abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36150241
Soms gaat het kut in je leven maar zo kut als ik het even op dit moment komt niet vaak voor dus ik begin maar even bij het begin.

• Ik zou ge-opereert worden aan mijn kaak zag er erg tegenop enzo. Zou dan 3 weken mijn kaken op elkaar gesnoerd hebben en alleen vloeibaar kunnen eten naja eigenlijk drinken. Maar die ging niet door omdat....

• mijn moeder opeens terminale kanker blijkt te hebben. 4 dagen voor mijn operatie kwamen wij hier achter. Ze heeft het wel op 8 plekken 1 daarvan in haar hoofd waardoor ze erg veranderd is en bijna niet mijn moeder meer lijkt.

• Hierbij kreeg ik deze week nog eens de griep, na 2 dagen kwam daar een spontane blaasontsteking bij en na 6 dagen had ik daarbij nog eens een kaak-holte-ontsteking!

• owh dit jaar zou ik ook VWO eindexamen doen maar wanneer de eindexamens zijn gaat mijn moeder ongeveer dood.

• En toen toen dacht ik yes eindelijk een positief punt in mijn leven, een nieuwe VRIEND! Maar jah die ging na een week al vreemd....

Zo dat moest ik even kwijt! Alle mee scheld acties zijn welkom!
  • What comes around goes around!
    pi_36150260
    knip

[ Bericht 94% gewijzigd door flugeltje op 18-03-2006 20:26:05 (volkomen misplaatst.) ]
    Meedoen is belangrijker dan winnen!
      zaterdag 18 maart 2006 @ 20:25:10 #3
    137831 RPD
    'Forget about it'
    pi_36150272
    sterkte
    quote:
    Op zaterdag 18 maart 2006 20:24 schreef dramslag het volgende:
    -knip-
    is dat nou nodig?

[ Bericht 57% gewijzigd door Tha_T op 18-03-2006 20:57:28 ]
    'Who the fuck am I? Who am I? I'm a, a spoke on a wheel. And so was he, and so are you.
    "His Excellency, President for Life"
    pi_36150291
    jeetje wat een leed
    sterkte
    pi_36150312
    quote:
    Op zaterdag 18 maart 2006 20:24 schreef dramslag het volgende:
    knip
    Jah maar waarom moet al het kut gebeuren in 1 keer en al het goede gaat zeker verspreid!

[ Bericht 5% gewijzigd door flugeltje op 18-03-2006 20:27:23 (quote verwijderd) ]
    What comes around goes around!
    pi_36150317
    Klote voor je.
    pi_36150339
    Jeetje
    pi_36150344
    knip
    sterke, vooral dat van je moeder is heel erg

[ Bericht 37% gewijzigd door flugeltje op 18-03-2006 20:36:08 (misplaatst.) ]
    * To make your prayers come true, you have to get off your knees.
    * only dead fish go with the flow.
    pi_36150361
    quote:
    Op zaterdag 18 maart 2006 20:27 schreef ooge het volgende:
    knip

niet grappig. Sterkte

[ Bericht 8% gewijzigd door flugeltje op 18-03-2006 20:36:28 (quote verwijderd) ]
    When I was a child I had a fever.
    My hands felt just like two balloons.
    pi_36150370
    quote:
    Op zaterdag 18 maart 2006 20:26 schreef pascalheister het volgende:
    jeetje wat een leed
    sterkte
    Brutal. Fucking. Metal.
    pi_36150392
    Da's kut...

Vallen al mijn klachten nogal bij in het niet... Sterkte, iig.
    Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
    With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
      zaterdag 18 maart 2006 @ 20:29:53 #12
    125915 Dribbel_
    Who Needs Guitars Anyway?
    pi_36150404
    Ik vind het zielig
    sterkte kusje
    pi_36150417
    Echt zo typisch, in de eerste paar posts al meteen 2 kutreacties. Maar we weten inmiddels dat dat FOK-eigen is.

TS: heel veel sterkte, wat een kutmoment in je leven..!!

Wou dat ik meer kon doen!
    MaarVoorEenToverspreukVanKwaliteitBenJeZomaar1000GuldenKwijt
    EnNaarEenBeetjeToverboekBenJeTochWel50JaarOpZoek
    EnDeHeleCursusTovenaarDuurt125Jaar-DatBrengtieAllemaalNietOp-IkDenkDattieVoorTBeginAlStopt
    ZelfsDeOmaVanZijnOmaHadNooitEenTovenaarsdiploma
    pi_36150420
    quote:
    Op zaterdag 18 maart 2006 20:27 schreef ooge het volgende:
    knip

Wat een kut grap, en mijn moeder heeft met chemo en bestralen nog maar ±3 maanden. Maar door de hersentumoren zal ze veel eerder niet meer kunnen praten....

[ Bericht 6% gewijzigd door flugeltje op 18-03-2006 20:36:49 (quote verwijderd) ]
    pi_36150421
    Ja, da's best ruk allemaal.

Inhoudelijke reacties hoef je hier trouwens niet op te rekenen, zou je niet liever in R&P een topic openen? Hoe je hiermee om moet gaan, ervaringen van anderen, etc.
    Zelf weten natuurlijk.
    Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
    pi_36150464
    quote:
    Op zaterdag 18 maart 2006 20:30 schreef CartWOman het volgende:

Inhoudelijke reacties hoef je hier trouwens niet op te rekenen, zou je niet liever in R&P een topic openen? Hoe je hiermee om moet gaan, ervaringen van anderen, etc.
    Zelf weten natuurlijk.
    Mee eens, maar hoe triest is dat eigenlijk...
    EnDeHeleCursusTovenaarDuurt125Jaar-DatBrengtieAllemaalNietOp-IkDenkDattieVoorTBeginAlStopt
      zaterdag 18 maart 2006 @ 20:33:17 #17
    137831 RPD
    'Forget about it'
    pi_36150513
    quote:
    Op zaterdag 18 maart 2006 20:30 schreef CartWOman het volgende:

Zelf weten natuurlijk.
    dacht hetzelfde, daar zal je veel meer aan hebben denk ik
    'Who the fuck am I? Who am I? I'm a, a spoke on a wheel. And so was he, and so are you.
    "His Excellency, President for Life"
    pi_36150534
    quote:
    Op zaterdag 18 maart 2006 20:31 schreef KinkyGiraf het volgende:

[..]

Mee eens, maar hoe triest is dat eigenlijk...
    Eens, maar zo'n sfeertje hangt hier nu eenmaal... voor 'zwaardere zaken' moet je hier imo niet zijn.
    Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
    pi_36150592
    wat een tiefus leveN HEB JIJ
    pi_36150616
    Ik dacht dat ik een slechte dag had, maar nu ik dit lees is heb ik eigenlijk best een prima dag.

Sterkte trouwens...
      zaterdag 18 maart 2006 @ 20:38:15 #21
    68625 flugeltje
    Live vanuit Tilburg...
    pi_36150665
    Sterkte TS, lijkt me een kutsituatie om middenin te zitten...

Ik wil je topic wel verplaatsen naar R&P als je dat wilt. Hij kan hier ook blijven. Ik ben in de buurt om e.e.a. aan te pakken als het nodig mocht zijn.
    Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
    flugeltje is een kloon van yvonne toch?
      zaterdag 18 maart 2006 @ 20:39:18 #22
    137929 beertenderrr
    Wup Holland Wup
    pi_36150695
    sterkte dit is echt verschrikkelijk
    A "Nederlands restaurant" is a 'contradictio in terminus'.
    If it don't matter to you, it don't matter to me
    pi_36150716
    Sterkte TS
      zaterdag 18 maart 2006 @ 20:40:22 #24
    135136 _Gromit_
    LOLLEROMFG!!!!
    pi_36150725
    quote:
    Op zaterdag 18 maart 2006 20:38 schreef flugeltje het volgende:
    Sterkte TS, lijkt me een kutsituatie om middenin te zitten...

Ik wil je topic wel verplaatsen naar R&P als je dat wilt. Hij kan hier ook blijven. Ik ben in de buurt om e.e.a. aan te pakken als het nodig mocht zijn.
    lief
    jij verdient een naamtopic
    waar zal ik em openen
    Yvonne is een lekker wijf, whehehehe!!
    pi_36150739
    Soms gaat het klote ja
    Me oma ligt op sterven
    Mijn vader had bijna een been afgehad wat nog steeds kan gebeuren
    Dus ja soms gaat het kloten
    pi_36150744
    Wat zijn sommige reacties echt SNEU zeg. Zou toch bijna al dat leed van jou aan die eikels toewensen.

Sterkte meid, hoop voor je dat het uiteindelijk een beetje snel op ze pootjes terecht komt.

En van die nieuwe vriend. Gelukkig kom je er snel achter en niet na een jaar ofzo wanneer je aan zo'n beest gewend bent. Laat hem lekker voor wat het is. Heb je geen reet aan dat soort gasten.
    pi_36150765
    Ik kan wel mee schelden, maar er valt hier niks op iemand af te rekenen, behalve dan die kutkerel die na een week vreemdging

Hartstikke veel sterkte er mee in ieder geval, hopelijk kun je het wat op een rijtje zetten nadat dat gedoe met je kaak voorbij is
      zaterdag 18 maart 2006 @ 20:42:34 #28
    100008 MeneerMuis
    WWE is my life
    pi_36150794
    Lijkt me erg vervelend, ook vlak voor je examens e.d

sterkte
    World Wrestling Entertainment
      zaterdag 18 maart 2006 @ 20:43:13 #29
    125915 Dribbel_
    Who Needs Guitars Anyway?
    pi_36150810
    quote:
    Op zaterdag 18 maart 2006 20:40 schreef _Gromit_ het volgende:

[..]

lief
    jij verdient een naamtopic
    waar zal ik em openen
    ow vergeten uit te loggen
    kusje
    pi_36150834
    Tering zeg, en dat dan dat ik dat ik een kut-dag had. Sterkte.
    pi_36150836
    kut zeg....sterkte!
    pi_36150858
    Laat maar lekker staan dit topic, de reacties doen me goed Het klinkt heel stom maar hoe kut mijn leven ook is, ik ben niet depresief ofzo. En als mensen mijn verhalen lezen kunnen ze hopelijk hun eigen problemen wat relativeren. Al dat sentimentele goedoe doe ik wel met echte vrienden.

(ik klink net een gast bij Oprah )
      zaterdag 18 maart 2006 @ 20:45:14 #33
    40458 -chefke-
    nu met extra zegels
    pi_36150860
    Meid sterkte houdt altijd in gedachten achter de wolken schijnt de zon. Hoe dik die wolken ook zijn.

Heel veel sterkte en beterschap toegewenst
      zaterdag 18 maart 2006 @ 20:46:51 #34
    68625 flugeltje
    Live vanuit Tilburg...
    pi_36150898
    quote:
    Op zaterdag 18 maart 2006 20:45 schreef teenage-dirtbag het volgende:
    Laat maar lekker staan dit topic, de reacties doen me goed Het klinkt heel stom maar hoe kut mijn leven ook is, ik ben niet depresief ofzo. En als mensen mijn verhalen lezen kunnen ze hopelijk hun eigen problemen wat relativeren. Al dat sentimentele goedoe doe ik wel met echte vrienden.

Okay, dan trek ik de bagger er steeds wel uit....

En eigen problemen relativeren lukt zeker met dit soort topics... Sjeez, wat krijg jij het voor je kiezen zeg....
    Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
    flugeltje is een kloon van yvonne toch?
    pi_36150903
    die vier dagen voor jouw operatie he toen kwamen ze achter de tumoren van jouw moeder en toen was ze al helemaal veranderd en dat hadden jullie nie gemerkt ofzo
    ik snap het niet helemaal sorry
    Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan
    pi_36150915
    quote:
    Laat maar lekker staan dit topic, de reacties doen me goed
    Ik kan het me voorstellen. Nou ja niet echt eigenlijk maar je vat me denk ik wel
    quote:
    Het klinkt heel stom maar hoe kut mijn leven ook is, ik ben niet depresief ofzo. En als mensen mijn verhalen lezen kunnen ze hopelijk hun eigen problemen wat relativeren. Al dat sentimentele goedoe doe ik wel met echte vrienden.
    Probeer een lichtpuntje in al deze misere te vinden. Wie weet helpt het ook nog
    quote:
    Da's niet altijd verkeerd
    pi_36150946
    quote:
    Op zaterdag 18 maart 2006 20:47 schreef densmee het volgende:
    die vier dagen voor jouw operatie he toen kwamen ze achter de tumoren van jouw moeder en toen was ze al helemaal veranderd en dat hadden jullie nie gemerkt ofzo
    Daar gaat het hier niet om, en waarschijnlijk omdát haar moeder veranderde zijn er onderzoeken gedaan waaruit deze diagnose kwam.

Volgens mij is dit topic niet om vragen te stellen bij de alertheid van het gezin van de TS.
    pi_36150984
    quote:
    Op zaterdag 18 maart 2006 20:48 schreef KinkyGiraf het volgende:

[..]

Volgens mij is dit topic niet om vragen te stellen bij de alertheid van het gezin van de TS.
    Nope, absoluut niet de bedoeling
    pi_36151134
    quote:
    Ja dat is het rare met het soort kanker dat mijn moeder heeft. Eerst is het een kanker dat heel rustig is en er al jaren kan zitten en dan besluit het opeens enorm uit te gaan spreiden. Achteraf gezien hebben we wel wat dingen gemerkt maar dat waren kleine dingen zoals moeheid, achterdochtig, hogebloeddruk, opvliegers en vergeetachtig. Maarjah ze is 52 en werktte full time de overgang en iets overspannen was een logische verklaring voor alles. tot dat ze opeens op een dag niet meer normaal nederlands kon praten Het waren eerst meer verschijnselen van een hersenbloeding tot dat ze een scan hebben gemaakt...
    pi_36151152
    quote:
    Het kan ook zijn dat d'r moeder innerlijk veranderd is he. Zo'n tumor in je hoofd drukt tegen allerlei delen van je hersenen waardoor die kunnen veranderen.
      zaterdag 18 maart 2006 @ 20:58:55 #41
    21704 SHE
    Shaven, not furred
    pi_36151221
    Dit is toch wel kut in het kwadraat zeg. En ik vond dat ik een klotedag had

En dat was alleen maar omdat mijn haar niet wilde zitten

Sterkte met alles...leed komt vaak tegelijk...laten we hopen dat het geluk straks ook met bakken uit de hemel komt pleuren voor je.

En die gozer....
    pi_36151255
    quote:

als het je helpt shit van je af te schrijven wil ik graag je post lezen en reageren, niet om mijn eigen problemen te relativeren, maar omdat jij het oke vindt.
    eigenwijs is ook wijs (wear)
    pi_36151261
    Sterkte...:)
    pi_36151382
    Mijn hoofdpijn valt hierbij in het niets.
    Sterkte
    JOHNNY HEITINGA
    pi_36151389
    quote:
    Op zaterdag 18 maart 2006 20:58 schreef SHE het volgende:
    Dit is toch wel kut in het kwadraat zeg. En ik vond dat ik een klotedag had

En dat was alleen maar omdat mijn haar niet wilde zitten

Sterkte met alles...leed komt vaak tegelijk...laten we hopen dat het geluk straks ook met bakken uit de hemel komt pleuren voor je.

En die gozer....
    beter had ik het niet kunnen zeggen.. behalve dat van dat haar dan

sterkte
    Op dinsdag 26 juni 2007 22:26 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
    dutchmage, ouwe kaenker taalpurist! O+
    -webicon verwijderd, veel te groot, niet terugplaatsen-
    pi_36151441
    Dat is allemaal ongelooflijk shit en dat van je moeder is echt zwaar klote
    Een heer met stijl
    pi_36151498
    Erg jammer... mss moet je eens flink met iemand praten
      † In Memoriam † zaterdag 18 maart 2006 @ 21:12:37 #48
    31818 Barbaaf
    Awesomely sprightly
    pi_36151628
    Heel veel sterkte meid
    Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
      zaterdag 18 maart 2006 @ 21:15:24 #49
    13042 KreKkeR
    Waddap homie
    pi_36151716
    Zeg waarvoor was die kaakoperatie eigenlijk nodig?

Wat ik bedoel, is het een operatie die eigenlijk zo snel mogelijk moet gebeuren omdat het anders erger wordt?
    Krekker is de bom!
    pi_36151771
    tja sommige hebben echt pech in het leven.

Verder wens ik je veel geluk in het leven
      zaterdag 18 maart 2006 @ 21:17:28 #51
    130298 TheThirdMark
    To what Purpose!
    pi_36151786
    quote:
    Op zaterdag 18 maart 2006 20:26 schreef teenage-dirtbag het volgende:

[..]

Jah maar waarom moet al het kut gebeuren in 1 keer en al het goede gaat zeker verspreid!
    Hoe triest het ook is, laten we dan maar hopen dat al het kut gebeuren dan idd maar in 1x gebeurd zodat in de rest van je leven het alleen maar goed moge gaan.

Veel sterkte met alles.

En voor iedereen die denkt TS te kunnen Bashen: gedraag je nu eens voor deze ene keer...
    pi_36151809
    quote:
    Op zaterdag 18 maart 2006 21:15 schreef KreKkeR het volgende:

Wat ik bedoel, is het een operatie die eigenlijk zo snel mogelijk moet gebeuren omdat het anders erger wordt?
    tekenen voor ortho behandelingen?
    pi_36151856
    ahh shit hey, soms zit er idd wat tegen maar zoveel tegenslag in 1 x
    heel erg veel sterkte en zeker wbt je moeder
    weet eigenlijk ook niet wat ik nog meer van kan maken dus hou t maar bij sterkte
      zaterdag 18 maart 2006 @ 21:33:37 #54
    58666 Blur
    Wat zeg je?
    pi_36152218
    Sterkte in ieder geval!
    pi_36152278
    quote:
    [..]

Da's niet altijd verkeerd
    Jawel
    quote:
    Ik vind het zielig
    sterkte kusje
    pi_36152399
    quote:
    Op zaterdag 18 maart 2006 21:15 schreef KreKkeR het volgende:

Kaakoperatie was voor verlengin van mijn onderkaak. Dat kan ook later gebeuren maar niet tè laat want dan slijten je kaak gewrichten en die kunnen niet vervangen worden.
    pi_36152532
    Sterkte , ik weet wat het is , ik heb zelf 2 maanden geleden mijn zus aan kanker verloren, het is vandaag precies een jaar geleden dat ze het te horen kreeg. gelukkig hoeft het tegenwoordig niet echt een lijdensweg meer te zijn. nogmaals sterkte.
    I know it sounds like I'm in denial, but I'm not.
    pi_36152665
    heel veel sterkte ermee!
    pi_36152864
    I'll pray for you.

Minste dat ik doen kan, maar het woord 'klote dag' is bij deze wel tot understatement verheven.
      zaterdag 18 maart 2006 @ 22:00:06 #60
    134706 Kevin_VS_Ps3
    Een helpende hand....
    pi_36153042
    knip

[ Bericht 97% gewijzigd door flugeltje op 18-03-2006 22:04:36 (opzouten) ]
    doet meer dan wonderen!
    pi_36153124
    Jee, wat verschrikkelijk joh...

Veel sterkte met je moeder ! maar vergeet ook vooral niet wat tijd aan jezelf te besteden, dit heeft nl. grote impact op alles wat er in je hoofdje rondtolt... daar moet je ook niet helemaal aan voorbij gaan iig...

Probeer toch goed te slapen zou ik zeggen, niet enkel fysiek, maar vooral ook voor je emoties.
    (verder natuurlijk vitamine pillen en sinaasappels op je nuchtere maag om jezelf een beetje op pijl te houden qua weerstand)

En je school heeft vertrouwenspersonen voor dit soort situaties he, praat eens met hen !

Tot slot, verzamel de juiste mensen om je heen... vrienden die wél om je geven enzo, die jou er d'r ook een beetje doorheen kunnen slepen... misschien gewoon alleen al om je verhaal kwijt te kunnen...

Veel sterkte iig toegewenst de komende tijd !
    en ik zal voor jou en je moeder bidden...
    People will forget what you said or what you did,
    but they'll never forget how you made them feel
      zaterdag 18 maart 2006 @ 22:02:30 #62
    100126 Maraca
    #cijferfetisjist
    pi_36153129
    Heel veel sterkte TS..
    Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
    pi_36153146
    quote:
    Op zaterdag 18 maart 2006 22:00 schreef Kevin_VS_Ps3 het volgende:
    knip
    Als zoiets jou overkomt ':D '-t je heel wat minder, denk ik.

(sorry voor als het gequotte niet rot bedoeld was, maar het lijkt wel negatief, namelijk)

[ Bericht 20% gewijzigd door flugeltje op 18-03-2006 22:05:28 ]
      zaterdag 18 maart 2006 @ 22:13:28 #64
    13042 KreKkeR
    Waddap homie
    pi_36153526
    quote:
    Op zaterdag 18 maart 2006 21:40 schreef teenage-dirtbag het volgende:

[..]

Kaakoperatie was voor verlengin van mijn onderkaak. Dat kan ook later gebeuren maar niet tè laat want dan slijten je kaak gewrichten en die kunnen niet vervangen worden.
    Nee ok. Want hoe verschrikkelijk het ook is van je moeder, laat je daardoor niet totaal 'verdoven' in die zin dat jij er zelf nog extra blijvende schade bovenop krijgt. Maar als ik dat zo lees, is dat dus niet het geval.
    Krekker is de bom!
    pi_36153795
    Probeer zoveel mogelijk dag voor dag te leven. Soms kun je dan nog genieten en wordt niet alles overschaduwd door de berg aan ellende.
    Je hebt zo te lezen een heldere kijk op alles. Knap voor je leeftijd.
    Heel veel sterkte
    eigenwijs is ook wijs (wear)
      zaterdag 18 maart 2006 @ 22:30:19 #66
    67478 Radjesh
    Dire Straits!
    pi_36154004
    Beterschap en veel sterkte
    pi_36154103
    quote:
    Op zaterdag 18 maart 2006 21:17 schreef TheThirdMark het volgende:

[..]

En voor iedereen die denkt TS te kunnen Bashen: gedraag je nu eens voor deze ene keer...
    Niet alleen deze keer graag
      zaterdag 18 maart 2006 @ 22:46:29 #68
    138547 VASND
    Happen naar het baasje
    pi_36154431
    Sterkte ermee
    -|||---ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ---|||-
    Op woensdag 28 juli 2010 23:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
    het zou mij een eer zijn om alles voor u te doen wat uw hartje begeert.
    pi_36154505
    quote:
    Op zaterdag 18 maart 2006 21:12 schreef Barbaaf het volgende:
    Heel veel sterkte meid
    Aan u Medemensch; Onderga het leven niet al te serieus A.U.B.
      zaterdag 18 maart 2006 @ 22:49:48 #70
    130298 TheThirdMark
    To what Purpose!
    pi_36154507
    quote:
    Op zaterdag 18 maart 2006 22:34 schreef Tha_T het volgende:

[..]

Niet alleen deze keer graag
    Mwoa, vindt het meestal niet erg als er Gebashed wordt, maar soms is het zo onpasselijk en gewoon ronduit onbeschofd.

Maar ik blijf erbij, we will pray for you
    pi_36154569
    Pff wat vreselijk voor je! en die vriend .
      zaterdag 18 maart 2006 @ 22:55:28 #72
    96407 cheqy
    Niet om te roken nee.
    pi_36154626
    Wat een ellende hé.
    Ook ik wil je hierbij veel sterkte wensen.
    Een dag niet gemopperd is een dag niet geleefd.
      zaterdag 18 maart 2006 @ 23:05:09 #73
    140724 Zyggie
    Geweldenaar.
    pi_36154871
    Een verdiende klaag. Sterkte.
    Zyggie.
      zaterdag 18 maart 2006 @ 23:18:40 #74
    59886 H.M.Murdock
    Fly with me to the moon!
    pi_36155195
    quote:
    Op zaterdag 18 maart 2006 21:40 schreef teenage-dirtbag het volgende:

[..]

Ohw dat na je beugel ofzo? Mij boden ze ook zoiets aan maar ik heb het maar gelaten. Schijnt echt hel te zijn voor een half jaar met eten/drinken en praten enzo. Niet dat het je nu veel beter verloopt helaas. Maar sterkte in ieder geval.
    I was thinking, maybe you could write a story about the problems of golfballs, so the world could see us. We must get the worlds attention for our battle and the golfball liberation army is a non-violent group.
    pi_36156872
    dit topic verdient beter dan dit subforum

sterkte!
      Moderator zondag 19 maart 2006 @ 00:35:03 #76
    138438 crew  Pizzakoppo
    pi_36157160
    quote:
    Op zaterdag 18 maart 2006 20:29 schreef Jordy-B het volgende:
    Da's kut...

Vallen al mijn klachten nogal bij in het niet... Sterkte, iig.
      zondag 19 maart 2006 @ 00:38:31 #77
    120304 descendent1
    Ja hoor, heb je hem ook weer..
    pi_36157277
    Iets met wet van Murphy enzo; als er één ding tegen zit gaan er vaak nog meer dingen gruwelijk fout...
    Kan je alleen maar alle sterkte toewensen hiermee; keep your head up!
    Het beste argument tegen de democratie is een gesprek van 5 minuten met een gemiddelde stemgerechtigde...
    Geyl online landjesspel: http://www.fokalliance.com/forum/viewtopic.php?f=16&t=7686
      Moderator / Redactie FP zondag 19 maart 2006 @ 03:39:21 #78
    90910 crew  Drizzt_DoUrden
    Rawr
    pi_36160375
    Sterkte TS
    [b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
    Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
      zondag 19 maart 2006 @ 09:29:05 #79
    69621 DeRCT14
    Wat wordt hier verzwegen?!
    pi_36161686
    smoking isn't that great but it helps to take a break from people like you
      zondag 19 maart 2006 @ 10:43:26 #80
    127942 Dirktator
    Temt het plebs...
    pi_36162426
    Door dit soort verhalen zou 99% van de FOK!'kers niet meer mogen klagen.
    Mag ik niet zeggen voor me moeder
    Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
    Sokkel Lolleromfg
    pi_36175307
    Gewoon kut! Anders kan ik het niet zeggen Heel veel sterkte...
    pi_36176515
    Niet origineel, maar toch: sterkte dr mee
    'Expand my brain, learning juice!'
    <a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
      zondag 19 maart 2006 @ 19:48:30 #83
    111909 B4CO
    PanneNkoek
    pi_36176770
    teenage-dirtbag:
    Soms is het leven oneerlijk, soms heel wreed
    Ik wens je heel veel sterkte!!
    En let niet op de kutopmerkingen hier, tot het hun overkomt... dan piepen ze anders
    -x- baco
    Trotse papa van Eden
    pi_36177448
    shit en ik dacht dat ik een kutweek had (jah ik had het aan mezelf te danken maar dan is het nogsteeds kut!)

veel sterkte

(en valt bier ook onder vloeibaar voedsel? )
      zondag 19 maart 2006 @ 20:39:42 #85
    45563 Djaser
    Holy monk yorp
    pi_36178819
    Ik zou toch je VWO diploma maar proberen te halen. Je hebt misschien straks helemaal geen zin meer om thuis te wonen en dan kan op kamers gaan een uitkomst bieden.
    pi_36186690
    misshcien heel cliché of bot , maar probeer het beste ervan te maken en blijf vooral positief ..
    pi_36186872
    Meis, sterkte etc. Zijn geen woorden voor te vinden eigenlijk.......
    Ik zal een kaarsje voor jullie branden, heeft totaal geen zin maar je weet maar nooit
    De boot is aan = de poppen zijn aan het dansen.
      zondag 19 maart 2006 @ 23:40:17 #88
    127956 Robbiej
    Hit any user to continue.
    pi_36187078
    Wat erg zeg.. echt heel veel sterkte toegewenst.. zorg dat je in ieder geval nog een paar mooie momenten probeert te maken met je moeder.. echt heel veel sterkte...

wat lijkt me dit erg zeg..
    I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work.
    pi_36187185
    Sterkte!
    Valt verder weinig over te zeggen, zwaar kut gewoon!
      zondag 19 maart 2006 @ 23:59:18 #90
    102800 PallominnoXIII
    Ik haat mijn nickname.
    pi_36187662
    Holy shit.. sterkte man.. ik maak zo'n beetje het zelfde mee..
      maandag 20 maart 2006 @ 00:13:17 #91
    38393 Fwuffy
    That was fucking trippy
    pi_36188179
    Heel veel sterkte TS
    "No matter where you are... Everyone is always connected" ~Lain
    pi_36195729
    Verschrikkelijk, ja, dan valt je echt niks meer in.
    heeel veeel sterkte!
    pi_36195818
    quote:
    Op zaterdag 18 maart 2006 20:23 schreef teenage-dirtbag het volgende:
    Soms gaat het kut in je leven maar zo kut als ik het even op dit moment komt niet vaak voor dus ik begin maar even bij het begin.

• Ik zou ge-opereert worden aan mijn kaak zag er erg tegenop enzo. Zou dan 3 weken mijn kaken op elkaar gesnoerd hebben en alleen vloeibaar kunnen eten naja eigenlijk drinken. Maar die ging niet door omdat....

• mijn moeder opeens terminale kanker blijkt te hebben. 4 dagen voor mijn operatie kwamen wij hier achter. Ze heeft het wel op 8 plekken 1 daarvan in haar hoofd waardoor ze erg veranderd is en bijna niet mijn moeder meer lijkt.

• Hierbij kreeg ik deze week nog eens de griep, na 2 dagen kwam daar een spontane blaasontsteking bij en na 6 dagen had ik daarbij nog eens een kaak-holte-ontsteking!

• owh dit jaar zou ik ook VWO eindexamen doen maar wanneer de eindexamens zijn gaat mijn moeder ongeveer dood.

• En toen toen dacht ik yes eindelijk een positief punt in mijn leven, een nieuwe VRIEND! Maar jah die ging na een week al vreemd....

Zo dat moest ik even kwijt! Alle mee scheld acties zijn welkom!
  • Holy shiz, ik zeg sterkte... Dit is wel heel veel shit bij elkaar...
    Sterkte!
    They execute an american tourist, we tactically nuke an entire city...
    pi_36195959
    Hierbij verbleekt mijn probleem dat ik vandaag twee verschillende sokken aanheb.

Sterkte TS
    zoals het potje thuis poept, poept het nergens
    _-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*
    ACWW NWFC id: 2921-2609-9160 nick: tbone Town: Finetown
    Fiets
    pi_36196070
    Hmmm...niet echt een leuk verhaal nee!! Sterkte * bloemetje *
    Do one thing erveryday that scares you...Sing!
    pi_36705318
    M'n moeder is maandag 3 april overleden. Ze is rustig gestorven en op een natuurlijke manier. Ze heeft na de diagnose nog 44 dagen geleefd. Ik ben blij met alles wat ik heb gedaan en alles wat ik niet heb gedaan. Gemis blijft, al besef ik nog niet dat ze er niet meer is. Alles op zijn tijd. Maar ik wilde iedereen even bedanken voor de mooie opmerkingen !
    pi_36705361
    sterkte...
    pi_36705412
    quote:
    Op donderdag 6 april 2006 13:13 schreef teenage-dirtbag het volgende:
    M'n moeder is maandag 3 april overleden. Ze is rustig gestorven en op een natuurlijke manier. Ze heeft na de diagnose nog 44 dagen geleefd. Ik ben blij met alles wat ik heb gedaan en alles wat ik niet heb gedaan. Gemis blijft, al besef ik nog niet dat ze er niet meer is. Alles op zijn tijd. Maar ik wilde iedereen even bedanken voor de mooie opmerkingen !
    Sterkte met je verlies meid!
    pi_36705632
    quote:
    Op donderdag 6 april 2006 13:13 schreef teenage-dirtbag het volgende:
    Dat was snel.

Sterkte ermee. <insert hug smilie>
    Heeft Fok! verlaten, jeweetoch.
      donderdag 6 april 2006 @ 13:30:28 #100
    110513 Asmodean
    The Forsaken
    pi_36705913
    heel veel sterkte gewenst....
    Across the stream with wooden shoes
    With bells to tell the king the news
    A thousand misty riders climb up
    Higher once upon a time Last.fm