ow vergeten uit te loggenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:40 schreef _Gromit_ het volgende:
[..]
lief![]()
jij verdient een naamtopic
waar zal ik em openen
Okay, dan trek ik de bagger er steeds wel uit....quote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:45 schreef teenage-dirtbag het volgende:
Laat maar lekker staan dit topic, de reacties doen me goedHet klinkt heel stom maar hoe kut mijn leven ook is, ik ben niet depresief ofzo. En als mensen mijn verhalen lezen kunnen ze hopelijk hun eigen problemen wat relativeren. Al dat sentimentele goedoe doe ik wel met echte vrienden.
(ik klink net een gast bij Oprah)
Ik kan het me voorstellen. Nou ja niet echt eigenlijk maar je vat me denk ik welquote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:45 schreef teenage-dirtbag het volgende:
Laat maar lekker staan dit topic, de reacties doen me goed![]()
Probeer een lichtpuntje in al deze misere te vinden. Wie weet helpt het ook nogquote:Het klinkt heel stom maar hoe kut mijn leven ook is, ik ben niet depresief ofzo. En als mensen mijn verhalen lezen kunnen ze hopelijk hun eigen problemen wat relativeren. Al dat sentimentele goedoe doe ik wel met echte vrienden.
Da's niet altijd verkeerdquote:(ik klink net een gast bij Oprah)
Daar gaat het hier niet om, en waarschijnlijk omdát haar moeder veranderde zijn er onderzoeken gedaan waaruit deze diagnose kwam.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:47 schreef densmee het volgende:
die vier dagen voor jouw operatie he toen kwamen ze achter de tumoren van jouw moeder en toen was ze al helemaal veranderd en dat hadden jullie nie gemerkt ofzo
ik snap het niet helemaal sorry
Nope, absoluut niet de bedoelingquote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:48 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Volgens mij is dit topic niet om vragen te stellen bij de alertheid van het gezin van de TS.
Ja dat is het rare met het soort kanker dat mijn moeder heeft. Eerst is het een kanker dat heel rustig is en er al jaren kan zitten en dan besluit het opeens enorm uit te gaan spreiden. Achteraf gezien hebben we wel wat dingen gemerkt maar dat waren kleine dingen zoals moeheid, achterdochtig, hogebloeddruk, opvliegers en vergeetachtig. Maarjah ze is 52 en werktte full time de overgang en iets overspannen was een logische verklaring voor alles. tot dat ze opeens op een dag niet meer normaal nederlands kon pratenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:47 schreef densmee het volgende:
die vier dagen voor jouw operatie he toen kwamen ze achter de tumoren van jouw moeder en toen was ze al helemaal veranderd en dat hadden jullie nie gemerkt ofzo
Het kan ook zijn dat d'r moeder innerlijk veranderd is he. Zo'n tumor in je hoofd drukt tegen allerlei delen van je hersenen waardoor die kunnen veranderen.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:47 schreef densmee het volgende:
als het je helpt shit van je af te schrijven wil ik graag je post lezen en reageren, niet om mijn eigen problemen te relativeren, maar omdat jij het oke vindt.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:45 schreef teenage-dirtbag het volgende:
Laat maar lekker staan dit topic, de reacties doen me goedHet klinkt heel stom maar hoe kut mijn leven ook is, ik ben niet depresief ofzo. En als mensen mijn verhalen lezen kunnen ze hopelijk hun eigen problemen wat relativeren. Al dat sentimentele goedoe doe ik wel met echte vrienden.
(ik klink net een gast bij Oprah)
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:58 schreef SHE het volgende:
Dit is toch wel kut in het kwadraat zeg. En ik vond dat ik een klotedag had![]()
En dat was alleen maar omdat mijn haar niet wilde zitten
Sterkte met alles...leed komt vaak tegelijk...laten we hopen dat het geluk straks ook met bakken uit de hemel komt pleuren voor je.
En die gozer....![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |