quote:Op zondag 19 maart 2006 02:55 schreef Snakey het volgende:
Fipo.
4 weken niet..quote:Op zondag 19 maart 2006 02:55 schreef I.R.Baboon het volgende:
Bedoelde je nou dat je 4 weken lang gedronken had, of juist 4 weken niet, Janetje? Dit aangezien je zei dat je niet in een kroeg geweest was totnutoe.
Okee. Nee, het klopte wel, maar ik zei juist dat ik al 3 of 4 weken niet heb weten te ontkomen aan de alcohol.quote:Op zondag 19 maart 2006 02:56 schreef Janetje het volgende:
[..]
4 weken niet..
Hmm.. ik typte waarschijnlijk wat raars net.. geen idee..![]()
Ik drink de komende twee weken niet meer..quote:Op zondag 19 maart 2006 02:59 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Okee. Nee, het klopte wel, maar ik zei juist dat ik al 3 of 4 weken niet heb weten te ontkomen aan de alcohol.
Maar morgen ga ik echt niet drinken, beloofd..
Kom op, dat spul is heerlijk, en dan van de tap!quote:Op zondag 19 maart 2006 02:50 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ik heb het gisteren nog een paar keer moeten proberen, maar guinness blijft de meest ranzige troep ooit.
Nee, ik werd gisteren nog even verleid door iemand die zei dat de guinness daar echt heel goed was, maar die moddersmaak kwam alleen maar beter naar voren.quote:Op zondag 19 maart 2006 03:01 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Kom op, dat spul is heerlijk, en dan van de tap!.
Er zit geen alcohol in?quote:Op zondag 19 maart 2006 03:03 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Nee, geef mij maar gewoon een goed glas Bulmers (dat kan je volgens mij 3 weken lang drinken zonder dat het aan je gedrag te merken valt).
Jawel. 4,nogwat% (net als de meeste bieren hier). Maar op één of andere manier werkt het niet echt door (of ik zit nu écht te lang in Ierland).quote:
Of je denkt dat je helemaal nuchter blijft maar dat is helemaal niet zo. Dat heb ik namelijk ook weleens.quote:Op zondag 19 maart 2006 03:05 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Jawel. 4,nogwat% (net als de meeste bieren hier). Maar op één of andere manier werkt het niet echt door (of ik zit nu écht te lang in Ierland).
Kom eens langs in D.quote:Op zondag 19 maart 2006 03:05 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Jawel. 4,nogwat% (net als de meeste bieren hier). Maar op één of andere manier werkt het niet echt door (of ik zit nu écht te lang in Ierland).
Ja, daar heb je natuurlijk ook niet helemaal ongelijk in, denk ik.quote:Op zondag 19 maart 2006 03:08 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Of je denkt dat je helemaal nuchter blijft maar dat is helemaal niet zo. Dat heb ik namelijk ook weleens..
Nu even niet, maar bedankt voor het aanbod..quote:Op zondag 19 maart 2006 03:09 schreef JDude het volgende:
Schterf.
I will, want het geweldige uitgaansleven van Maynooth kan ik nu echt wel dromen (al is die NiteLinebus vrij kut met kots op de vloer en zo. En volgens m'n huisgenoten is het meestal ook een bron van vechtpartijen en zo, maar daar merkte ik gisteren weinig van).quote:
Ik heb hier nu één pub gezien, en ik hoop dat er nog velen zullen volgen..quote:Op zondag 19 maart 2006 03:11 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
I will, want het geweldige uitgaansleven van Maynooth kan ik nu echt wel dromen (al is die NiteLinebus vrij kut met kots op de vloer en zo. En volgens m'n huisgenoten is het meestal ook een bron van vechtpartijen en zo, maar daar merkte ik gisteren weinig van).
Ik maakte ook slechts een garpje.quote:Op zondag 19 maart 2006 03:11 schreef Janetje het volgende:
Nu even niet, maar bedankt voor het aanbod..
Ach heden.. dan is het in orde..quote:
Wat brengt u zo laat nog online? Woning gevonden?quote:Op zondag 19 maart 2006 03:17 schreef Janetje het volgende:
Ach heden.. dan is het in orde..
Neen, ik zit even een paar daagjes in een Bed&Breakfast... met draadloos internet..quote:Op zondag 19 maart 2006 03:19 schreef JDude het volgende:
[..]
Wat brengt u zo laat nog online? Woning gevonden?
2x Relaxedquote:Op zondag 19 maart 2006 03:20 schreef Janetje het volgende:
Neen, ik zit even een paar daagjes in een Bed&Breakfast... met draadloos internet..![]()
Dubbel zeker weten..quote:
Whehehehe.... godvertering dat Nederlandse bier hakt er wel in...quote:
Truste!!quote:Op zondag 19 maart 2006 03:24 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik moet nog steeds een iers ontbijt hebben binnenkort, maar aangezien ik weet waar het uit bestaat ben ik niet heel enthousiast. Maar goed, ik ga nu eerst slapen.
Welterusten.
Welterusten!quote:Op zondag 19 maart 2006 03:24 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik moet nog steeds een iers ontbijt hebben binnenkort, maar aangezien ik weet waar het uit bestaat ben ik niet heel enthousiast. Maar goed, ik ga nu eerst slapen.
Welterusten.
Dat hagges he, is dat nou ook Iers of alleen Schots? Dat van die schapenmagen enzo.quote:Op zondag 19 maart 2006 03:24 schreef I.R.Baboon het volgende:
Welterusten.
Volgens mij wil ik het niet eens wetenquote:Op zondag 19 maart 2006 03:27 schreef Janetje het volgende:
En toen vertelden ze me pas wat er in Black Pudding zat..
Geloof me, dat wil je inderdaad niet.quote:Op zondag 19 maart 2006 03:32 schreef JDude het volgende:
[..]
Volgens mij wil ik het niet eens weten
Ik hou het wel bij de Oerhollandsche tosti ham-kaas.quote:
Eigenlijk is het zoiets als bloedworst, als je dat zegt eet je het toch ook.quote:Op zondag 19 maart 2006 03:33 schreef Janetje het volgende:
[..]
Geloof me, dat wil je inderdaad niet.
Mjah.. het idee van gekookt varkensbloed met cereal in ingewanden staat me toch niet zo aan..quote:Op zondag 19 maart 2006 03:38 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Eigenlijk is het zoiets als bloedworst, als je dat zegt eet je het toch ook.
Vraagje, zou je het nu nog eten nu je het weet? Je hebt het toch al eens gegeten en vond het nog lekker ook, toch?quote:Op zondag 19 maart 2006 03:38 schreef Janetje het volgende:
[..]
Mjah.. het idee van gekookt varkensbloed met cereal in ingewanden staat me toch niet zo aan..
Jawel.. vanochtend alleen niet.. had een kater en werd al misselijk bij het idee..quote:Op zondag 19 maart 2006 03:40 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Vraagje, zou je het nu nog eten nu je het weet? Je hebt het toch al eens gegeten en vond het nog lekker ook, toch?
Dat lijkt me gewoon dik ranzig, al heb ik het nog niet gegeten.quote:Op zondag 19 maart 2006 03:38 schreef pc-fr34k het volgende:
Eigenlijk is het zoiets als bloedworst, als je dat zegt eet je het toch ook.
Ja, dan is het logisch.quote:Op zondag 19 maart 2006 03:40 schreef Janetje het volgende:
[..]
Jawel.. vanochtend alleen niet.. had een kater en werd al misselijk bij het idee..
Je hebt weleens een taartaartje op toch? Daar komt ook nog bloed uit.quote:Op zondag 19 maart 2006 03:41 schreef JDude het volgende:
[..]
Dat lijkt me gewoon dik ranzig, al heb ik het nog niet gegeten.
Dat at ik vroeger altijd zo rauw mogelijkquote:Op zondag 19 maart 2006 03:42 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Je hebt weleens een taartaartje op toch? Daar komt ook nog bloed uit.
Rosbief is ook zo een periode per maand.quote:Op zondag 19 maart 2006 03:42 schreef Vikingsmeisje het volgende:
*rilt
Heb namelijk gehoord wat het is
Het wordt dan ook gewoon rauw verkocht op een broodje. Broodje taartaar.quote:Op zondag 19 maart 2006 03:43 schreef Janetje het volgende:
[..]
Dat at ik vroeger altijd zo rauw mogelijk![]()
Mee eensch. De gedachte overruled het lichaam in zo'n geval, zeg maar.quote:Op zondag 19 maart 2006 03:42 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ja, dan is het logisch.. Ik snap eigenlijk ook niet waarom we al walgen bij het idee van een maag eten of darmen, terwijl we wel andere delen van een dier zonder moeite naar binnen werken. Ik zeg altijd maar, als het lekker is vind ik het goed.
Heb vanochtend wel de White Pudding op..quote:Op zondag 19 maart 2006 03:44 schreef Snakey het volgende:
[..]
Mee eensch. De gedachte overruled het lichaam in zo'n geval, zeg maar.
Ik kreeg daar eventjes een verkeerde mental picture bij.quote:Op zondag 19 maart 2006 03:45 schreef Janetje het volgende:
[..]
Heb vanochtend wel de White Pudding op..![]()
Dat is waarom ik nooit langer dan een paar uur naar Ierland ga. Ik eet er niks!quote:Op zondag 19 maart 2006 03:45 schreef Janetje het volgende:
[..]
Heb vanochtend wel de White Pudding op..![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |