Slecht smoesje, gewoon iets doen, heb ik ook gedaanquote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:38 schreef Airelle het volgende:
[..]
Misschien. Maar ik heb nog geen idee eigenlijk.
Je moet ook elke week stemmenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:38 schreef Airelle het volgende:
[..]
Misschien. Maar ik heb nog geen idee eigenlijk.
Als jij in een sloot springt, wil dat nog niet zeggen dat ik doe?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:39 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Slecht smoesje, gewoon iets doen, heb ik ook gedaan.
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:40 schreef Airelle het volgende:
[..]
Als jij in een sloot springt, wil dat nog niet zeggen dat ik doe?.
Ga nou niet weer met die discussie beginnenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:40 schreef Airelle het volgende:
[..]
Als jij in een sloot springt, wil dat nog niet zeggen dat ik doe?.
Ik begin nergens mee?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:42 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ga nou niet weer met die discussie beginnen.
"Hij verdrinkt bijna, ik red hem, en dat doe ik alleen om mezelf beter te voelen"![]()
![]()
Mensen. Ik doe het zo wel. He, laat me even denkenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
. En dat zeg je nádat ik gesprongen heb?
.
Hoezo ik verdraai de zaak?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:42 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ga nou niet weer met die discussie beginnen.
"Hij verdrinkt bijna, ik red hem, en dat doe ik alleen om mezelf beter te voelen"![]()
![]()
Dude.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:46 schreef Paltos het volgende:
Trouwens, iemand zien verdrinken is zo extreem. Maar je kan wel zeker zijn dat je een trots gevoel hebt achteraf. Terecht, maar dat terzijde.
Stel dat je in het dagelijks leven iemand helpt, zal je daar altijd zelf enig voordeel uit halen, al is het maar een gevoel.
Ja dat roep ik al jaren.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:46 schreef Paltos het volgende:
Trouwens, iemand zien verdrinken is zo extreem. Maar je kan wel zeker zijn dat je een trots gevoel hebt achteraf. Terecht, maar dat terzijde.
Stel dat je in het dagelijks leven iemand helpt, zal je daar altijd zelf enig voordeel uit halen, al is het maar een gevoel.
Nou en je was tochal offtopic. Dan had je jezelf nuttig kunnen maken en dat in dezelfde post kunnen doenquote:
toch alquote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:52 schreef Airelle het volgende:
[..]
Nou en je was tochal offtopic. Dan had je jezelf nuttig kunnen maken en dat in dezelfde post kunnen doen.
Daar is zelfs een KLB-topic over geweest.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:53 schreef Airelle het volgende:
MIJN SMILEYS KOMEN ALTIJD OP EEN VOLGENDE REGEL. GMBL!.
Gelukkig zet je er wél een punt achterquote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:53 schreef Airelle het volgende:
MIJN SMILEYS KOMEN ALTIJD OP EEN VOLGENDE REGEL. GMBL!.
Ja het voelt zo.... ja eigenlijk onbeschrijfelijkquote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:54 schreef Paltos het volgende:
[..]
Daar is zelfs een KLB-topic over geweest.Gesloten, weliswaar.
Terwijl het echt kut is.
![]()
Dat. Spreekt. Voor. Zich.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Gelukkig zet je er wél een punt achter.
Mits nog geen punt achter de zin. Is er al wel een punt, geen punt achter smiley. Dat is maar elitair.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Gelukkig zet je er wél een punt achter.
Ik snap er geen biet van.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:56 schreef Paltos het volgende:
[..]
Mits nog geen punt achter de zin. Is er al wel een punt, geen punt achter smiley. Dat is maar elitair.
Daar heb je een punt.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:56 schreef Paltos het volgende:
[..]
Mits nog geen punt achter de zin. Is er al wel een punt, geen punt achter smiley. Dat is maar elitair.
Ik snap het nu wel, en dat is geen excuus, maar een update.quote:
Oké.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 22:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik snap het nu wel, en dat is geen excuus, maar een update.
Kut voor je. Nintendo is veel leuker.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 22:01 schreef Paltos het volgende:
![]()
![]()
Ik heb trouwens die XBOX nog gewonnen ook!![]()
Ik zei ook tegen Airelle dat ze niet weer moest beginnenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:48 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dude.
Die discussie hebben we nu al zo'n 23 keer gehad.![]()
Eigenlijk was jij degene die erover begonquote:Op zaterdag 18 maart 2006 22:02 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik zei ook tegen Airelle dat ze niet weer moest beginnen.
Maar dat geldt dan dus ook voorPaltos
.
Nietes.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 22:01 schreef Paltos het volgende:
![]()
![]()
Niet, sukkelquote:Op zaterdag 18 maart 2006 22:01 schreef Paltos het volgende:
![]()
![]()
Nintendo 64 - Mario Partyquote:Op zaterdag 18 maart 2006 22:02 schreef Airelle het volgende:
[..]
Kut voor je. Nintendo is veel leuker.
Winnaar limited edition Xbox 360 bekendquote:Op zaterdag 18 maart 2006 22:03 schreef Paltos het volgende:
[..]
Door het te zeggen, hoopte ik dat het waar werd.![]()
Wie heeft wél gewonnen?
Ik had hier nog geen enkele discussie daarover gelezen.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 22:02 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik zei ook tegen Airelle dat ze niet weer moest beginnen.
Maar dat geldt dan dus ook voorPaltos
.
Ik wilde gewoon de discussie afkappen voor dat jij ermee zou beginnen.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 22:02 schreef Airelle het volgende:
[..]
Eigenlijk was jij degene die erover begon.
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 22:03 schreef Paltos het volgende:
[..]
Door het te zeggen, hoopte ik dat het waar werd.![]()
Wie heeft wél gewonnen?
Dan kan je een hint toch nog steeds wel opvangen? Of ben je daar te jong voor?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 22:04 schreef Paltos het volgende:
[..]
Ik had hier nog geen enkele discussie daarover gelezen.![]()
quote:
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 22:04 schreef Svensational het volgende:
[..]
Winnaar limited edition Xbox 360 bekend
BEN IK NIET GESTOPT DAN?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 22:05 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dan kan je een hint toch nog steeds wel opvangen? Of ben je daar te jong voor?
Iets afkappen wat er nog niet is? Maar laten we niet gaan discussierenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 22:05 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik wilde gewoon de discussie afkappen voor dat jij ermee zou beginnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |