Nee hoor, doen heel veel wielrennen ook.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:13 schreef Mirri het volgende:
Daar zenden ze de hele dag toch alleen maar skispringen uit? Of is het gewoon toevallig dat ik altijd eurosport aan doe als er skispringen is?![]()
hij was vanmiddag idd wel ontzettend irritant, belg was niet veel beter ivm boonen hypequote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:12 schreef Mirri het volgende:
Hmm...ik vind die Herbert Dijkstra maar een irritante vent...
Geboortedatum: 1989-07-23quote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:02 schreef Mirri het volgende:
Ik moest huilen na Cindy's race..
Om 10 uurquote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:19 schreef Sidekick het volgende:
Hoe laat gaan ze verder op tv?
godverquote:
HahaWelke? Dat maakt me niets uit! IK HEB CINDY'S BLOEMEN GEKREGEN!!!! KIJK DEZE:quote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:19 schreef Falco het volgende:
[..]
Geboortedatum: 1989-07-23
Wat heb je veel mooie schaatsmomenten gemist
ik nietquote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
godverIk zit nou een half uur tegen judo aan te kijken
Ik denk dat je boodschap zo onderhand wel overkomtquote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:25 schreef Mirri het volgende:
[..]
Haha[afbeelding]! Welke? Dat maakt me niets uit! IK HEB CINDY'S BLOEMEN GEKREGEN!!!! KIJK DEZE: [img]
Sorryquote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:26 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ik denk dat je boodschap zo onderhand wel overkomt
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:26 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ik denk dat je boodschap zo onderhand wel overkomt
ik wil ook een gouden kikker van cindy krijgen. en ga nu maar verder spelen in PUBquote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:25 schreef Mirri het volgende:
[..]
HahaWelke? Dat maakt me niets uit! IK HEB CINDY'S BLOEMEN GEKREGEN!!!! KIJK DEZE:
[afbeelding]
Ze hangen ondersteboven aan mijn plafond, zodat ze kunnen drogen..quote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:27 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
![]()
MAAR ZE HEEFT WEL DE BLOEMEN VAN CINDY HOOR! Realiseer je je dat wel!
Zijn die takjes trouwens inmiddels nog niet dood?
mogen/zullen we hier resultaten spoileren?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:27 schreef tong80 het volgende:
hahahahahahaha de dames schaatsen al maar de NOS zendt het niet uit.
Ik vind dat zo,n kwal hij zit altijd mat zn armen gekruist of net bij koppensnellers met zn handen in zijn zakken ik walg op een of ander manier van hem en dat is niet beter geworden bij "wie is de mol" om zomaar iemand naar buiten te sturen om wat vuur in de strijd(nou vond ik dat ook wle een lastig kind)quote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:10 schreef Remzz het volgende:
Die Toine kun je toch ook niet meer serieus nemen nadat je hem in zijn roze polo'tje in Wie is de Mol hebt gezien
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:27 schreef tong80 het volgende:
hahahahahahaha de dames schaatsen al maar de NOS zendt het niet uit.
Van mij welquote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:28 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
mogen/zullen we hier resultaten spoileren?
Idd smerige actiequote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:29 schreef maril het volgende:
[..]
Ik vind dat zo,n kwal hij zit altijd mat zn armen gekruist of net bij koppensnellers met zn handen in zijn zakken ik walg op een of ander manier van hem en dat is niet beter geworden bij "wie is de mol" om zomaar iemand naar buiten te sturen om wat vuur in de strijd(nou vond ik dat ook wle een lastig kind)
Wat is de PUB, en wat ga je daar spelen?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:27 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik wil ook een gouden kikker van cindy krijgen. en ga nu maar verder spelen in PUB
Dat is de straf voor de NOS kom maar met die uitslagen.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:28 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
imageshack zuigt ook apeballenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:25 schreef Mirri het volgende:
[..]
HahaWelke? Dat maakt me niets uit! IK HEB CINDY'S BLOEMEN GEKREGEN!!!! KIJK DEZE:
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:30 schreef maril het volgende:
[..]
Dat is de straf voor de NOS kom maar met die uitslagen.
He Eric, nu toch wel? helemaal bovenaan de pagina..quote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:27 schreef Ericr het volgende:
Mooie hotlink bloemen, ik zie geen reet.
Kom maar op, ik wil cijfersquote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:28 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
Bij mij doen ze het ook primaquote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:31 schreef Mirri het volgende:
[..]
He Eric, nu toch wel? helemaal bovenaan de pagina..![]()
Daar zie ik GoGo Toursquote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:31 schreef Mirri het volgende:
[..]
He Eric, nu toch wel? helemaal bovenaan de pagina..![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |