en jij bent gestoord...quote:Op zondag 19 maart 2006 20:04 schreef boekenworm het volgende:
[..]
Je bent zeker zelf een dikzak van 100kg ofzo...
quote:Op zondag 19 maart 2006 20:04 schreef boekenworm het volgende:
[..]
Je bent zeker zelf een dikzak van 100kg ofzo...
Lichaampjequote:
Pffft... Heb even de behoefte om te klagen. Ik ben zo'n wankel figuurtje wat al mijn hele ziekenhuis in en ziekenhuis uit is gegaan. Nu is het eindelijk zo dat ik een half jaar lang niet naar het ziekenhuis heb gemoeten, gaat mijn lever zichzelf afbreken *Kreun* medicijnen proberen, ziekenhuis bezoeken en zo geel zien als een chinees Als er een god bestond die mensjes en diertjes knutselde, dan had hij me echt uit restjes gemaakt
Zeg ik dat dan?quote:Op maandag 20 maart 2006 13:10 schreef MLF het volgende:
niet alle dikke mensen stinken
Ik stel voor dat jij dan een half salaris, halve uitkering of halve studiefinanciering krijgt.. met je Lichaampjequote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:48 schreef boekenworm het volgende:
Het laatste, ze vullen voor twee de bankjes, ze eten voor twee, doen alles voor twee. Dus laat ze ook maar voor twee betalen...
Al zou het helemaal beter zijn als ze op de fiets gingen of lopen... Dan is het probleem ook uit de wereld.
Dat is dan wel weer heel dom praten, want halve mensen bestaan niet.quote:Op maandag 20 maart 2006 13:39 schreef Dromer het volgende:
[..]
Ik stel voor dat jij dan een half salaris, halve uitkering of halve studiefinanciering krijgt.. met je Lichaampje
dubbele mensen dan ook niet... (dommetje)quote:Op maandag 20 maart 2006 13:42 schreef Nuna het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer heel dom praten, want halve mensen bestaan niet.
dus omdat je dikker bent ben je maar half mens?quote:Op maandag 20 maart 2006 13:39 schreef Dromer het volgende:
[..]
Ik stel voor dat jij dan een half salaris, halve uitkering of halve studiefinanciering krijgt.. met je Lichaampje
jij snapt me niet!quote:Op maandag 20 maart 2006 13:43 schreef Demonix het volgende:
[..]
dus omdat je dikker bent ben je maar half mens?
Laat dat probleemkindquote:Op maandag 20 maart 2006 13:39 schreef Dromer het volgende:
[..]
quote:Waarschijnlijk heb ik weer eens een stom vraagje, alleen ik vroeg me af of iemand weet wat je tegen een gele huidskleur doet. De laatste tijd ben ik behoorlijk geel (terwijl mijn teint anders altijd erg in de richting van behoorlijk wit is). Mijn omgeving valt het ook op dat ik geel zie. Dus weet iemand wat je eraan kunt doen?
quote:Het is misschien een beetje vaag voor iemand van 17, maar het is mij geleerd sinds mijn 14 m'n voorgevel te controleren op vreemde bobbeltjes en knobbeltjes enzo. Omdat er best wel veel borstkanker bij ons voorkomt. Vanavond controleerde ik weer getrouw en voelde tot mijn schrik een knobbelachtig iets zitten wat er normaal niet zit.
quote:Bijna alle dames kennen wel de problemen die zich eens per maand voordoen. Buikpijn, rugpijn, zere benen e.d. Wat ik me nou af vroeg, zijn er ook middeltjes en trucjes tegen deze klachten? Wat doe jij dus als je erg last hebt van het maandelijkse ongemak?
quote:Weet iemand toevallig wat je kunt doen tegen slaapproblemen. Inplaats van slaaploosheid heb ik er veelste veel van nodig. Elke avond kan ik om 19:00 m'n ogen amper openhouden. Om 19:30 moet ik gewoon slapen. Nu ik vrij ben van school word ik de volgende ochtend om een uur of 10:30 wakker. En dan ben ik om een uur of 13:00 weer bekaf (en heb teminste 2 uur slaap nodig). En ik word er gek van (Hoevaak ben ik onderhand niet gewekt in de klas). Heeft iemand dit ook, of weer wat eraan te doen?
quote:Hoihoi,
Weet iemand wat te doen tegen "blaren" in de mond (je weet wel, die witte pijnlijke plekken; "aften")? Op het moment heb ik er acht geteld (auw) en ze blijven maar komen. De tandarts kwam niet verder dan dat ik er wel veel had, maar verder ging die er ook niet op in. Als iemand tips heeft word ik heel blij
Bedankt!
quote:Weet een van de dames misschien wat je kunt doen aan duizeligheid en misselijkheid tijdens de maandelijkse ongemakken? Elke maand is het bij mij weer bingo, zwart voor de ogen, week gevoel in de maag en overgeven, flauwvallen enzovoorts... Nu ik nog schoolgaand ben gaat het wel, alleen ik moet er niet aan denken wanneer ik later zelf voor de klas sta, om van het plaatje te gaan. Dus heeft iemand tips voor mij?
(Dankje Xebroquote:Sinds ongeveer twee weken heb ik een heel raar soort uitslag onder mijn rechter borst, over mijn ribbenkas, naar mijn oksel toe. Het ziet er rood uit en bobbelig. Rond mijn borst zijn het grote vlekken en op mijn zij meer kleine vlekjes dicht bijeen. Ik heb al vanalles geprobeert aan crème, zalf, enzovoort. Ik gebruik geen nieuwe zeep of deo, dus daar kan het niet van komen. Weet iemand misschien wat het kan zijn en wat je eraan kunt doen. Want het jeukt als de pest...
'Dubbele' mensen ook nietquote:Op maandag 20 maart 2006 13:42 schreef Nuna het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer heel dom praten, want halve mensen bestaan niet.
Ja, dikke mensen die plaatsen bezet houden voor 2 personen. Hoewel ik zó dikke mensen erg weinig tegenkom.quote:Op maandag 20 maart 2006 13:42 schreef Dromer het volgende:
[..]
dubbele mensen dan ook niet... (dommetje)
(ik zeg juist: als anorexia-boekenwurmpje stelt dat dikke mensen dubbel moeten betalen vind ik dat anorexia-mensjes maar de helft nodig hebben..)quote:
Maar een graatmager persoon die maar een halve zitplek in beslag neemt krijgt toch ook geen korting?quote:Op maandag 20 maart 2006 13:45 schreef Nuna het volgende:
[..]
Ja, dikke mensen die plaatsen bezet houden voor 2 personen. Hoewel ik zó dikke mensen erg weinig tegenkom.
Dan kun je stellen dat een anorexia-kippetje van 36 kilo een half mens is..quote:Op maandag 20 maart 2006 13:45 schreef Nuna het volgende:
[..]
Ja, dikke mensen die plaatsen bezet houden voor 2 personen. Hoewel ik zó dikke mensen erg weinig tegenkom.
Iemand die me begrijpt!quote:Op maandag 20 maart 2006 13:46 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Maar een graatmager persoon die maar een halve zitplek in beslag neemt krijgt toch ook geen korting?.
Volgens mij bestaan die al helemaal nietquote:Op maandag 20 maart 2006 13:46 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Maar een graatmager persoon die maar een halve zitplek in beslag neemt krijgt toch ook geen korting?.
daar zit wat inquote:Op maandag 20 maart 2006 13:45 schreef Dromer het volgende:
[..]
(ik zeg juist: als anorexia-boekenwurmpje stelt dat dikke mensen dubbel moeten betalen vind ik dat anorexia-mensjes maar de helft nodig hebben..)
Dat is dus ook juist mijn stelling/mening.quote:Op maandag 20 maart 2006 13:47 schreef Demonix het volgende:
[..]
daar zit wat in![]()
maar toch vind ik t onzin om dikke mensen om hun gewicht te beoordelen,het kunnen hartstikke lieve mensen zijn.
*ja ik heb ook een maatje meer*
ik heb iemand gekent die zo dun was dat we met zn 3en op een 2 persoon zitplaats konden zitten.quote:Op maandag 20 maart 2006 13:47 schreef Nuna het volgende:
[..]
Volgens mij bestaan die al helemaal nietEen halve zitplaats, weet je hoe dun je dan wel niet moet zijn. Dan ben je allang dood.
Dat heet 2e klasquote:Op zaterdag 18 maart 2006 22:19 schreef kollie het volgende:
Ik irriteer me ook altijd mateloos aan die dikke plofmollen in het OV. Gewoon een apart gedeelte voor dat volk maken, liefst 1 of ander klein hok.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |