quote:Op zondag 19 maart 2006 17:22 schreef tonks het volgende:
Mijn zusje
quote:Op zondag 19 maart 2006 17:22 schreef charmed-more het volgende:
ik heb een vraagje: wie is hier wel eens naar Bureau Halt gestuurd en waarom?
alsof ze je daarvoor naar halt sturenquote:Op zondag 19 maart 2006 17:24 schreef tonks het volgende:
Omdat ze 2 dagen niet naar school is geweest.
ze moest 12 uur halt werk doenquote:Op zondag 19 maart 2006 17:25 schreef Onderbroek het volgende:
[..]
alsof ze je daarvoor naar halt sturen![]()
quote:Op zondag 19 maart 2006 17:26 schreef tonks het volgende:
[..]
ze moest 12 uur halt werk doeneen psycholoog bezoeken en naar een andere school.
Nope, paar maanden geleden. ze is 15 ofzo.quote:Op zondag 19 maart 2006 17:28 schreef Onderbroek het volgende:
[..]
ze was zeker héél jong toen ze naar halt moest?
Thug.quote:Op zondag 19 maart 2006 17:28 schreef Koewam het volgende:
Ikke voor 'drugsdealen'.Waren maar 2 pillen die ik nog over had en toen zagen ze het op school
maarja.
En ik was onder de indruk!quote:Op zondag 19 maart 2006 17:35 schreef Koewam het volgende:
[..]
Kweet. Maar was garp, alleen om indruk te maken op m'n Fok!-vrinden.
Oh.quote:Op zondag 19 maart 2006 17:35 schreef Koewam het volgende:
[..]
Goed bezigquote:Op zondag 19 maart 2006 17:35 schreef Koewam het volgende:
[..]
Danku, danku...quote:
belhamel!quote:Op zondag 19 maart 2006 17:39 schreef Koewam het volgende:
[..]
Danku, danku...
Maaaaaaaaar. Een politieagent heeft me ooit gewaarschuwd omdat ik een rookbommetje aan het afsteken was. Moest bijna huilen.
Jij weet niet hoe oud je zusje is? das best wel triest eigenlijk.quote:Op zondag 19 maart 2006 17:29 schreef tonks het volgende:
[..]
Nope, paar maanden geleden. ze is 15 ofzo.
Dat is Computer Halt of Monitor Halt.quote:
Bedoel je dat als het maar 2 pillen zijn, en als jij ze op school verkoopt, het eigenlijk geen drugsdealen was? Of bedoel je dat omdat het om *jou* ging in plaats van een ander, het geen drugsdealen was?quote:Op zondag 19 maart 2006 17:28 schreef Koewam het volgende:
Ikke voor 'drugsdealen'.Waren maar 2 pillen die ik nog over had en toen zagen ze het op school
maarja.
Mompelt iets over verkeersborden.... en steeksleutel 15quote:Op zondag 19 maart 2006 18:37 schreef augurkenkoning het volgende:
Ik ook.
Ik moest altijd een eind fietsen met mijn vrienden om naar onze favoriete uitgaansplek te gaan/terug te gaan, en onderweg kwamen we langs winkels waar vlaggen buiten hingen, die pikten we dan. Ik had al een flinke verzameling. Retespannend vonden we dat.
13 toch?quote:Op zondag 19 maart 2006 18:49 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Mompelt iets over verkeersborden.... en steeksleutel 15![]()
![]()
Duidelijk nog nooit een verkeersbord gejatquote:Op zondag 19 maart 2006 18:49 schreef descendent1 het volgende:
[..]
![]()
oh ja, 13... t is al een tijdje geleden...quote:Op zondag 19 maart 2006 18:55 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Duidelijk nog nooit een verkeersbord gejat
quote:Op zondag 19 maart 2006 18:35 schreef RetepV het volgende:
[..]
Bedoel je dat als het maar 2 pillen zijn, en als jij ze op school verkoopt, het eigenlijk geen drugsdealen was? Of bedoel je dat omdat het om *jou* ging in plaats van een ander, het geen drugsdealen was?
Of hoe bedoel je die aanhalingstekens nou eigenlijk?
Van VanDale:
dea·len (onov.ww.)
1 handelen in drugs
han·de·len (onov.ww.)
1 goederen kopen en verkopen => handeldrijven, negotiëren, zaken doen met iem.
2 een daad of daden verrichten => doen
Ik snap het niet meer. Jij verkocht drugs aan iemand, dan ben je volgens de definitie dus toch gewoon een drugsdealer? Welke definitie van 'drugsdealen' hanteer jij dan? 'Het verkopen van drugs door ieder ander dan ik'
Jij handelde in drugs op een schoolterrein, mannetje. Net als de andere drugsdealers. Je bent daarmee zelf eentje van hen geworden, hoe kleinschalig ook. Ikop drugsdealers die op school dealen. Of ze nou zelf op die school zitten of niet.
13.. maarja wie deed dat niet.. Wij hadden op een begeven moment het idee om zoveel mogelijk te halen uit de stad. We hadden in 3 avonden een stapel van ongeveer 50 verkeersborden gemaakt en dicht bij het spoor verstopt in de bosjes. Een paar dagen later was het door de gemeente weggehaald.quote:Op zondag 19 maart 2006 18:49 schreef descendent1 het volgende:
[..]
![]()
quote:Op zondag 19 maart 2006 18:35 schreef RetepV het volgende:
[..]
Bedoel je dat als het maar 2 pillen zijn, en als jij ze op school verkoopt, het eigenlijk geen drugsdealen was? Of bedoel je dat omdat het om *jou* ging in plaats van een ander, het geen drugsdealen was?
Of hoe bedoel je die aanhalingstekens nou eigenlijk?
Van VanDale:
dea·len (onov.ww.)
1 handelen in drugs
han·de·len (onov.ww.)
1 goederen kopen en verkopen => handeldrijven, negotiëren, zaken doen met iem.
2 een daad of daden verrichten => doen
Ik snap het niet meer. Jij verkocht drugs aan iemand, dan ben je volgens de definitie dus toch gewoon een drugsdealer? Welke definitie van 'drugsdealen' hanteer jij dan? 'Het verkopen van drugs door ieder ander dan ik'
Jij handelde in drugs op een schoolterrein, mannetje. Net als de andere drugsdealers. Je bent daarmee zelf eentje van hen geworden, hoe kleinschalig ook. Ikop drugsdealers die op school dealen. Of ze nou zelf op die school zitten of niet.
en nu ben je weer dronken?quote:Op zondag 19 maart 2006 20:01 schreef NeoPhythe het volgende:
haha op zeilkamp 3 vrienden van me
met 1 van hun was ik toen dik dronken geworden, dus die gozert dacht dat t leuk was een bushokje integooien , hij dat dus gesdaan , 2 andere vonden het wel stoer om dus ook een bushokje te slopen....nog geen 5 min later was de pliesie dr
werden hun 3-en gearresteert en gingen ze my overhoren
t was aleen jammer dat ik zo dronken was dat ik niet meer op mn poten staan kon xD werd ik door de plisie op de boot gedragen en moest ik beloven dat ik int vervolg niet meer int openbaar dronken werd
,paar uur later kwamen die vrienden van me weer op de boot en vertelde dat ze een x aantal uur halt hadden (geloof iets van 24/48 uur oid) ik weer wat nuchterder , en zijn we uit de boot gesneakt om nog wat te gaan drinken
kwamen we die zelfde plisie agenten weer tegen
gelukkig hadden we toen net on biertje op
(ook wel leuk , die ene maat van me kreeg ook nog problemen met de plisie omdat hij nog geen 16 was en toch al alchol dronk
)
en, kende je je dictee goed?quote:Op zondag 19 maart 2006 20:01 schreef NeoPhythe het volgende:
haha op zeilkamp 3 vrienden van me
met 1 van hun was ik toen dik dronken geworden, dus die gozert dacht dat t leuk was een bushokje integooien , hij dat dus gesdaan , 2 andere vonden het wel stoer om dus ook een bushokje te slopen....nog geen 5 min later was de pliesie dr
werden hun 3-en gearresteert en gingen ze my overhoren
quote:Op zondag 19 maart 2006 17:25 schreef -Numlock- het volgende:
ik, winkeldiefstal
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |