Nou het valt volgens mij nog wel meequote:Op zondag 19 maart 2006 03:44 schreef ilona-scuderia het volgende:
Amai, ze hebben wel erg veel gedronken...![]()
Die is mooi ja, hij moet ook naar het ziekenhuisquote:Op zondag 19 maart 2006 03:48 schreef Steijn het volgende:
Ik heb een filmpje waarim zo'n Vlaming 10 Duvels in een uur moet drinken.Na 5 Duveltjes in een half uur begint ie zelfs te schuimen en gaat ie raar bewegen.
![]()
http://users.pandora.be/tops/duvel/Duvel.wmvquote:Op zondag 19 maart 2006 03:48 schreef Steijn het volgende:
Ik heb een filmpje waarim zo'n Vlaming 10 Duvels in een uur moet drinken.Na 5 Duveltjes in een half uur begint ie zelfs te schuimen en gaat ie raar bewegen.
![]()
Ik niet iig.quote:Op zondag 19 maart 2006 04:19 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Heb ik al gezien, weet jij wie er jarig is?
We gaan allemaal een keer dood, maar teveel duvel is niet goed voor je...quote:Op zondag 19 maart 2006 04:22 schreef Poit- het volgende:
Die gast met die duvel is toch overleden ? Tenminste dat is het verhaal wat ik heb gehoord![]()
quote:Op zondag 19 maart 2006 04:22 schreef Poit- het volgende:
Die gast met die duvel is toch overleden ? Tenminste dat is het verhaal wat ik heb gehoord![]()
Moge hij zuipen in vrede.quote:Op zondag 19 maart 2006 04:34 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Hoe zou zijn overleidensadvertentie eruit gezien hebben?
Hier rust ons lieve duiveltje, rust hard in d'n hel...quote:Op zondag 19 maart 2006 04:34 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Hoe zou zijn overleidensadvertentie eruit gezien hebben?
Ja zoiets. Je wordt er snel zat van iig.quote:Op zondag 19 maart 2006 05:01 schreef kastanova het volgende:
[..]
Vergelijkbaar met Kanon van Grolsch?
8% dacht ik maar hoewel het Kanon 12 % is valt het echt net zo zwaar, je bent in no-time zat.quote:
Nee, Duvel schuimt heel erg, als je het snel drinkt moet je er echt van kotsen denk ik.quote:Op zondag 19 maart 2006 05:05 schreef kastanova het volgende:
Hmmmz...
Het Kanon
Alcoholpercentage: 11.6%
Duvel Moortgat
Het alcoholpercentage bedraagt 8,5%.
Oftewel, die vent uit het filmpje is gewoon een groot mietje.
Nah, dat geloof ik best, heb ook genoeg mensen raar zien doen na een paar kanonnetjes...quote:Op zondag 19 maart 2006 05:04 schreef Steijn het volgende:
8% dacht ik maar hoewel het Kanon 12 % is valt het echt net zo zwaar, je bent in no-time zat.
Kotsen ok, maar die vent ging helemaal outquote:Op zondag 19 maart 2006 05:06 schreef Steijn het volgende:
Nee, Duvel schuimt heel erg, als je het snel drinkt moet je er echt van kotsen denk ik.![]()
Het Kanon is niet in een beugel te krijgen naar mijn weten hoor.quote:Op zondag 19 maart 2006 05:09 schreef kastanova het volgende:
Maar heb mensen in 2 uur tijd 7 kanonnen zien drinken en daarbij ook nog rekening houdend met de daadwerkelijke hoeveelheid (0.45 grolsch tegen 0,33 duvel) is die vent uit het filmpje gewoon een 'niet geoefende drinker'
Euuh, Kanon was er in eerste instantie (1998( alléén maar in beugels...quote:Op zondag 19 maart 2006 05:14 schreef Steijn het volgende:
[..]
Het Kanon is niet in een beugel te krijgen naar mijn weten hoor.
Volgens mij lukt dat al met 12 gewone pilsjes in een uur.quote:Op zondag 19 maart 2006 05:37 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Zowel van 12 duvels als van 12 kanons in korte tijd knal je zover dat je niks meer weet. De eerste versie van het kanon deed je na 3 al aardig schuimen als je dat snel dronk.
True, dan ben je simpelweg erg dronken. Na 12 Duvels of 12 Kanonnen ben je gewoon weg. Laat staan 12 Kanonnen oude stijl.quote:Op zondag 19 maart 2006 05:39 schreef Steijn het volgende:
[..]
Volgens mij lukt dat al met 12 gewone pilsjes in een uur.
Ik heb het geen van allen nog geprobeerd.quote:Op zondag 19 maart 2006 05:40 schreef ExtraWaskracht het volgende:
True, dan ben je simpelweg erg dronken. Na 12 Duvels of 12 Kanonnen ben je gewoon weg. Laat staan 12 Kanonnen oude stijl.
Uh, 12 bier in een uur heb ik vast wel gehad. 12 van die andere twee? Nee, daar pas ik voor, hoewel ik ook niet graag normaal gesproken 12 bier in 1 uur drink.quote:Op zondag 19 maart 2006 05:41 schreef Steijn het volgende:
[..]
Ik heb het geen van allen nog geprobeerd.Maar ik geloof het graag.
Ik heb wel een keer 3/4 liter Wodka in 3-4 uur gedronken, de rest van de avond was een groot zwart gat.quote:Op zondag 19 maart 2006 05:42 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Uh, 12 bier in een uur heb ik vast wel gehad. 12 van die andere twee? Nee, daar pas ik voor, hoewel ik ook niet graag normaal gesproken 12 bier in 1 uur drink.
Dat filmpje is, even offtopic, een van de beste redenen waarom er meer aandacht naar overmatig alcoholgebruik moet gaan. Die kerel heeft een weddenschap aangegaan om 10 Duvels te drinken op EEN uur tijd, zie je?quote:Op zondag 19 maart 2006 04:02 schreef Steijn het volgende:
[..]
http://users.pandora.be/tops/duvel/Duvel.wmv![]()
Kan je nagaan. 12 flesjes van bv. 33cl. met 8%. Dat is 4 liter van 8% = 0.32 liter alcoholquote:Op zondag 19 maart 2006 05:44 schreef Steijn het volgende:
[..]
Ik heb wel een keer 3/4 liter Wodka in 3-4 uur gedronken, de rest van de avond was een groot zwart gat.
Bier is nog wel redelijk veilig denk ik. Je zit sneller vol dan dat je hartstikke zat bent, maar met sterke dranken moet je heel erg oppassen, een fles in een uur en je kan het vergeten als er niet snel ingegrepen wordt. Hoewel het dan natuurlijk ook wel je eigen schuld is.quote:Op zondag 19 maart 2006 05:46 schreef Clourhide het volgende:
[..]
Dat filmpje is, even offtopic, een van de beste redenen waarom er meer aandacht naar overmatig alcoholgebruik moet gaan. Die kerel heeft een weddenschap aangegaan om 10 Duvels te drinken op EEN uur tijd, zie je?
Dat is het equivalent van 20 Jupilers op een uur tijd (of eender welk "normaal" bier), en dan reken ik nog niet eens het verschil tussen "25 centiliter" en "33 centiliter" erbij... dit is dus echt dodelijk mensen, een schande dat je daar lachende mensen op de achtergrond hoort hoor...
Ja, sterke is nóg gevaarlijker... omdat je het niet voelt.quote:Op zondag 19 maart 2006 05:51 schreef Steijn het volgende:
[..]
Bier is nog wel redelijk veilig denk ik. Je zit sneller vol dan dat je hartstikke zat bent, maar met sterke dranken moet je heel erg oppassen, een fles in een uur en je kan het vergeten als er niet snel ingegrepen wordt. Hoewel het dan natuurlijk ook wel je eigen schuld is.
Klopt. Althans, in mijn ervaring. Ik ben 1 keer zo lam geweest dat de ambulance gebeld werd, dat kwam allereerst doordat ik weinig ervaring had met alcohol maar ten tweede door de sterke drank, waardoor het sneller ging dan ik kon beseffen. Nooit meer sterk voor mij dus, afgezien van een enkel glaasje.quote:Op zondag 19 maart 2006 05:57 schreef Clourhide het volgende:
[..]
Ja, sterke is nóg gevaarlijker... omdat je het niet voelt.
Ja voor mij was het ook eens maar nooit weer. Zeker omdat ik mijn drinktempo slecht aan kan passen, doe mij maar gewoon een simpel pilsje.quote:Op zondag 19 maart 2006 06:01 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Klopt. Althans, in mijn ervaring. Ik ben 1 keer zo lam geweest dat de ambulance gebeld werd, dat kwam allereerst doordat ik weinig ervaring had met alcohol maar ten tweede door de sterke drank, waardoor het sneller ging dan ik kon beseffen. Nooit meer sterk voor mij dus, afgezien van een enkel glaasje.
Als je op een amateuristische cocktailparty er een paar achteroverslaat, dan heb je overigens sowieso qua alcoholpercentage al een grote "voorsprong" op de rest.quote:Op zondag 19 maart 2006 06:01 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Klopt. Althans, in mijn ervaring. Ik ben 1 keer zo lam geweest dat de ambulance gebeld werd, dat kwam allereerst doordat ik weinig ervaring had met alcohol maar ten tweede door de sterke drank, waardoor het sneller ging dan ik kon beseffen. Nooit meer sterk voor mij dus, afgezien van een enkel glaasje.
quote:Op zondag 26 maart 2006 05:23 schreef Prior het volgende:
Het was wel grappig. De vrouwen mochten net naar boven (zitten ze nu nog). Daar waren sexartikelen te koop. Elke bewoonster kreeg geld van Big Brother. De vrouwen weten niet de mannen dit hebben kunnen volgen op het plasmascherm beneden.
Ze praten voortdurend over niks, en dat is dus grappigquote:Op maandag 3 april 2006 02:33 schreef Sebasser het volgende:
Waarom praten ze met dit tijdstip en is het zo licht?
Bam Bam Bam nuhiequote:Op maandag 3 april 2006 02:43 schreef guitarist.nl het volgende:
ik verwachte een leuk filmpje van een paar domme belgen die een zwaar ongeluk krijgen ofzo..
dit is gewoon een big brother live stream, dat is altijd dom
ik hou er van hoe je het omschrijftquote:Op dinsdag 25 april 2006 02:52 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ik ben geen postopkrikker, die Belgen zijn gewoon lekker vaag...
ik hoop dat je je vermaaktquote:Op dinsdag 25 april 2006 02:55 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ik hoop dat ze stomdronken worden straks...
ja Dankje wiquote:Op dinsdag 25 april 2006 02:57 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Amai, zeker en vast, slaap wel hè...
awel Big brother is gewoon brolquote:Op dinsdag 25 april 2006 03:04 schreef ilona-scuderia het volgende:
Amai, ze zijn aangeschoten maar nog niet echt zot, ik vrees dat het sebiet enen dollen boel wordt...
Roeien doen ze iig alquote:Op dinsdag 25 april 2006 03:10 schreef ilona-scuderia het volgende:
Allez, ze duiken sebiet in 't zwembadske hè, d'n alcohol begint langzaam te knallen...
quote:Op dinsdag 25 april 2006 03:17 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Roeien doen ze iig al![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 25 april 2006 03:24 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
![]()
Ik zag het ja, dat zal wel iets "cultureels" zijn
DIe Belgen komen echt van een andere planeet, ze zijn echt grappig, en ze beseffen zelf niet dat ze Belg zijn...
Nee natuurlijk nietquote:Op dinsdag 25 april 2006 03:31 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Zouden ze dat niet doorhebben denk je?
Ze zijn absoluut stom dronken...quote:Op dinsdag 25 april 2006 03:34 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet
Volgens mij zijn ze dronken hoor...![]()
Ja, moest ook even bijlezen. Maar Bart en Nathalie zijn echt getrouwd vandaag.quote:Op dinsdag 25 april 2006 03:50 schreef ilona-scuderia het volgende:Wat een gestoord zootje zeg, niet normaal
Is er iemand getrouwd dan, ik zag wel een bruidsjurk maar was dat echt dan?
De muziek is wel erg goed...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |