Daar heb je helemaal gelijk in.quote:Op zondag 19 maart 2006 19:49 schreef clauwheee het volgende:
En toch, vind ik het een beetje overdreven. Want jullie hadden wél Stekelenburg, Vermaelen, Boukhari, Pienaar, Huntelaar, Rosenberg, Rosales en Lindenberg. Daarnaast nog een Babel en Charisteas op de bank. Andere seizoenen had je dan misschien horen te winnen. Ajax is dit seizoen gewoon geen topclub, en wij zijn beter in vergelijking tot andere seizoenen. Grunn terecht gewonnen, en we hebben verzuimd meer te scoren.
quote:Op zondag 19 maart 2006 19:47 schreef DutchSoldier het volgende:
Wordt trouwens nog knap lastig woensdag, als ze met deze selectie moeten spelen. Weet niet of Anita en Sarpong wel tot zo laat mogen opblijven![]()
Ennuh, moegen kinderen onder de 18 niet maar tot 11 uur op tv ofzo![]()
Als het verlengen wordt gaan we dus vrolijk met 9 man door![]()
hehequote:Op zondag 19 maart 2006 19:47 schreef DutchSoldier het volgende:
Wordt trouwens nog knap lastig woensdag, als ze met deze selectie moeten spelen. Weet niet of Anita en Sarpong wel tot zo laat mogen opblijven![]()
Ennuh, moegen kinderen onder de 18 niet maar tot 11 uur op tv ofzo![]()
Als het verlengen wordt gaan we dus vrolijk met 9 man door![]()
Ben jij een kloon van Dirk-Kuyt? Of krijg je stiekem een stijve van Ajax?quote:Op zondag 19 maart 2006 20:02 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Dan heb je het vast over jezelf.
Boeiend, fouten worden gemaakt in voetbal. Ajax heeft gewoon terecht verloren, klaar. En nu de knop om voor woensdag.quote:Op zondag 19 maart 2006 20:17 schreef SCH het volgende:
Die penalty was wel onzinnig trouwens.
Gast, die handsbal ligt er zó dik bovenop.quote:Op zondag 19 maart 2006 20:17 schreef SCH het volgende:
Die penalty was wel onzinnig trouwens.
Ben idd blij dat ik niet gegaan ben. (*dankt God voor saaie verjaardagquote:Op zondag 19 maart 2006 20:39 schreef Bananenman het volgende:
Net thuis... kut wedstrijd.
Paul Mathijsquote:Op zondag 19 maart 2006 20:28 schreef savelkoul het volgende:
[..]
Gast, die handsbal ligt er zó dik bovenop.
Marc van Hintum is het met me eens
Ze kloten bij Ajax wel vaker met spelers...quote:Op zondag 19 maart 2006 20:54 schreef Cruoninga het volgende:
Ene Rasmus Lindgren had in dit Ajax-team nog niet misstaan lijkt me. In dit Groningen-team trouwens ook niet hoor
Ja domme actie, ok, maar 5quote:Op zondag 19 maart 2006 20:51 schreef pfaf het volgende:
Ach, met zo'n team hoef je geen wonderen te verwachten in Groningen.
Smerige trap van Buijs overigens, hopelijk krijgt die een wedstrijdje of 5 minimaal.
Drie wedstrijden zou niet vreemd zijnquote:Op zondag 19 maart 2006 20:55 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ja domme actie, ok, maar 5![]()
Overdrijven is ook een vak.
Kom op man, Lindgren is niet Ajax-waardig.quote:Op zondag 19 maart 2006 20:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ze kloten bij Ajax wel vaker met spelers...
Hoezo? Voor zulk soort trappen, ook die in het gezicht van Polak mag je van mij best 5 wedstrijden geven. Heb ik totaal geen moeite mee.quote:Op zondag 19 maart 2006 20:55 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ja domme actie, ok, maar 5![]()
Overdrijven is ook een vak.
Die van Polak vond ik stukken erger.quote:Op zondag 19 maart 2006 20:56 schreef pfaf het volgende:
[..]
Hoezo? Voor zulk soort trappen, ook die in het gezicht van Polak mag je van mij best 5 wedstrijden geven. Heb ik totaal geen moeite mee.
Dat mag.quote:Op zondag 19 maart 2006 20:57 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Die van Polak vond ik stukken erger.
Ik vind niet dat alleen moet gekeken worden of het erg is of niet. Het gaat om de actie zelf. Meteen straffen.quote:Op zondag 19 maart 2006 20:57 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Die van Polak vond ik stukken erger.
Eens. Maar 5 vind ik teveelquote:Op zondag 19 maart 2006 21:13 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ik vind niet dat alleen moet gekeken worden of het erg is of niet. Het gaat om de actie zelf. Meteen straffen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |