quote:
ga is uit in italie zou ik zeggen...quote:Op woensdag 18 januari 2006 00:08 schreef fraubitch het volgende:
zou zoiets ook hier in europa zijn vraag ik me af?
Of gewoon in Nederland.quote:Op woensdag 18 januari 2006 00:10 schreef jp84 het volgende:
[..]
ga is uit in italie zou ik zeggen...
zelfde verhaal daar bij sommige gaste/groepjes
Nu hebben ze ander haar, maar dat soort lui lopen er nog steeds.quote:Op woensdag 18 januari 2006 00:29 schreef jp84 het volgende:
[..]
idd jaar of 4 geleden liepen al die gaste in hollywood (rotterdam) er zo bij met dat haar
je bedoelt dat je het jammer vind dat je zelf ook zo'n josti bentquote:Op woensdag 18 januari 2006 08:11 schreef Geen_kloon_van_xebro het volgende:
Wat heb ik ontzettend hard gelachen om dat 1e topic zo op de vroege ochtend... Enig nadeel is nu wel dat ik het jammer vind dat zulke josti's net zo'n kapsel hebben als ik
Als al mijn vrienden er zo uitzagen had ik echt wel zelfmoord gepleegd hoor, dus iets zegt me dat ik niet zo'n josti kan zijn.quote:Op woensdag 18 januari 2006 08:29 schreef mcDavid het volgende:
[..]
je bedoelt dat je het jammer vind dat je zelf ook zo'n josti bent
De grap is het bord voor hun kop, massaal afgezeken te worden en stug doorgaan met foto's plaatsen. Met als gevolg dat nu ongeveer de halve wereld hen kent.quote:Op woensdag 18 januari 2006 08:52 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Wat is nou eigenlijk de grap?
Behalve dat die lui extreem veel moeite doen om er "goed" uit te zien, en stoer over te komen?
zulke lui lopen ook gewoon in nederland los rond hoor, ga eens kijken bij een beetje louche sportschool.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |