Dan ging je wel;erg vroeg naar bedquote:Op zaterdag 18 maart 2006 22:49 schreef krakkemieke het volgende:
Wel douchen en pijama, maar dan Kunt u me de weg......
En boterkoek!![]()
Dit ook gemist ?quote:
Geweldig Spel Zonder Grenzen met Dick en Judithquote:Op zaterdag 18 maart 2006 22:52 schreef Captain_Chaos het volgende:
Spel Zonder Grenzen met Dick Passchier en Judith Bos.
Natuurlijk ook in Pyjama met limonade en een roze koek !![]()
Ja, natuurlijk ken ik die heel goed !quote:Op zaterdag 18 maart 2006 23:21 schreef krakkemieke het volgende:
Wie kent er nog 'smiddags: Stuif es in?
Een hele zondagmiddag TV !quote:Op zaterdag 18 maart 2006 23:21 schreef krakkemieke het volgende:
Wie kent er nog 'smiddags: Stuif es in?
Omdat die 'm nou eenmaal niet de hele dag aan hebben.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 23:27 schreef Allochtoon het volgende:
Waarom is dat toch typisch Nederlands, om als kind vroeger al in je pijama voor de buis te zitten?
Die TV hebben wij ook gehadquote:Op zaterdag 18 maart 2006 23:15 schreef Captain_Chaos het volgende:
Die deden het trouwens ook als er een vlieg op ging zitten.
Met een beeldbuis die meer weg had van een reuzenkerstbal dan een televisie.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 23:31 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Die TV hebben wij ook gehad
Overigens had bijna iedereen al kleur, toen wij nog op zwart wite zaten te kijken.
Toen hadden televisie's van die houtfineer kasten
We hadden geen middag jeugd tv. Zoals in Duitsland en Amerika. We haden één zender en iedreen moest zich één voelen.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 23:27 schreef Allochtoon het volgende:
Waarom is dat toch typisch Nederlands, om als kind vroeger al in je pijama voor de buis te zitten?
En hij was in goed gezelschap met Sjaak Swart en André van Duyn aan zijn zijde.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 23:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
We hadden geen middag jeugd tv. Zoals in Duitsland en Amerika. We haden één zender en iedreen moest zich één voelen.
Vandaar dat we als 40plusers nog weten dat Simon Thamata niet alleen voetballer was maar ooko een marmot.
Ik noem een Sjakie Swart; Rita Corita en een Andre van Duynquote:Op zaterdag 18 maart 2006 23:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
We hadden geen middag jeugd tv. Zoals in Duitsland en Amerika. We haden één zender en iedreen moest zich één voelen.
Vandaar dat we als 40plusers nog weten dat Simon Thamata niet alleen voetballer was maar ooko een marmot.
Jaaaaaaquote:Op zaterdag 18 maart 2006 23:38 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik noem een Sjakie Swart; Rita Corita en een Andre van Duyn![]()
Wel waar. Op woensdagmiddag de Verrekijker en Tante Hannie.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 23:33 schreef tong80 het volgende:
En de Holle Bolle Boom.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 23:40 schreef golfer het volgende:
[..]
Wel waar. Op woensdagmiddag de Verrekijker en Tante Hannie.
Met dat lieve molletje met die witte handschoentjes !quote:Op zaterdag 18 maart 2006 23:41 schreef krakkemieke het volgende:
Wij keken ook (niet gehinderd door kennis van het duits) met veel plezier Die Sendung mit der Maus!
Die ja...en hadden we ook niet de kijkdoosman ?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 23:41 schreef krakkemieke het volgende:
Wij keken ook (niet gehinderd door kennis van het duits) met veel plezier Die Sendung mit der Maus!
Commercie en rechtenkwesties.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 23:47 schreef PLAE@ het volgende:
Ik snap dat niet. Vroeger was er van alles live`('s nachts) uit Amerika te zien. Maar tegenwoordig laat men niks meer zien![]()
idem dito ongeveer zelfde leeftijd als mijn post zie boven.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 23:58 schreef tong80 het volgende:
Mochten jullie hier ook voor opblijven ?
[afbeelding]
Was echt 1 van de 8.quote:Op zondag 19 maart 2006 00:10 schreef Byte_Me het volgende:
volgens mij ken ik "licht uit, spot aan" van 5 tegen 5 of zo. of misschien was het toch 1 van de 8.
Vergeet Berend Boudewijn nietquote:Op zondag 19 maart 2006 00:19 schreef Merisse het volgende:
Leuke herinnering Tong! Een van de Acht, Andre van Duijn Show, de Mounties of John Lanting en het theater van de lach
De mountiesquote:Op zondag 19 maart 2006 00:19 schreef Merisse het volgende:
Leuke herinnering Tong! Een van de Acht, Andre van Duijn Show, de Mounties of John Lanting en het theater van de lach
Haha, ik zie daar allemaal programma's, die ik eigenlijk al lang weer vergeten was.quote:Op zondag 19 maart 2006 00:14 schreef golfer het volgende:
Overigens heb ik een hele leuke site gevonden met allemaal nostalgische jeugdprogramma's:
HIER te vinden
Bedoelje Piet Muijselaar en Willy Walden? (Snip en Snap)quote:Op zondag 19 maart 2006 00:27 schreef Morwen het volgende:
[..]
De mountiesDie verwarde ik altijd met dat andere duo
Kom er ff zo snel niet op....
Nope, de Mounties waren toch Piet Bambergen en Rene van Voren? Ik denk dat ik voornamelijk Piet Bambergen verwarde met John Kraaykamp Senior, alleen weet ik niet of die toen ook een duo vormde met iemand anders?quote:Op zondag 19 maart 2006 00:32 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Bedoelje Piet Muijselaar en Willy Walden? (Snip en Snap)
Dat zou zomaar kunnen, jaquote:Op zondag 19 maart 2006 00:37 schreef Haaibaaike het volgende:
Johnny en Rijk !!
John Kraaykamp en Rijk de Gooyer.
ik kan me nog wel tutti fruti op RTL+ herinneren, en al die lederhose films 's nachtsquote:Op zondag 19 maart 2006 00:07 schreef tong80 het volgende:
Iets heel anders kennen jullie Klimbim nog. Met Ingrid Steeger een satirisch programma bij de mof. Ik heb me daar suf op gerukt.
Oh jahhh da's waar we kregen een bakkie chips! En cola of sinas (door de week ranja)!quote:Op zondag 19 maart 2006 00:47 schreef laffer het volgende:
zaterdagavond was voor ons ook altijd heel bijzonder, ranja met een rietje, een zakje nibits en een stukje taart....
en dan kijken naar 1 van de 8, BB show, Q&Q, pipo de clown enzo (of werden sommige van die programma`s op andere dagen uitgezonden?)
Dat is er nog steeds trouwens. Op de Duitser in het weekend.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 23:41 schreef krakkemieke het volgende:
Lavet ? Ik moest in de teil en was toen geen baby meer hoor. En vergeet maar dat er schoon water in zat, eerst was het gebruikt voor m'n zusjequote:
Dat hadden wij ook teilquote:Op zondag 19 maart 2006 11:06 schreef Bopjen het volgende:
[..]
Lavet ? Ik moest in de teil en was toen geen baby meer hoor. En vergeet maar dat er schoon water in zat, eerst was het gebruikt voor m'n zusje![]()
Jazeker, en Lassie, Rin-Tin-Tin, Skippy, Mr. Ed, Bonanza, Okkie Trooi en natuurlijk Swiebertje. Ik vraag ma alleen af of er nog mensen zijn (waarsch. zelfs 50-plussers) die Swiebertje nog hebben meegemaakt met de voorgangster van Riek Schagen als Saartje. Ik namelijk niet. Ik kan me nog wel herinneren dat Rien van Nunen de burgemeester speelde.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 23:02 schreef Haaibaaike het volgende:
Wie herinnert zich Flipper![]()
[afbeelding]
Jep, vandaag ging het over paperclips.quote:Op zondag 19 maart 2006 10:10 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Dat is er nog steeds trouwens. Op de Duitser in het weekend.
Dat was Simon Carmiggelt; vond ik als kind niks aan maar heb de verhalen later kunnen waarderenquote:Op zondag 19 maart 2006 14:36 schreef Pietverdriet het volgende:
Oh, en die ouwe zuiplap, die savonds laat bij de vara een kort verhaal vertelde, hoe heet ie ook al weer, magere vent, verlopen kop, zwarte achtergrond en vertelde dan altijd een gortdroog maar eigenlijk hilaries kort verhaal.
Shit, dat zou ik op DVD willen hebben.
Reeds! Als het warequote:Op zondag 19 maart 2006 15:55 schreef Bopjen het volgende:
En Sjef van Oekel en Evert van der Pik![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
Ik heb ook nog in de teil gezeten op het aanrechtquote:Op zondag 19 maart 2006 11:06 schreef Bopjen het volgende:
[..]
Lavet ? Ik moest in de teil en was toen geen baby meer hoor. En vergeet maar dat er schoon water in zat, eerst was het gebruikt voor m'n zusje![]()
Ik kan mezelf nog een uiterst spannende nacht herinneren toen de kluizen van (ik geloof) Al Capone werden geopend... In m'n pyama, slaapdronken, onder een deken op de bank... Dat soort dingen komt idd niet meer voor. Wel jammer eigenlijk, ik heb het tenminste altijd onthouden....quote:Op zaterdag 18 maart 2006 23:47 schreef PLAE@ het volgende:
Ik snap dat niet. Vroeger was er van alles live`('s nachts) uit Amerika te zien. Maar tegenwoordig laat men niks meer zien![]()
Klassenwerk? Nee Stuif es in? Kweeniemeerquote:Op zondag 19 maart 2006 14:17 schreef Pietverdriet het volgende:
Ria bremer en haar gouden stuiver (hoe heet dat programma ook al weer)
Wij moesten in de gootsteen, na mn zesde kregen we een ander huis met een douche en ik vond (en vind het nog steeds) verschrikkelijk! (maar ik douche wel dagelijks hoorquote:Op zondag 19 maart 2006 17:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb ook nog in de teil gezeten op het aanrecht
jah, heb ik ook gezien, en er zat niks van waarde in.quote:Op zondag 19 maart 2006 17:59 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik kan mezelf nog een uiterst spannende nacht herinneren toen de kluizen van (ik geloof) Al Capone werden geopend... In m'n pyama, slaapdronken, onder een deken op de bank... Dat soort dingen komt idd niet meer voor. Wel jammer eigenlijk, ik heb het tenminste altijd onthouden....
Ik heb nog zo'n originele teil ergens. Kom je even weer er in zitten binnenkort?quote:Op maandag 20 maart 2006 02:11 schreef Killer_Mom het volgende:
en die teil in de keuken hadden wij ook, en t ergste was dat om die tijd ook de bakker kwam. rot schaamde ik me, en mijn 6 zussen ook, op feestjes hebben we t er nog eens over, niemand moest die bakker, een griezel eerste klas. misschien was hij helemaal onschuldig, en was t zijn route, wij vonden toen van niet. Rilll..
Dat ken ik idd jaquote:Op maandag 20 maart 2006 01:18 schreef Kanjer het volgende:
Bij ons was het en zinken teil voor de kolenkachel .
En dan om beurten, ken je dat? 6 kinders achter elkaar in de teil, gelukkig wist je toen niet beter.
Heb nog een foto van mij en mijn broer, hadden we in het kolenhok gespeeld...
heb je bakkers kleren?quote:Op maandag 20 maart 2006 02:26 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb nog zo'n originele teil ergens. Kom je even weer er in zitten binnenkort?![]()
Als je uit nostalgische overweging wilt dat ik dat aantrek, dan valt dat wel te regelen.quote:
Da's toch nog geen 20 jaar terug?quote:Op zondag 19 maart 2006 17:59 schreef flugeltje het volgende:
Ik kan mezelf nog een uiterst spannende nacht herinneren toen de kluizen van (ik geloof) Al Capone werden geopend... In m'n pyama, slaapdronken, onder een deken op de bank... Dat soort dingen komt idd niet meer voor. Wel jammer eigenlijk, ik heb het tenminste altijd onthouden....
nee, veel later,quote:
Ik! Colditz was spannend!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 00:30 schreef golfer het volgende:
Wat later al voor mij, maar wie vond dit ook zo'n geweldige serie?
[afbeelding]
heb een tijdje terug de film gezien op de beeb, die was wel goedquote:Op dinsdag 21 maart 2006 07:14 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik! Colditz was spannend!
Ik zit nog te dubben om de serie op DVD aan te schaffen, maar ik ben zo bang dat het tegenvalt en inmiddels een te hoog Swiebertje gehalte heeft.
De ene acteur van Q en Q is vorig jaar overleden aan kanker.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:05 schreef jollie39 het volgende:
En............... Q en Q natuurlijk, ik zat dan altijd bijna verstopt achter de bank.
Heeeeeeeeeee gaaf ja die ken ik ook nogquote:
Dat was zeker erg dat Willem tijdens zijn vakantie in Spanje aan een hartstilstand overleed.quote:Op woensdag 22 maart 2006 13:19 schreef Esmeralfa het volgende:
Willen ruis.
Jammer dat die dood ging vond het toen heel leuk om het te kijken, ik denk wel als dat nu op de tv was dat het niet echt veel kijkers scoorden.
Maar ja in onze tijd hadden we twee netten en kon je ook niet echt veel zappen.
De berenboot en kunt u ons de weg na hamelen vertellen meneer was ook wel gaaf.
Emillllllll!!!!quote:Op woensdag 22 maart 2006 16:17 schreef Esmeralfa het volgende:
Mijn god wat leuk zeg, er komen heel veel herineringen omhoog.
En hoe heete dat stukje van een jongen emanuwel
geloof ik die had een hutje in de tuin waar hij houten dingen maakte, en als hij straf had, sloot hij zich daarin op.
Zijn zus had altijd kiespijn geloof ik.................................................
Ik had op het laatst altijd echt medelijden met de daderquote:Op dinsdag 21 maart 2006 07:18 schreef Cynix ® het volgende:
Of Columbo:
[afbeelding]
Over Peter Falk ging trouwens de anekdote dat toen hij eens om opslag vroeg, de producer reageerde met het antwoord dat ze voor dát bedrag ook wel iemand met twéé ogen konden krijgen.
Ik kan me zoiets wel als film herinneren.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 07:25 schreef buzzer het volgende:
Er was ook een televisieserie over een gezonken schip, waar in een luchtbel een heel eigen wereld was ontstaan. Ik dnek dat dat begin jaren 80 was. Ik kan alleen met geen mogelijkheid meer op de titel komen.
Omdat je nooit zeker wist naar wie hij nou precies keek?quote:Op woensdag 22 maart 2006 16:37 schreef paddy het volgende:
Ik had op het laatst altijd echt medelijden met de dader
Hij was gewoonweg irritantquote:Op woensdag 22 maart 2006 16:54 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Omdat je nooit zeker wist naar wie hij nou precies keek?
9 jaar was je toen, tong, want het gevecht van de eeuw was in 1971. Later in 1974 nog een keer Ali-Foreman (Rumble in the Jungle).quote:Op woensdag 22 maart 2006 18:13 schreef tong80 het volgende:
Kleine Tong van 12 werd 's nachts uit bed gehaald om naar Mohammed Ali - Joe Frazier te kijken.
De bokswedstrijd van de eeuw met de sportman van de eeuw.
quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:30 schreef krakkemieke het volgende:
*Krakje herinnert zich een lavet, van voor de televisie*
jah, hij was weer eens stout, en dan kwam z`n vader achter hem aan: èèèèèèèèmielquote:Op woensdag 22 maart 2006 16:34 schreef paddy het volgende:
[..]
Emillllllll!!!!
Die herken ik wel. was er vaak op zondag op hè?
wij hebben t zelfde bouwjaar, en we hadden al vroeg TV, Pappie werkte bij de Philips,quote:Op donderdag 23 maart 2006 01:39 schreef laffer het volgende:
[..]
jah, hij was weer eens stout, en dan kwam z`n vader achter hem aan: èèèèèèèèmiel![]()
en dan dook ie weer de schuur in waar ie beeldjes uitsneed uit stukjes hout, mooie serie![]()
yep, zweden of denemarken, scandinavisch iedergevalquote:Op donderdag 23 maart 2006 01:48 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
wij hebben t zelfde bouwjaar, en we hadden al vroeg TV, Pappie werkte bij de Philips,
op afbetaling kon je een tv kopen, of zoiets.
mja, die serie, was die uit Zweden of zo?
jaah, dat is umquote:
To the rescue:quote:Op donderdag 23 maart 2006 02:01 schreef Killer_Mom het volgende:
aha, ik heb in die tijd dus wel ooit tv gekeken ,
maar die ene met die hond? weet iemand er iets van? die jongen had een hele mooie naam, die hond was volgens mij een Bernard.
Daar moest ik altijd om huilen. De begin-tune was al kippenvelquote:Op donderdag 23 maart 2006 02:07 schreef golfer het volgende:
[..]
To the rescue:
Belle et Sebastiën:
[afbeelding]
Ik had net de begintune even opgezocht voor Bluezz en die moest nu alweer bijna huilen.quote:Op donderdag 23 maart 2006 21:16 schreef tong80 het volgende:
Daar moest ik altijd om huilen. De begin-tune was al kippenvel
quote:Op donderdag 23 maart 2006 21:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik had net de begintune even opgezocht voor Bluezz en die moest nu alweer bijna huilen.
Dennis Weaver, topper!quote:Op donderdag 23 maart 2006 09:45 schreef Doderok het volgende:
McCloud, die op z'n paard door NY reed...
[afbeelding]
Was dat jongetje op een paard.quote:Op donderdag 23 maart 2006 02:07 schreef golfer het volgende:
[..]
To the rescue:
Belle et Sebastiën:
[afbeelding]
Mehdi El Gloudi. Deze is bekender door zijn rol als Sébastien in 'Belle et Sébastien'.quote:Op donderdag 23 maart 2006 22:36 schreef Haaibaaike het volgende:
Was dat jongetje op een paard.
Dat kwam elke zondag ! Dat liedje was een franse liedje !En heette ook Sebastiaan
![]()
quote:Op donderdag 23 maart 2006 22:34 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Dennis Weaver, topper!
Hij speelde ook in een spannende film waarin hij wordt achtervolgd door een zwarte truck. Volgens mij was dat Steven Spielberg's regiedebuut. Spannend!
een goed ide voor een "jank " meet,quote:Op donderdag 23 maart 2006 21:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik had net de begintune even opgezocht voor Bluezz en die moest nu alweer bijna huilen.
was de begintune fluitend? iets in t oerwoud of zo?quote:Op donderdag 23 maart 2006 22:51 schreef golfer het volgende:
[..]
Mehdi El Gloudi. Deze is bekender door zijn rol als Sébastien in 'Belle et Sébastien'.
Speelde ook Pascal in De avonturen van Poly:
[afbeelding]
dank je, mede nachtbraker,quote:Op vrijdag 24 maart 2006 02:04 schreef golfer het volgende:
Stukje begintune van Poly is hier te vinden
Stukje begintune van Belle et Sebastiene is hier te vinden
Hoe ouder, hoe minder slaap je nodig hebt, toch?quote:
nah, ik slaap 8 uur, of meer, vanaf ongeveer nu, wat een luxe , uitslapen, dat is ook grenzen verleggenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 02:10 schreef golfer het volgende:
[..]
Hoe ouder, hoe minder slaap je nodig hebt, toch?![]()
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 02:57 schreef Killer_Mom het volgende:
programma met de muis, vast tarief, ik kijk t nu nog.
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 22:22 schreef tong80 het volgende:
Je kent dat wel als ukkie. Je mocht één keer in de week op blijven. En wel op zaterdag AVRO's familie-avond.
Ik denk dan aan één van de acht.
Jullie ?
* Pietverdriet ookquote:Op vrijdag 24 maart 2006 02:57 schreef Killer_Mom het volgende:
programma met de muis, vast tarief, ik kijk t nu nog.
lang geleden ja, iets staat me er nog van bij, kwam ook op de Duitse TV?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 09:29 schreef Pietverdriet het volgende:
Er was ook een zweedse serie, ( vakantie op kraaieneiland? ) over een groot gezin met alleen een vader die op vakantie waren op een eiland, waar een dikkig meisje met haar opa (een visser?) woont. Meisje had een enorme st bernhard die "bootsman" heet.
Ja, ik ken hem goed als acteur danquote:Op vrijdag 24 maart 2006 23:18 schreef kzin het volgende:
Wie kent nog de types van Kees Brusse:
[afbeelding]
Meestal vrij sentimenteel, maar ik vond het toch altijd erg leuk.
ik ken die serie wel, maar die serie is toch nog niet van zo lang geleden?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:31 schreef golfer het volgende:
Serie heette: Samen op het eiland Zeekraai.
Tijdens de zomervakantie trekt vader Melkerson met zijn liefdevolle dochter Malin en zijn drie zonen, de avontuurlijke Johan en Niklas en de stille maar ondernemende Pelle, naar een bouwvallig huis op Zeekraai, een klein eiland voor de Zweedse kust.
De jongens beleven allerlei avonturen met een meisjestweeling en Pelle, de jongste speelt met Stina, Mops en de hond Bootsman.
[afbeelding]
Deze filmserie uit 1968 is gebaseerd op het gelijknamige kinderboek van Astrid Lindgren.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 23:59 schreef laffer het volgende:
ik ken die serie wel, maar die serie is toch nog niet van zo lang geleden?
ik denk zelf begin jaren 80?
oh sissiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiquote:Op donderdag 23 maart 2006 08:14 schreef Esmeralfa het volgende:
Sissie, veel uurtjes heb ik daarna gekeken.
[afbeelding]
Ik mocht op donderdagavond altijd opblijven. Dan was ik alleen met opa thuis, want mijn moeder en mijn oma (we woonden bij mijn grootouders in) gingen dan altijd naar de kapper. Dan kwam:quote:Op zaterdag 18 maart 2006 23:08 schreef tong80 het volgende:
Hier werd ik 's nachts voor uit bed gehaald :
[afbeelding]
Ik ookquote:Op zaterdag 25 maart 2006 00:21 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
oh sissiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
djiezus heb die film wel 7 x gezien en nog wil ik die film weerzien en weerzien en nog een keer
encore!
bizzzzz bizzzzzzzzzz
Elke donderdag?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 00:46 schreef ElizabethR het volgende:
mijn moeder en mijn oma (we woonden bij mijn grootouders in) gingen dan altijd naar de kapper.
Elke donderdag. Dat komt omdat mijn oom kapper was. Dus ze werden elke donderdag respectievelijk geblauwspoeld (oma) en gewassen en geföhned en soms geknipt (mama).quote:
Druip, kwijl...quote:Op zaterdag 25 maart 2006 00:50 schreef ElizabethR het volgende:
Heb ze allemaal op video, net als de serie van 'Angelique' trouwens.
[afbeelding]
Zeg dat wel!! Michele Mercier was niet mis! Robert Hossein trouwens ook niet, als Compte Geoffrey de Peyrac. Jezus, wat was ik verkikkerd op die vent!!quote:
Oké.als ik klaar ben met mijn doekje mag je het doekje overnemen.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 00:56 schreef ElizabethR het volgende:
Zeg dat wel!! Michele Mercier was niet mis! Robert Hossein trouwens ook niet, als Compte Geoffrey de Peyrac. Jezus, wat was ik verkikkerd op die vent!!
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 00:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Oké.als ik klaar ben met mijn doekje mag je het doekje overnemen.![]()
Angelique..........quote:Op zaterdag 25 maart 2006 00:50 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik ook
Heb ze allemaal op video, net als de serie van 'Angelique' trouwens.
[afbeelding]
Bonanza niet te vergeten.quote:
En jij post ze nogal eens.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 01:29 schreef Killer_Mom het volgende:
rare details die in je hoofd blijven hangen.
RC is eigenlijk wel een wannabee 40+ er?quote:
Zoooooo mooi!!!quote:Op zaterdag 25 maart 2006 01:17 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
Angelique..........
zo mooi romantisch......., ieder meisje had toen graag in die harem willen zitten, met Tarik,die , achteraf, wel zijn ballen nog had, moord en doodslag,
en niks veranderd voor de vrouwen,
zij moest zich ook bekeren, of dood, maar dat is of topic.
ff kijken bij de bieb, ik begin met deel 1 te lezen, kijken of ik t nog zo mooi vond als toen.
Ik gleuf dattie, as ik me goe herinner, nog efkes geen 40 is. 't Is wél een interessante man. Eigenzinnig en toch heel sociaal. ik mag RC erg graag!quote:Op zaterdag 25 maart 2006 01:57 schreef golfer het volgende:
[..]
RC is eigenlijk wel een wannabee 40+ er?
Of heb je een van nature belangstelling voor ons ouwetjes?
Ik ook hoor.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 02:02 schreef ElizabethR het volgende:
Ik gleuf dattie, as ik me goe herinner, nog efkes geen 40 is. 't Is wél een interessante man. Eigenzinnig en toch heel sociaal. ik mag RC erg graag!
Geoffrey, die naam MOET je wel geil uitspreken *insert geluidskaart*quote:Op zaterdag 25 maart 2006 00:56 schreef ElizabethR het volgende:
Zeg dat wel!! Michele Mercier was niet mis! Robert Hossein trouwens ook niet, als Compte Geoffrey de Peyrac. Jezus, wat was ik verkikkerd op die vent!!
[afbeelding]
*Voorbeeld geeft*:quote:Op zaterdag 25 maart 2006 02:05 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Geoffrey, die naam MOET je wel geil uitspreken *insert geluidskaart*
een linkje gevonden: http://www.kindertv.org/index.php?option=com_content&task=view&id=83&Itemid=183quote:Op zondag 26 maart 2006 00:22 schreef krakkemieke het volgende:
Ik ken de kris ech nie!
* krakkemieke is te jong......
sorry , ik zat er langs,quote:Op zaterdag 25 maart 2006 01:59 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Als je de video's gekopieerd wilt hebben op DVD moet je even mailen. Dan stuur ik ze asap op naar je.
Jawelquote:Op zondag 26 maart 2006 03:45 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
[ die link kun je niet meer uitgummen, denk ik, ] jammer.....
Met Willem Nijholt geloof ik. Ik volgde het wel enigszins, maar weet amper meer waar het nou eigenlijk over ging.quote:Op zondag 26 maart 2006 00:13 schreef laffer het volgende:
was "de kris pusaka"al voorbij gekomen?
ik kwam er ineens op![]()
ik weet trouwens niet of dat op zaterdagavond uitgezonden werd![]()
Ja inderdaad! Was ik ook een fan van. Ging over een Indonesisch mes (de Kris). Was allerlei magisch gedoe, verder weet ik er ook niet veel meer van. Was wel met Willem Nijholt maar verder zou ik geen speler meer kunnen noemen.quote:Op zondag 26 maart 2006 00:13 schreef laffer het volgende:
was "de kris pusaka"al voorbij gekomen?
ik kwam er ineens op![]()
ik weet trouwens niet of dat op zaterdagavond uitgezonden werd![]()
Dacht ik wel jij weerquote:Op zondag 26 maart 2006 19:02 schreef tong80 het volgende:
'Voor de vuist weg' met Willem Duys en zijn goudvis.
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 02:02 schreef ElizabethR het volgende:
Ik gleuf dattie, as ik me goe herinner, nog efkes geen 40 is. 't Is wél een interessante man. Eigenzinnig en toch heel sociaal. ik mag RC erg graag!
Logisch dat apendingus was bedoeld als @quote:Op dinsdag 28 maart 2006 00:02 schreef Killer_Mom het volgende:
Recipient: <elizabethr62apendingus@hotmail.com>
Reason: Requested action not taken: mailbox unavailable
Baalt ,![]()
ja schat, bij de meesten mensen staat t mail adres ook in t profil, straks gummen we alles uit. als dat nog kan.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 00:09 schreef laffer het volgende:
lieverds, passen jullie wel een beetje op met het plaatsen van e-mail adressen?
iedereen kan meelezen hè![]()
ik zeg het alleen maar omdat ik zelf ook eens m`n e-mail adres hier heb gepost, en daarna werd ik overestelpd door spamquote:Op dinsdag 28 maart 2006 00:17 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
ja schat, bij de meesten mensen staat t mail adres ook in t profil, straks gummen we alles uit. als dat nog kan.
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 01:11 schreef laffer het volgende:
ik zeg het alleen maar omdat ik zelf ook eens m`n e-mail adres hier heb gepost, en daarna werd ik overestelpd door spam![]()
Lieverd, lees wat ze schrijven en vervang die apendingus door een @ dan komt het gegarandeerd aanquote:Op dinsdag 28 maart 2006 00:02 schreef Killer_Mom het volgende:
Recipient: <elizabethr62apendingus@hotmail.com>
Reason: Requested action not taken: mailbox unavailable
Baalt ,![]()
waarom zo moeilijk doenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 00:12 schreef golfer het volgende:
[..]
Logisch dat apendingus was bedoeld als @![]()
Laat ook maar, als "buitenstaander/ newbie " wordt er duidelijk over je heen gelezen.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 00:19 schreef tanna het volgende:
Heeft mischien niets met zaterdagavond tv-kijken te maken, maar bijvoorbeeld de serie/ film de stille kracht (Met Pleunie Touw?) heeft me talloze slapeloze nachten bezorgd en dan voornamelijk door een douchescene. Weten jullie dat ook nog, of hebben jullie meer voorbeelden van enge films/ series die achteraf totaal niet eng waren ( The birds is er bv ook zo een)
En fok is zo traag als poppestront
We zijn, als bejaarden, natuurlijk niet meer zo vlot en een antwoord geven is soms wat traag.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:50 schreef tanna het volgende:
[..]
Laat ook maar, als "buitenstaander/ newbie " wordt er duidelijk over je heen gelezen.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 01:23 schreef ElizabethR het volgende:
Lieverd, lees wat ze schrijven en vervang die apendingus door een @ dan komt het gegarandeerd aan
Ik wil gewoon geen spam over viagra en penis enlargements enzo
newbie of geen newbie, dat maakt helemaal niks uit, en een buitenstaander ben je ook al niet want je hebt je geregistreerdquote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:50 schreef tanna het volgende:
[..]
Laat ook maar, als "buitenstaander/ newbie " wordt er duidelijk over je heen gelezen.
mailadres is wegquote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:52 schreef Killer_Mom het volgende:
wil iemand mijn mailadres weghalen, " vroeger" kon je na weken je post veranderen,
ze verzinnen vanallestegenwoordig.![]()
Ik schoot hier op mijn werk serieus keihard in de lach, en toen moest ik aan een aantal mensen uitleggen wat ik aan het lezen was, want het enige dat zij begrijpen is het engelse zinnetje. Nou, leg dat maar eens uitquote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:09 schreef Arcee het volgende:
[..]
Inderdaad.En hoe kan 't toch dat die spam altijd zo doelgericht is? 'You can have a 17" cock' Ik bedoel, hoe weten zij nou dat ik overweeg om m'n penis te verkleinen?
The birds heb ik gezien, en vrienden van mijn oudste broer genoten meer van mijn reacties, dan van de filmquote:Op dinsdag 28 maart 2006 00:19 schreef tanna het volgende:
Heeft mischien niets met zaterdagavond tv-kijken te maken, maar bijvoorbeeld de serie/ film de stille kracht (Met Pleunie Touw?) heeft me talloze slapeloze nachten bezorgd en dan voornamelijk door een douchescene. Weten jullie dat ook nog, of hebben jullie meer voorbeelden van enge films/ series die achteraf totaal niet eng waren ( The birds is er bv ook zo een)
En fok is zo traag als poppestront
Oh ja, en "de ogen van afrodite" of zoiets was ook zo een serie die in Griekenland speelde.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:52 schreef Killer_Mom het volgende:
Who Pays the Ferry Man?
heel indrukwekkend mooi, vond ik toen.
later begreep ik de achtergrond van t verhaal. t heeft me nooit losgelaten.
deze zomer ga ik opzoek naar t eiland,
Jaws?quote:Op woensdag 29 maart 2006 20:45 schreef tong80 het volgende:
Met een Engelse acteur met een grwuwelijk groot hoofd.
word u al geholpenquote:Op zondag 2 april 2006 19:43 schreef Haaibaaike het volgende:
Hoe heette de engelse serie ook weer ?
Met Mr. HumphriesZe hadden een warenhuis [afbeelding]
Ik vond het een leuke serie. [afbeelding]
Are you being servedquote:Op zondag 2 april 2006 19:43 schreef Haaibaaike het volgende:
Hoe heette de engelse serie ook weer ?
Met Mr. HumphriesZe hadden een warenhuis [afbeelding]
Ik vond het een leuke serie. [afbeelding]
Dankjequote:
Jij ook bedanktquote:Op zondag 2 april 2006 19:45 schreef struukduukers het volgende:
are u being served
Nee hoor, klopt als een bus.quote:Op zondag 2 april 2006 20:00 schreef laffer het volgende:
zo heete die serie in engeland, maar er staat me bij dat het in de gids stond vermeld als "word u al geholpen" of ben ik nu alweer in de war![]()
Heel goed, ''Word u al geholpen'' zo heette dat in het ''nederlands''quote:Op zondag 2 april 2006 20:00 schreef laffer het volgende:
zo heete die serie in engeland, maar er staat me bij dat het in de gids stond vermeld als "word u al geholpen" of ben ik nu alweer in de war![]()
jaja, het ging me eigenlijk om de gidsvermelding van vroeger, later is deze serie nog wel herhaald en toen stond het idd als "are you beeing served"quote:Op zondag 2 april 2006 20:10 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Heel goed, ''Word u al geholpen'' zo heette dat in het ''nederlands''
Oe ja, ik wilde het zien maar was er wel bang voor. Geweldige serie was dat.quote:
john steed en emma peal? in de wreakers toch?quote:
quote:Op zondag 2 april 2006 20:21 schreef laffer het volgende:
[..]
jaja, het ging me eigenlijk om de gidsvermelding van vroeger, later is deze serie nog wel herhaald en toen stond het idd als "are you beeing served"![]()
Ja maar daar mocht je niet voor opblijven daar keek je naar vlak voor het gaan slapen. Net zoals Swiebertje Pipo of Tita Tovenaar.quote:Op zondag 2 april 2006 20:47 schreef Bopjen het volgende:
M'n eerste kennismaking met "SF" . Vol touwtjes bleek later![]()
[afbeelding]
Puntje voor Uquote:Op zondag 2 april 2006 20:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja maar daar mocht je niet voor opblijven daar keek je naar vlak voor het gaan slapen. Net zoals Swiebertje Pipo of Tita Tovenaar.
Dat waren de "nieuwe" wrekers.quote:
Die weet ik ook nog!!!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |