quote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:50 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hij probeert sneller te typen dan dat 'ie kan, dan gaat er wel eens wat mis.
volgens mij wel.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
was die 35,17 geen PR voor Shani trouwens?
Gebeurd.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:47 schreef Ambrosius het volgende:
35,58, Adelskalendrn kunnen aangepast worden.
Chad Hedrick is echt niet arrogant, ik heb 'm een keer ontmoet en hij is superaardig! Jan Bos, dat pas een arrogante kwal..quote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nou okee, dat dan dus
voor de rest zal die arrogante kutyank wel weer kampioen worden
extrapoleer dan maar eens naar de 1500m, komt ook een WR aanquote:
Maar die liggen vanavond lekker te neukenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:54 schreef komrad het volgende:
klassen is nu op elke afstand beter dan anni, dat moet bij anni (en ids) pijn doen
ZEKER!quote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:56 schreef Keijs het volgende:
37.51 Wat een toptijd van een topvrouw
tussen de koeien zekerquote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar die liggen vanavond lekker te neukenkan hun het boeien
Idd alsof Engels(quote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:57 schreef snellejelle het volgende:
gvd, nu mis ik vast de rit van Maren
k*tvoetbal
natuurlijk is hedrick wel dé favoriet. hij wint op alle afstanden nu op al zijn concurrenten.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:56 schreef Mirri het volgende:
Hedrick is echt niet dé favoriet, en die commentator (Herbert Dijkstra?) mag hem echt niet vergelijken met Cindy Klassen, zoals die deed. Davis werd vorig jaar nog wereldkampioen en Hedrick heeft veel meer concurrentie. Cindy Klassen staat in haar eentje aan de top.
Hedrick heeft bijna net zo'n gat op de adelskalender op de nr.2 als Klassen dat heeft.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:58 schreef snellejelle het volgende:
[..]
natuurlijk is hedrcik wel dé favoriet. hij wint op alle afstanden nu op al zijn concurrenten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |