Wil je een potje discusieren over Italiaans fascime, ok, dan pak ik mn literatuur er weer even bij..quote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:04 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
ik heb het ook niet over zijn ideeen en gedachtes over sommige dingen!
ik zeg alleen dat hij best veel goede dingen voor/in italie heeft gedaan!
Neeeequote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Vraag een duitser die de 2e wereld oorlog en vooral de periode er vlak voor, heeft meegemaakt en hij/zij zal je zeggen dat Hitler een geweldig staatshoofd was, met helaas een paar verkeerde ideeën.
Ik ben blij dat jij het ook naar je zin hebtquote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:06 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
joah beetje schoppen, beetje nep-notes uitdelen, beetje rellen!
tis weer een leuke slowchat![]()
ja precies. En ik leer weer van jouquote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:10 schreef hermandeperman het volgende:
Ik zou graag willen dat ik net zo slim was als Peu is, niet te geloven wat heeft die jongen een algemene kennis
Zelfs dingen die ECHT NIEMAND weet, jaha, die weet hij gewoon, zo fijn is dat... Peu wat ben ik blij dat ik via deze manier met jou mag communiceren
Heb je nog een film gezien met een paarquote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:09 schreef BaraCuda het volgende:
Het is weer gezellig
Altijd dezelfde personen ook
Ik was eerstquote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:11 schreef Sjoewe het volgende:
Ik stop met GESCHIEDENIS studeren en ik ga bij Peu in de leer
Nee jij?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:11 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Heb je nog een film gezien met een paarlekkere
wijven
erin?
Zeggen dat Mussolini goede dingen deed voor Italië is net zoiets als beweren dat je met roken kanker geneestquote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:12 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik was eerst
M'n berichten komen weer niet aan btw![]()
het was pas een verrassing geweest als je een vliegtuig OP ging maken terwijl deze nog op 295 reacties zatquote:
Dat zijn altijd heerlijke SC'squote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:13 schreef hermandeperman het volgende:
Zal ik gewoon om het gekloot van vanavond compleet te maken ook maar even met een nieuwe SC komen dan?
bij elkaar opgeteld meerderjarig, dus legaal om een triootje mee te doenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:13 schreef ook_gek het volgende:
oeh oeh oeh er zijn 2 meisjes van 15 onderweg hier heen
heb ik ook geleerd van peu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |