quote:Op zondag 19 maart 2006 02:55 schreef Snakey het volgende:
Fipo.
4 weken niet..quote:Op zondag 19 maart 2006 02:55 schreef I.R.Baboon het volgende:
Bedoelde je nou dat je 4 weken lang gedronken had, of juist 4 weken niet, Janetje? Dit aangezien je zei dat je niet in een kroeg geweest was totnutoe.
Okee. Nee, het klopte wel, maar ik zei juist dat ik al 3 of 4 weken niet heb weten te ontkomen aan de alcohol.quote:Op zondag 19 maart 2006 02:56 schreef Janetje het volgende:
[..]
4 weken niet..
Hmm.. ik typte waarschijnlijk wat raars net.. geen idee..![]()
Ik drink de komende twee weken niet meer..quote:Op zondag 19 maart 2006 02:59 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Okee. Nee, het klopte wel, maar ik zei juist dat ik al 3 of 4 weken niet heb weten te ontkomen aan de alcohol.
Maar morgen ga ik echt niet drinken, beloofd..
Kom op, dat spul is heerlijk, en dan van de tap!quote:Op zondag 19 maart 2006 02:50 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ik heb het gisteren nog een paar keer moeten proberen, maar guinness blijft de meest ranzige troep ooit.
Nee, ik werd gisteren nog even verleid door iemand die zei dat de guinness daar echt heel goed was, maar die moddersmaak kwam alleen maar beter naar voren.quote:Op zondag 19 maart 2006 03:01 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Kom op, dat spul is heerlijk, en dan van de tap!.
Er zit geen alcohol in?quote:Op zondag 19 maart 2006 03:03 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Nee, geef mij maar gewoon een goed glas Bulmers (dat kan je volgens mij 3 weken lang drinken zonder dat het aan je gedrag te merken valt).
Jawel. 4,nogwat% (net als de meeste bieren hier). Maar op één of andere manier werkt het niet echt door (of ik zit nu écht te lang in Ierland).quote:
Of je denkt dat je helemaal nuchter blijft maar dat is helemaal niet zo. Dat heb ik namelijk ook weleens.quote:Op zondag 19 maart 2006 03:05 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Jawel. 4,nogwat% (net als de meeste bieren hier). Maar op één of andere manier werkt het niet echt door (of ik zit nu écht te lang in Ierland).
Kom eens langs in D.quote:Op zondag 19 maart 2006 03:05 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Jawel. 4,nogwat% (net als de meeste bieren hier). Maar op één of andere manier werkt het niet echt door (of ik zit nu écht te lang in Ierland).
Ja, daar heb je natuurlijk ook niet helemaal ongelijk in, denk ik.quote:Op zondag 19 maart 2006 03:08 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Of je denkt dat je helemaal nuchter blijft maar dat is helemaal niet zo. Dat heb ik namelijk ook weleens..
Nu even niet, maar bedankt voor het aanbod..quote:Op zondag 19 maart 2006 03:09 schreef JDude het volgende:
Schterf.
I will, want het geweldige uitgaansleven van Maynooth kan ik nu echt wel dromen (al is die NiteLinebus vrij kut met kots op de vloer en zo. En volgens m'n huisgenoten is het meestal ook een bron van vechtpartijen en zo, maar daar merkte ik gisteren weinig van).quote:
Ik heb hier nu één pub gezien, en ik hoop dat er nog velen zullen volgen..quote:Op zondag 19 maart 2006 03:11 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
I will, want het geweldige uitgaansleven van Maynooth kan ik nu echt wel dromen (al is die NiteLinebus vrij kut met kots op de vloer en zo. En volgens m'n huisgenoten is het meestal ook een bron van vechtpartijen en zo, maar daar merkte ik gisteren weinig van).
Ik maakte ook slechts een garpje.quote:Op zondag 19 maart 2006 03:11 schreef Janetje het volgende:
Nu even niet, maar bedankt voor het aanbod..
Ach heden.. dan is het in orde..quote:
Wat brengt u zo laat nog online? Woning gevonden?quote:Op zondag 19 maart 2006 03:17 schreef Janetje het volgende:
Ach heden.. dan is het in orde..
Neen, ik zit even een paar daagjes in een Bed&Breakfast... met draadloos internet..quote:Op zondag 19 maart 2006 03:19 schreef JDude het volgende:
[..]
Wat brengt u zo laat nog online? Woning gevonden?
2x Relaxedquote:Op zondag 19 maart 2006 03:20 schreef Janetje het volgende:
Neen, ik zit even een paar daagjes in een Bed&Breakfast... met draadloos internet..![]()
Dubbel zeker weten..quote:
Whehehehe.... godvertering dat Nederlandse bier hakt er wel in...quote:
Truste!!quote:Op zondag 19 maart 2006 03:24 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik moet nog steeds een iers ontbijt hebben binnenkort, maar aangezien ik weet waar het uit bestaat ben ik niet heel enthousiast. Maar goed, ik ga nu eerst slapen.
Welterusten.
Welterusten!quote:Op zondag 19 maart 2006 03:24 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik moet nog steeds een iers ontbijt hebben binnenkort, maar aangezien ik weet waar het uit bestaat ben ik niet heel enthousiast. Maar goed, ik ga nu eerst slapen.
Welterusten.
Dat hagges he, is dat nou ook Iers of alleen Schots? Dat van die schapenmagen enzo.quote:Op zondag 19 maart 2006 03:24 schreef I.R.Baboon het volgende:
Welterusten.
Volgens mij wil ik het niet eens wetenquote:Op zondag 19 maart 2006 03:27 schreef Janetje het volgende:
En toen vertelden ze me pas wat er in Black Pudding zat..
Geloof me, dat wil je inderdaad niet.quote:Op zondag 19 maart 2006 03:32 schreef JDude het volgende:
[..]
Volgens mij wil ik het niet eens weten
Ik hou het wel bij de Oerhollandsche tosti ham-kaas.quote:
Eigenlijk is het zoiets als bloedworst, als je dat zegt eet je het toch ook.quote:Op zondag 19 maart 2006 03:33 schreef Janetje het volgende:
[..]
Geloof me, dat wil je inderdaad niet.
Mjah.. het idee van gekookt varkensbloed met cereal in ingewanden staat me toch niet zo aan..quote:Op zondag 19 maart 2006 03:38 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Eigenlijk is het zoiets als bloedworst, als je dat zegt eet je het toch ook.
Vraagje, zou je het nu nog eten nu je het weet? Je hebt het toch al eens gegeten en vond het nog lekker ook, toch?quote:Op zondag 19 maart 2006 03:38 schreef Janetje het volgende:
[..]
Mjah.. het idee van gekookt varkensbloed met cereal in ingewanden staat me toch niet zo aan..
Jawel.. vanochtend alleen niet.. had een kater en werd al misselijk bij het idee..quote:Op zondag 19 maart 2006 03:40 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Vraagje, zou je het nu nog eten nu je het weet? Je hebt het toch al eens gegeten en vond het nog lekker ook, toch?
Dat lijkt me gewoon dik ranzig, al heb ik het nog niet gegeten.quote:Op zondag 19 maart 2006 03:38 schreef pc-fr34k het volgende:
Eigenlijk is het zoiets als bloedworst, als je dat zegt eet je het toch ook.
Ja, dan is het logisch.quote:Op zondag 19 maart 2006 03:40 schreef Janetje het volgende:
[..]
Jawel.. vanochtend alleen niet.. had een kater en werd al misselijk bij het idee..
Je hebt weleens een taartaartje op toch? Daar komt ook nog bloed uit.quote:Op zondag 19 maart 2006 03:41 schreef JDude het volgende:
[..]
Dat lijkt me gewoon dik ranzig, al heb ik het nog niet gegeten.
Dat at ik vroeger altijd zo rauw mogelijkquote:Op zondag 19 maart 2006 03:42 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Je hebt weleens een taartaartje op toch? Daar komt ook nog bloed uit.
Rosbief is ook zo een periode per maand.quote:Op zondag 19 maart 2006 03:42 schreef Vikingsmeisje het volgende:
*rilt
Heb namelijk gehoord wat het is
Het wordt dan ook gewoon rauw verkocht op een broodje. Broodje taartaar.quote:Op zondag 19 maart 2006 03:43 schreef Janetje het volgende:
[..]
Dat at ik vroeger altijd zo rauw mogelijk![]()
Mee eensch. De gedachte overruled het lichaam in zo'n geval, zeg maar.quote:Op zondag 19 maart 2006 03:42 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ja, dan is het logisch.. Ik snap eigenlijk ook niet waarom we al walgen bij het idee van een maag eten of darmen, terwijl we wel andere delen van een dier zonder moeite naar binnen werken. Ik zeg altijd maar, als het lekker is vind ik het goed.
Heb vanochtend wel de White Pudding op..quote:Op zondag 19 maart 2006 03:44 schreef Snakey het volgende:
[..]
Mee eensch. De gedachte overruled het lichaam in zo'n geval, zeg maar.
Ik kreeg daar eventjes een verkeerde mental picture bij.quote:Op zondag 19 maart 2006 03:45 schreef Janetje het volgende:
[..]
Heb vanochtend wel de White Pudding op..![]()
Dat is waarom ik nooit langer dan een paar uur naar Ierland ga. Ik eet er niks!quote:Op zondag 19 maart 2006 03:45 schreef Janetje het volgende:
[..]
Heb vanochtend wel de White Pudding op..![]()
En terecht..quote:Op zondag 19 maart 2006 03:47 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik kreeg daar eventjes een verkeerde mental picture bij..
Hahaha.. nou ja.. ze hebben er een supermarkt..quote:Op zondag 19 maart 2006 03:47 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dat is waarom ik nooit langer dan een paar uur naar Ierland ga. Ik eet er niks!
Je bent niet de enigequote:Op zondag 19 maart 2006 03:47 schreef pc-fr34k het volgende:
Ik kreeg daar eventjes een verkeerde mental picture bij..
Nee, het ging ergens anders.quote:
Hebben ze er ook calve pindakaas? Nou, he!quote:[..]
Hahaha.. nou ja.. ze hebben er een supermarkt..
Hmm.. dus vm, hij is die vertrouwde handen waar je het over had?quote:Op zondag 19 maart 2006 03:49 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Heb je Skype?? Dan kan ik even iemand aan je overdragen
Vertel!quote:
Nee.quote:Hebben ze er ook calve pindakaas? Nou, he!
TMTAquote:
Vertrouwen is overrated.quote:Op zondag 19 maart 2006 03:50 schreef Janetje het volgende:
Hmm.. dus vm, hij is die vertrouwde handen waar je het over had?
Moet je me iets vertellen?
Ja, dat jij even een deken om je heen moet slaan, je krijgt het koud!!quote:Op zondag 19 maart 2006 03:50 schreef Janetje het volgende:
[..]
Hmm.. dus vm, hij is die vertrouwde handen waar je het over had?
Moet je me iets vertellen?
quote:Op zondag 19 maart 2006 03:51 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ja, dat jij even een deken om je heen moet slaan, je krijgt het koud!!
Nou, je zei dat je het at. Maar genoeg daarover dus.quote:
Wat een flut supermarkt.quote:[..]
Nee.
Alleen als het ten goede komt van jouw gezondheidquote:Op zondag 19 maart 2006 03:52 schreef Janetje het volgende:
[..]Ja inderdaad..
Alles wat ik zeg kan en zal tegen me gebruikt worden?
Hmm.. okidokie..quote:Op zondag 19 maart 2006 03:53 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Alleen als het ten goede komt van jouw gezondheid
![]()
Wacht maar tot je met meerderen bent.. dan is het dolby surround..quote:Op zondag 19 maart 2006 03:56 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Nooit geweten dat internet ook stereo-functies heeft
Vooral erg leuk als het vertraagd binnenkomtquote:Op zondag 19 maart 2006 03:57 schreef Janetje het volgende:
[..]
Wacht maar tot je met meerderen bent.. dan is het dolby surround..
Denk maar aan manna manna..
Ahuhquote:Op zondag 19 maart 2006 03:58 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Vooral erg leuk als het vertraagd binnenkomt![]()
Skypen met een groep is tof.quote:Op zondag 19 maart 2006 03:57 schreef Janetje het volgende:
[..]
Wacht maar tot je met meerderen bent.. dan is het dolby surround..
Denk maar aan manna manna..
Ahuh..quote:
Dat was dan heel erg schadelijk geweest voor mijn carrierequote:Op zondag 19 maart 2006 03:58 schreef Janetje het volgende:
[..]
AhuhDamn dat hadden we op moeten nemen..
Dat zijn die andere dingen die ik heb opgenomen ook hoor...quote:Op zondag 19 maart 2006 04:01 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Dat was dan heel erg schadelijk geweest voor mijn carriere
Ken dat liedje niet. Ook leuk om random mensne met de zoekfuntie toe te voegen in het gesprek. Of met skypeout mensen bellen. Telefoon geintjes vanachter je pc met een groep.quote:Op zondag 19 maart 2006 04:00 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ahuh..en dan met z'n allen dat mana mana liedje doen..
![]()
Neuh, gehad. Maar er onmiddelijk weer afgeflikkerd.quote:Op zondag 19 maart 2006 03:49 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Heb je Skype?? Dan kan ik even iemand aan je overdragen
Wees blij.. anders was ik overgedragen geworden geweest.. en dat was wel heel slecht voor dr rug geweest..quote:Op zondag 19 maart 2006 04:05 schreef Snakey het volgende:
[..]
Neuh, gehad. Maar er onmiddelijk weer afgeflikkerd.
quote:
Trusten.quote:
Welterusten JDquote:
Hehe, indeed. Nog geluk gehad?quote:
Alleen een paar biertjes gehad..quote:
Daar kan een mens toch erg gelukkig van worden.quote:
En een BeFster al helemaal natuurlijk.quote:Op zondag 19 maart 2006 04:10 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Daar kan een mens toch erg gelukkig van worden.
quote:Op zondag 19 maart 2006 04:10 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Daar kan een mens toch erg gelukkig van worden.
Scherp.quote:Op zondag 19 maart 2006 04:11 schreef Janetje het volgende:
[..]Waarom denk je dat ik zo keek op die foto...
quote:Op zondag 19 maart 2006 04:21 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Ik hoor een leuke imitatie van een tiroller sexfilm
Oefening baart kunst..quote:Op zondag 19 maart 2006 04:25 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Nou, dit gaat je al erg goed af
Tuurlijk..quote:Op zondag 19 maart 2006 04:27 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Joepie!! Ik mag dit nog eens vaker horen??![]()
![]()
![]()
Hmm.. die heb ik nog niet eerder gehoord..quote:
Ik wil em wel in je oor fluisteren hoorquote:Op zondag 19 maart 2006 04:32 schreef Janetje het volgende:
[..]
Hmm.. die heb ik nog niet eerder gehoord..
quote:Op zondag 19 maart 2006 04:47 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik wil em wel in je oor fluisteren hoor
*Note zet*quote:Op zondag 19 maart 2006 04:49 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Alleen kijken, lezen kan je toch niet!
Bah, jij ouwe blauwe, hou eens op...quote:
En jij mag niet klikken van je moeder!quote:Op zondag 19 maart 2006 04:51 schreef Bartje71 het volgende:
* Bartje71 suggereert een note voor fluisteren in gezelschap
quote:
Deed ik dat? En wie de neuk is bartje?quote:Op zondag 19 maart 2006 04:51 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Sinds wanneer span jij samen met Bartje![]()
Die opmerking voor niet kunnen lezen was voor Bartje en niet voor jou. Wordt nu mijn note weer verwijderd?quote:Op zondag 19 maart 2006 04:53 schreef Snakey het volgende:
[..]
Deed ik dat? En wie de neuk is bartje?![]()
Dusch?quote:Op zondag 19 maart 2006 04:52 schreef Janetje het volgende:
[..]zo'n groen blaadje ben je niet meer hoor..
ik kan ze niet verwijderen.quote:Op zondag 19 maart 2006 04:54 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Die opmerking voor niet kunnen lezen was voor Bartje en niet voor jou. Wordt nu mijn note weer verwijderd?
Dusch niks.. maar ik wou je boos hebben..quote:
quote:
Hier klopt iets nietquote:Op zondag 19 maart 2006 04:57 schreef Bartje71 het volgende:
*hoort helemaal voor zich hoe Viking "keukenstroop" uitspreekt
Ik hoor het letterlijk op dit moment..quote:Op zondag 19 maart 2006 04:57 schreef Bartje71 het volgende:
*hoort helemaal voor zich hoe Viking "keukenstroop" uitspreekt
Ik zou het eerder "een skypematig hoger niveau" noemen..quote:Op zondag 19 maart 2006 05:00 schreef Bartje71 het volgende:
Janetje ook paranormaal begaafd?
Zo slaperig dat ik in de wolkjes hang..quote:Op zondag 19 maart 2006 05:03 schreef Bartje71 het volgende:
Skypematig kan ik me iets bij voorstellen...
... dat hoger niveau...:{
Dat doet m'n hart een beetje sneller kloppen.quote:Op zondag 19 maart 2006 04:58 schreef Janetje het volgende:
[..]
Dusch niks.. maar ik wou je boos hebben..
Ja.quote:Op zondag 19 maart 2006 05:05 schreef Bartje71 het volgende:
Als het niveau van de plaatjes bepalend is voor het niveau van het gesprek, dan zul je wel erg slaperig zijn
quote:Op zondag 19 maart 2006 05:05 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dat doet m'n hart een beetje sneller kloppen.
quote:
Right back at ya.quote:Op zondag 19 maart 2006 12:51 schreef JDude het volgende:
Schop.
Ch. Welkom terug.quote:
Mijn hartelijke dank, waarvoor, mijnheer!quote:
Je bent al twee dagen terug, maar dat maakt niet uit.quote:
Okay. Puik.quote:Op zondag 19 maart 2006 13:14 schreef JDude het volgende:
[..]
Je bent al twee dagen terug, maar dat maakt niet uit.
Ik ben ook bar weinig hier geweest de voorbije dagen.
"Een beetje stoffig".quote:
Gefeliciteerd, je bent de allereerste die een grapje maakt in die strekking. Nu nog één over m'n neus en je bent helemaal uniek.quote:Op zondag 19 maart 2006 13:46 schreef JDude het volgende:
[..]
"Een beetje stoffig".
Damn, wat ben ik slecht als ik een kater heb
Wat is er dan met je neus dude?quote:Op zondag 19 maart 2006 13:48 schreef Stofje het volgende:
Gefeliciteerd, je bent de allereerste die een grapje maakt in die strekking. Nu nog één over m'n neus en je bent helemaal uniek.![]()
Ik las "kanker".quote:Op zondag 19 maart 2006 13:46 schreef JDude het volgende:
[..]
"Een beetje stoffig".
Damn, wat ben ik slecht als ik een kater heb
Sterf.quote:
Dan is het goedquote:
De spanningen lopen wel hoog op de laatste tijd, hè?quote:
Tssk, niet nodig. Ik ben er toch.quote:Op zondag 19 maart 2006 14:11 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Heren!
Ik dacht al dat ik hier ook al ingrijpen moest![]()
't Is net echt allemaalquote:Op zondag 19 maart 2006 14:08 schreef Chowi het volgende:
De spanningen lopen wel hoog op de laatste tijd, hè?
Sluit je aan bij de Fok! knok ploeg.quote:
Schopje.quote:Op zondag 19 maart 2006 14:16 schreef Stofje het volgende:
Ik provoceer graag. Maar als ze terug gaan provoceren ervaar ik dat als persoonlijke aanval en... en...
--R&P.
Pheauteaux!quote:Op zondag 19 maart 2006 14:16 schreef Janetje het volgende:
terwijl ik een tof uitzicht heb vanuit het raam
Hey wyfkequote:Op zondag 19 maart 2006 14:16 schreef Janetje het volgende:
Hmm.. heb nu een andere kamer, lig nu lekker in mn tweepersoons bed hier, terwijl ik een tof uitzicht heb vanuit het raam, en er een tv en bureau op zo'n 2 meter afstand van me staan..![]()
Life is good..
Die komt nog wel eensch.. mn batterijen zijn op...quote:
Tiekerdepiek! Dank je!quote:
Ja.quote:Op zondag 19 maart 2006 14:18 schreef Stofje het volgende:
[..]
Chowi houdt me onder controle, als zij er niet was...
Was ook niet van plan vandaag meer te doen dan toiletteren, eten en computeren.quote:Op zondag 19 maart 2006 14:18 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Hey wyfke![]()
Blijf jij nog maar even liggen
Is "Ja" niet genoeg bevestiging voor jou? Wat kan ik nog meer zeggen dan "Ja"?quote:Op zondag 19 maart 2006 14:25 schreef Stofje het volgende:
[..]
Dank je voor deze overtuigende bevestiging.
Ik geef je helemaal gelijk.quote:Op zondag 19 maart 2006 14:25 schreef Janetje het volgende:
[..]
Was ook niet van plan vandaag meer te doen dan toiletteren, eten en computeren.
Over dat hostelleren?quote:Op zondag 19 maart 2006 14:29 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik geef je helemaal gelijk.
Trouwens, dat wat ik gisteren van je gekregen heb is tof!!
"Ja, lekker ding. Dat komt omdat ik je lief vindt en ik vlinders in m'n buik heb als ik aan je denk. Bovendien denk ik dat ik het talent heb om als jouw talenten op waarde te schatten en je te behoeden voor mindere beslissingen. Daarom denk ik dat ik de perfecte vrouw voor je ben. Vandaar, dus."quote:Op zondag 19 maart 2006 14:27 schreef Chowi het volgende:
[..]
Is "Ja" niet genoeg bevestiging voor jou? Wat kan ik nog meer zeggen dan "Ja"?
Ja maar dat gebruikt iedere vrouw al..quote:Op zondag 19 maart 2006 14:31 schreef Stofje het volgende:
[..]
"Ja, lekker ding. Dat komt omdat ik je lief vindt en ik vlinders in m'n buik heb als ik aan je denk. Bovendien denk ik dat ik het talent heb om als jouw talenten op waarde te schatten en je te behoeden voor mindere beslissingen. Daarom denk ik dat ik de perfecte vrouw voor je ben. Vandaar, dus."
Wat een hoerige kutpost.quote:Op zondag 19 maart 2006 14:31 schreef Stofje het volgende:
[..]
"Ja, lekker ding. Dat komt omdat ik je lief vindt en ik vlinders in m'n buik heb als ik aan je denk. Bovendien denk ik dat ik het talent heb om als jouw talenten op waarde te schatten en je te behoeden voor mindere beslissingen. Daarom denk ik dat ik de perfecte vrouw voor je ben. Vandaar, dus."
Ik wil geen ruzie met PDL.quote:Op zondag 19 maart 2006 14:31 schreef Stofje het volgende:
[..]
quote:
Rustig blijven, zeer rustig blijven...quote:Op zondag 19 maart 2006 14:33 schreef Janetje het volgende:
[..]Fun om te schrijven als je weer eens rude wakker bent gemaakt..
Vanavond krijg ik een telefoontje over een mogelijke kamer
Met de tram 15 min. van mn werk.. 420 euro per maand, enorme kamer, 2persoons bed..
*nagelbijt..
Dus we kunnen omstebeurten langs komen?quote:Op zondag 19 maart 2006 14:33 schreef Janetje het volgende:
[..]Fun om te schrijven als je weer eens rude wakker bent gemaakt..
Vanavond krijg ik een telefoontje over een mogelijke kamer
Met de tram 15 min. van mn werk.. 420 euro per maand, enorme kamer, 2persoons bed..
*nagelbijt..
Ik laat je graag in die waan.quote:
Als je geen moeite hebt om op de grond te slapen..quote:Op zondag 19 maart 2006 14:35 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Dus we kunnen omstebeurten langs komen?
quote:Op zondag 19 maart 2006 15:46 schreef cerror het volgende:
Ik ben nog steeds aangeschoten van vannacht.![]()
Was nogal tof vannacht.quote:
quote:Op zondag 19 maart 2006 15:46 schreef cerror het volgende:
Ik ben nog steeds aangeschoten van vannacht.![]()
Huh? Is het serieus al half drie geweest?quote:Op zondag 19 maart 2006 15:49 schreef cerror het volgende:
[..]
Was nogal tof vannacht.
En ik was er pas om half drie uit.
Nu ga ik ff roken en zeven omhoog pakken.
De tijd wezen wegneuken chow?quote:Op zondag 19 maart 2006 15:50 schreef Chowi het volgende:
[..]
Huh? Is het serieus al half drie geweest?
quote:Op zondag 19 maart 2006 15:49 schreef cerror het volgende:
[..]
Was nogal tof vannacht.
En ik was er pas om half drie uit.
Nu ga ik ff roken en zeven omhoog pakken.
Volgens mij ben ik slapend aan het Fok!ken.quote:
Microsoft is ook niet lief.quote:Op zondag 19 maart 2006 16:00 schreef cerror het volgende:
x8nogwatcode. Ik haat microschoft.
Dat komt omdat ik weer online ben.quote:Op zondag 19 maart 2006 16:04 schreef cerror het volgende:
En om èèn of andere reden ben ik weer chagrijnig.... ik lijk wel een menstruerend wijf.
Neh, ik denk door mijn kater het kutweer en nergens zin in hebben.quote:
Maak ik je erg jaloers als ik nu zeg dat ik nog heerlijk in bed lig naast de verwarming en buiten een heerlijk zonnetje zie?quote:Op zondag 19 maart 2006 16:10 schreef cerror het volgende:
[..]
Neh, ik denk door mijn kater het kutweer en nergens zin in hebben.
Nóg niet.quote:Op zondag 19 maart 2006 16:37 schreef Janetje het volgende:
Heb ik nou iedereen weer weggejaagd?
Gelukkig maar!quote:
o.quote:Op zondag 19 maart 2006 16:55 schreef pc-fr34k het volgende:
Hdd dood, heb nog een andere hdd zit geen windows op, geen installatie cd... Zit nu op een live linux cd en probeer wat te backuppen heb ik geen ntfs write acces.
Nou nou, en dat allemaal op zondagquote:Op zondag 19 maart 2006 16:55 schreef pc-fr34k het volgende:
Hdd dood, heb nog een andere hdd zit geen windows op, geen installatie cd... Zit nu op een live linux cd en probeer wat te backuppen heb ik geen ntfs write acces.
Oftewel, i'm fucked.quote:
CH. vrolijk mij eens op. M'n hdd is dood gegaan en er stonden nog dingen op.quote:Op zondag 19 maart 2006 18:05 schreef Chowi het volgende:
Hendig sjieke topickill, Raats.
* Chowi doet een gek dansje.quote:Op zondag 19 maart 2006 18:06 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
CH. vrolijk mij eens op. M'n hdd is dood gegaan en er stonden nog dingen op.
Hihi.quote:
Al was tieten posten een betere oplossing geweest.quote:Op zondag 19 maart 2006 18:11 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Hihi.. Het gaat al weer wat beter, dank.
.
Stfu.quote:Op zondag 19 maart 2006 18:12 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Al was tieten posten een betere oplossing geweest.
* pc-fr34k shuts the fuck up.quote:
Zo gehoorzaam!quote:
Ga je daar nu misbruik van maken?quote:
Doe maar niet.quote:Op zondag 19 maart 2006 18:31 schreef cerror het volgende:
Ik houd m'n bek ook maar.
Nee.quote:
Ik heb niets gezegd over typen.quote:
Ohhhh..quote:
Weet je wat ik zie als ik gedronken heeeeeb? BEESTJES.. BEEEHEEESTJES... allemaal beestjes.. om me heeeeeheeeeheeennn...quote:Op zondag 19 maart 2006 18:39 schreef cerror het volgende:
Er zitten beestjes achter het behang.
Ik zie ze al niet meer.quote:Op zondag 19 maart 2006 18:40 schreef Janetje het volgende:
[..]
Weet je wat ik zie als ik gedronken heeeeeb? BEESTJES.. BEEEHEEESTJES... allemaal beestjes.. om me heeeeeheeeeheeennn...
Dank je. Nu heb ik dat in mijn hoofd.quote:Op zondag 19 maart 2006 18:40 schreef Janetje het volgende:
[..]
Weet je wat ik zie als ik gedronken heeeeeb? BEESTJES.. BEEEHEEESTJES... allemaal beestjes.. om me heeeeeheeeeheeennn...
Jaja, en daar is het niet zo leuk..quote:Op zondag 19 maart 2006 18:41 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik zie ze al niet meer.
Ik dreigde met uitzettingen richting Iran.
Graag gedaan lieverdquote:
Al die lady bugs met burqua's...quote:Op zondag 19 maart 2006 18:41 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik zie ze al niet meer.
Ik dreigde met uitzettingen richting Iran.
Oh oh oh oh...quote:Op zondag 19 maart 2006 18:58 schreef cerror het volgende:
Ik weet trouwens ook niet meer hoe ik ben thuisgekomen vannacht.
Ik weet wel dat ik 2 lichten heb aangelaten en dat ik een halve boterham met pindakaas heb gegeten want de andere helft lag nog in de huiskamer.
Ach, voornemens schvoornemens.quote:Op zondag 19 maart 2006 19:00 schreef Janetje het volgende:
[..]
Oh oh oh oh...
En waar was dat voornemen nou niet geheel bezopen te raken?
Ah, ik ben niet de enige die teveel gezopen heeftquote:Op zondag 19 maart 2006 18:58 schreef cerror het volgende:
Ik weet trouwens ook niet meer hoe ik ben thuisgekomen vannacht.
Ik weet wel dat ik 2 lichten heb aangelaten en dat ik een halve boterham met pindakaas heb gegeten want de andere helft lag nog in de huiskamer.
quote:
Ik heb zitten robotdancen met een gothic.quote:Op zondag 19 maart 2006 19:02 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Ah, ik ben niet de enige die teveel gezopen heeft.... Ik heb met een lelijk gothic wijf gedanst.
Wasn't me.quote:Op zondag 19 maart 2006 19:02 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Ah, ik ben niet de enige die teveel gezopen heeft.... Ik heb met een lelijk gothic wijf gedanst.
Bij DL zijn gothicwijven per definitie lelijk.quote:Op zondag 19 maart 2006 19:05 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik heb zitten robotdancen met een gothic.
Alleen was ze niet lelijk.
Or mequote:
Zet dat ene medium nou eens aan!quote:Op zondag 19 maart 2006 19:05 schreef cerror het volgende:
[..]
D'r lichaam was echt FUCKING lekker, tieten, billen alles wat er op hoort... maar ze had zeg maar haar op d'r hoofd, niet aan de zijkant, maar wel weer zo'n pluk waar bij ons bakkebaarden zitten.... en het was zwartquote:Op zondag 19 maart 2006 19:05 schreef cerror het volgende:
[..]
quote:Op zondag 19 maart 2006 19:06 schreef Chowi het volgende:
[..]
Bij DL zijn gothicwijven per definitie lelijk.
Kan je dat even painten want ik snap er geen piemel van.quote:Op zondag 19 maart 2006 19:08 schreef DeLeider het volgende:
[..]
D'r lichaam was echt FUCKING lekker, tieten, billen alles wat er op hoort... maar ze had zeg maar haar op d'r hoofd, niet aan de zijkant, maar wel weer zo'n pluk waar bij ons bakkebaarden zitten.... en het was zwart
Da's niet echt gothic.quote:
Woah!quote:
quote:
Mooi in mijn fotoboek gepleurd.quote:
quote:
Hendig sjieke situatieschets!quote:
Maar ze had wel lekkere billen om tegen aan te rijdenquote:
Neen, want dan gaat mijn halve lijst tegen mij kletsen, daar heb ik geen zin in.quote:Op zondag 19 maart 2006 19:18 schreef Janetje het volgende:
[..]
En zo hoort het ook..
nog maar een keertje: msn?
Dat is nogal.....er.... hoe zeg ik het subtiel.... kotsklerelelijk!quote:
Jij neukt echt alles dat een bereikbaar gat heeft, hè?quote:Op zondag 19 maart 2006 19:23 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Maar ze had wel lekkere billen om tegen aan te rijden...god i love lil jon
En ik ookquote:Op zondag 19 maart 2006 19:23 schreef cerror het volgende:
[..]
Neen, want dan gaat mijn halve lijst tegen mij kletsen, daar heb ik geen zin in.
Dat zei ik tochquote:Op zondag 19 maart 2006 19:23 schreef cerror het volgende:
[..]
Neen, want dan gaat mijn halve lijst tegen mij kletsen, daar heb ik geen zin in.
[..]
Dat is nogal.....er.... hoe zeg ik het subtiel.... kotsklerelelijk!
D'r ook nog eens bij.quote:
Als ik je online zie komen, weet ik wat me te doen staat.quote:Op zondag 19 maart 2006 19:23 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik heb alleen met d'r gedanstquote:Op zondag 19 maart 2006 19:24 schreef Chowi het volgende:
[..]
Jij neukt echt alles dat een bereikbaar gat heeft, hè?
Thanks.quote:
Dus die homie van je heeft geen SMS met een punt mogen ontvangen?quote:Op zondag 19 maart 2006 19:27 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Ik heb alleen met d'r gedanstomdat vrienden zaten te dollen en ik bezopen was
Ik kende 'm nog niet.quote:
quote:Op zondag 19 maart 2006 19:27 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dus die homie van je heeft geen SMS met een punt mogen ontvangen?
Watjammernou.quote:
Ja, C, ze wil vragen wat jij vindt; een abortus of niet.quote:Op zondag 19 maart 2006 19:34 schreef Janetje het volgende:
c, kom ff op gmail dan, wil wat vragen.
Ik was niet ingelogt.quote:Op zondag 19 maart 2006 19:34 schreef Janetje het volgende:
c, kom ff op gmail dan, wil wat vragen.
Wie gaat er mee met de abortusboot?quote:Op zondag 19 maart 2006 19:35 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja, C, ze wil vragen wat jij vindt; een abortus of niet.
Hoe weet jij dat?quote:Op zondag 19 maart 2006 19:35 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja, C, ze wil vragen wat jij vindt; een abortus of niet.
Wilde gok.quote:
Yer good..quote:
Kapitein Breinaald!quote:
En de schaar-in-je-doos-matroos.quote:
Hij is deens, vandaar.quote:Op zondag 19 maart 2006 19:50 schreef cerror het volgende:
Kijk uit, daar is Piraat SchopjeEierstokken!
Daarnet heette ie anders...quote:
Ja, ik had het verkeerd verstaan.quote:
Jaja, die moeten het woord 'articuleren' eens opzoeken in het woordenboek..quote:Op zondag 19 maart 2006 19:55 schreef cerror het volgende:
[..]
Ja, ik had het verkeerd verstaan.
Verrekte denen ook.
Whehehe, ze komen en gaan.quote:
Het zijn er heel weinig, heur.quote:
De naamtopics, dan.quote:
*medelijden heeft..quote:
Neuh. Als het er veel zouden zijn, zouden het bash-topics zijn.quote:
wtf is dat.quote:Op zondag 19 maart 2006 20:58 schreef mcDavid het volgende:
wheheh, mijn broer heeft de Head of the river gewonnen
Klinkt als een of andere muziek-contest...quote:
Doe eens niet..!quote:Op zondag 19 maart 2006 22:10 schreef pc-fr34k het volgende:
Schop!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |