abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36150744
Wat zijn sommige reacties echt SNEU zeg. Zou toch bijna al dat leed van jou aan die eikels toewensen.

Sterkte meid, hoop voor je dat het uiteindelijk een beetje snel op ze pootjes terecht komt.

En van die nieuwe vriend. Gelukkig kom je er snel achter en niet na een jaar ofzo wanneer je aan zo'n beest gewend bent. Laat hem lekker voor wat het is. Heb je geen reet aan dat soort gasten.
pi_36150765
Ik kan wel mee schelden, maar er valt hier niks op iemand af te rekenen, behalve dan die kutkerel die na een week vreemdging

Hartstikke veel sterkte er mee in ieder geval, hopelijk kun je het wat op een rijtje zetten nadat dat gedoe met je kaak voorbij is
  zaterdag 18 maart 2006 @ 20:42:34 #28
100008 MeneerMuis
WWE is my life
pi_36150794
Lijkt me erg vervelend, ook vlak voor je examens e.d

sterkte
World Wrestling Entertainment
  zaterdag 18 maart 2006 @ 20:43:13 #29
125915 Dribbel_
Who Needs Guitars Anyway?
pi_36150810
quote:
Op zaterdag 18 maart 2006 20:40 schreef _Gromit_ het volgende:

[..]

lief
jij verdient een naamtopic
waar zal ik em openen
ow vergeten uit te loggen
kusje
pi_36150834
Tering zeg, en dat dan dat ik dat ik een kut-dag had. Sterkte.
pi_36150836
kut zeg....sterkte!
pi_36150858
Laat maar lekker staan dit topic, de reacties doen me goed Het klinkt heel stom maar hoe kut mijn leven ook is, ik ben niet depresief ofzo. En als mensen mijn verhalen lezen kunnen ze hopelijk hun eigen problemen wat relativeren. Al dat sentimentele goedoe doe ik wel met echte vrienden.

(ik klink net een gast bij Oprah )
What comes around goes around!
  zaterdag 18 maart 2006 @ 20:45:14 #33
40458 -chefke-
nu met extra zegels
pi_36150860
Meid sterkte houdt altijd in gedachten achter de wolken schijnt de zon. Hoe dik die wolken ook zijn.

Heel veel sterkte en beterschap toegewenst
  zaterdag 18 maart 2006 @ 20:46:51 #34
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_36150898
quote:
Op zaterdag 18 maart 2006 20:45 schreef teenage-dirtbag het volgende:
Laat maar lekker staan dit topic, de reacties doen me goed Het klinkt heel stom maar hoe kut mijn leven ook is, ik ben niet depresief ofzo. En als mensen mijn verhalen lezen kunnen ze hopelijk hun eigen problemen wat relativeren. Al dat sentimentele goedoe doe ik wel met echte vrienden.

Okay, dan trek ik de bagger er steeds wel uit....

En eigen problemen relativeren lukt zeker met dit soort topics... Sjeez, wat krijg jij het voor je kiezen zeg....
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_36150903
die vier dagen voor jouw operatie he toen kwamen ze achter de tumoren van jouw moeder en toen was ze al helemaal veranderd en dat hadden jullie nie gemerkt ofzo
ik snap het niet helemaal sorry
Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan
pi_36150915
quote:
Laat maar lekker staan dit topic, de reacties doen me goed
Ik kan het me voorstellen. Nou ja niet echt eigenlijk maar je vat me denk ik wel
quote:
Het klinkt heel stom maar hoe kut mijn leven ook is, ik ben niet depresief ofzo. En als mensen mijn verhalen lezen kunnen ze hopelijk hun eigen problemen wat relativeren. Al dat sentimentele goedoe doe ik wel met echte vrienden.
Probeer een lichtpuntje in al deze misere te vinden. Wie weet helpt het ook nog
quote:
Da's niet altijd verkeerd
pi_36150946
quote:
Op zaterdag 18 maart 2006 20:47 schreef densmee het volgende:
die vier dagen voor jouw operatie he toen kwamen ze achter de tumoren van jouw moeder en toen was ze al helemaal veranderd en dat hadden jullie nie gemerkt ofzo
Daar gaat het hier niet om, en waarschijnlijk omdát haar moeder veranderde zijn er onderzoeken gedaan waaruit deze diagnose kwam.

Volgens mij is dit topic niet om vragen te stellen bij de alertheid van het gezin van de TS.
MaarVoorEenToverspreukVanKwaliteitBenJeZomaar1000GuldenKwijt
EnNaarEenBeetjeToverboekBenJeTochWel50JaarOpZoek
EnDeHeleCursusTovenaarDuurt125Jaar-DatBrengtieAllemaalNietOp-IkDenkDattieVoorTBeginAlStopt
ZelfsDeOmaVanZijnOmaHadNooitEenTovenaarsdiploma
pi_36150984
quote:
Op zaterdag 18 maart 2006 20:48 schreef KinkyGiraf het volgende:

[..]

Volgens mij is dit topic niet om vragen te stellen bij de alertheid van het gezin van de TS.
Nope, absoluut niet de bedoeling
pi_36151134
quote:
Ja dat is het rare met het soort kanker dat mijn moeder heeft. Eerst is het een kanker dat heel rustig is en er al jaren kan zitten en dan besluit het opeens enorm uit te gaan spreiden. Achteraf gezien hebben we wel wat dingen gemerkt maar dat waren kleine dingen zoals moeheid, achterdochtig, hogebloeddruk, opvliegers en vergeetachtig. Maarjah ze is 52 en werktte full time de overgang en iets overspannen was een logische verklaring voor alles. tot dat ze opeens op een dag niet meer normaal nederlands kon praten Het waren eerst meer verschijnselen van een hersenbloeding tot dat ze een scan hebben gemaakt...
What comes around goes around!
pi_36151152
quote:
Het kan ook zijn dat d'r moeder innerlijk veranderd is he. Zo'n tumor in je hoofd drukt tegen allerlei delen van je hersenen waardoor die kunnen veranderen.
  zaterdag 18 maart 2006 @ 20:58:55 #41
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_36151221
Dit is toch wel kut in het kwadraat zeg. En ik vond dat ik een klotedag had

En dat was alleen maar omdat mijn haar niet wilde zitten

Sterkte met alles...leed komt vaak tegelijk...laten we hopen dat het geluk straks ook met bakken uit de hemel komt pleuren voor je.

En die gozer....
pi_36151255
quote:

als het je helpt shit van je af te schrijven wil ik graag je post lezen en reageren, niet om mijn eigen problemen te relativeren, maar omdat jij het oke vindt.
eigenwijs is ook wijs (wear)
pi_36151261
Sterkte...:)
pi_36151382
Mijn hoofdpijn valt hierbij in het niets.
Sterkte
JOHNNY HEITINGA
pi_36151389
quote:
Op zaterdag 18 maart 2006 20:58 schreef SHE het volgende:
Dit is toch wel kut in het kwadraat zeg. En ik vond dat ik een klotedag had

En dat was alleen maar omdat mijn haar niet wilde zitten

Sterkte met alles...leed komt vaak tegelijk...laten we hopen dat het geluk straks ook met bakken uit de hemel komt pleuren voor je.

En die gozer....
beter had ik het niet kunnen zeggen.. behalve dat van dat haar dan

sterkte
Op dinsdag 26 juni 2007 22:26 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
dutchmage, ouwe kaenker taalpurist! O+
-webicon verwijderd, veel te groot, niet terugplaatsen-
pi_36151441
Dat is allemaal ongelooflijk shit en dat van je moeder is echt zwaar klote
Een heer met stijl
pi_36151498
Erg jammer... mss moet je eens flink met iemand praten
  † In Memoriam † zaterdag 18 maart 2006 @ 21:12:37 #48
31818 Barbaaf
Awesomely sprightly
pi_36151628
Heel veel sterkte meid
Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
  zaterdag 18 maart 2006 @ 21:15:24 #49
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_36151716
Zeg waarvoor was die kaakoperatie eigenlijk nodig?

Wat ik bedoel, is het een operatie die eigenlijk zo snel mogelijk moet gebeuren omdat het anders erger wordt?
Krekker is de bom!
pi_36151771
tja sommige hebben echt pech in het leven.

Verder wens ik je veel geluk in het leven
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')