Brrrr.....wat een hoog M$-gehaltequote:
Hij klein kind ga even ergens anders spelen. Die eeuwige puberale discussie over wat er wel niet beter is.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:14 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Jawel, maar dan wordt dit een PS3 topic, en het begint weer een flame,bw, topic te worden.
Ik kan me vergist hebben wat ik bij tweakers heb gelezen, en andere mensen hebben het wel exact onthouden, ik niet. Who cares inderdaad.
Argumenten zat, maar waarom zou ik? Om me te bewijzen? Of om stoer over te komen?
Who gives a fuck, zelf vind ik de XBOX 360 helemaal te gek en vind ik dat Playstation 3 de mensen moet misleiden met de release dates. Boeiend, maar hij, het is fok he...
Ik zie het al helemaal voor me, doodziek op de bank blijven liggen en weigeren naar de dokter gaan, omdat je zonodig een X360 wilt hebbenquote:
ach mag ook wel een keer dat ik een jaar niks hebquote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:42 schreef twi het volgende:
[..]
Ik zie het al helemaal voor me, doodziek op de bank blijven liggen en weigeren naar de dokter gaan, omdat je zonodig een X360 wilt hebben
De huisarts valt sowieso buiten die noclaim-regeling dus dat niet zo'n probleemquote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:42 schreef twi het volgende:
[..]
Ik zie het al helemaal voor me, doodziek op de bank blijven liggen en weigeren naar de dokter gaan, omdat je zonodig een X360 wilt hebben
Dat zou vet zijn! Of is het een flauwe 1 april grap?quote:Uit betrouwbare bron heeft InsideGamer vernomen dat het spel Hitman: Blood Money naast de Xbox, PC en PlayStation 2 ook op de Xbox 360 zal gaan verschijnen. De releasedatum voor alle versies is 26 mei.
nee joh.. hun willen ook geld verdienen dus pleuren ze hem op de 360 als maar geen poort wordquote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:01 schreef devv05 het volgende:
[..]
Dat zou vet zijn! Of is het een flauwe 1 april grap?
komt microsoft ook wel goed uit, meer gamesquote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:03 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
nee joh.. hun willen ook geld verdienen dus pleuren ze hem op de 360 als maar geen poort word
tja, teveel tijd in alts gestokenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:07 schreef Mister_T het volgende:
[..]
En dat noemt mij een mietje, heeft geen eens 2 lvl 60 chars![]()
gewoon wat minder slapenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:16 schreef Retuobak het volgende:
[..]
En maar klagen over een tekort aan tijd![]()
![]()
![]()
[modmode met gebrek aan mods]quote:
Waarom kom ik nu nooit zo'n vrouw tegen, ik zit tussen de fucking nerds in mijn studie, er moet toch wel iemand tussen zitten zou je zeggenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:47 schreef Nick-GizMo het volgende:
me vriendin was vanmiddag hier, zegt ze, zet die xb360 eens aan..
pakt me controller, en gaat zitten op de bank..
Ik zeg : heb graw er nu in zitten..
zij : boeit niet hoor.
Oke, level laden, 1ste nachtmissie (ben nog niet ver ik weet het, speel meer MP)
loopt rond, knalt 2 mennekes zo met headshot dood..ik zit zo van, hmm :|!
ze kijkt me aan en lacht
En nu is het zo, dat ze vrijdag Oblivion wil komen spelen
Het gekke (en leuke!) is , er komen steeds meer gamende vrouwen, en dan bedoel ik niet meer die nerd-wijven maar echt leuke dames die into gaming zijn.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:58 schreef Morthill het volgende:
[..]
Waarom kom ik nu nooit zo'n vrouw tegen, ik zit tussen de fucking nerds in mijn studie, er moet toch wel iemand tussen zitten zou je zeggen![]()
De mijne gaat Oblivion betalen, ze is er helemaal weg van. Ik ben wel blij met iemand met wie ik een gedeelte van mijn hobby kan delen. Gah, in haar pauze op haar werk speelt ze voortdurend op haar DS.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:04 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Het gekke (en leuke!) is , er komen steeds meer gamende vrouwen, en dan bedoel ik niet meer die nerd-wijven maar echt leuke dames die into gaming zijn.
M'n vriendin vindt Obilvion mooi, maar ze is zelf meer van de Jade Empire/KOTOR-RPG's. Is ook schitterend.
Ik heb geen nerd als vriendin..quote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:58 schreef Morthill het volgende:
[..]
Waarom kom ik nu nooit zo'n vrouw tegen, ik zit tussen de fucking nerds in mijn studie, er moet toch wel iemand tussen zitten zou je zeggen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |