is dat nou nodig?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:24 schreef dramslag het volgende:
-knip-
Jah maar waarom moet al het kut gebeuren in 1 keer en al het goede gaat zeker verspreid!quote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:24 schreef dramslag het volgende:
knip
niet grappig. Sterktequote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:27 schreef ooge het volgende:
knip
sterke, vooral dat van je moeder is heel erg
Wat een kut grap, en mijn moeder heeft met chemo en bestralen nog maar ±3 maanden. Maar door de hersentumoren zal ze veel eerder niet meer kunnen praten....quote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:27 schreef ooge het volgende:
knip
sterke, vooral dat van je moeder is heel erg
Mee eens, maar hoe triest is dat eigenlijk...quote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:30 schreef CartWOman het volgende:
Ja, da's best ruk allemaal.![]()
Inhoudelijke reacties hoef je hier trouwens niet op te rekenen, zou je niet liever in R&P een topic openen? Hoe je hiermee om moet gaan, ervaringen van anderen, etc.
Zelf weten natuurlijk.
dacht hetzelfde, daar zal je veel meer aan hebben denk ikquote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:30 schreef CartWOman het volgende:
Ja, da's best ruk allemaal.![]()
Inhoudelijke reacties hoef je hier trouwens niet op te rekenen, zou je niet liever in R&P een topic openen? Hoe je hiermee om moet gaan, ervaringen van anderen, etc.
Zelf weten natuurlijk.
Eens, maar zo'n sfeertje hangt hier nu eenmaal... voor 'zwaardere zaken' moet je hier imo niet zijn.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:31 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Mee eens, maar hoe triest is dat eigenlijk...
liefquote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:38 schreef flugeltje het volgende:
Sterkte TS, lijkt me een kutsituatie om middenin te zitten...
Ik wil je topic wel verplaatsen naar R&P als je dat wilt. Hij kan hier ook blijven. Ik ben in de buurt om e.e.a. aan te pakken als het nodig mocht zijn.
ow vergeten uit te loggenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:40 schreef _Gromit_ het volgende:
[..]
lief![]()
jij verdient een naamtopic
waar zal ik em openen
Okay, dan trek ik de bagger er steeds wel uit....quote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:45 schreef teenage-dirtbag het volgende:
Laat maar lekker staan dit topic, de reacties doen me goedHet klinkt heel stom maar hoe kut mijn leven ook is, ik ben niet depresief ofzo. En als mensen mijn verhalen lezen kunnen ze hopelijk hun eigen problemen wat relativeren. Al dat sentimentele goedoe doe ik wel met echte vrienden.
(ik klink net een gast bij Oprah)
Ik kan het me voorstellen. Nou ja niet echt eigenlijk maar je vat me denk ik welquote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:45 schreef teenage-dirtbag het volgende:
Laat maar lekker staan dit topic, de reacties doen me goed![]()
Probeer een lichtpuntje in al deze misere te vinden. Wie weet helpt het ook nogquote:Het klinkt heel stom maar hoe kut mijn leven ook is, ik ben niet depresief ofzo. En als mensen mijn verhalen lezen kunnen ze hopelijk hun eigen problemen wat relativeren. Al dat sentimentele goedoe doe ik wel met echte vrienden.
Da's niet altijd verkeerdquote:(ik klink net een gast bij Oprah)
Daar gaat het hier niet om, en waarschijnlijk omdát haar moeder veranderde zijn er onderzoeken gedaan waaruit deze diagnose kwam.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:47 schreef densmee het volgende:
die vier dagen voor jouw operatie he toen kwamen ze achter de tumoren van jouw moeder en toen was ze al helemaal veranderd en dat hadden jullie nie gemerkt ofzo
ik snap het niet helemaal sorry
Nope, absoluut niet de bedoelingquote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:48 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Volgens mij is dit topic niet om vragen te stellen bij de alertheid van het gezin van de TS.
Ja dat is het rare met het soort kanker dat mijn moeder heeft. Eerst is het een kanker dat heel rustig is en er al jaren kan zitten en dan besluit het opeens enorm uit te gaan spreiden. Achteraf gezien hebben we wel wat dingen gemerkt maar dat waren kleine dingen zoals moeheid, achterdochtig, hogebloeddruk, opvliegers en vergeetachtig. Maarjah ze is 52 en werktte full time de overgang en iets overspannen was een logische verklaring voor alles. tot dat ze opeens op een dag niet meer normaal nederlands kon pratenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:47 schreef densmee het volgende:
die vier dagen voor jouw operatie he toen kwamen ze achter de tumoren van jouw moeder en toen was ze al helemaal veranderd en dat hadden jullie nie gemerkt ofzo
Het kan ook zijn dat d'r moeder innerlijk veranderd is he. Zo'n tumor in je hoofd drukt tegen allerlei delen van je hersenen waardoor die kunnen veranderen.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:47 schreef densmee het volgende:
als het je helpt shit van je af te schrijven wil ik graag je post lezen en reageren, niet om mijn eigen problemen te relativeren, maar omdat jij het oke vindt.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:45 schreef teenage-dirtbag het volgende:
Laat maar lekker staan dit topic, de reacties doen me goedHet klinkt heel stom maar hoe kut mijn leven ook is, ik ben niet depresief ofzo. En als mensen mijn verhalen lezen kunnen ze hopelijk hun eigen problemen wat relativeren. Al dat sentimentele goedoe doe ik wel met echte vrienden.
(ik klink net een gast bij Oprah)
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:58 schreef SHE het volgende:
Dit is toch wel kut in het kwadraat zeg. En ik vond dat ik een klotedag had![]()
En dat was alleen maar omdat mijn haar niet wilde zitten
Sterkte met alles...leed komt vaak tegelijk...laten we hopen dat het geluk straks ook met bakken uit de hemel komt pleuren voor je.
En die gozer....![]()
Hoe triest het ook is, laten we dan maar hopen dat al het kut gebeuren dan idd maar in 1x gebeurd zodat in de rest van je leven het alleen maar goed moge gaan.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:26 schreef teenage-dirtbag het volgende:
[..]
Jah maar waarom moet al het kut gebeuren in 1 keer en al het goede gaat zeker verspreid!
tekenen voor ortho behandelingen?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:15 schreef KreKkeR het volgende:
Zeg waarvoor was die kaakoperatie eigenlijk nodig?
Wat ik bedoel, is het een operatie die eigenlijk zo snel mogelijk moet gebeuren omdat het anders erger wordt?
Kaakoperatie was voor verlengin van mijn onderkaak. Dat kan ook later gebeuren maar niet tè laat want dan slijten je kaak gewrichten en die kunnen niet vervangen worden.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:15 schreef KreKkeR het volgende:
Zeg waarvoor was die kaakoperatie eigenlijk nodig?
Wat ik bedoel, is het een operatie die eigenlijk zo snel mogelijk moet gebeuren omdat het anders erger wordt?
Als zoiets jou overkomt ':Dquote:Op zaterdag 18 maart 2006 22:00 schreef Kevin_VS_Ps3 het volgende:
knip
Nee ok. Want hoe verschrikkelijk het ook is van je moeder, laat je daardoor niet totaal 'verdoven' in die zin dat jij er zelf nog extra blijvende schade bovenop krijgt. Maar als ik dat zo lees, is dat dus niet het geval.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:40 schreef teenage-dirtbag het volgende:
[..]
Kaakoperatie was voor verlengin van mijn onderkaak. Dat kan ook later gebeuren maar niet tè laat want dan slijten je kaak gewrichten en die kunnen niet vervangen worden.
Niet alleen deze keer graagquote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:17 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
En voor iedereen die denkt TS te kunnen Bashen: gedraag je nu eens voor deze ene keer...
Mwoa, vindt het meestal niet erg als er Gebashed wordt, maar soms is het zo onpasselijk en gewoon ronduit onbeschofd.quote:
Ohw dat na je beugel ofzo? Mij boden ze ook zoiets aan maar ik heb het maar gelaten. Schijnt echt hel te zijn voor een half jaar met eten/drinken en praten enzo. Niet dat het je nu veel beter verloopt helaas. Maar sterkte in ieder geval.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:40 schreef teenage-dirtbag het volgende:
[..]
Kaakoperatie was voor verlengin van mijn onderkaak. Dat kan ook later gebeuren maar niet tè laat want dan slijten je kaak gewrichten en die kunnen niet vervangen worden.
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:29 schreef Jordy-B het volgende:
Da's kut...
Vallen al mijn klachten nogal bij in het niet... Sterkte, iig.
Holy shiz, ik zeg sterkte... Dit is wel heel veel shit bij elkaar...quote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:23 schreef teenage-dirtbag het volgende:
Soms gaat het kut in je leven maar zo kut als ik het even op dit moment komt niet vaak voor dus ik begin maar even bij het begin.Ik zou ge-opereert worden aan mijn kaak zag er erg tegenop enzo. Zou dan 3 weken mijn kaken op elkaar gesnoerd hebben en alleen vloeibaar kunnen eten naja eigenlijk drinken. Maar die ging niet door omdat.... mijn moeder opeens terminale kanker blijkt te hebben. 4 dagen voor mijn operatie kwamen wij hier achter. Ze heeft het wel op 8 plekken 1 daarvan in haar hoofd waardoor ze erg veranderd is en bijna niet mijn moeder meer lijkt. Hierbij kreeg ik deze week nog eens de griep, na 2 dagen kwam daar een spontane blaasontsteking bij en na 6 dagen had ik daarbij nog eens een kaak-holte-ontsteking! owh dit jaar zou ik ook VWO eindexamen doen maar wanneer de eindexamens zijn gaat mijn moeder ongeveer dood. En toen toen dacht ik yes eindelijk een positief punt in mijn leven, een nieuwe VRIEND! Maar jah die ging na een week al vreemd....
Zo dat moest ik even kwijt! Alle mee scheld acties zijn welkom!
Sterkte met je verlies meid!quote:Op donderdag 6 april 2006 13:13 schreef teenage-dirtbag het volgende:
M'n moeder is maandag 3 april overleden. Ze is rustig gestorven en op een natuurlijke manier. Ze heeft na de diagnose nog 44 dagen geleefd. Ik ben blij met alles wat ik heb gedaan en alles wat ik niet heb gedaan. Gemis blijft, al besef ik nog niet dat ze er niet meer is. Alles op zijn tijd. Maar ik wilde iedereen even bedanken voor de mooie opmerkingen !![]()
Dat was snel.quote:Op donderdag 6 april 2006 13:13 schreef teenage-dirtbag het volgende:
M'n moeder is maandag 3 april overleden. Ze is rustig gestorven en op een natuurlijke manier. Ze heeft na de diagnose nog 44 dagen geleefd. Ik ben blij met alles wat ik heb gedaan en alles wat ik niet heb gedaan. Gemis blijft, al besef ik nog niet dat ze er niet meer is. Alles op zijn tijd. Maar ik wilde iedereen even bedanken voor de mooie opmerkingen !![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |