Nope, zijn geen FA's en Admins nu morgen ws. wel een stevige ban op de zondagochtendquote:Op zondag 19 maart 2006 01:57 schreef Toffe_Ellende het volgende:
is die piemel nu eindelijk geband?
TL...quote:Op zondag 19 maart 2006 01:50 schreef Clourhide het volgende:
[..]
Laat me raden... een defecte gloeilamp?
rook je sigaretquote:Op zondag 19 maart 2006 01:55 schreef Evil_Jur het volgende:
Ik word slaperig, komt er nog wat grappigs?
Oh nee, je bent er nog. Het werd al zo ongezelligquote:
Ik help wel evenquote:Op zondag 19 maart 2006 02:00 schreef Doderok het volgende:
Nog 40 posts en het is vol
Gelukkig dat er iemand is die 't bijhoudtquote:Op zondag 19 maart 2006 02:00 schreef Doderok het volgende:
Nog 40 posts en het is vol
çy5tçytg vcx zskirdnfn,mnvc,.mncv,zquote:Op zondag 19 maart 2006 02:00 schreef dutchmage het volgende:
hij is met zn kop op het toetsenbord in slaap gevallen...
Want............... het is saaiquote:Op zondag 19 maart 2006 02:01 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Gelukkig dat er iemand is die 't bijhoudt![]()
Maar BG opent wel een nieuw topique hoor, en als lemmings gaan wij erachteraan![]()
onder haar kleren...quote:
Ach ja, je moet toch wát doen om je te amuserenquote:
quote:
heb ik nu toch jostiquote:Op zondag 19 maart 2006 02:03 schreef Evil_Jur het volgende:
had jij maar eens feestjes he knurft...
Er zit een vuiltje op haar buikquote:
Mag ook hierquote:Op zondag 19 maart 2006 02:04 schreef TheSorrow het volgende:
TLK, post je foto's van je nieuwe tattoo eens ff in t tattoo topic man, moest je nog steeds doen
Dus blijf ik bagger posten in dit bagger topic op dit bagger forum op het bagger internet vanaf me bagger pc in deze bagger tijden want het is bagger saai..quote:Op zondag 19 maart 2006 02:03 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ach ja, je moet toch wát doen om je te amuseren![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |