Van mij welquote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:28 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
mogen/zullen we hier resultaten spoileren?
Idd smerige actiequote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:29 schreef maril het volgende:
[..]
Ik vind dat zo,n kwal hij zit altijd mat zn armen gekruist of net bij koppensnellers met zn handen in zijn zakken ik walg op een of ander manier van hem en dat is niet beter geworden bij "wie is de mol" om zomaar iemand naar buiten te sturen om wat vuur in de strijd(nou vond ik dat ook wle een lastig kind)
Wat is de PUB, en wat ga je daar spelen?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:27 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik wil ook een gouden kikker van cindy krijgen. en ga nu maar verder spelen in PUB
Dat is de straf voor de NOS kom maar met die uitslagen.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:28 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
imageshack zuigt ook apeballenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:25 schreef Mirri het volgende:
[..]
HahaWelke? Dat maakt me niets uit! IK HEB CINDY'S BLOEMEN GEKREGEN!!!! KIJK DEZE:
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:30 schreef maril het volgende:
[..]
Dat is de straf voor de NOS kom maar met die uitslagen.
He Eric, nu toch wel? helemaal bovenaan de pagina..quote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:27 schreef Ericr het volgende:
Mooie hotlink bloemen, ik zie geen reet.
Kom maar op, ik wil cijfersquote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:28 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
Bij mij doen ze het ook primaquote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:31 schreef Mirri het volgende:
[..]
He Eric, nu toch wel? helemaal bovenaan de pagina..![]()
Daar zie ik GoGo Toursquote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:31 schreef Mirri het volgende:
[..]
He Eric, nu toch wel? helemaal bovenaan de pagina..![]()
het PUBer- en tienertalk subforum. Waar alle andere topics ook in Br3EzAh-versie bestaanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:36 schreef dolle_hond het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
jij hebt de leeftijd er nog voorquote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:37 schreef Mirri het volgende:
My God, snellejelle was dat voor mij bedoeld?
![]()
We missen dus niets, maar dat is niet het punt: we missen ietsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |