 kilo vanaf gegaan...(en dat was niet gepland/bewust/whatever)
Ik ging gestopt zijn na lekkerquote:Op zondag 19 maart 2006 18:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik wou zeggenVorig jaar was je gewoon, lekker stevig
Klinkt wel fout hč?
klinkt idd foutquote:Op zondag 19 maart 2006 18:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik wou zeggenVorig jaar was je gewoon, lekker stevig
Klinkt wel fout hč?
wil je ze hebben??quote:Op zondag 19 maart 2006 18:26 schreef leonieke het volgende:
Waren ze er bij mij maar onbewust ongepland vanaf gegaan![]()
i knowquote:Op zondag 19 maart 2006 18:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar.. maar... het was lief bedoeld hoor
eet smakelijkquote:
quote:
Anders moet je strafgewicht mee naar boven, net als bij de DTM / BTCC / Weet ik hoe die zooi tegenwoordig heetquote:Op zondag 19 maart 2006 18:26 schreef MutZ het volgende:
[..]
klinkt idd fout
ik moet nu zelfs gaan oppassen met het zweefvliegen... het beste is als ik niet onder de 60 kilo zit... en op die grens zit ik dus bijna...
Ik wil ook zo ziek zijn... Maar nee, bij zit het gewoon in mijn kopje en daar val ik helemaal niet van afquote:Op zondag 19 maart 2006 18:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ben de afgelopen weken ook wel behoorlijk wat afgevallen denk ik. Nauwelijks meer alcohol gedronken, paar weken erg weinig eetlust gehad.. zou me niet verbazen als ik weer terug onder de 100 zit (hoop het eigenlijk)
geen alcoholquote:Op zondag 19 maart 2006 18:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ben de afgelopen weken ook wel behoorlijk wat afgevallen denk ik. Nauwelijks meer alcohol gedronken, paar weken erg weinig eetlust gehad.. zou me niet verbazen als ik weer terug onder de 100 zit (hoop het eigenlijk)
maandje niks, toen wel weer wat, maar iig stukken minder dan voor half december zeg maar.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |