abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 21 maart 2006 @ 23:58:43 #276
66435 Erwtensoep
Acht - Eén
pi_36251368
Oh ja... stom ik heb er zelf nog op gereageerd
Houd van een lijntje.
pi_36254450
quote:
Vermoedelijke opstelling Ajax [wijzig]

Galasek zal waarschijnlijk op de bank starten en tijdens het duel invallen.

Vermoedelijke opstelling Ajax:
Stekelenburg
Trabelsi, Boakye (Maduro), Vermaelen, Juanfrán
Lindenbergh, Sarpong, Boukhari
Rosales, Huntelaar, Rosenberg.
Die Sarpong heeft me eigenlijk helemaal nog niet kunnen overtuigen.
Ajax!!
  woensdag 22 maart 2006 @ 08:23:24 #278
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_36254633
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 08:05 schreef Cordoba32 het volgende:

[..]

Die Sarpong heeft me eigenlijk helemaal nog niet kunnen overtuigen.
Ach, talentvolle spelers horen een kans te krijgen in een goeddraaiend elftal en dat is niet echt het geval geweest bij Vurnon Anita, Jeffrey Sarpong, Emmanuel Boakye, Robbert Schilder en Michael Timisela.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_36254666
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 08:23 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Ach, talentvolle spelers horen een kans te krijgen in een goeddraaiend elftal en dat is niet echt het geval geweest bij Vurnon Anita, Jeffrey Sarpong, Emmanuel Boakye, Robbert Schilder en Michael Timisela.
Weet ik en heb je ook gelijk in, maar een Huntelaar kan dat wel. Nou is die wel verder natuurlijk. Maar vind Sarpong niet echt van Ajaxniveau tot nu toe.
Ajax!!
  woensdag 22 maart 2006 @ 08:33:12 #280
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_36254717
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 08:25 schreef Cordoba32 het volgende:

[..]

Weet ik en heb je ook gelijk in, maar een Huntelaar kan dat wel. Nou is die wel verder natuurlijk. Maar vind Sarpong niet echt van Ajaxniveau tot nu toe.
Wanneer Edgar Davids, Michael Reiziger, Clarence Seedorf en Patrick Kluivert onder dezelfde omstandigheden hun debuut moesten maken, speelden zij wellicht nu bij een amateurclub.
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_36254876
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 08:33 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Wanneer Edgar Davids, Michael Reiziger, Clarence Seedorf en Patrick Kluivert onder dezelfde omstandigheden hun debuut moesten maken, speelden zij wellicht nu bij een amateurclub.
Als je in een slecht draaiende ploeg debuteert, kun je je ook makkelijker onderscheiden natuurlijk. En die 3 die je noemt waren toen al van een wat hoger niveau als Sarpong.
Ajax!!
  woensdag 22 maart 2006 @ 09:00:26 #282
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_36255006
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 08:50 schreef Cordoba32 het volgende:

[..]

Als je in een slecht draaiende ploeg debuteert, kun je je ook makkelijker onderscheiden natuurlijk. En die 3 die je noemt waren toen al van een wat hoger niveau als Sarpong.
Weet ik niet, die jongens kwamen gewoon in een goed elftal terecht en ontwikkelden zich daardoor heel erg goed. Dennis Schulp en Arno Splinter waren ook héél erg talentvol, maar kregen ook in een verkeerde periode hun kans. Dit kan ook het probleem worden van jongens als Jeffrey Sarpong, Robbert Schilder of Vurnon Anita, want dat zijn wél de groeibriljantjes van de Toekomst.
pi_36255213
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 09:00 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Weet ik niet, die jongens kwamen gewoon in een goed elftal terecht en ontwikkelden zich daardoor heel erg goed. Dennis Schulp en Arno Splinter waren ook héél erg talentvol, maar kregen ook in een verkeerde periode hun kans. Dit kan ook het probleem worden van jongens als Jeffrey Sarpong, Robbert Schilder of Vurnon Anita, want dat zijn wél de groeibriljantjes van de Toekomst.
Anita is zeker groeibriljantje samen met hem zie ik eerder Poepon en Goossens als de briljantjes van de toekomst. Sarpong, Tsimbela en Boakye zie ik toch meer als de Jong Ajax generatie. Niet goed genoeg, maar noodgedwongen gebruikt
Ajax!!
pi_36255238
Hoe spreek je 'Boakye' nou eigenlijk uit?
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  woensdag 22 maart 2006 @ 09:19:26 #285
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_36255294
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 09:15 schreef Cordoba32 het volgende:

[..]

Anita is zeker groeibriljantje samen met hem zie ik eerder Poepon en Goossens als de briljantjes van de toekomst. Sarpong, Tsimbela en Boakye zie ik toch meer als de Jong Ajax generatie. Niet goed genoeg, maar noodgedwongen gebruikt
Jeffrey Sarpong niet goed genoeg? Chelsea was niet voor niets geïnteresseerd (http://www.talpa.tv/web/show/id=53069/contentid=30329) en daarbij denk ik dat hij volgend jaar pas ácht gaat doorbreken, wanneer hij zich op één vaste positie kan/mag richten.
  woensdag 22 maart 2006 @ 09:19:56 #286
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_36255302
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 09:16 schreef Suijk het volgende:
Bwakie.
pi_36255474
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 09:19 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Jeffrey Sarpong niet goed genoeg? Chelsea was niet voor niets geïnteresseerd (http://www.talpa.tv/web/show/id=53069/contentid=30329) en daarbij denk ik dat hij volgend jaar pas ácht gaat doorbreken, wanneer hij zich op één vaste positie kan/mag richten.
Zegt me niks, dat Chelsea intresse had, daar wordt hij niet ineens wel een goeie speler van. Maar we zullen zien wat hij ervan maakt. Vanavond heeft hij weer een nieuwe kans.
Ajax!!
pi_36255718
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 09:16 schreef Suijk het volgende:
Op televisie hebben ze het steeds over 'Boátsjie'.
pi_36256299
Maar wat denken we van vanavond? Wordt het

of
Ajax!!
pi_36256471
het wordt
pi_36256628
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 10:16 schreef Domenica het volgende:
het wordt
Zou je denken? Tegen wie moet vitesse eigenlijk?
Ajax!!
pi_36257071
de kakkerlijken zijn ook weer eens boos:
quote:
Feyenoord heeft een aanklacht tegen arbitrage ingediend. De clubleiding van Feyenoord is van mening dat de Rotterdammers afgelopen zondag ernstig benadeeld zijn, doordat Van Egmond onder andere een treffer van Feyenoord afkeurde. Daarnaast zijn ze van mening dat hij nooit aangesteld had mogen worden, omdat Van Egmond in het dagelijkse leven in de buurt van Alkmaar werkzaam is.

Scheidsrechtersbaas Jaap Uilenberg was echter niet onder de indruk van de klacht van Feyenoord die hij via e-mail ontving: "Ik kan weinig met de opmerkingen die ik in een mail van Feyenoord-directeur Chris Woerts heb ontvangen. De enige regel die al sinds jaar en dag geldt is dat onze scheidsrechters niet fluiten in hun eigen woonplaats. Als je die straal gaat verbreden, is het eind zoek in een klein land als Nederland."
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
pi_36257197
En wat heeft dat in godsnaam met Ajax te maken? En kakkerlijken is echt wel heel erg triest hoor.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_36257303
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 10:39 schreef Mangoworks2002 het volgende:
de kakkerlijken zijn ook weer eens boos:
[..]
Och germ
Koning.
pi_36257304
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 10:43 schreef Suijk het volgende:
En wat heeft dat in godsnaam met Ajax te maken? En kakkerlijken is echt wel heel erg triest hoor.
Weinig... vond het wel leuk omdat het natuurlijk de grootste tegenstander is van Ajax...
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
pi_36257324
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 10:43 schreef Suijk het volgende:
hun protest, dat is pas zielig. Ach wij zijn neuzen of joden of 020, hun kakkerlakken, kakkerlijken 010 wat maakt het uit?
Ajax!!
  woensdag 22 maart 2006 @ 10:49:58 #297
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_36257429
Wij hebben al vaak genoeg de scheidsrechter tegengehad dit seizoen, en je hebt ons nog nooit horen klagen
"the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."
pi_36257451
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 10:47 schreef Cordoba32 het volgende:

[..]

hun protest, dat is pas zielig. Ach wij zijn neuzen of joden of 020, hun kakkerlakken, kakkerlijken 010 wat maakt het uit?
Dat het kinderachtig is, het is iets voor hun om rare woordjes voor ons te verzinnen. Verlagen tot hun niveau, moeten we niet doen. En het is natuurlijk het AFCA topique, en niet het feyenoord topic...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  woensdag 22 maart 2006 @ 10:51:42 #299
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_36257489
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 10:49 schreef HomerJ het volgende:
Wij hebben al vaak genoeg de scheidsrechter tegengehad dit seizoen, en je hebt ons nog nooit horen klagen
pi_36257652
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 10:50 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Dat het kinderachtig is, het is iets voor hun om rare woordjes voor ons te verzinnen. Verlagen tot hun niveau, moeten we niet doen. En het is natuurlijk het AFCA topique, en niet het feyenoord topic...
Dat laatste ben ik met jee eens
Ajax!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')