topic report?quote:
Hey, een nieuwequote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:19 schreef Agiath het volgende:
Ik heb honger
ja ik weet het, ff sheetjes invullenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:54 schreef dolle_hond het volgende:
zo schaatsen kijken fles
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja ik weet het, ff sheetjes invullen
Ik loop al een tijdje mee op fok! hoor...maar bedankt...quote:
Ik zit nu naar Gordon Ramsay te kijken. Is ook leuk nuquote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:29 schreef Sjowhan het volgende:
* Sjowhan gaat zometeen "groeten terug" kijken
die groep afrikanen ofzo die een week in NL verblijven
wie's da ook al weer?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik zit nu naar Gordon Ramsay te kijken. Is ook leuk nu
Engelse kok. Nu alweer afgelopenquote:
Is het heel raar als ik je niet snapquote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:13 schreef marcb1974 het volgende:
Wij moesten hier wel slapen, maar die mensen in dat ding blijven bewegen
ik snap em ook nietquote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:14 schreef es70 het volgende:
[..]
Is het heel raar als ik je niet snap.
Groeten terug (uit de rimboe ofzo). Die native snapt het concept televisie nog niet helemaal zeg maarquote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:14 schreef es70 het volgende:
[..]
Is het heel raar als ik je niet snap.
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Groeten terug (uit de rimboe ofzo). Die native snapt het concept televisie nog niet helemaal zeg maar
ja!quote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Groeten terug (uit de rimboe ofzo). Die native snapt het concept televisie nog niet helemaal zeg maar
Modderworstelenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:26 schreef Dr_Flash het volgende:
ik wil schaatsen zien
Niet engels voetbal
zeker niet judo
en al heleMAAL niet rugby
zeg D jij weet wel een beetje van Aldfaer las ik he? Waar staat de db zelf nou eigenlijk? Ik heb wel een .ald bestandje gevonden, maar daar staan alleen maar de bestandslocaties in zoals je onder instellingen kan invoerenquote:
iddquote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:26 schreef Dr_Flash het volgende:
ik wil schaatsen zien
Niet engels voetbal
zeker niet judo
en al heleMAAL niet rugby
Ik durf het zo niet te zeggen, het staat op mijn andere pc.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
zeg D jij weet wel een beetje van Aldfaer las ik he? Waar staat de db zelf nou eigenlijk? Ik heb wel een .ald bestandje gevonden, maar daar staan alleen maar de bestandslocaties in zoals je onder instellingen kan invoeren
ah okee ik zal morgen nogeens kijkenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:38 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik durf het zo niet te zeggen, het staat op mijn andere pc.
Ik weet dat als je saved ie het opslaat in een mapje waar alle aldfaerzooi instaat
die worden niet opgeslagenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ah okee ik zal morgen nogeens kijken
Kan je je hele stamboom bijvoorbeeld ook inclusief alle media files op een CD knallen en aan familie geven of zo? Media files worden niet in de db opgeslagen ben ik al achter
ja in een apart mapje, worden als "link naar mapje\mapje\mapje\plaatje" opgeslagen. Maar op een CD kan natuurlijk ineens best een andere indeling qua pad naar mapje handig zijnquote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:43 schreef D.Rose het volgende:
[..]
die worden niet opgeslagen
Je zult ze toch ergens moeten kunnen bewaren?
Heb nog geen ervaring met mediafiles, heb enkel nog typwerk
Lijkt mij dat het iig mogelijk moet zijnquote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja in een apart mapje, worden als "link naar mapje\mapje\mapje\plaatje" opgeslagen. Maar op een CD kan natuurlijk ineens best een andere indeling qua pad naar mapje handig zijn
Hmmm we hebben het er morgen in C&H nog wel over of zoquote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:46 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Lijkt mij dat het iig mogelijk moet zijn
Ach, daar kom ik nog wel achter, heb nu nog zo'n 1000 meer mensen toe te voegen
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 22:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Klassen WR op de 3000
da's prima hoor, het zou zomaar kunnen dat morgen eens een dagje op Fok ben te vindenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 22:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hmmm we hebben het er morgen in C&H nog wel over of zo
Lekker bekkie wel jaquote:
Volgens mij heeft hij op die manier al een keer een toetsenbord vermoord....quote:Op zaterdag 18 maart 2006 22:41 schreef D.Rose het volgende:
[..]
dan helpt een corrigerende tik misschien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |