topic report?quote:
Hey, een nieuwequote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:19 schreef Agiath het volgende:
Ik heb honger
ja ik weet het, ff sheetjes invullenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:54 schreef dolle_hond het volgende:
zo schaatsen kijken fles
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja ik weet het, ff sheetjes invullen
Ik loop al een tijdje mee op fok! hoor...maar bedankt...quote:
Ik zit nu naar Gordon Ramsay te kijken. Is ook leuk nuquote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:29 schreef Sjowhan het volgende:
* Sjowhan gaat zometeen "groeten terug" kijken
die groep afrikanen ofzo die een week in NL verblijven
wie's da ook al weer?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik zit nu naar Gordon Ramsay te kijken. Is ook leuk nu
Engelse kok. Nu alweer afgelopenquote:
Is het heel raar als ik je niet snapquote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:13 schreef marcb1974 het volgende:
Wij moesten hier wel slapen, maar die mensen in dat ding blijven bewegen
ik snap em ook nietquote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:14 schreef es70 het volgende:
[..]
Is het heel raar als ik je niet snap.
Groeten terug (uit de rimboe ofzo). Die native snapt het concept televisie nog niet helemaal zeg maarquote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:14 schreef es70 het volgende:
[..]
Is het heel raar als ik je niet snap.
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Groeten terug (uit de rimboe ofzo). Die native snapt het concept televisie nog niet helemaal zeg maar
ja!quote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Groeten terug (uit de rimboe ofzo). Die native snapt het concept televisie nog niet helemaal zeg maar
Modderworstelenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:26 schreef Dr_Flash het volgende:
ik wil schaatsen zien
Niet engels voetbal
zeker niet judo
en al heleMAAL niet rugby
zeg D jij weet wel een beetje van Aldfaer las ik he? Waar staat de db zelf nou eigenlijk? Ik heb wel een .ald bestandje gevonden, maar daar staan alleen maar de bestandslocaties in zoals je onder instellingen kan invoerenquote:
iddquote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:26 schreef Dr_Flash het volgende:
ik wil schaatsen zien
Niet engels voetbal
zeker niet judo
en al heleMAAL niet rugby
Ik durf het zo niet te zeggen, het staat op mijn andere pc.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
zeg D jij weet wel een beetje van Aldfaer las ik he? Waar staat de db zelf nou eigenlijk? Ik heb wel een .ald bestandje gevonden, maar daar staan alleen maar de bestandslocaties in zoals je onder instellingen kan invoeren
ah okee ik zal morgen nogeens kijkenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:38 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik durf het zo niet te zeggen, het staat op mijn andere pc.
Ik weet dat als je saved ie het opslaat in een mapje waar alle aldfaerzooi instaat
die worden niet opgeslagenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ah okee ik zal morgen nogeens kijken
Kan je je hele stamboom bijvoorbeeld ook inclusief alle media files op een CD knallen en aan familie geven of zo? Media files worden niet in de db opgeslagen ben ik al achter
ja in een apart mapje, worden als "link naar mapje\mapje\mapje\plaatje" opgeslagen. Maar op een CD kan natuurlijk ineens best een andere indeling qua pad naar mapje handig zijnquote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:43 schreef D.Rose het volgende:
[..]
die worden niet opgeslagen
Je zult ze toch ergens moeten kunnen bewaren?
Heb nog geen ervaring met mediafiles, heb enkel nog typwerk
Lijkt mij dat het iig mogelijk moet zijnquote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja in een apart mapje, worden als "link naar mapje\mapje\mapje\plaatje" opgeslagen. Maar op een CD kan natuurlijk ineens best een andere indeling qua pad naar mapje handig zijn
Hmmm we hebben het er morgen in C&H nog wel over of zoquote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:46 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Lijkt mij dat het iig mogelijk moet zijn
Ach, daar kom ik nog wel achter, heb nu nog zo'n 1000 meer mensen toe te voegen
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 22:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Klassen WR op de 3000
da's prima hoor, het zou zomaar kunnen dat morgen eens een dagje op Fok ben te vindenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 22:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hmmm we hebben het er morgen in C&H nog wel over of zo
Lekker bekkie wel jaquote:
Volgens mij heeft hij op die manier al een keer een toetsenbord vermoord....quote:Op zaterdag 18 maart 2006 22:41 schreef D.Rose het volgende:
[..]
dan helpt een corrigerende tik misschien
moord?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 22:42 schreef es70 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij op die manier al een keer een toetsenbord vermoord....
Jij vergeet maar weinig he?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 22:42 schreef es70 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij op die manier al een keer een toetsenbord vermoord....
Sommige dingen blijven tegen wil en dank hangenquote:
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 23:06 schreef es70 het volgende:
[..]
Sommige dingen blijven tegen wil en dank hangen.
dat is een legobootquote:
Die zijn redelijk slaapverwekkend bedoel je?quote:Op zondag 19 maart 2006 00:14 schreef Dr_Flash het volgende:
soow ik begin best moe te worden
moet nog 3 ritten 5 km
nee ik hoop dat hedrick nu op ze BEK gaatquote:Op zondag 19 maart 2006 00:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die zijn redelijk slaapverwekkend bedoel je?
quote:Op zondag 19 maart 2006 00:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nee ik hoop dat hedrick nu op ze BEK gaat
Ze kunnen ook helemaal niets ook he die Amerikanenquote:
quote:Op zondag 19 maart 2006 00:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Kramer!
klopt die smerige stinkpauper van een Hedrick met 1/100
jaquote:Op zondag 19 maart 2006 00:55 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Wow, hier nog al iemand blij met mijn verschijning![]()
de naam is veranderdquote:Op zondag 19 maart 2006 01:00 schreef Stuart het volgende:
Ik heb niets gemist. Ik kan wel weer 9 maanden wegblijven![]()
verlegen meisjesquote:
Ja, vooral de manier waarop is erg democratisch te noemenquote:
ach, een paar van die blauwe teringhoeren die hun eigen dwingelandij op anderen afwentelen, daar sta je toch boven manquote:Op zondag 19 maart 2006 01:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, vooral de manier waarop is erg democratisch te noemen![]()
Het irriteert me ook niet hoor. Ik ben gewoon een beetje uitgekekenquote:Op zondag 19 maart 2006 01:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ach, een paar van die blauwe teringhoeren die hun eigen dwingelandij op anderen afwentelen, daar sta je toch boven man
och, de afwezigheid heeft mij wel goed gedaan, effiesquote:Op zondag 19 maart 2006 01:05 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het irriteert me ook niet hoor. Ik ben gewoon een beetje uitgekeken![]()
De afwezigheid doet mij nog altijd goedquote:Op zondag 19 maart 2006 01:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
och, de afwezigheid heeft mij wel goed gedaan, effiesmaar ik ga er zo weer tussenuit hoor
Maandag eindelijk maar weer eens aan het werk
quote:Op zondag 19 maart 2006 00:52 schreef Vikingsmeisje het volgende:
*nog in leven is..
neequote:
quote:Op zondag 19 maart 2006 01:46 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Jij wilt nog een kusje??
jaquote:Op zondag 19 maart 2006 01:46 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Jij wilt nog een kusje??
Hongerigquote:Op zondag 19 maart 2006 01:28 schreef marcb1974 het volgende:
He Jag,
hoe is het aan de andere kant van de wereld?
Niets dat een schaar niet kan oplossenquote:Op zondag 19 maart 2006 02:21 schreef Jaguarized het volgende:
Nee van 1 naar 1 maar het onderlaken wat ik van MTH had meegenomen past niet. Het zit er veel te strak omheen, lees: het staat bol.
De vrienden zijn de mensen die ik hier heb ontmoet + een Nederlander die ik hier heb ontmoet en ik Nederland emailcontact mee heb gehad. Hij zit ook op fok.quote:Op zondag 19 maart 2006 11:15 schreef leonieke het volgende:
Wow klinkt fantastisch.
De vrienden die je vermeldt, zijn dat dan vrienden van ginder, die je daar nu hebt leren kennen of komen er ook vrienden langs van Nederland?
En aangezien je daar studeert, krijg je dan ook een bepaald budget van school? Of is het allemaal op jouw eigen kosten?
quote:
quote:Op zondag 19 maart 2006 11:15 schreef dolle_hond het volgende:
goedemorgen
quote:
quote:
Ja, met jullie weten we nooit zeker ehquote:Op zondag 19 maart 2006 11:38 schreef Glacier het volgende:
[..]
Glacier dus nu, MutZ is hier niet atm
mutz glacier combi?quote:
Ja hoor, ik zal me eens gaan aankleden en koffie zettenquote:
ik zit al aan de koffiequote:Op zondag 19 maart 2006 11:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja hoor, ik zal me eens gaan aankleden en koffie zetten
quote:
nou enquote:
Hoiquote:
quote:
Ik sla ff over, dank jequote:Op zondag 19 maart 2006 12:36 schreef Dr_Flash het volgende:
zoentopic
* Dr_Flash ook ff in het rond lebbert
Gewoon ff testen wie er onder die account zitquote:
Wel goed mikken...quote:Op zondag 19 maart 2006 12:36 schreef Dr_Flash het volgende:
zoentopic
* Dr_Flash ook ff in het rond lebbert
Ja het is alweer voorbij hoorquote:
Ik ben ook altijd te laatquote:Op zondag 19 maart 2006 12:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja het is alweer voorbij hoorvoordat er ergere dingen gebeuren
quote:
MutZquote:
ik zit gewoon onder m'n eigen accountquote:Op zondag 19 maart 2006 12:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon ff testen wie er onder die account zit
quote:Op zondag 19 maart 2006 12:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
MutZ
Zit je nou weer onder Es te posten??![]()
primaquote:
hoiquote:
Ja nog ffquote:Op zondag 19 maart 2006 12:59 schreef MutZ het volgende:
prima
Mail je binnenkort ook ff het wachtwoord van jouw account??
balenquote:Op zondag 19 maart 2006 13:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja nog ff
Hint: het is niet herleidbaar op iets
oeps, verkeerde accountquote:
volgens mij zit er weinig verschil tussenquote:
koffiequote:Op zondag 19 maart 2006 13:04 schreef Dr_Flash het volgende:
kom, we gaan gewoon lekker een bakkie koffie drinkenWeg met dat verwarrende gedoe
quote:
Dat beschouw ik dan maar als een complimentquote:Op zondag 19 maart 2006 13:05 schreef MutZ het volgende:
[..]
volgens mij zit er weinig verschil tussen
quote:Op zondag 19 maart 2006 13:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat beschouw ik dan maar als een compliment
Roosjequote:
Ikquote:Op zondag 19 maart 2006 13:21 schreef D.Rose het volgende:
[..]
eejjjjjj Fles
zoals je ziet ben ik vandaag op Fok.
Wie had dat ooit kunnen denken?![]()
Zou best kunnenquote:
jawel, heb alleen geen haast.quote:Op zondag 19 maart 2006 13:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zou best kunnenMoet jij niet nog 3000 man inkloppen?
Ik ben net pas begonnen eigenlijkquote:Op zondag 19 maart 2006 13:32 schreef D.Rose het volgende:
[..]
jawel, heb alleen geen haast.
Aldfaer staat op mijn andere pc waarvan het internet er afgelopen week ineens mee ophield, en om nou aan 2 pc te gaan zitten tegelijkertijd
ow, mijn neven en nichten staan er ook nog niet inquote:Op zondag 19 maart 2006 13:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ben net pas begonnen eigenlijkmoet nog een heleboel data van mijn eigen neven en nichten en zo inkloppen. Ik weet gewoon niks van die lui
Niet?quote:Op zondag 19 maart 2006 13:35 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ow, mijn neven en nichten staan er ook nog niet in
nee nee, ik ga niet alleen achteruit, maar alle gegevens die ik vind zijn 100 jaar en ouder, dus die werk ik eerst uit. Mijn neven en nichtten die ken ik wel, dus die komen aan de beurt zodra ik alle anderen heb uitgewerktquote:Op zondag 19 maart 2006 13:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niet?Jij gaat gewoon in rechte lijn achteruit zeg maar? alleen ouders, grootouders etc? Dan is 1000 man wel een HELEboel
Oh okeequote:Op zondag 19 maart 2006 13:42 schreef D.Rose het volgende:
[..]
nee nee, ik ga niet alleen achteruit, maar alle gegevens die ik vind zijn 100 jaar en ouder, dus die werk ik eerst uit. Mijn neven en nichtten die ken ik wel, dus die komen aan de beurt zodra ik alle anderen heb uitgewerkt
een watquote:Op zondag 19 maart 2006 13:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh okeeGa je ook zo'n voorouderwiel maken?
een voorouderwielquote:Op zondag 19 maart 2006 13:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh okeeGa je ook zo'n voorouderwiel maken?
quote:Op zondag 19 maart 2006 13:57 schreef D.Rose het volgende:
[..]
een voorouderwiel
Wat moet ik me daar bij voorstellen?
ik denk het ookquote:Op zondag 19 maart 2006 14:07 schreef qu63 het volgende:
volgens mij is fles nu een heel lng antwoord aan het maken voor ons
als je ons niet gemist heb, dan heb je niets gemist...quote:
ah, een kwartierstaat dusquote:Op zondag 19 maart 2006 14:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[afbeelding]
En dan een beetje halfrond achtig vormgegeven, zodat je naar buiten toe steeds wat meer ruimte krijgt (en je moet ook steeds meer namen kwijt, dus dat komt goed uit zeg maar)
is het dan niet zo dat als je 10 generaties verder bent, dat je gewoon ruimte tekort komt om de namen nog weer te geven?quote:Op zondag 19 maart 2006 14:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[afbeelding]
En dan een beetje halfrond achtig vormgegeven, zodat je naar buiten toe steeds wat meer ruimte krijgt (en je moet ook steeds meer namen kwijt, dus dat komt goed uit zeg maar)
wel als je het op 1 A4'tje kwijt wilquote:Op zondag 19 maart 2006 14:15 schreef MutZ het volgende:
[..]
is het dan niet zo dat als je 10 generaties verder bent, dat je gewoon ruimte tekort komt om de namen nog weer te geven?
Niet als je het halfrond doet, en je naar buiten toe dus steeds meer ruimte krijgtquote:Op zondag 19 maart 2006 14:15 schreef MutZ het volgende:
[..]
is het dan niet zo dat als je 10 generaties verder bent, dat je gewoon ruimte tekort komt om de namen nog weer te geven?
das waar... ik weet wel dat onze stamboom ook met een kwartierstaat gemaakt is, maar volgens mij zag die er anders uit... vanuit de oudste generatie geteld ofzo... moet ik toch eens ff opzoekenquote:
veel plezierquote:
same herequote:Op zondag 19 maart 2006 14:32 schreef MutZ het volgende:
ik moet nog heel veel doen, maar ik heb geen zin
net wel een poging gedaan, maar ik kan m'n kop er niet echt bijhouden... zit een beetje op te hikken tegen vanavond...quote:
Ja, kan me voorstellen...quote:Op zondag 19 maart 2006 14:34 schreef MutZ het volgende:
[..]
net wel een poging gedaan, maar ik kan m'n kop er niet echt bijhouden... zit een beetje op te hikken tegen vanavond...
thnxquote:Op zondag 19 maart 2006 14:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, kan me voorstellen...
* Dr_Flash knuffelt MutZ ff
wat is er vanavond danquote:Op zondag 19 maart 2006 14:34 schreef MutZ het volgende:
[..]
net wel een poging gedaan, maar ik kan m'n kop er niet echt bijhouden... zit een beetje op te hikken tegen vanavond...
het gaat heel erg slecht met m'n oma... ze heeft kanker en zoals het er nu naar uitziet duurt het eerder nog maar dagen dan weken... Vanavond ga ik afscheid nemen... mss dat ik de komende weken nog wel bij haar kom om er 's nachts te zijn (er is nu 24/7 iemand bij haar), maar vanavond zal iig één van de laatste keren, zoniet de laatste keer zijn dat ik haar zie...quote:
Sterkte mutz...quote:Op zondag 19 maart 2006 14:50 schreef MutZ het volgende:
[..]
het gaat heel erg slecht met m'n oma... ze heeft kanker en zoals het er nu naar uitziet duurt het eerder nog maar dagen dan weken...
heel veel sterkte MutZquote:Op zondag 19 maart 2006 14:50 schreef MutZ het volgende:
[..]
het gaat heel erg slecht met m'n oma... ze heeft kanker en zoals het er nu naar uitziet duurt het eerder nog maar dagen dan weken... Vanavond ga ik afscheid nemen... mss dat ik de komende weken nog wel bij haar kom om er 's nachts te zijn (er is nu 24/7 iemand bij haar), maar vanavond zal iig één van de laatste keren, zoniet de laatste keer zijn dat ik haar zie...
thnxquote:
het klinkt stom, maar ik hoop ook voor haar dat het niet meer al te lang duurt...quote:Op zondag 19 maart 2006 14:55 schreef qu63 het volgende:
[..]
heel veel sterkte MutZ
dat het maar snel voorbij is allemaal
ik heb het bij m'n andere oma ook redelijk bewust meegemaakt, kan me daar nog veel van herinneren... maar ik heb altijd heel veel met deze oma gehad... zag haar tot een paar weken terug ook wekelijks zo'n beetje en ben ook mede door m'n opleiding betrokken bij de medische kant van het verhaal, help met haar medicijnen enzo... ik maak het dus bewuster mee dan de meeste nichten en neven...quote:Op zondag 19 maart 2006 14:59 schreef leonieke het volgende:
sterke Mutz![]()
Zoiets heb ik nooit echt bewust meegemaakt, terwijl de meeste van mijn grootouders al overleden zijn en ik prijs mezelf gelukkig dat ik het nooit heb 'geweten'
Dat is helemaal niet stom... mijn opa had ook kanker en heeft geen lange lijdensweg gehad hij was woensdags nog even buiten geweest met de scootmobiel van mn oma en zaterdagavond overleden. We zijn dara erg dankbaar voor geweest. Het wordt niet beter en waarom dan inderdaad zolang lijden?quote:Op zondag 19 maart 2006 14:58 schreef MutZ het volgende:
[..]
het klinkt stom, maar ik hoop ook voor haar dat het niet meer al te lang duurt...
als leven lijden wordt, wat is het leven dan nog waard??
dat is ook het fijnste denk ik... zo denk ik er ook over... maar ik merk dat lang niet iedereen er zo over denkt... tuurlijk wil je mensen het liefste zo lang mogelijk bij je houden, wil je niet dat ze dood gaan... maar uiteindelijk gaan ze toch dood en dan is het voor hun het fijnste als ze zelf niet veel hebben hoeven lijden...quote:Op zondag 19 maart 2006 15:08 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet stom... mijn opa had ook kanker en heeft geen lange lijdensweg gehad hij was woensdags nog even buiten geweest met de scootmobiel van mn oma en zaterdagavond overleden. We zijn dara erg dankbaar voor geweest. Het wordt niet beter en waarom dan inderdaad zolang lijden?
En eigenlijk is het ook het minst belastend voor de nabestaanden.... als je nou nog een maand lang iedere avond erheen moet om te waken, dat is ook slopend hoor...quote:Op zondag 19 maart 2006 15:12 schreef MutZ het volgende:
[..]
dat is ook het fijnste denk ik... zo denk ik er ook over... maar ik merk dat lang niet iedereen er zo over denkt... tuurlijk wil je mensen het liefste zo lang mogelijk bij je houden, wil je niet dat ze dood gaan... maar uiteindelijk gaan ze toch dood en dan is het voor hun het fijnste als ze zelf niet veel hebben hoeven lijden...
het 'geluk' is dat m'n moeder uit een gezin van 8 kinderen komt, we zorgen nu al een paar maanden als familie voor m'n oma, 4x op een dag komt er een kind/kleinkind bij haar om voor haar te zorgen... het merendeel van de familie woont op minder dan een half uur afstand, dus dat is wel te doen... nu sinds een paar dagen is er dus continue iemand bij haar, en afhankelijk van school/werk wordt dat afgewisseld...quote:Op zondag 19 maart 2006 15:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En eigenlijk is het ook het minst belastend voor de nabestaanden.... als je nou nog een maand lang iedere avond erheen moet om te waken, dat is ook slopend hoor...
Of nou ja, bij mij in de familie hadden we elke keer met grote afstanden te maken, dat scheelt natuurlijk.
zo gaat het/ging het ook bij mn opa nadat ie op zn muil was gegaanquote:Op zondag 19 maart 2006 15:20 schreef MutZ het volgende:
[..]
het 'geluk' is dat m'n moeder uit een gezin van 8 kinderen komt, we zorgen nu al een paar maanden als familie voor m'n oma, 4x op een dag komt er een kind/kleinkind bij haar om voor haar te zorgen... het merendeel van de familie woont op minder dan een half uur afstand, dus dat is wel te doen... nu sinds een paar dagen is er dus continue iemand bij haar, en afhankelijk van school/werk wordt dat afgewisseld...
ze is nog niet gevallen, maar omdat we willen voorkomen dat ze wel valt en dan de hele nacht op de grond ligt te dweilen is er nu dus iemand bij haar...quote:Op zondag 19 maart 2006 15:22 schreef qu63 het volgende:
[..]
zo gaat het/ging het ook bij mn opa nadat ie op zn muil was gegaan
maar die ouwe is veel te eigenwijs
stuurd ie mensen weg die em komen helpen, gaat ie weer onderuit
hij heeft er nu wel wat van geleerd hoop ik
veel plezierquote:Op zondag 19 maart 2006 15:32 schreef leonieke het volgende:
We gaan waarschijnlijk even gaan zien naar de buitenkant van dat ene huis.
Tot later
En wanneer doe je de binnenkant?quote:Op zondag 19 maart 2006 15:32 schreef leonieke het volgende:
We gaan waarschijnlijk even gaan zien naar de buitenkant van dat ene huis.
Tot later
als ze het gekocht hebbenquote:
bel Marenquote:Op zondag 19 maart 2006 15:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik verveel me de teringEn ik maak mijn belbundel nooit op
Ik ga maar eens wat familie bellen, kan nooit kwaad
O ja ze weet nog niet dat we morgen gaan trouwenquote:
bel dr dan maarquote:Op zondag 19 maart 2006 15:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
O ja ze weet nog niet dat we morgen gaan trouwen
mooie reden om haar te bellenquote:Op zondag 19 maart 2006 15:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
O ja ze weet nog niet dat we morgen gaan trouwen
antwoorde ze: ja, jeg vilje? zo ja, dan zit het goedquote:Op zondag 19 maart 2006 16:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik versta geen Noors, maar ik geloof dat ze heel erg blij is
maren, skal vi går knuller?quote:Op zondag 19 maart 2006 16:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik versta geen Noors, maar ik geloof dat ze heel erg blij is
en de vertaling daarvan is?quote:
oeh, dan ga ik hem ff onthoudenquote:
het was gewoon een vraag aan je hoorquote:
quote:
volgens mij maakt dat laatste ook niet eens uitquote:Op zondag 19 maart 2006 17:09 schreef OoAstridoO het volgende:
Qu wil dat met iedereenmits vrouw
*spaans mondeling voorbereiden*
niet met iédereen hoorquote:
suc6quote:*spaans mondeling voorbereiden*
welquote:Op zondag 19 maart 2006 17:14 schreef MutZ het volgende:
[..]
volgens mij maakt dat laatste ook niet eens uit
Sterkte
met wie dan niet/wel?quote:
quote:
eng hč?quote:
* MutZ ook nietquote:
en gelukkig keek ik halverwege even hoeveel foto's ik al had, zat er geen kaartje inquote:Op zondag 19 maart 2006 17:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Luchtballonnen aan het firmamentVeel te koud voor nog, maar okee
ik denk dat droog weer & niet al te harde wind het belangrijkste zijn...quote:Op zondag 19 maart 2006 17:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Luchtballonnen aan het firmamentVeel te koud voor nog, maar okee
blont?quote:Op zondag 19 maart 2006 17:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en gelukkig keek ik halverwege even hoeveel foto's ik al had, zat er geen kaartje in
quote:Op zondag 19 maart 2006 17:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en gelukkig keek ik halverwege even hoeveel foto's ik al had, zat er geen kaartje in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |