Klopt, maar gezien wat ze beloofde met de playstation 2.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:17 schreef kepler het volgende:
[..]![]()
ik denk dat juist de PS3 al die extra's waar zal moeten maken. De PS3 is namelijk nog niet eens uit en niemand heeft enig idee hoe alles precies zal gaan werken. De Xbox 360 heeft voorlopig laten zien dat alles heel solide in elkaar steekt, maar wel op sommige punten verbeterbaar is. Laten we hier geen flame-war van maken, maar voorlopig is de PS3 diegene die zich zal moeten bewijzen
Jongen wat praat jij poep. Na het installeren van een dashboard update liep die bij mensen vast. Ja, da's mooi kut, maar een softwarematige fout. Heeft helemaal niks met de hardware te maken. Een PC-applicatie kan de meest krachtige PC het zwijgen opleggen door oneindige loops en weet ik veel wat nog meer. Kwalijke zaak, maar zeker niet omdat Ghost Recon 3 te zwaar zou zijn voor de 360. Ik en honderdduizenden anderen hebben er geen enkel probleem mee.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:49 schreef DarkManta het volgende:
De Xbox 36- heeft zich inderdaad bewezen.
Bij een aantal Xbox 360 liep het ding vast omdat de game Ghost Recon de Xbox 360 aan het werken zetten, waardoor de cpu en de gpu te warm werden. Dus de Xbox 360 bleef hangen zelfs na een andere game te spelen.
En weer onzin, de koeling is krachtig genoeg, de X360 wordt niet heet, de PSU van de X360 wordt ook niet heet, het enige nadeel is dat de DVD-drive een hoop herrie maakt. Jammer, maar helaas.quote:Oplossing? Dat ding een tijd laten afkoelen. Nu moet Microsoft de Xbox 360 alsnog gaan voorzien van een krachtigere koeling.
Geen flauw idee, ik heb een console om op te gamen, films kijk ik wel op m'n DVD speler.quote:Xbox 360 draait niet alle Film DVD`s, de Playstation 3 is bij de test helemaal geslaagd. De Playstation 3 is regio vrij en alle geteste film DVD`s dij bij de Xbox 360 faalde, las de Playstation 3 zonder problemen.
Bugs kan je niet van elkaar afkijken, die zijn namelijk systeemgebonden. Alleen features en fouten kun je van elkaar afkijken. En dat doet Sony nu prima door hun console een half jaar (!!!) uit te stellen om zo voorbereid te zijn op productietekorten waar Microsoft 3 maanden mee heeft gekampt en nog steeds de naweeen ondervindt.quote:Omderdaad geen flame-war, maar ondanks alles blijf ik verwachten dat de Playstation 3 het toch gaat winnen, of de Xbox 360 fans het nou leuk vinden of niet. Dat is het nadeel van Xbox 360 dat ie te vroeg op de markt is gekomen. Nintendo en Sony kijken nu de bugs van Microsoft af.
BIj Playstation 2 maakten ze hun verwachtingen ook niet waar bedoel je?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:49 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Klopt, maar gezien wat ze beloofde met de playstation 2.
Daarbij is het een verwachting en staat het niet vast.
Op het gebied van community en Xbox Live zeker. Sony moet nog maar bewijzen wat ze er tegenover kunnen stellen.quote:De Xbox 36- heeft zich inderdaad bewezen.
Lijkt me sterk dat er geen ENKELE Playstation 3 is die geen probleem gaat krijgen.quote:Bij een aantal Xbox 360 liep het ding vast omdat de game Ghost Recon de Xbox 360 aan het werken zetten, waardoor de cpu en de gpu te warm werden. Dus de Xbox 360 bleef hangen zelfs na een andere game te spelen.
Onzin, het kwam door een update die de boel vast liet lopen. Je haalt alles door elkaar en probeert een argument van te maken maar het lukt je niet echt.quote:Oplossing? Dat ding een tijd laten afkoelen. Nu moet Microsoft de Xbox 360 alsnog gaan voorzien van een krachtigere koeling.
Inderdaad een nadeel, al pakte de PS2 ook veel DVD's niet, dus maar afwachten hoe dat met de PS3 zal gaan. Maarja, ik gebruik 'm sowieso niet voor DVD's. Meeste mensen niet denk ik.quote:Xbox 360 draait niet alle Film DVD`s, de Playstation 3 is bij de test helemaal geslaagd. De Playstation 3 is regio vrij en alle geteste film DVD`s dij bij de Xbox 360 faalde, las de Playstation 3 zonder problemen.
Onzin, iedere console zal altijd bugs hebben. De Playstation 3 is niet te vergelijken met de Xbox 360 dus hoe kunnen ze dan in godsnaam bugs afkijken?quote:Omderdaad geen flame-war, maar ondanks alles blijf ik verwachten dat de Playstation 3 het toch gaat winnen, of de Xbox 360 fans het nou leuk vinden of niet. Dat is het nadeel van Xbox 360 dat ie te vroeg op de markt is gekomen. Nintendo en Sony kijken nu de bugs van Microsoft af.
Whatever, ondanks mijn poep, zet ik ¤ 100,- in op de PS3quote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:01 schreef twi het volgende:
[..]
Jongen wat praat jij poep. Na het installeren van een dashboard update liep die bij mensen vast. Ja, da's mooi kut, maar een softwarematige fout. Heeft helemaal niks met de hardware te maken. Een PC-applicatie kan de meest krachtige PC het zwijgen opleggen door oneindige loops en weet ik veel wat nog meer. Kwalijke zaak, maar zeker niet omdat Ghost Recon 3 te zwaar zou zijn voor de 360. Ik en honderdduizenden anderen hebben er geen enkel probleem mee.
[..]
En weer onzin, de koeling is krachtig genoeg, de X360 wordt niet heet, de PSU van de X360 wordt ook niet heet, het enige nadeel is dat de DVD-drive een hoop herrie maakt. Jammer, maar helaas.
[..]
Geen flauw idee, ik heb een console om op te gamen, films kijk ik wel op m'n DVD speler.
[..]
Bugs kan je niet van elkaar afkijken, die zijn namelijk systeemgebonden. Alleen features en fouten kun je van elkaar afkijken. En dat doet Sony nu prima door hun console een half jaar (!!!) uit te stellen om zo voorbereid te zijn op productietekorten waar Microsoft 3 maanden mee heeft gekampt en nog steeds de naweeen ondervindt.
Ieder product heeft kinderziektes. Klaar.
Who cares, je hebt gewoon geen argumenten meer.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:06 schreef DarkManta het volgende:
Whatever, ondanks mijn poep, zet ik ¤ 100,- in op de PS3
Ja, maar niet vanwege jouw redenen. Ik enkel om deze:quote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:06 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Whatever, ondanks mijn poep, zet ik ¤ 100,- in op de PS3
Jawel, maar dan wordt dit een PS3 topic, en het begint weer een flame,bw, topic te worden.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:08 schreef devv05 het volgende:
[..]
Who cares, je hebt gewoon geen argumenten meer.
Daar heb je gelijk in.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:21 schreef twi het volgende:
Wanneer iets onzin is zeg ik dat het onzin is. Dan ga ik dat niet liever zeggen dan dat het is. Als dat al een flame is tegenwoordig dan kunnen we beter gewoon het hele begrip discussieren afschaffen.
Ik zeg ook nergens dat de PS3 niet meer zal gaan verkopen, maar ga dan geen argumenten gebruiken waarvoor je niet de moeite hebt genomen ze exact te onthouden. Dan kan je zelf kiezen of je je daardoor op je teentjes getrapt voelt door FOK!kers, of dat je wel met goede argumenten komt
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:01 schreef twi het volgende:
[..]
Jongen wat praat jij poep. Na het installeren van een dashboard update liep die bij mensen vast. Ja, da's mooi kut, maar een softwarematige fout. Heeft helemaal niks met de hardware te maken. Een PC-applicatie kan de meest krachtige PC het zwijgen opleggen door oneindige loops en weet ik veel wat nog meer. Kwalijke zaak, maar zeker niet omdat Ghost Recon 3 te zwaar zou zijn voor de 360. Ik en honderdduizenden anderen hebben er geen enkel probleem mee.
[..]
En weer onzin, de koeling is krachtig genoeg, de X360 wordt niet heet, de PSU van de X360 wordt ook niet heet, het enige nadeel is dat de DVD-drive een hoop herrie maakt. Jammer, maar helaas.
[..]
Geen flauw idee, ik heb een console om op te gamen, films kijk ik wel op m'n DVD speler.
[..]
Bugs kan je niet van elkaar afkijken, die zijn namelijk systeemgebonden. Alleen features en fouten kun je van elkaar afkijken. En dat doet Sony nu prima door hun console een half jaar (!!!) uit te stellen om zo voorbereid te zijn op productietekorten waar Microsoft 3 maanden mee heeft gekampt en nog steeds de naweeen ondervindt.
Ieder product heeft kinderziektes. Klaar.
no claim teruggave, ga nooit naar de dokterquote:
GR:AW en waarschijnlijk ook Oblivion, nu nog meer tijd vinden om ze ook te spelenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:40 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Gaat dat geld vervolgens in het Xbox 360-fonds?
Start > programma's > World of Warcraft > uninstallquote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:41 schreef Tain het volgende:
[..]
GR:AW en waarschijnlijk ook Oblivion, nu nog meer tijd vinden om ze ook te spelen
zal jou is uninstallenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:42 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Start > programma's > World of Warcraft > uninstall
You said it.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:42 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Start > programma's > World of Warcraft > uninstall
Doen.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:41 schreef Tain het volgende:
[..]
GR:AW en waarschijnlijk ook Oblivion, nu nog meer tijd vinden om ze ook te spelen
Ik heb WoW vorige week verwijderd, bevalt me nog erg goedquote:
mietjequote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:48 schreef Mister_T het volgende:
[..]
Ik heb WoW vorige week verwijderd, bevalt me nog erg goed
Had meer dan 1200 uur in dat spel zitten![]()
Welcome to the dark sidequote:
Brrrr.....wat een hoog M$-gehaltequote:
Hij klein kind ga even ergens anders spelen. Die eeuwige puberale discussie over wat er wel niet beter is.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:14 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Jawel, maar dan wordt dit een PS3 topic, en het begint weer een flame,bw, topic te worden.
Ik kan me vergist hebben wat ik bij tweakers heb gelezen, en andere mensen hebben het wel exact onthouden, ik niet. Who cares inderdaad.
Argumenten zat, maar waarom zou ik? Om me te bewijzen? Of om stoer over te komen?
Who gives a fuck, zelf vind ik de XBOX 360 helemaal te gek en vind ik dat Playstation 3 de mensen moet misleiden met de release dates. Boeiend, maar hij, het is fok he...
Ik zie het al helemaal voor me, doodziek op de bank blijven liggen en weigeren naar de dokter gaan, omdat je zonodig een X360 wilt hebbenquote:
ach mag ook wel een keer dat ik een jaar niks hebquote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:42 schreef twi het volgende:
[..]
Ik zie het al helemaal voor me, doodziek op de bank blijven liggen en weigeren naar de dokter gaan, omdat je zonodig een X360 wilt hebben
De huisarts valt sowieso buiten die noclaim-regeling dus dat niet zo'n probleemquote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:42 schreef twi het volgende:
[..]
Ik zie het al helemaal voor me, doodziek op de bank blijven liggen en weigeren naar de dokter gaan, omdat je zonodig een X360 wilt hebben
Dat zou vet zijn! Of is het een flauwe 1 april grap?quote:Uit betrouwbare bron heeft InsideGamer vernomen dat het spel Hitman: Blood Money naast de Xbox, PC en PlayStation 2 ook op de Xbox 360 zal gaan verschijnen. De releasedatum voor alle versies is 26 mei.
nee joh.. hun willen ook geld verdienen dus pleuren ze hem op de 360 als maar geen poort wordquote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:01 schreef devv05 het volgende:
[..]
Dat zou vet zijn! Of is het een flauwe 1 april grap?
komt microsoft ook wel goed uit, meer gamesquote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:03 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
nee joh.. hun willen ook geld verdienen dus pleuren ze hem op de 360 als maar geen poort word
tja, teveel tijd in alts gestokenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:07 schreef Mister_T het volgende:
[..]
En dat noemt mij een mietje, heeft geen eens 2 lvl 60 chars![]()
gewoon wat minder slapenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:16 schreef Retuobak het volgende:
[..]
En maar klagen over een tekort aan tijd![]()
![]()
![]()
[modmode met gebrek aan mods]quote:
Waarom kom ik nu nooit zo'n vrouw tegen, ik zit tussen de fucking nerds in mijn studie, er moet toch wel iemand tussen zitten zou je zeggenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:47 schreef Nick-GizMo het volgende:
me vriendin was vanmiddag hier, zegt ze, zet die xb360 eens aan..
pakt me controller, en gaat zitten op de bank..
Ik zeg : heb graw er nu in zitten..
zij : boeit niet hoor.
Oke, level laden, 1ste nachtmissie (ben nog niet ver ik weet het, speel meer MP)
loopt rond, knalt 2 mennekes zo met headshot dood..ik zit zo van, hmm :|!
ze kijkt me aan en lacht
En nu is het zo, dat ze vrijdag Oblivion wil komen spelen
Het gekke (en leuke!) is , er komen steeds meer gamende vrouwen, en dan bedoel ik niet meer die nerd-wijven maar echt leuke dames die into gaming zijn.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:58 schreef Morthill het volgende:
[..]
Waarom kom ik nu nooit zo'n vrouw tegen, ik zit tussen de fucking nerds in mijn studie, er moet toch wel iemand tussen zitten zou je zeggen![]()
De mijne gaat Oblivion betalen, ze is er helemaal weg van. Ik ben wel blij met iemand met wie ik een gedeelte van mijn hobby kan delen. Gah, in haar pauze op haar werk speelt ze voortdurend op haar DS.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:04 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Het gekke (en leuke!) is , er komen steeds meer gamende vrouwen, en dan bedoel ik niet meer die nerd-wijven maar echt leuke dames die into gaming zijn.
M'n vriendin vindt Obilvion mooi, maar ze is zelf meer van de Jade Empire/KOTOR-RPG's. Is ook schitterend.
Ik heb geen nerd als vriendin..quote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:58 schreef Morthill het volgende:
[..]
Waarom kom ik nu nooit zo'n vrouw tegen, ik zit tussen de fucking nerds in mijn studie, er moet toch wel iemand tussen zitten zou je zeggen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |