Het vrouwtje zegt: Nee!quote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:20 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
voor 20 euro each zitten jullie bij alex op de bank man!
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het vrouwtje zegt: Nee!
Daarom ben ik vrijgezel![]()
tsja... sorryquote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik eet de borrelballen en roze koeken zelf wel op
je was alweer lekker wat zieltjes aan het vertrappen gij snodaard!quote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:29 schreef BoJo het volgende:
grapje over alfristi zijn vriendin enzo... ik voel alweer misverstanden opkomen![]()
Dan had ik niet voor niks gestofzogen en bborrelballen gekochtquote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:42 schreef hermandeperman het volgende:
Zo Bo, anders ben je even hard en diep genaaid![]()
Maar wel beter dat hij het je nu laat weten ipv wanneer je daar in dat gat aangekomen was
Ik heb veel vreemde vervoegingen van "stofzuigen" gezien, maar dit slaat allesquote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:43 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dan had ik niet voor niks gestofzogen en bborrelballen gekocht
stof gezoogd is mn favorietquote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:45 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik heb veel vreemde vervoegingen van "stofzuigen" gezien, maar dit slaat alles
das dan ook het enige pluspuntjequote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:42 schreef hermandeperman het volgende:
Zo Bo, anders ben je even hard en diep genaaid![]()
Maar wel beter dat hij het je nu laat weten ipv wanneer je daar in dat gat aangekomen was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |