Nou ik hoop datie op ze BEK gaatquote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:57 schreef Ericr het volgende:
Hedrick zal op de 1500 niets of weinig verliezen op Davis. Hedrick heeft op de lange afstanden dit seizoen laten zien dat hij de beste is, denk dat Hedrick het red.
nee hoorquote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar die liggen vanavond lekker te neukenkan hun het boeien
Wat een feest voor Anni, met zo'n saaie boerquote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar die liggen vanavond lekker te neukenkan hun het boeien
dat niet, maar ik zat wel met mn mond en ogen wijd open te kijken, beetje letterlijk "quote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:02 schreef Mirri het volgende:
Ik moest huilen na Cindy's race..
ik denk dat jij niet goed bij je hoofd bentquote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:03 schreef Mirri het volgende:
Ik denk dat Davis wereldkampioen wordt
Ik hoop het welquote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:03 schreef Mirri het volgende:
Op de 1500m zal het verschil tussen Hedrick en Davis nihil zijn. Chad moet nu eerst 3,5 seconden goedmaken op de 5km. Dat moet mogelijk zijn. Ze rijden trouwens wel tegen elkaar, mooi.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:03 schreef Mirri het volgende:
Haha! Davis werd vorig jaar nog wereldkampioen, zo'n vreemde gedachte is het niet hoorquote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:04 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik denk dat jij niet goed bij je hoofd bent
heb je die site gisteren ook al niet 10x gespamd hier?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:06 schreef Mirri het volgende:
http://mapleleaf.web-log.nl
Dé site over ms. Cindy Klassen (van toen ze nog een klein Cindietje was) , en een poll over wie wereldkampioen wordt bij de vrouwen...alsof dat nog niet duidelijk is...
![]()
Vorige week 1 keertjequote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:07 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
heb je die site gisteren ook al niet 10x gespamd hier?
Waarom zet je er dan alsnog een poll neerquote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:06 schreef Mirri het volgende:
http://mapleleaf.web-log.nl
Dé site over ms. Cindy Klassen (van toen ze nog een klein Cindietje was) , en een poll over wie wereldkampioen wordt bij de vrouwen...alsof dat nog niet duidelijk is...
![]()
doe ze de groeten!quote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:07 schreef komrad het volgende:
aangezien het al beslist is ga ik naar 'de groeten terug' kijken, sequel op het briljante ' groetne uit de rimboe'
Die poll stond er al een weekquote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:08 schreef Remzz het volgende:
[..]
Waarom zet je er dan alsnog een poll neer
Tis Frans Snoeks ,Herbert heeft mijn middag al verbruid altans dat wilde hij maar af en toe naar de belg gezapt, waar je dan weer gek word van de Boonen adoratiequote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:56 schreef Mirri het volgende:
Hedrick is echt niet dé favoriet, en die commentator (Herbert Dijkstra?) mag hem echt niet vergelijken met Cindy Klassen, zoals die deed. Davis werd vorig jaar nog wereldkampioen en Hedrick heeft veel meer concurrentie. Cindy Klassen staat in haar eentje aan de top.
Eurosportquote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:10 schreef maril het volgende:
[..]
Tis Frans Snoeks ,Herbert heeft mijn middag al verbruid altans dat wilde hij maar af en toe naar de belg gezapt, waar je dan weer gek word van de Boonen adoratie![]()
wist jij al dat Rasmussen vroeger aan mountainbiken deed?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:10 schreef maril het volgende:
[..]
Tis Frans Snoeks ,Herbert heeft mijn middag al verbruid altans dat wilde hij maar af en toe naar de belg gezapt, waar je dan weer gek word van de Boonen adoratie![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |