Je hebt volgens mij zojuist jezelf getekend?quote:Op zondag 19 maart 2006 13:21 schreef Beach het volgende:
Echt van dat tuig met bontkragen, petjes scheef en oorknopjes![]()
En dan inderdaad van die 'groeten' doen met hun handen.
hehehequote:Op zondag 19 maart 2006 13:22 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Je hebt volgens mij zojuist jezelf getekend?
dat plaatje in je avater doet het hem
quote:Op zondag 19 maart 2006 13:29 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
BREeeZZzzZzAAAaHhhhhHHH
beach je bent een Breezah![]()
Boks? Dat doen toch alleen maar Iraki's, Turken en Koerden?quote:Op zondag 19 maart 2006 13:42 schreef T3rr0r het volgende:
Ik geef mensen die ik tegenkom meestal gewoon een boks. Ik was laatst ook op sollicitatie ergens, steekt die vent z'n hand uit.. open!
Ik moest me echt in een onmogelijke hoek buigen om hem nog een boks te geven, wat een mafkees zeg.
quote:Op zondag 19 maart 2006 13:38 schreef Tembaco3kwart het volgende:
will smith (fresh prince of bell-air) handshakes zijn geniaal
Jij maakt zelf ook van die rare gebaren?quote:Op zondag 19 maart 2006 13:44 schreef Meki het volgende:
ik denk dat de TS jaloers is
snel bashen voordat ie op slot gaat dan!!quote:Op zondag 19 maart 2006 13:15 schreef Genjuro het volgende:
pssst... allochtonenbash-topics worden altijd direct gelocked
quote:Op zondag 19 maart 2006 13:45 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Jij maakt zelf ook van die rare gebaren?
Gozert, je zet jezelf voor schutquote:Op zondag 19 maart 2006 13:29 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
BREeeZZzzZzAAAaHhhhhHHH
Pssst; google eens naar "Lee Hotti"quote:Op zondag 19 maart 2006 13:58 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Dat boeit niet, zolang je maar even het fotoboek van breezah boy beach hebt bekeken![]()
Laat mij in mijn waarde wil je?quote:Op zondag 19 maart 2006 14:05 schreef crackhead het volgende:
[..]
Pssst; google eens naar "Lee Hotti"
Begint het weer?quote:Op zondag 19 maart 2006 14:10 schreef FuifDuif het volgende:
Weg met de Marokkanen!
whahahhaha wat een mongolenquote:
Ja, de M zit weer in de maand.quote:
Ja en zeikerds als jou, weg doen lost het probleem ook opquote:Op zondag 19 maart 2006 14:16 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Hoezo? Dat lost het probleem in één klap op. Weg ermee.
Ik zeik niet. Ik reik enkel een doeltreffende oplossing aan.quote:Op zondag 19 maart 2006 14:17 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ja en zeikerds als jou, weg doen lost het probleem ook op![]()
quote:Op zondag 19 maart 2006 14:10 schreef Steve-O het volgende:
Mocro's/turken geven altijd iedereen een hand
Negers doen altijd boks
Dan heb je er ook nog een hoop die het beiden doen
En dan heb je de kaaskoppen die nieteens weten hoe je nou een persoon groet uit een andere cultuur
iedereen die blank is mag blijven, en die anders is moet weg?quote:Op zondag 19 maart 2006 14:18 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Ik zeik niet. Ik reik enkel een doeltreffende oplossing aan.
Nee, iedereen die niet een Marrokaan is mag blijven en alle Marokkanen moeten weg.quote:Op zondag 19 maart 2006 14:36 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
iedereen die blank is mag blijven, en die anders is moet weg?
En wat is jou defenitie van een marokkaan dan?quote:Op zondag 19 maart 2006 14:40 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Nee, iedereen die niet een Marrokaan is mag blijven en alle Marokkanen moeten weg.
Je bent zelf ook kaas?quote:Op zondag 19 maart 2006 14:10 schreef Steve-O het volgende:
Mocro's/turken geven altijd iedereen een hand
Negers doen altijd boks
Dan heb je er ook nog een hoop die het beiden doen
En dan heb je de kaaskoppen die nieteens weten hoe je nou een persoon groet uit een andere cultuur
Iemand die stinkt en niet te vertrouwen is.quote:Op zondag 19 maart 2006 14:41 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
En wat is jou defenitie van een marokkaan dan?
Als we nou toch bezig zijn het land op te ruimen kunnen we halve gare types als jou er ook wel bij weggooien!quote:Op zondag 19 maart 2006 14:44 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Iemand die stinkt en niet te vertrouwen is.
Dus iemand die in Marokko woont of geboren is en niet stinkt en wél te vertrouwen is een?quote:Op zondag 19 maart 2006 14:44 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Iemand die stinkt en niet te vertrouwen is.
Reactie fuifduif wordt: Die bestaan niet!quote:Op zondag 19 maart 2006 14:46 schreef teknomist het volgende:
[..]
Dus iemand die in Marokko woont of geboren is en niet stinkt en wél te vertrouwen is een?.
Nou ja, laten we zo iemand een quasi-Marokkaan noemen.quote:Op zondag 19 maart 2006 14:46 schreef teknomist het volgende:
[..]
Dus iemand die in Marokko woont of geboren is en niet stinkt en wél te vertrouwen is een?.
En wat is jouw definitie van een Nederlander dan?quote:Op zondag 19 maart 2006 14:50 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Nou ja, laten we zo iemand een quasi-Marokkaan noemen.
Een individu waarin al het goeds samenkomt.quote:Op zondag 19 maart 2006 14:50 schreef teknomist het volgende:
[..]
En wat is jouw definitie van een Nederlander dan?
Enge patriotquote:Op zondag 19 maart 2006 14:52 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Een individu waarin al het goeds samenkomt.
Pizzakoppo is 2609quote:
En Nederlandsers met Marokkaanse afkomst dan? En de NSB-ers?quote:Op zondag 19 maart 2006 14:52 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Een individu waarin al het goeds samenkomt.
En wat moet er met die quasi mocro´s gebeuren dan?quote:Op zondag 19 maart 2006 14:50 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Nou ja, laten we zo iemand een quasi-Marokkaan noemen.
Gebruik dan ook PI's.quote:Op zondag 19 maart 2006 14:55 schreef FuifDuif het volgende:
Mensen, ga er toch niet zo serieus op in zeg.
NSB-ersquote:Op zondag 19 maart 2006 14:54 schreef teknomist het volgende:
[..]
En Nederlandsers met Marokkaanse afkomst dan? En de NSB-ers?
mwhehehehe pauperesk persoonquote:
Waarschijnlijk bedoel je die opmerkingen als grap o/d, maar ook dit helpt weer mee met het stukje negativiteit waar ook ik last van heb.quote:Op zondag 19 maart 2006 14:55 schreef FuifDuif het volgende:
Mensen, ga er toch niet zo serieus op in zeg.
quote:Op zondag 19 maart 2006 15:12 schreef zoalshetis het volgende:
ik geef altijd ff een korte handdruk en dan sla ik ff met mijn gebalde vuist tegen mijn borst, rond de hartstreek. gaat me prima af en het staat me minder lullig dan dat ik me op de dansvloer sta uit te sloven.
mijn ouders geef ik een andere begroeting. mijn vriendin ook. broer, zus idem dito. iemand met de vogelgriep een elleboogstoot. maw, het is in the eye of the beholder. en een beetje gezond verstand.
Die kerstboom doet 't 'm..quote:
duidelijk een rotje in ontploftquote:Op zondag 19 maart 2006 20:46 schreef brood_korst het volgende:
Beach boy Whahahahahaah
Wat voor drugs gebruiken jullie "Homeo boys" voor drugs al doen jullie je haar![]()
Zie dat haar whahahahaha
quote:Op zondag 19 maart 2006 20:46 schreef brood_korst het volgende:
Beach boy Whahahahahaah
Wat voor drugs gebruiken jullie "Homeo boys" voor drugs al doen jullie je haar![]()
Zie dat haar whahahahaha
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan Beach uitlachen,![]()
Maar ach, vooroordelen en teleidoscopen zijn wel zo handig, anders moet je overal rekening mee houden.Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
Inderdaad, dat haarquote:
Hahahahaquote:Op zondag 19 maart 2006 14:16 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Hoezo? Dat lost het probleem in één klap op. Weg ermee.
Gozer, lees eens twee posts boven je en klik op de 2 links in de spoiler...quote:Op maandag 20 maart 2006 23:53 schreef __droogkloot__ het volgende:
[..]
Inderdaad, dat haar. Ga eens iets minder vaak onder de zonnebank, scheer dat misselijke baardje dat je hebt in je fotoalbum en kijk niet zo stoer
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat is daar raar aan? Jij hebt jouw manier van begroeten niet van anderen overgenomen wil je zeggenquote:Op zondag 19 maart 2006 13:13 schreef editor2 het volgende:
.Wat is dat toch? Alleen maar spiegelen bij gebrek aan orgininaliteit en denken tof te zijn?
quote:Op zondag 19 maart 2006 13:15 schreef Genjuro het volgende:
pssst... allochtonenbash-topics worden altijd direct gelocked
Fijn dat ie op TV komt, maar dan blijft het toch een clown zoals ie er uit ziet.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:36 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Gozer, lees eens twee posts boven je en klik op de 2 links in de spoiler...
Dan gaan we nu jou even uitlachen
zou ik een lemming maken?quote:Op zondag 19 maart 2006 13:13 schreef editor2 het volgende:
Je kent dat wel. Ze komen elkaar tegen en ipv.elkaar gewoon een hand te geven komen ze met die 6 stappen handgroet zoals de negers in de Verenigde Staten altijd doen alsof ze elkaars 'homeboy' zijn.Wat is dat toch? Alleen maar spiegelen bij gebrek aan orgininaliteit en denken tof te zijn?
Geen wonder dat er weer belastinggeld aan dat soort gasten wordt uitgegeven om ze normale fatsoensnormen bij te leren zodat ze bij een sollicitatie-gesprek tenminste weten hoe zich te gedragen
Mee eens?
Hehe, ik dacht dat je je bruin geschminkt had.quote:Op zondag 19 maart 2006 13:21 schreef Beach het volgende:
Echt van dat tuig met bontkragen, petjes scheef en oorknopjes![]()
En dan inderdaad van die 'groeten' doen met hun handen.
M'n neefje van 2 ook..quote:Op dinsdag 21 maart 2006 15:04 schreef jna het volgende:
Echte negers kunnen een vingerknip geluid doen met elkaar![]()
Dat is hem niet...die persoon die je in zijn fotoboek ziet is één of andere Amerikaan, en dus niet betreffende userquote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:50 schreef __droogkloot__ het volgende:
[..]
Fijn dat ie op TV komt, maar dan blijft het toch een clown zoals ie er uit ziet.
Lee Hottiquote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:24 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Dat is hem niet...die persoon die je in zijn fotoboek ziet is één of andere Amerikaan, en dus niet betreffende user
Hahah ok nu snap ik hem pasquote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:24 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Dat is hem niet...die persoon die je in zijn fotoboek ziet is één of andere Amerikaan, en dus niet betreffende user
OMG dat is echt te erg.... maar volgens mij zit Beach ons gewoon te neppen met die foto's door gewoon fotootjes van een stel loser wiggers in z'n fotoboek te plaatsen.quote:Op zondag 19 maart 2006 13:29 schreef Pizzakoppo het volgende:
BREeeZZzzZzAAAaHhhhhHHH
Grappigste thread OOIT [Part 2]quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:00 schreef maartena het volgende:
[..]
OMG dat is echt te erg.... maar volgens mij zit Beach ons gewoon te neppen met die foto's door gewoon fotootjes van een stel loser wiggers in z'n fotoboek te plaatsen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |