Ach, gezonde scepsis lijkt me bij TV altijd op z'n plaats.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:44 schreef CryARiver het volgende:
Dat Trouw artikel is je reinste bullsh!t. Meneer is antropoloog (mijn zus heeft de zelfde studie gedaan) en weet daarom dat dit doorgestoken kaart is ? Jezus christus zeg. Men zoekt ook weer overal ergens iets achter.
Ik hoef daarvoor niet te zoekenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:44 schreef CryARiver het volgende:
Dat Trouw artikel is je reinste bullsh!t. Meneer is antropoloog (mijn zus heeft de zelfde studie gedaan) en weet daarom dat dit doorgestoken kaart is ? Jezus christus zeg. Men zoekt ook weer overal ergens iets achter.
Inderdaadquote:Op zaterdag 25 maart 2006 21:11 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Mijn bed gaat zo *op en neer springt*.
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 21:28 schreef jadelovespat het volgende:
Die antwoorden van die Hans hahahaha
volgens mij verzinnen ze gewoon maar wat...quote:Op zaterdag 25 maart 2006 21:36 schreef Duiveltja het volgende:
Ik vraag me af in hoeverre SBS de ondertiteling heeft aangepast.
Toch een beetje jammer dat SBS gewoon wat typt bij die ondertitelingquote:Op zaterdag 25 maart 2006 21:41 schreef jadelovespat het volgende:
ja precies! Ik wilde het net zeggen.
Opeens weten ze ook dat het een telefoon is
Is het zo moeilijk voor jou voor te stellen dat die mensen geen idee hebben wat dat is?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 21:41 schreef jadelovespat het volgende:
ja precies! Ik wilde het net zeggen.
Opeens weten ze ook dat het een telefoon is
Wat moeten ze dan, twee weken hun mond houden?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 21:38 schreef snellejelle het volgende:
die langharige vent legt alles in het nederlands aan ze uit: "ja dit droegen ze vroeger, klompen".
alsof die mensen dat snappen
graagquote:Op zaterdag 25 maart 2006 21:43 schreef BVO het volgende:
[..]
Wat moeten ze dan, twee weken hun mond houden?
Volgens mij snap jij het nietquote:Op zaterdag 25 maart 2006 21:43 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Is het zo moeilijk voor jou voor te stellen dat die mensen geen idee hebben wat dat is?
Die Monique is zo hypocriet als de pest. Gelukkig voor de kijkcijfers heeft ze dat zelf niet door.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 21:44 schreef Roi het volgende:
Paling door z'n kop reigen is wel normaal Monique ? (Ah dat is zielig wat ze bij die koe doen, dat doen wij niet!)
Zo ging het ook al de vorige keer.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 21:44 schreef snellejelle het volgende:
[..]
graag
nou ja, het miss met gebaren uitleggen ipv het in het nederlands te zeggen en weer weg te lopen.
Thx en precies!quote:Op zaterdag 25 maart 2006 21:45 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Volgens mij snap jij het niet. Hoe weten die mensen opeens dat het een telefoon is?
. Ze hebben 't immers nog nooit gezien
. Wat ik me ook afvraag, hoe kwamen die Indo's (of wat zijn 't ook alweer
) aan sigaretten in hun eigen homebase? Want daar zaten ze ook gewoon te roken
.
Haar zoontje Hans had het anders wel door.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 21:47 schreef Wicha het volgende:
[..]
Die Monique is zo hypocriet als de pest. Gelukkig voor de kijkcijfers heeft ze dat zelf niet door.
da's best een goeie vraagquote:Op zaterdag 25 maart 2006 21:51 schreef jadelovespat het volgende:
Kunnen wij onze kleren er ook in doen ( in de vaatwasser )
jij hebt een dominante neusquote:Op zaterdag 25 maart 2006 22:00 schreef VoreG het volgende:ik probeer mijn dominante oog te vinden, maarik kom op mn neus uit
Ja inderdaad, want je zag Chief toen heel eventjes omhoog kijken, zeg maar net iets boven de cameraquote:Op zaterdag 25 maart 2006 22:16 schreef PastorRichards het volgende:
Volgens mij zit er trouwens gewoon wel een tolk bij de crew. Hoe kon 'Sinterklaas' anders weten wat de vraag was die Chief aan hem stelde (over hoe lang hij erover had gedaan om zo'n baard te krijgen)? Ik denk dat die tolk er gewoon bij zit voor het geval er te erge spraakverwarringen komen en voor de rest zijn mond houdt om het grappig te houden voor de kijker.
Ze zeiden ook: "Jammer, dat we niet weten waar het huis van Piet is, anders konden we daar ook heen."quote:Op zaterdag 25 maart 2006 22:16 schreef PastorRichards het volgende:
Het was weer geweldig.![]()
Die Himba's hadden dus helemaal niet door dat Zwarte Piet gewoon een bruin geschminkte blanke was. Volgens mij dachten ze echt dat er speciaal voor hen iemand uit 'hun eigen land' naar hun toe was gekomen.
ja wat hij sprak namelijk ook hun taalquote:Op zaterdag 25 maart 2006 22:16 schreef PastorRichards het volgende:
Het was weer geweldig.![]()
Die Himba's hadden dus helemaal niet door dat Zwarte Piet gewoon een bruin geschminkte blanke was. Volgens mij dachten ze echt dat er speciaal voor hen iemand uit 'hun eigen land' naar hun toe was gekomen.
sinterklaas spreekt alle talen, daarom kon hij antwoordenquote:Volgens mij zit er trouwens gewoon wel een tolk bij de crew. Hoe kon 'Sinterklaas' anders weten wat de vraag was die Chief aan hem stelde (over hoe lang hij erover had gedaan om zo'n baard te krijgen)? Ik denk dat die tolk er gewoon bij zit voor het geval er te erge spraakverwarringen komen en voor de rest zijn mond houdt om het grappig te houden voor de kijker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |