Mooi om te zienquote:Op maandag 20 maart 2006 22:10 schreef Aequabilitas het volgende:
[..]
Ondanks onze vijandschap,hebben wij altijd respect gehad voor Para.....
Zo zie je maar.Para was gewoon 'n begrip in 't wereldje...quote:Op maandag 20 maart 2006 19:39 schreef footbal_lad het volgende:
Ondanks alles,respect voor je gozert......
PARA R.I.P
Netjes van je.quote:Op maandag 20 maart 2006 22:10 schreef Aequabilitas het volgende:
Ondanks onze vijandschap,hebben wij altijd respect gehad voor Para.....
Idd..Hij had gewoon alles over voor z'n club en daar verdien je respect mee,zelfs bij ons.Ondanks de diepe haat.....quote:Op maandag 20 maart 2006 23:56 schreef Aequabilitas het volgende:
[..]
Zo zie je maar.Para was gewoon 'n begrip in 't wereldje...
Waarschijnlijk zelfmoord.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 00:34 schreef cultheld het volgende:
Hoe is hij eigenlijk gestorven?
Google maar eens op Para Smit.quote:
Beetje tegenstrijdig.....quote:Op dinsdag 21 maart 2006 02:14 schreef golfer het volgende:
Google maar eens op Para Smit.
edit: wat cultheld al zei.
quote:Als een kind van de straat overziet hij situaties snel en is hij uitgekookt. Als hij bij een van de vele straatgevechten over een bewusteloos geslagen PSV-supporter heen springt die op zijn weg ligt, keert hij na enkele meters terug en grist de portemonnee net even wat sneller van de straat dan zijn gabbers. En omdat hij nu toch bezig is, haalt hij de seizoenkaart van PSV ook even uit de jaszak. Je weet maar nooit of het van pas komt en ach, dat mooie Lacoste shirt in de etalage waar hij even later langs loopt, kun je eigenlijk ook niet laten hangen.
quote:De geharde straatjongen blijkt ook over een andere kant te beschikken, waarmee hij de mensen op natuurlijke wijze voor zich wist te winnen. Als charmeur doet Para het goed bij de vrouwen en hij is gek van kinderen. Maar andersom geldt het ook, zij lopen met hem weg. Para is altijd bezig met het organiseren van voetbalwedstrijdjes, het coachen van kinderen en hij spreekt ze spelenderwijs aan op hun gedrag. En als er tussendoor ook nog een wedstrijd gefloten moet worden, dan neemt hij dat ook nog voor zijn rekening. Wie is er eigenlijk niet gek op hem?
Klopt. Hij had duidelijk 2 kanten. Maar was diep in zijn hart een goede gozer.quote:
Wel heel erg diep dan, als ik dat eerste citaat lees.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 02:24 schreef golfer het volgende:
Klopt. Hij had duidelijk 2 kanten. Maar was diep in zijn hart een goede gozer.
Ach, hij was voor Ajax, dus dan kun je een potje brekenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 02:25 schreef APK het volgende:
[..]
Wel heel erg diep dan, als ik dat eerste citaat lees.
Ik ben ook voor Ajax, maar er zijn genoeg mensen die ook voetbalpotjes organiseren zonder een bewusteloze PSV supporter te beroven en die ook niet heilig verklaard worden.quote:
Zoals ik het lees, is er maar weinig veranderd. Risicowedstrijden gesloten, Europese wedstrijden en play-offs vallen daar automatisch ook onder. Daarbij geen feesten meer op vrijdag en zaterdag. Zijn er nog suggesties voor de nieuwe locatie? Daar waar het tijdelijke supportershome (die tent) stond? Of op locatie waar Sunrise stond? Of tegen FEBO aan?quote:Supportershome tijdelijk en onder voorwaarden weer open: per 1 februari 2007 home op nieuwe locatie?
Het supportershome van Ajax gaat volgens AT5 morgen weer open. Burgemeester Cohen heeft maandag toestemming gegeven om de planken weer weg te halen. Na de nasleep van de overval in Den Haag besloot Cohen het supportershome te sluiten.
Het lijkt erop dat het heropenen van het supportershome niet zonder slag of stoot is gegaan: het home mag alleen weer open onder bepaalde voorwaarden: het honk zal moeten sluiten bij risicowedstrijden, internationale wedstrijden en bij de play-offs. Eveneens mogen er op vrijdag en zaterdag geen feesten meer georganiseerd worden. De afspraak dat het bestuur van het home de huisregels moet controleren is aangescherpt. Er zal wekelijks overleg tussen politie en het bestuur van het home zijn. De gemeente heeft het bestuur eveneens duidelijk gemaakt dat de vergunning tijdelijk is. Voor 1 februari volgend jaar moet het supportershome een nieuwe locatie hebben gevonden.
tegen de FEBO natuurlijkquote:Op dinsdag 21 maart 2006 09:08 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Zoals ik het lees, is er maar weinig veranderd. Risicowedstrijden gesloten, Europese wedstrijden en play-offs vallen daar automatisch ook onder. Daarbij geen feesten meer op vrijdag en zaterdag. Zijn er nog suggesties voor de nieuwe locatie? Daar waar het tijdelijke supportershome (die tent) stond? Of op locatie waar Sunrise stond? Of tegen FEBO aan?
Waar Sunrise stond was niet serieus, want dat doen ze nooit. Dat werd pas écht als uitvalsbasis beschouwd, kan me Bayern München voor de CL nog wel herinneren. Zal wel naast de HMH worden, waar die tent stond, voordeel is dat brandstichting vrijwel onmogelijk wordt.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:07 schreef the_hunter het volgende:
Waar Sunrise stond lijkt me niet, want dan zit je nog steeds aan de kant van de uitsupporters. En daar vallen ze over denk ik. De plek waar die tent stond, vind ik een goede plek. Ik denk ook dat ze daar het home neerzetten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |