Dat ligt er maar aan in wat voor omstandigheden degene in Ajax heeft gespeeld en hoeveel wedstrijden die heeft gespeeld.quote:Op zondag 19 maart 2006 21:50 schreef S-Two het volgende:
[..]
Dan kan je dus niemand die ooit voor Ajax heeft gespeelt op waarde schatten en er een oordeel over hebben?![]()

Dit kan ik alleen maar beamen. En daar ben je dan 11 uur voor op pad.quote:Op zondag 19 maart 2006 20:39 schreef Bananenman het volgende:
Net thuis... kut wedstrijd.

Leuke speler voor Groningen, zal nooit de echt top halen.quote:Op zondag 19 maart 2006 21:18 schreef clauwheee het volgende:
[..]
We zullen zien.
Lindgren niet Ajax-waardig...? Kijk ik vind het niet erg, maar ik denk toch dat Ajax zich op hem verkijkt.

Klopt toch?quote:Op zondag 19 maart 2006 23:26 schreef Nashje het volgende:
Jack van Gelder bromt iets dat Ten Cate in Amsterdam gesignaleerd is, als ik het goed heb verstaan.

Een keeper erbij en je hebt een heel fatsoenlijk elftalquote:Op zondag 19 maart 2006 23:08 schreef Saekerhett het volgende:
Als die godvergeten medische staf nou es oprot daar, dan kunnen we er weer een elftal van maken
Sneijder
Galasek
Heitinga
Maduro
Pienaar
Manucharyan
Emanuelson
Trabelsi
Grygera
Mitea
En ik vergeet vast wel wat

Nee, hij zei dat Ten Cate wordt genoemd als coach voor Ajax, niet dat ie in Amsterdam is gesignaleerd.quote:Op zondag 19 maart 2006 23:26 schreef Nashje het volgende:
Jack van Gelder bromt iets dat Ten Cate in Amsterdam gesignaleerd is, als ik het goed heb verstaan.

Okequote:

En dan te bedenken dat eigenlijk Temmink voor de wedstrijd gepland was. Temmink is 3 klassen beter dan Blom.quote:Op zondag 19 maart 2006 23:31 schreef StarGazer het volgende:
We zijn weggespeeld
Wel een zaadscheids die Blom zeg, niet normaal

Die krijgt nog wel een paar wedstrijdenquote:Op zondag 19 maart 2006 23:33 schreef StarGazer het volgende:
Kansloze strafschop, triest die rode kaart voor Vermaelen, en die kutkakkerlak van een Buijs komt overal mee weg

Strafschop terecht, rode kaart ook..had ook direct rood kunnen zijn en Buijs is top. Maar zal vast wel een wedstrijdje of 2/3 krijgen.quote:Op zondag 19 maart 2006 23:33 schreef StarGazer het volgende:
Kansloze strafschop, triest die rode kaart voor Vermaelen, en die kutkakkerlak van een Buijs komt overal mee weg

Die gaan jullie te erg missen in de lastige uitduels die jullie nog krijgen, dus de eerste 5 kunenn jullie waarschijnlijk wel vergeten want wij en Utregt zullen wel 4 en 5 worden. Maargoed ik vond die pingel terecht maar geel vond ik daar overdreven, Vermaelen ging bij die 2e gele kaart voor de bal maar omdat hij met gestrekt been inkwam werd het geel wat wel terecht was.quote:Op maandag 20 maart 2006 00:22 schreef Noca het volgende:
[..]
Strafschop terecht, rode kaart ook..had ook direct rood kunnen zijn en Buijs is top. Maar zal vast wel een wedstrijdje of 2/3 krijgen.

Vermeer is ook geblesseerdquote:Op zondag 19 maart 2006 23:28 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Een keeper erbij en je hebt een heel fatsoenlijk elftal

Minimaal 28.quote:Op maandag 20 maart 2006 01:26 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hoeveel van de 34 wedstrijden speelt Stam volgend jaar?

Maargoed... Dat is bij Milan...quote:2005/06 AC Milan 23 1 Serie A

Ja, hij vroeg toch ook hoeveel van de 34 ( competitie) wedstrijden hij zou spelenquote:Op maandag 20 maart 2006 01:59 schreef Radegast het volgende:
[..]
Da's alleen competitie. Stam heeft dit seizoen zo'n dertig wedstrijden voor Milan gespeeld.

Wat een fabeltje.quote:Op maandag 20 maart 2006 01:29 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik denk zo'n 22 eigenlijk, die jongen is best blessuregevoelig.

Milan lab, kunnen we DAAR geen samenwerkingsverband mee starten ofzo?quote:

7 meiquote:Op maandag 20 maart 2006 09:47 schreef M0NTANA het volgende:
Wanneer is de finale van de Gatorade Cup?

Begin mei geloof ik.quote:Op maandag 20 maart 2006 09:47 schreef M0NTANA het volgende:
Wanneer is de finale van de Gatorade Cup?

Ik zeg niet dat wij ZELF een lab moeten hebben, maar wie weet kan je wel wat regelen met ze.quote:Op maandag 20 maart 2006 09:55 schreef zjroentje het volgende:
Het aantal knaken wat Milan in dat lab stopt is volgens mij onze halve begroting...

Dat we daar gaan trainen en voor wedstrijden in Nederland terugvliegen?quote:Op maandag 20 maart 2006 09:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat wij ZELF een lab moeten hebben, maar wie weet kan je wel wat regelen met ze.

Desnoods, kan niet slechter voor de spelers zijn dan die slagers van het AMCquote:Op maandag 20 maart 2006 10:00 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Dat we daar gaan trainen en voor wedstrijden in Nederland terugvliegen?

3 maal... ik mis een keer?quote:Op maandag 20 maart 2006 10:10 schreef M0NTANA het volgende:
Eigenlijk hoop ik dat Feyenoord tweede wordt dit seizoen, dat is natuurlijk een hele mooie prestatie en nóg mooier is dat Ajax dan in de Kuip de play-offs kan winnen! Driemaal naar de Kuip dit seizoen, na een valse start kan het toch nog heel leuk worden!

Finale Gatorade Cupquote:

Weer geen koffie zeker?quote:

Ik zuip tijdelijk ff geen koffie meer...quote:

zo heeft ie ze in de jeugd vaker gemaaktquote:Op maandag 20 maart 2006 11:37 schreef StarGazer het volgende:
http://www.footygoal.net/details.php?image_id=562
Urby

SCC moet voldoende zijn, maar ik denk/hoop dat uitkaarthouders wel voorrang krijgen.quote:Op maandag 20 maart 2006 12:45 schreef Jasza het volgende:
Moet je voor de GC finale eigenlijk een uitkaart hebben om erheen te kunnen of kan het ook met me seizoenkaart?

quote:'Ten Cate in beeld als opvolger Blind'
Henk ten Cate is bij Ajax in beeld als opvolger van trainer Danny Blind, zo meldde Jack van Gelder zondagavond in het tv-programma Studio Voetbal. Volgens de presentator zijn de beleidsbepalers van de Amsterdamse club niet 'honderd procent tevreden' over hun huidige hoofdtrainer. Ten Cate is momenteel assistent-trainer bij FC Barcelona.
Barcelona's assistent-coach Henk ten Cate Volgens Van Gelder zou de assistent van Frank Rijkaard graag nog eens op eigen benen willen staan bij een club. De kans dat Blind ook volgend seizoen trainer van Ajax is lijkt kleiner te worden, want de website Highlow.nl meldt opnieuw dat er in Amsterdam nadrukkelijk aan de stoelpoten van de Zeeuwse oefenmeester wordt gezaagd. Het krediet van Blind zou de afgelopen weken fors zijn afgenomen.
In een reactie op de berichtgeving van de afgelopen dagen stelde financieel directeur Jeroen Slop dat een vertrek van de coach uit Amsterdam in ieder geval niet aan de orde is. Ook ontkende Slop dat Co Adriaanse (FC Porto) bij Ajax in beeld is om Blind op te volgen.
quote:Huntelaar stijgt als Europese topscorer
In Nederland kan Klaas Jan Huntelaar niet meer stijgen als topscorer, maar in Europa, in het ESM-klassement, is de aanvaller van Ajax van de derde naar de tweede plaats gestegen.
Dit meldt Voetbal International, dat lid is van het ESM-netwerk. Als Huntelaar ook nog Luca Toni weet te verslaan, kan hij de gouden schoen ontvangen. Echter, Toni heeft zes punten meer en mag nog meer wedstrijden spelen ook.
Luca Toni Fiorentina (Ita) 24 2 48 +1
Huntelaar Ajax/SC Heerenveen (Ned) 28 1,5 42 +1
Tarmo Neemelo FC TVMK (Est) 41 1 41
David Trezeguet Juventus (Ita) 20 2 40 +2
Samuel Eto’o Barcelona (Spa) 20 2 40 +1
Ruud van Nistelrooy Man. United (Eng) 19 2 38

quote:Niet Danny Blind’s verblijf werd bevestigd, maar de komst van Adriaanse werd ontkend. Fout signaal, verkeerde boodschap!

Als DB maar weggaat, van mijn part volgt Willem van Hanegem hem op. Bij wijze van spreke dan.quote:Op maandag 20 maart 2006 13:14 schreef Cordoba32 het volgende:
Eerst Co, nu Henk weer. Voorlopig gewoon Danny

jullie mogen Danny wel hebbenquote:Op maandag 20 maart 2006 13:47 schreef Dylan Dog het volgende:
Henkie wordt ook bij ons genoemd.

Dus niet. Danny blijft gewoon in het Ajax nest, wat er ook gebeurd.quote:Op maandag 20 maart 2006 13:48 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
jullie mogen Danny wel hebben

De man, verantwoordelijk voor de slechte aankopen van Ajax in de afgelopen periode en nu niet eens het eerste kan trainen heeft weinig bij ajax te zoeken, ook al is het een echte ajacied. Daarbij komt dat hij beter een b-clupje kan trainen...quote:Op maandag 20 maart 2006 13:51 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dus niet. Danny blijft gewoon in het Ajax nest, wat er ook gebeurd.
quote:Ajax kan waarschijnlijk de komende weken niet beschikken over Steven Pienaar. De Zuid-Afrikaan viel gisteren geblesseerd uit in het competitieduel tegen FC Groningen (3-2 verlies).
Aanstaande woensdag kan Danny Blind waarschijnlijk wel weer beschikken over Hatem Trabelsi, Hedwiges Maduro en Tomas Galasek. Alleen de laatste kan nog geen hele wedstrijd aan.
Dit meldde Blind in het Algemeen Dagblad. 'Waarschijnlijk kan Tomas geen hele wedstrijd spelen, maar is hij wel weer fit', aldus de geplaagde oefenmeester. Vermaelen mag woensdag wel mee doen in de bekerwedstrijd tegen Roda JC.

quote:Op maandag 20 maart 2006 13:59 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
De man, verantwoordelijk voor de slechte aankopen van Ajax in de afgelopen periode en nu niet eens het eerste kan trainen heeft weinig bij ajax te zoeken, ook al is het een echte ajacied.
Dat bedoel ik dus ook.quote:Daarbij komt dat hij beter een b-clupje kan trainen...

Heb je al een seizoenskaart?quote:

Dan ga je lekker die blonde Scandinaviërs bekijken in Heerenveen, Ajax heeft echte mannen als supporters en geen natte bilridders. Dus nu weer naar je eigen topic!quote:

Heb ik dat weer?quote:

mooi shirt heb je aan!quote:

Daar kan ook over gediscussieerd wordenquote:Op maandag 20 maart 2006 14:10 schreef M0NTANA het volgende:
Ajax heeft echte mannen als supporters

Vroeger gooiden we tenminste nog echte eieren, vraag maar aan Hans van Breukelenquote:Op maandag 20 maart 2006 14:19 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Daar kan ook over gediscussieerd worden
Ze stonden gisteren met paaseitjes te gooien

Waren ze lekker?quote:Op maandag 20 maart 2006 14:19 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Daar kan ook over gediscussieerd worden
Ze stonden gisteren met paaseitjes te gooien

Nee, maar hij mag ook wel eens een suc6je hebben... Hij is mede verantwoordelijk geweest voor alle aankopen sinds het vertrek van Morten Olsen... Kies maar uit...quote:Op maandag 20 maart 2006 14:44 schreef Jasza het volgende:
Huntelaar en Rosenberg zijn B aankopen mango?

Dat was ie toch alleen toen hij voor een half jaar directeur spelersbeleid was? Maar goed, op Chivu en Laudrup na was dat beleid idd om te jankenquote:Op maandag 20 maart 2006 15:58 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Nee, maar hij mag ook wel eens een suc6je hebben... Hij is mede verantwoordelijk geweest voor alle aankopen sinds het vertrek van Morten Olsen... Kies maar uit...

quote:Ajax-supportershome gaat weer open
20-3-2006 Het supportershome van Ajax gaat dinsdag weer open. Burgemeester Cohen heeft maandag toestemming gegeven om de planken weer weg te halen.
Het clubhuis werd op 15 februari op last van Cohen dichtgetimmerd nadat er wapens en drugs waren gevonden. De politie deed op 12 februari een inval toen Ajax-hooligans bij ADO Den Haag de boel kort en klein hadden geslagen en het vermoeden bestond dat het Ajax-home fungeerde als uitvalsbasis.
De Mobiele Eenheid sloot de omgeving van het supportershome hermetisch af. Iedereen werd gecontroleerd, zeven mensen werden gearresteerd.

Niets, maar daardoor ben ik niet minder blij dat het home weer open gaatquote:Op maandag 20 maart 2006 18:16 schreef Erwtensoep het volgende:
en wat is cohen ermee opgeschoten?

Die heeft de daadkrachtige burgemeester uitgehangen....Om van de slappe imago af te komen denk ik. En ja, voetbalsupporters zijn nou eenmaal een makkelijk doelwit want die hebben het altijd gedaan (ok er loopt ook aardig wat schorem tussen)quote:Op maandag 20 maart 2006 18:16 schreef Erwtensoep het volgende:
en wat is cohen ermee opgeschoten?

Jaunfran, Maduro en Galasek kunnen weer spelen, dus dat is positiefquote:

Laat 'm dan maar dicht....quote:Op maandag 20 maart 2006 19:16 schreef Bananenman het volgende:
Voorwaarden zijn wel bagger...niet met risicowedstrijden, niet op vrijdag en zaterdag, niet met internationale wedstrijden en volgend seizoen op een nieuwe locatie, pff.
Alleen woensdag dus zowat, voor de rest zitten we wel weer in Vervolg

Ik heb het nare voorgevoel dat Galasek het weer niet lang zal volhouden.quote:Op maandag 20 maart 2006 19:00 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Jaunfran, Maduro en Galasek kunnen weer spelen, dus dat is positief

Niet Leuk....quote:

Aardig kut dan, dan kan je hem net zo goed gesloten houden. Blijven deze regels gelden of alleen tijdens een proeftijd? En andere locatie? Is het grasveld waar destijds de Sunrise stond een optie?quote:Op maandag 20 maart 2006 19:16 schreef Bananenman het volgende:
Voorwaarden zijn wel bagger...niet met risicowedstrijden, niet op vrijdag en zaterdag, niet met internationale wedstrijden en volgend seizoen op een nieuwe locatie, pff.
Alleen woensdag dus zowat, voor de rest zitten we wel weer in Vervolg

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |