Dan ging je wel;erg vroeg naar bedquote:Op zaterdag 18 maart 2006 22:49 schreef krakkemieke het volgende:
Wel douchen en pijama, maar dan Kunt u me de weg......
En boterkoek!![]()
Dit ook gemist ?quote:
Geweldig Spel Zonder Grenzen met Dick en Judithquote:Op zaterdag 18 maart 2006 22:52 schreef Captain_Chaos het volgende:
Spel Zonder Grenzen met Dick Passchier en Judith Bos.
Natuurlijk ook in Pyjama met limonade en een roze koek !![]()
Ja, natuurlijk ken ik die heel goed !quote:Op zaterdag 18 maart 2006 23:21 schreef krakkemieke het volgende:
Wie kent er nog 'smiddags: Stuif es in?
Een hele zondagmiddag TV !quote:Op zaterdag 18 maart 2006 23:21 schreef krakkemieke het volgende:
Wie kent er nog 'smiddags: Stuif es in?
Omdat die 'm nou eenmaal niet de hele dag aan hebben.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 23:27 schreef Allochtoon het volgende:
Waarom is dat toch typisch Nederlands, om als kind vroeger al in je pijama voor de buis te zitten?
Die TV hebben wij ook gehadquote:Op zaterdag 18 maart 2006 23:15 schreef Captain_Chaos het volgende:
Die deden het trouwens ook als er een vlieg op ging zitten.
Met een beeldbuis die meer weg had van een reuzenkerstbal dan een televisie.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 23:31 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Die TV hebben wij ook gehad
Overigens had bijna iedereen al kleur, toen wij nog op zwart wite zaten te kijken.
Toen hadden televisie's van die houtfineer kasten
We hadden geen middag jeugd tv. Zoals in Duitsland en Amerika. We haden één zender en iedreen moest zich één voelen.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 23:27 schreef Allochtoon het volgende:
Waarom is dat toch typisch Nederlands, om als kind vroeger al in je pijama voor de buis te zitten?
En hij was in goed gezelschap met Sjaak Swart en André van Duyn aan zijn zijde.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 23:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
We hadden geen middag jeugd tv. Zoals in Duitsland en Amerika. We haden één zender en iedreen moest zich één voelen.
Vandaar dat we als 40plusers nog weten dat Simon Thamata niet alleen voetballer was maar ooko een marmot.
Ik noem een Sjakie Swart; Rita Corita en een Andre van Duynquote:Op zaterdag 18 maart 2006 23:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
We hadden geen middag jeugd tv. Zoals in Duitsland en Amerika. We haden één zender en iedreen moest zich één voelen.
Vandaar dat we als 40plusers nog weten dat Simon Thamata niet alleen voetballer was maar ooko een marmot.
Jaaaaaaquote:Op zaterdag 18 maart 2006 23:38 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik noem een Sjakie Swart; Rita Corita en een Andre van Duyn![]()
Wel waar. Op woensdagmiddag de Verrekijker en Tante Hannie.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 23:33 schreef tong80 het volgende:
En de Holle Bolle Boom.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 23:40 schreef golfer het volgende:
[..]
Wel waar. Op woensdagmiddag de Verrekijker en Tante Hannie.
Met dat lieve molletje met die witte handschoentjes !quote:Op zaterdag 18 maart 2006 23:41 schreef krakkemieke het volgende:
Wij keken ook (niet gehinderd door kennis van het duits) met veel plezier Die Sendung mit der Maus!
Die ja...en hadden we ook niet de kijkdoosman ?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 23:41 schreef krakkemieke het volgende:
Wij keken ook (niet gehinderd door kennis van het duits) met veel plezier Die Sendung mit der Maus!
Commercie en rechtenkwesties.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 23:47 schreef PLAE@ het volgende:
Ik snap dat niet. Vroeger was er van alles live`('s nachts) uit Amerika te zien. Maar tegenwoordig laat men niks meer zien![]()
idem dito ongeveer zelfde leeftijd als mijn post zie boven.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 23:58 schreef tong80 het volgende:
Mochten jullie hier ook voor opblijven ?
[afbeelding]
Was echt 1 van de 8.quote:Op zondag 19 maart 2006 00:10 schreef Byte_Me het volgende:
volgens mij ken ik "licht uit, spot aan" van 5 tegen 5 of zo. of misschien was het toch 1 van de 8.
Vergeet Berend Boudewijn nietquote:Op zondag 19 maart 2006 00:19 schreef Merisse het volgende:
Leuke herinnering Tong! Een van de Acht, Andre van Duijn Show, de Mounties of John Lanting en het theater van de lach
De mountiesquote:Op zondag 19 maart 2006 00:19 schreef Merisse het volgende:
Leuke herinnering Tong! Een van de Acht, Andre van Duijn Show, de Mounties of John Lanting en het theater van de lach
Haha, ik zie daar allemaal programma's, die ik eigenlijk al lang weer vergeten was.quote:Op zondag 19 maart 2006 00:14 schreef golfer het volgende:
Overigens heb ik een hele leuke site gevonden met allemaal nostalgische jeugdprogramma's:
HIER te vinden
Bedoelje Piet Muijselaar en Willy Walden? (Snip en Snap)quote:Op zondag 19 maart 2006 00:27 schreef Morwen het volgende:
[..]
De mountiesDie verwarde ik altijd met dat andere duo
Kom er ff zo snel niet op....
Nope, de Mounties waren toch Piet Bambergen en Rene van Voren? Ik denk dat ik voornamelijk Piet Bambergen verwarde met John Kraaykamp Senior, alleen weet ik niet of die toen ook een duo vormde met iemand anders?quote:Op zondag 19 maart 2006 00:32 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Bedoelje Piet Muijselaar en Willy Walden? (Snip en Snap)
Dat zou zomaar kunnen, jaquote:Op zondag 19 maart 2006 00:37 schreef Haaibaaike het volgende:
Johnny en Rijk !!
John Kraaykamp en Rijk de Gooyer.
ik kan me nog wel tutti fruti op RTL+ herinneren, en al die lederhose films 's nachtsquote:Op zondag 19 maart 2006 00:07 schreef tong80 het volgende:
Iets heel anders kennen jullie Klimbim nog. Met Ingrid Steeger een satirisch programma bij de mof. Ik heb me daar suf op gerukt.
Oh jahhh da's waar we kregen een bakkie chips! En cola of sinas (door de week ranja)!quote:Op zondag 19 maart 2006 00:47 schreef laffer het volgende:
zaterdagavond was voor ons ook altijd heel bijzonder, ranja met een rietje, een zakje nibits en een stukje taart....
en dan kijken naar 1 van de 8, BB show, Q&Q, pipo de clown enzo (of werden sommige van die programma`s op andere dagen uitgezonden?)
Dat is er nog steeds trouwens. Op de Duitser in het weekend.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 23:41 schreef krakkemieke het volgende:
Lavet ? Ik moest in de teil en was toen geen baby meer hoor. En vergeet maar dat er schoon water in zat, eerst was het gebruikt voor m'n zusjequote:
Dat hadden wij ook teilquote:Op zondag 19 maart 2006 11:06 schreef Bopjen het volgende:
[..]
Lavet ? Ik moest in de teil en was toen geen baby meer hoor. En vergeet maar dat er schoon water in zat, eerst was het gebruikt voor m'n zusje![]()
Jazeker, en Lassie, Rin-Tin-Tin, Skippy, Mr. Ed, Bonanza, Okkie Trooi en natuurlijk Swiebertje. Ik vraag ma alleen af of er nog mensen zijn (waarsch. zelfs 50-plussers) die Swiebertje nog hebben meegemaakt met de voorgangster van Riek Schagen als Saartje. Ik namelijk niet. Ik kan me nog wel herinneren dat Rien van Nunen de burgemeester speelde.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 23:02 schreef Haaibaaike het volgende:
Wie herinnert zich Flipper![]()
[afbeelding]
Jep, vandaag ging het over paperclips.quote:Op zondag 19 maart 2006 10:10 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Dat is er nog steeds trouwens. Op de Duitser in het weekend.
Dat was Simon Carmiggelt; vond ik als kind niks aan maar heb de verhalen later kunnen waarderenquote:Op zondag 19 maart 2006 14:36 schreef Pietverdriet het volgende:
Oh, en die ouwe zuiplap, die savonds laat bij de vara een kort verhaal vertelde, hoe heet ie ook al weer, magere vent, verlopen kop, zwarte achtergrond en vertelde dan altijd een gortdroog maar eigenlijk hilaries kort verhaal.
Shit, dat zou ik op DVD willen hebben.
Reeds! Als het warequote:Op zondag 19 maart 2006 15:55 schreef Bopjen het volgende:
En Sjef van Oekel en Evert van der Pik![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
Ik heb ook nog in de teil gezeten op het aanrechtquote:Op zondag 19 maart 2006 11:06 schreef Bopjen het volgende:
[..]
Lavet ? Ik moest in de teil en was toen geen baby meer hoor. En vergeet maar dat er schoon water in zat, eerst was het gebruikt voor m'n zusje![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |