Nou het valt volgens mij nog wel meequote:Op zondag 19 maart 2006 03:44 schreef ilona-scuderia het volgende:
Amai, ze hebben wel erg veel gedronken...![]()
Die is mooi ja, hij moet ook naar het ziekenhuisquote:Op zondag 19 maart 2006 03:48 schreef Steijn het volgende:
Ik heb een filmpje waarim zo'n Vlaming 10 Duvels in een uur moet drinken.Na 5 Duveltjes in een half uur begint ie zelfs te schuimen en gaat ie raar bewegen.
![]()
http://users.pandora.be/tops/duvel/Duvel.wmvquote:Op zondag 19 maart 2006 03:48 schreef Steijn het volgende:
Ik heb een filmpje waarim zo'n Vlaming 10 Duvels in een uur moet drinken.Na 5 Duveltjes in een half uur begint ie zelfs te schuimen en gaat ie raar bewegen.
![]()
Ik niet iig.quote:Op zondag 19 maart 2006 04:19 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Heb ik al gezien, weet jij wie er jarig is?
We gaan allemaal een keer dood, maar teveel duvel is niet goed voor je...quote:Op zondag 19 maart 2006 04:22 schreef Poit- het volgende:
Die gast met die duvel is toch overleden ? Tenminste dat is het verhaal wat ik heb gehoord![]()
quote:Op zondag 19 maart 2006 04:22 schreef Poit- het volgende:
Die gast met die duvel is toch overleden ? Tenminste dat is het verhaal wat ik heb gehoord![]()
Moge hij zuipen in vrede.quote:Op zondag 19 maart 2006 04:34 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Hoe zou zijn overleidensadvertentie eruit gezien hebben?
Hier rust ons lieve duiveltje, rust hard in d'n hel...quote:Op zondag 19 maart 2006 04:34 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Hoe zou zijn overleidensadvertentie eruit gezien hebben?
Ja zoiets. Je wordt er snel zat van iig.quote:Op zondag 19 maart 2006 05:01 schreef kastanova het volgende:
[..]
Vergelijkbaar met Kanon van Grolsch?
8% dacht ik maar hoewel het Kanon 12 % is valt het echt net zo zwaar, je bent in no-time zat.quote:
Nee, Duvel schuimt heel erg, als je het snel drinkt moet je er echt van kotsen denk ik.quote:Op zondag 19 maart 2006 05:05 schreef kastanova het volgende:
Hmmmz...
Het Kanon
Alcoholpercentage: 11.6%
Duvel Moortgat
Het alcoholpercentage bedraagt 8,5%.
Oftewel, die vent uit het filmpje is gewoon een groot mietje.
Nah, dat geloof ik best, heb ook genoeg mensen raar zien doen na een paar kanonnetjes...quote:Op zondag 19 maart 2006 05:04 schreef Steijn het volgende:
8% dacht ik maar hoewel het Kanon 12 % is valt het echt net zo zwaar, je bent in no-time zat.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |