mannen met baarden horen geen toetsweek te hebbenquote:Op zondag 19 maart 2006 01:49 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ex crew omdat ik aangaf dat ik toetsweek had en niks kon doen, maar dat snapten ze niet terwijl ik ze mailden.
En ik bedoelde jou niet hoor

quote:Op zondag 19 maart 2006 01:50 schreef Evil_Jur het volgende:
MisschienHopelijk is BG wel gestikt in zijn eigen braaksel![]()

Ik ben student !quote:Op zondag 19 maart 2006 01:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
mannen met baarden horen geen toetsweek te hebben

studeren is voor gladhoofdenquote:Op zondag 19 maart 2006 01:52 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik ben student !
Ik maak gewoon winst op mijn opleiding dus ik ga naar school
Maar Yvonne wil mij niet als mod zelfs niet als ik nummer 1 opvolger ben bij de ex-mods

Tip zeker overgenomen..quote:Op zondag 19 maart 2006 00:54 schreef UncleJB het volgende:
zuip nog maar ff door, je bent nog niet bewusteloos

quote:Op zondag 19 maart 2006 01:55 schreef Clourhide het volgende:
[..]
banaanvraag omwille van banaanvraag... ban

Ja daar doe ik aanquote:Op zondag 19 maart 2006 01:55 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Bans besrpreken op het forum... ban

Tis saai mja...quote:Op zondag 19 maart 2006 01:55 schreef Evil_Jur het volgende:
Ik word slaperig, komt er nog wat grappigs?

quote:Op zondag 19 maart 2006 01:55 schreef Evil_Jur het volgende:

Jah! Komt er nog wat van? Laat eens iets grappigs horen BG. Dat je hebt lopen nekken ofzo kun je op z'n minst wel vertellen.quote:Op zondag 19 maart 2006 01:55 schreef Evil_Jur het volgende:

Dat denk ik ookquote:Op zondag 19 maart 2006 01:56 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Ik geloof dat BG moe van zichzelf is geworden![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |