Als ik ze wegdoe zal ik ze eerst hier aanbieden, dat beloof ikquote:Op zaterdag 18 maart 2006 22:07 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Doe dan hier even het linkje!
En als het niet lukt kan je altijd nog naar de sig van ET kijken.
Die hufter heb ik dus als enige boek binnen dat genre gelezenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 22:09 schreef _Boo_ het volgende:
Ildiko von Kurthy, de hufter op het witte paard of echt liefde roest zijn trouwens ook leuk. Wel superdunne boekjes die je in een ruk uitleest. Chicklit met een Duits teintje.
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
Van Rooyen vind ik een heks en ik weiger pertinent wat van haar te lezen
Die heb ik ook te koopquote:Op zaterdag 18 maart 2006 22:09 schreef _Boo_ het volgende:
Ildiko von Kurthy, de hufter op het witte paard of echt liefde roest zijn trouwens ook leuk. Wel superdunne boekjes die je in een ruk uitleest. Chicklit met een Duits teintje.
Ik had een boek van haar op mijn lijst staan bij mijn havo diploma dus ik kan me eig. niet echt meer herinneren hoe zwaar het wel of niet was.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 22:08 schreef Furia het volgende:
Fay Weldon is wel heeeerlijk om te lezen, lekker sadistisch af en toe! Valt voor mij ook echt onder luchtig en lekker-weg-lezerig, ik hou ook niet van die zware kost!
Welke heb je nog meer dan? Want dit is nou niet bepaald doorsnee chicklit (en ik vind het dan toevallig wel een positieve uitzondering maar jij dus blijkbaar nietquote:Op zaterdag 18 maart 2006 22:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Die hufter heb ik dus als enige boek binnen dat genre gelezen
Ik ook. Ik lees nu veel detectives enzo. Ik heb laatst trouwens pas voor het eerst de Avonden gelezenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 22:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik las dus eerst de hele tijd chick-clits he![]()
Lloyd & Rees - Blijf bij mij (ongelezen)quote:Op zaterdag 18 maart 2006 22:13 schreef _Boo_ het volgende:
[..]
Welke heb je nog meer dan? Want dit is nou niet bepaald doorsnee chicklit (en ik vind het dan toevallig wel een positieve uitzondering maar jij dus blijkbaar niet
En bedankt he!quote:Op zaterdag 18 maart 2006 22:12 schreef Syrena het volgende:
Meave is ouwe-vrouwen chicklitHehehehe. Ik heb er ook van gelezen trouwens
Grappig dat mensen zo kunnen verschillenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 22:20 schreef Liejannuh het volgende:
Wat mij altijd opvalt is dat deze boeken vaak geweldig vrolijke kaften hebben.![]()
Ik moet altijd even dwangmatig wat achterflappen lezen in de boekenwinkel!
Word jij niet blij van al die vrolijke kleurtjes dan?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 22:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Grappig dat mensen zo kunnen verschillenIk ren de stapel / afdeling chick-lit altijd hard voorbij
Lloyd & Rees is dus bijvoorbeeld totaal niet te vergelijken met Kurthy. Ik zou de boeken van Lloyd en Rees ook eerder aanraden dan de Bridget Jones boeken. Blijf bij mij is trouwens wel het vervolg op Heb mij lief, maar dat zal niet zo heel veel uitmaken.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 22:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Lloyd & Rees - Blijf bij mij (ongelezen)
Kürthy - Hugter op het witte paard (gelezen)
De twee Bridget Jones dagboeken (gelezen door een vriendin van me)
Zoveel heb ik dus niet
Neequote:Op zaterdag 18 maart 2006 22:22 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Word jij niet blij van al die vrolijke kleurtjes dan?
Ik lees van alles!quote:Op zaterdag 18 maart 2006 22:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nee
Ik word blij van boeken met >500 bladzijden en als er "winnaar ... literatuurprijs" opstaat of nieuwe boeken van mijn favoriete auteurs. Die blije kleurtjes zorgen bij mij voor een Telegraaf / stripboek / pulp - associatie
Ik kan me heel goed voorstellen dat mensen (vrouwen in dit geval) het erg leuk vinden en dat vind ik ook prima! Hoe meer mensen aan het boek gaan, hoe beter
.
Klopt! Daarom ben ik ook voor. Misschien dat de stap voor de chick-lit dames naar een (licht)literair werk dan op een gegeven moment ook minder groot wordt!quote:Op zaterdag 18 maart 2006 22:30 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ik lees van alles!Van reisverslagen, tot Harry Potter tot oude Engelse klassiekers tot chick lit boeken.
![]()
Maar ik ben het helemaal met je eens dat het goed is dat er ineens weer vrij veel boeken zijn die een breed publiek aanspreken en die vaak nog redelijk voordelig geprijsd zijn. Niet iedereen heeft immers 20 euro voor een boek over.
dit kan je lezen terwijl er kinderen rondscharrrelen om je voetenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 22:17 schreef Leah het volgende:
Ow jee ,ik wist niet eens dat het chick lit heette. Ik lees me er gek in op dit moment! En ja Belana, ik was ooit ook van de zware kost
maar ik zit nu even niet in de fase dat ik na wil moeten denken bij iedere regel die ik lees
.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |